פיג'ון פורג' טנסי ארה"ב עיירת נופש בהרי סמוקי


פיג'ון פורג' טנסי ארה"ב עיירת נופש בהרי סמוקי 


פיג'ון פורג'  (Pigeon Forge) ממוקמת במזרח טנסי בין גטלינבורג ובין סווירוויל בלב הרי סמוקי. היופי המרהיב של הרי הסמוקי משמש מוקד למפגשים משפחתיים, חתונות, מסעדות, קניות מופעים  והמון אטרקציות תיירות ליהנות מהאיזור כולל הקסם הדרומי האותנטי של המקום. כאשר אנחנו ביקרנו במקום היה מופע של מכוניות ישנות משנות ה 40 ה 50 וה 60, מכוניות למכירה ו/או לתצוגה. בעיניי המקום מדהים מסעדות בשפע ומלא מלא חנויות, החנויות כדי למשוך קונים לחנות מחזיקים כמו תנין חי, כריש חי בתוך החנות כדי ליצור אטרקציה ובדרך בעצם לרכוש אחד מהמוצרים הרבים שיש בחנויות מותגים במחירים מדהימים.

העיירה מפורסמת בזכות זמרת הקאונטרי דולי פרטון שגדלה בה. פארק השעשועים "דוליווד" (Dollywood) הממוקם במרכז העיירה ובו שפע מתקני שעשועים לכל הגילאים ובנוסף מבחר מרשים של מופעים ויריד אומנים גדול בו תוכלו לחזות באומנים שונים במהלך עבודתם. סמוך ללונה פארק נמצא פארק המים (Dollywood's Splash Country) בו למעלה מ-20 מגלשות מים ושעשועי מים רבים נוספים. פתוח מראשית יוני ועד סוף אוגוסט ובסופי שבוע של חודש ספטמבר.

Booking.com



 בעיירה מתקני מיני גולף רבים, מסלולי קרטינג מכל הרמות, הרפתקאות "לייזר טאג" (ירי תחרותי ברובי לייזר), סימולטורים, מוזיאונים קטנים וייחודיים, כגון: מוזיאון דינוזאורים או מוזיאון אלביס ושלל אטרקציות נוספות.

בעיירה מופעים רבים הכוללים ארוחת ערב (Dinner Show). הגדול והמפורסם מכולם הוא "דיקסי סטמפיד" (Dixie Stampede). מופע גרנדיוזי במהלכו תחזו במופעי רודיאו, רכיבה אומנותית על סוסים, רכיבה על יענים, מרדף אחרי תרנגולות ושפע הפתעות נוספות ותחרויות המלווים בפעלולים ואפקטים מיוחדים. במהלך המופע תתכבדו בארוחה דרומית טיפוסית. מומלץ מאוד לבקר בעיירה הסמוכה לפי'גון פורג' במרחק של 10-15 דקות נסיעה גאטלינבורג טנסי ארה"ב.





אטרקציות תיירות מרכזיות בפיג'ון פורג' טנסי - נופש בהרי הסמוקי 


מוזיאון טיטניק המוזיאון נפתח באפריל 2010, מתנשא מעל רחוב פארקוויי Parkway בפיג'ן פורג ' Pigeon Forge. המבנה המרשים דמוי הספינה תוכנן כך שייראה בדיוק כמו הספינה המפורסמת 1912, ועלותה עולה על 25 מיליון דולר. המוזיאון המציג בגאווה 20 גלריות ומאות מראות אותנטיים מהטיטניק.. מומלץ מאוד להזמין מקום מראש לפני ההגעה למוזיאון טיטניק, כדי למנוע אכזבה. המוזיאון הוא אחד האטרקציות הפופולריות ביותר בכל פיג 'פורג'. ביום עמוס, מוזיאון פיג'ן פורג טיטניק יותר מ -3,000 מבקרים את ההזדמנות לחוות את ההיסטוריה והטרגדיה של אוניית השיט המפורסמת ביותר בעולם. כבר בתחילת הסיור, תבינו שמוזיאון  טיטניק אינו מלא חפצים שנמצאו מתחתית האוקיינוס. במקום זאת, זוהי ספינה חיה ונושמת, מלאת חפצים של ניצולים וחפצים שנמצאו צפים במים הקפואים. האופי האישי ביותר של הפריטים המוצגים ימשוך אותך לסיפורים האישיים המיוצגים ובו זמנית להפוך את שיעור ההיסטוריה מהנה למבקרים בכל הגילאים.



מוזיאון התוכים בהרים והגנים Parrot Mountain & Gardens, שנמצא במרחק דקות ספורות בפיג'ון פורג' , מציע למבקרים הזדמנות לטייל בתוך בית גידול יפהפה, בן ארבעה דונמים. האטרקציה כוללת מאות ציפורים, החל מטוקאנים צבעוניים יפים ועד לצופרים וכל מה שביניהם. הגנים, אשר מרגישים כמו גרסה של החיים האמיתיים של ציור של תומס קינקאדה  בהרי הסמוקי, כוללים קיר של אבנים מאירלנד, מסלולי גן ציוריים, קוטג'ים של ציפורים, מפלים זורמים ופסלים דתיים. הטווסים, הפרפרים והשפיריות מוסיפים לאשליה שאתה מסתובב בתוך ציור יפה! גולת הכותרת של האטרקציה הוא גן הציפורים. אזור מדהים זה כולל אזור סגור עם למעלה מ -70 ציפורים . אם אתם מחפשים הזדמנות מושלמת לצילום, זה המקום! אתה יכול להאכיל את הציפורים האקזוטיות, או פשוט להסתובב ולראות אותם בבית הגידול שלהם. מתאים למבוגרים ולילדים.


רכבת הרים בהרי הסמוקי  Smoy mountain Alpin coaster הוא אטרקציה ייחודית שנפתחה בחודש אוגוסט 2013. מיקום זה בשל השילוב המושלם של נגישות, נופים מדהימים, מסלול הארוך ביותר במורד ההר. רוצה לדעת איך זה מרגיש לרכב על רכבת הרים בהרי הסמוקי? מזחלות יורדות במורד ההר במהירויות של עד 27 קמ"ש בנסיעה מדהימה עם נופים מהממים של פיג'ון פורג' (Figeon Forge) ונמשכת כ -7 עד 8 דקות.


דוליווד פארק שעשועים, במהלך עונת חג המולד בפארק דוליווד זה המקום לבקר עם כל האורות, מעל 4 מיליון אורות חג המולד, הפארק הוא מחזה מדהים. כמעט כל המבנים מוארים, ולא רק לקווי המתאר של הגג. כל המבנים מוארים מלמעלה למטה עם אורות צבעוניים ויפים. אם כל המבנים המוארים לא יספיקו, דוליווד עיטרה עצים שלמים, חלק מהעצים יהיה מואר לחלוטין עם כל ענף עטוף באורות חג המולד. ואם אתה מבקר לא בזמן חג המולד אז פשוט תיהנה משפע האטרקציות שיש בדוליווד פארק שעשועים. פארק נוסף של דוליווד פארקים  לאוהבי המים יש לפארק מה להציע. עשרות מתקנים בריכות, מפלים ברחבי הפארק המים.


הוליווד מוזיאון השעווה בפיג'ון פורג'  גבוה על הגבעה בפינת שדרת פארקוויי ו שופינג שדרות ב פיג'ון פורג', מוזיאון שעווה הוליווד הוא מוזיאון השעווה היחיד במדינה מוקדש כולו לדמויות של מפורסמים. המוזיאון בן שתי הקומות מביא את התיירים והמקומיים לעולם של כוכבי הוליווד ומאפשר למבקרים להתקרב לחלק מהאנשים המפורסמים ביותר בתעשיית ההופעות, שנוצרו מחדש בנאמנות עד כדי כך שמאמינים שהם חיים.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה