טסים עם ילדים

הטיפים הטובים לטיסה עם ילדים:

  1. עוד לפני היציאה לשדה התעופה כדאי להיערך מראש, לדבר ולהדריך את הילדים על הצפוי בטיסה מבחינת לחץ באוזניים, משך הטיסה, לקראת המראה ונחיתה וכו'.
  2. ילדים עסוקים הם ילדים רגועים ולכן כדאי להביא לטיסה צעצועים קטנים שלא דורשים שטח משחק כמו מכוניות קטנות, קלפים, חוברת צביעה, ספרים אהובים, מכשירים אלקטרוניקה, נגן MP3 ומחשב נייד.קופת חולים כללית משיקה אפליקצית משחקים לילדים "סופר חמודי" המעודדת ניהול אורח חיים בריא, שזה יכול לעניין את הקטנטנים.
  3.  לילדים קטנים יש נטייה להתלכלך לעתים קרובות, ולכן כדאי לסחור לטיסה בגדים להחלפה. בנוסף, הלבישו את ילדכם בבגדים נוחים ואל תשכחו לקחת משהו חם ללבוש מאחר ובטיסות בדרך כלל קר.
  4. ייתכן וילדכם לא יאהבו את האוכל בטיסה, לכן כדאי להצטייד בחטיפים, קרקרים, דגנים ממתקים וצו'פרים אחרים. אחת הבעיות שעלולה לצוץ במהלך השהייה בשחקים היא לחץ אוזניים, הנגרם כתוצאה משינויי גובה מהירים. עקב הקושי בלהסביר לילדים קטנים ותינוקות שעל מנת להימנע מכאב עליהם לבלוע רוק, ניתן לתת לתינוקות מוצץ ולילדים מעל גיל 4 סוכריה או מסטיק.
  5. ישנן חברות תעופה שאינן מאפשרות לעלות למטוס את עגלת הילדים ולכן מומלץ לקחת מנשא שיעזור לסחור את הילד עד למסוע המזוודות, שם תקבלו את העגלה. צריך לזכור שהטיסה מתחילה מהצ'יק אין ועד הרגע שמגיעים למלון, לכן יש להיערך עם תינוקות לכמות טיטולים מספקת.
  6. העדיפו טיסת לילה. הילדים מתעייפים לקראת הערב ולכן הסיכוי שהם יירדמו בטיסת לילה הוא גבוה יותר. הביאו לטיסה כרית צוואר מתנפחת המותאמת לצווארו הקטן של הילד.
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה