אמסטרדם חיי לילה

לאחר יום מהנה בין התעלות הרומנטיות, השווקים הצבעוניים וכפרי הדייגים הציוריים מגיע הלילה של אמסטרדם ומביא איתו את האווירה המשוחררת והליברלית שהיא חלק בלתי נפרד מסצינת הבילוי בעיר.

בלילה, אמסטרדם הופכת למשהו אחר לגמרי מאשר בשעות היום. רבים יטיילו לאורך התעלות, מתפעלים מהאלגנטיות והשלווה של העיר. עם זאת, בתוך בתי הקפה, ברים ומועדונים רבים, אמסטרדם היא מלאת התרגשות. בין אם אתם מבקרים תכופים בסצינת הלילה או סתם מבקרים, אמסטרדם תגרום לכם להרגיש בבית. חיי הלילה אינם מוגבלים למקום אחד. בעוד האזורים העיקריים הם Leidseplein ליידספליין ו Rembrandtplein  רמברנדטפליין שם תוכלו לצפות כמה שתירצו במגוון מופעי רחוב - להטוטים מופעי אש, נגני רחוב. 
ניתן למצוא מקומות גדולים אחרים מפוזרים ברחבי העיר. אמסטרדם מספקת מוסיקה מכל הסוגים, מופעים שונים, מקומות שבהם אתה יכול לשחרר, כמו גם מועדוני קומדיה ומפעלים מרכזיים. לא משנה מה אתה מחפש או את מצב הרוח שאתה נמצא, העיר caters לכולם. וכמובן אין לפספס את החלונות האדומים באמסטרדם






החשמליות עוצרות בסביבות השעה 00:30, אבל יש גם אוטובוסים של לילה שעוברים כל חצי שעה לחלקים שונים של העיר. אז בסוף הלילה, להקפיד על הזמנים כאשר אתה שוקל לחזוראו למצוא תחבורה חלופית.


 Bimhuis - אחד מועדוני הג'אז הטובים ביותר בעיר. ממוקם על נהר IJ ב Muziekgebouw, Bimhuis ידועה ההתמקדות שלה במוזיקה מאז 1974. להשתתף באחת ההופעות רבות לראות מוסיקת ג'אז זו חוויה באמסטרדם. בנוסף, בכל יום שלישי בערב בשעה 20:00 ו 22:00, Bimhuis מקיים פגישה עם מוסיקאים לעבוד על כישורי אלתור שלהם; זה בחינם עבור שני מוזיקאים ומבקרים. ביום שני הראשון של החודש בשעה 20:30 גם מציעה מפגש שבה מוזיקאים ורקדנים יכולים לבוא יחד. המפגשים הם בשיתוף פעולה עם הקונסרבטוריון למוסיקה של אמסטרדם. אם אתה אוהב ג'אז, אין טיול לאמסטרדם שלם בלי לבקר את Bimhuis.


אם אתה אוהב מוסיקה אלקטרונית, סטודיו 80 הוא המקום באמסטרדם לרקוד את הלילה משם.  מגוון רחב של תקליטנים, מ ותיקים מנוסה ואמנים ידועים כישרון חדש יוזמות חדשות. עם זאת, מועדון זה הוא יותר מאשר רק מקום להופעות; זה גם מקום נהדר ללמוד. סטודיו 80 שואף לחנך ולתמוך בכשרונות צעירים שאפתניים. המקום מציע סדנאות, התמחויות וסמינרים. לדוגמה, באחד הסדנאות, אתה יכול ללמוד את הטריקים של הסחר לרכוש את המיומנויות הבסיסיות להיות DJ נהדר. בסטודיו 80, לטבול את עצמך בתרבות המוסיקה האלקטרונית והעכשווית.



קפה לוקס קפה וובר, שניהם ממוקמים ליד לידספליין, מספקים אווירה אינטימית ונעימה עבור ערב כייפי. בין אם אתם מחפשים מקום לשתות כמה משקאות לפני שאתם הולכים לרקוד או רוצים להירגע אחרי לילה ארוך, קפה לוקס וובר טובים לכל אירוע. עם שלושה מפלסים פתוחים, שני בתי הקפה מספקים שפע של מקומות ישיבה. שימו לב שימי שישי ושבת פקוקים מאוד; אלה שני ברים פופולריים. כאשר אתה בבית קפה לוקס וובר, אתה כנראה מעדיף  אמנים, מוזיקאים, סטודנטים וזרים. מובטחת, הקהל והניסיון שונה מדי לילה.



בו סינק הוא אחד הסודות השמורים ביותר של אמסטרדם, ממוקמם ליד לידספליין. בשנייה  שאתה נכנס פנימה, תרגיש בבית. החלל מציע מסעדה ושני טרקלינים, שאחד מהם הוא טרקלין עישון. המסעדה מגישה שילוב של מאכלים צרפתיים וערביים, והטרקלינים גורמים לכם להרגיש כאילו אתם יושבים בנוחות בסלון שלכם. אתה מוקף אנשים מלאים חיים והתרגשות, כולם מוכנים ליהנות  מהערב שלהם החוצה. מעוצב בקירות לבנים, ריצוף ישן וכיסאות מוזרים, נוח, עוזר לתרום לאווירה.


Melkweg זו חוויה של  חמש דיסציפלינות שונות במקום אחד. זה לא משנה מה אתה מוצא פנטסטי - צילום, מוסיקה, ריקוד, תיאטרון, סרטים או משהו אחר הקשורים לאמנות - Melkweg יש משהו קצת בשביל כולם. השוכן במפעל חלב נטוש, Melkweg הוקם במקור בשנת 1970 כמוצא לאמנויות. עכשיו, המקום מברך צעירים וזקנים, חובבים ומנוסים, עם שילוב רב פנים של תכנות ניסיוני קלאסי. עבור רוב תוכניות הלילה, עליך להיות בן 16 לפחות.  ניתן לרכוש מנוי חודשי או שנתי; האופציה השנתית מספקת הטבות רבות, כולל כניסה חופשית לקונצרטים ומופעים נבחרים, הנחות והנחות מראש.



קחו את המעבורת בחינם ל NDSM-werf באמסטרדם נוורד, ותמצאו את קפה Noorderlicht. מעריצים את אמסטרדם בצד "האחר" של נהר IJ. קפה Noorderlicht הוא כמו שום מקום אחר בעיר; אתה נכנס לעולם אחר כשאתה כאן. להירגע על המרפסת, לספוג קצת שמש להביט במים הכחולים ניצוצות. לתפוס נגיסה מהירה לאכול - הקפד לנסות את nachos - או לשתות עם חברים. בלילה, להקיף את עצמך בתחום של צבע, כמו הקפה בזהירות תלויים מחרוזות של האורות סביב המקום.  NDSM-werf ידוע ביצירתיות שלה, אמנים שונים לשחק בבית הקפה לאורך כל השנה.


בג'ימי וו, מועדון לילה מפואר הממוקם ליד ליידספליין, אתה תהיה מסונוור על ידי עיצוב ו blown על ידי הקול; המועדון זכה בפרס "העיצוב ההולנדי" וזכה בפרס "צליל המועדון הטוב ביותר בהולנד". בואו לבלות באחד הלילות במועדונים, לרקוד עם  DJ למטה או להירגע ולשתות למעלה. כל לילה הוא חוויה ייחודית בבית וו. החלל הוא אינטימי ונעים, מתאים ל 600 או 650 אנשים. טיפ: הקפד להגיע מוקדם או להזמין שולחן. להתלבש מרשים. מועדון חברים, ג 'ימי וו ידועה מדיניות הדלת שלה אוהב למזער את רשימת האורחים.


פרדיסו הוא מקום כישרון יצירתי והתפתח לאולם קונצרטים, מועדון ומרכז תרבות, מושך אנשים מכל הגילאים. מוזיקאים מפורסמים בעולם, כמו אל גרין וליידי גאגא, שיחקו באולם הראשי, בעוד כמה אמנים אחרים, כגון פרנץ פרדיננד ומלכי ליאון, החלו את דרכם באולם הקטן. כל ספקטרום המוסיקה מכוסה: רוק, פולק, נשמה, ארץ, רגאיי, אקלקטי ובלוז. חמישה לילות בשבוע, פרדיסו הוא גם מועדון, מתן מוצא עבור אנשים כדי להשתחרר ולרקוד את הלילה משם. המקום מציע גם אירועים לא מוסיקליים, כגון הרצאות, מופעי אופנה ומופעי מחול. זה באמת מקום לכולם



בואו להשתתף באחד מהקונצרטים הרבים בקונצרטגבו ולאבד את עצמכם בצליל של מוסיקה קלאסית, מתוק, קומפוזיציות מודרניות. בעל שם עולמי בשל היותו אחד משלושה אולמות עם האקוסטיקה הטובה ביותר בעולם, הקונצרטאו הוא מקום שאי אפשר להחמיץ. עם שלושה אולמות שונים, האולם הראשי, אולם רסיטל ואולם המקהלה, תוכנית הקונצ'רטגב מציעה מגוון רחב של מופעים, ממוסיקה לפסנתר ועד הופעות קאמריות וג'אז לקונצרטים לילדים. להפוך את החוויה לערב שלם; יש ארוחת ערב באולם המראה לפני קונצרטים מסוימים או ליהנות אחת המסעדות טעים רבים בקרבת מקום. אם אתה לא רוצה ללכת בערב, לנסות קונצרט יום ראשון בבוקר ואחריו בראנץ 'או לבקר בחינם בימי רביעי.




Booking.com

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה