נורבגיה ממלכת הפיורדים

נורבגיה היא ממלכת הפיורדים שגובלת בשבדיה במזרח, בפינלנד ורוסיה בצפון ובים ברנץ בצפון מזרח, הים הנורבגי ממערב והים הצפוני מדרום. ידוע גם כ"ארץ שמש החצות" תודות להיות חלק נכבד ממנה צפונית לחוג הקוטב הצפוני שם לא שוקעת השמש בקיץ ולא זורחת שמש חודשים רבים בחורף. כמויות בלתי נתפסות של נופים עוצרי נשימה, פיורדים, קרחונים, איים ואפילו חופים מהיפים ביותר שקיימים על הגלובוס. אם אתם נמנים על אוהבי הטבע והנופים, אתם פשוט חייבים להגיע לנורבגיה.

 

מלונות מומלצים בנורבגיה


Booking.com




השכרת רכב בנורבגיה 
החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בנורבגיה חוסכת את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בנורבגיה בנופש שלכם. נורבגיה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בנורבגיה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בנורבגיה והשכרת רכב בנורבגיה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בנורבגיה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. נורבגיה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בנורבגיה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בנורבגיה, השכרת רכב בברגן, השכרת רכב באוסלו, השכרת רכב בטרונדהיים, השכרת בסטוונגר, השכרת רכב בטרומסה, השכרת רכב בקריסטיאנסנד, מרחקי הנסיעה בנורבגיה גדולים מאוד וכמות המסלולים, דרכי הנוף, הפעילויות והאטרקציות היא עצומה כך שנדרש תכנון קפדני מאוד של מסלול הטיול שבכל מקרה יכלול לא מעט שעות על הכביש (רכב שכור הוא דיי חובה למי שמתכנן טיול בנורבגיה שהוא לא טיול עירוני באוסלו או ברגן).



טיסות זולות לנורבגיה
החלטתם לטוס לנורבגיה ? כדאי לדעת שחלק מן הטיסות הן טיסות עם עצירת ביניים. בין חברות התעופה המציעות טיסות לנורבגיה ניתן למצוא את: Turkish airlines ,KLM ,Lufthansa Air berlin, אל על ואחרות. לכל חברה זמני עצירות ביניים אחרות, מומלץ להתעדכן עם חברת התעופה לגבי הזמנים השונים.  שדות תעופה ודרכי הגעה טיסות לנורבגיה מתבצעות בנמל התעופה הבינלאומי של המדינה - אוסלו גרדרמואן, הנמצא במרחק של כ- 35 ק"מ מעיר הבירה אוסלו. ניתן להיעזר בשירות מוניות, אוטובוסים ורכבות הפעילים בשדה התעופה.

















טיול רכבות לנורבגיה

נורבגיה, מלאת פלאי טבע מדהימים וערים מסוגננות להפליא, היא חלום סקנדינבי המורכב מקרחונים, קו חוף וקסם נורדי. יש מעט מקומות בעולם שיכולים להתהדר ביופיים הטבעי העצום של הנופים הנורבגים. לאורך כל החוף המשתרע ישנם קילומטרים של פיורדים מרהיבים. הכניסות המדהימות הללו, שנחצבות בידי יד בלתי נראית אל הצוקים וההרים הגדולים, מלאות במים הצלולים של צפון האוקיאנוס האטלנטי ומציעות נופים שאין כדוגמת ליופיה הקרחוני של נורבגיה. הרחק מעלה בים הנורבגי בצפון המדינה נמצאת התפארת הבלתי נגועה של איי לופוטן. בארכיפלג זה שוכן נוף הררי דרמטי, ים פתוחים טהורים וכפרי דייגים אטרקטיביים. ראוי לציין כי זהו גם אחד המיקומים מהם ניתן לראות את שמש החצות. תופעה טבעית זו היא כאשר עדיין ניתן לראות את השמש בחצות, וביום הארוך בשנה, השמש לעולם לא שוקעת כאן. בינתיים, בדרום המדינה, אוסלו - בירת נורווגיה - מספקת משיכה אנושית יותר. המבנים הפנטסטיים שלה והמבחר הרחב של מוזיאונים וגלריות אומנות הוא יוצא דופן, כאשר בית האופרה העכשווי שלו מוכר לעתים קרובות כאחת הדוגמאות הטובות ביותר לאדריכלות מודרנית בצפון אירופה.


 

כמו רשתות רכבות סקנדינביות רבות, היעילות והנוחות של שירות הרכבות בנורבגיה אין תחרות. ישנן כמה דרכים טובות יותר לחוות את הפיורדים, קווי החוף והעיירות המענגות מאשר מחממתה של רכבת נורווגית. מסלולי רכבת עם פנורמות מצטיינות כוללים את רכבת ברגן, המתוארת לעתים קרובות כאחת המסעות הגדולים בעולם. מסע נוף זה מטייל מהעיר ההנסית העתיקה ברגן לאוסלו, גולש לצד קרחונים והרים וחולף על פני כמה עיירות נורווגיות בדרך. דוגמא נוספת היא מסילת הרכבת Flåm באמצע נורווגיה. מסילת ברזל מעולה זו מנווטת כמה מהנופים היפים ביותר בסקנדינביה, על פני הפיורדים ודרך אשוחי יערות נורווגיים.



  Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה