השכרת אופניים בסנטרל פארק בניו יורק

עם מעל 47 קילומטרים של שבילים חוצים 843 דונם, סנטרל פארק מספק נסיעה מצוינת לרוכב אופניים מנוסה או רק לחובב. השבילים האינסופיים, מובילים לראות אמנות, אדריכלות והיסטוריה שגורם סנטרל פארק כל כך ייחודי. ממוקם בלב מנהטן בניו יורק, סנטרל פארק הוא נווה מדבר בתוך אחת הערים הגדולות בעולם. אם תחליט לחקור את הפארק בצורה עצמאית, החברה תספק את כל המידע שאתה צריך כדי שרכיבת האופניים עבורך תהיה הרפתקה שלא תשכח. אנחנו מספקים את הקסדה, מפה מקודדת צבע, סל, ומנעול שרשרת, ללא תשלום - החברה מציעה אופניים לכל אחד, מ-מושב אחד אופני טנדם. בנוסף, יש לנו מושבים לתינוק וקדימונים לתינוק זמין עבור משפחות.


אנו מציעים את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את החוויה של הרכיבה על האופניים בסנטרל פארק מוצלחת ובלתי נשכחת. בנוסף, הצוות יכול לספק לך מסלולים ספציפיים על בסיס הצרכים האישיים שלך ואת הרצונות. למה לבחור סנטרל פארק סיור עבור השכרת אופניים? אנו מספקים את כל הציוד הדרוש לטיול בטוח ומהנה - קסדה, סל, מנעול שרשרת ומפה מאוירת. האופניים מתוחזקים היטב לגברים, נשים וילדים. המחירים שלנו הם ללא תחרות. אנו מציעים הנחות קבוצתיות על בסיס מספר האנשים השוכרים. אנחנו ממוקמים במרחק שלושה רחובות מסנטרל פארק. אנו מציעים גם טיולי אופניים מותאמים אישית.

 ימי הפעילות: יומי, בכל ימות השנה. השכרת אופניים נקודת יציאה: 56 W 56th Street, New York, NY 10019 משך הפעילות: שעה, שעתיים, 3 שעות, 4 שעות או כל היום. שעות: 9: 00-17: 00


להשכרת אופניים בסנטרל פארק בניו יורק 





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה