גרמניה היסטוריה מוזיאונים ואתרי הנצחה

גרמניה היא מדינה במרכז אירופה, בצפון גובלת גרמניה בים הצפוני, בדנמרק, ובים הבלטי; במזרח בפולין ובצ'כיה; בדרום באוסטריה ובשווייץ ובמערב היא גובלת בצרפת, בלוקסמבורג, בבלגיה ובהולנד. גרמניה נחשבת למדינה עשירה וכלכלתה מהחזקות באיחוד האירופי, היא גם מוקד עלייה של אלפי תיירים בשנה שמגיעים לשוקיי חג המולד בחורף, אתרים היסטוריים, מוזיאונים ואתרי הנצחה. בגרמניה ניתן לטייל בערים הגדולות כמו ברלין, מינכן, המבורג וגם לטייל באזורי הכפר כמו היער השחור.





מלונות מומלצים בגרמניה


Booking.com

השכרת רכב בגרמניה


החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בגרמניה חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בגרמניה בנופש שלכם. גרמניה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בגרמניה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בגרמניה והשכרת רכב בגרמניה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בגרמניה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. גרמניה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים כגון דרום גרמניה וצפון גרמניה והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בגרמניה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בגרמניה, השכרת רכב בברלין, השכרת רכב במינכן, השכרת רכב המבורג, השכרת בפרנקפורט, השכרת רכב בדיסלדורף, השכרת רכב בשטוטגרט, השכרת רכב בקלן, השכרת רכב בדרזדן, השכרת רכב בליפציג, השכרת רכב בנירנברג,


טיסות זולות לגרמניה

טיסות לגרמניה ממריאות מדי יום מנמל התעופה בן גוריון, כשבין היעדים הפופולריים בגרמניה נמצאות הערים ברלין, פרנקפורט ומינכן. חברות התעופה המציעות טיסות לגרמניה הן אל-על, ישראייר, ארקיע ו-Air Berlin. בנוסף, ניתן להזמין טיסות זולות לגרמניה או טיסות עם עצירות ביניים בערים אחרות באירופה, של חברות התעופה Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines ו-Swiss Air. משך טיסה לגרמניה מישראל הוא כארבע וחצי שעות בממוצע.

טיסות לגרמניה נוחתות בחמישה שדות תעופה עיקריים במדינה:  שני שדות התעופה של ברלין – שונפלד וטגל – שנחשבים לשדות תעופה מובילים באירופה ושרוב הטיסות לגרמניה נוחתות בהם, שדה התעופה של מינכן – יוזף שטראוס, שנחשב לאחד משדות התעופה המסודרים והיעילים ביותר בעולם כולו, שדה התעופה בפרנקפורט – שהוא גם שדה התעופה הגדול ביותר בגרמניה והשדה הרשמי של חברת התעופה לופטהאנזה ושדה התעופה של קלן אליו מגיעות טיסות לגרמניה עם עצירות ביניים וכן טיסות זולות לגרמניה וצ'רטרים מכל רחבי העולם. כל שדות התעופה של הערים הגדולות מחברים את התיירים הרוכשים כרטיסי טיסה לגרמניה ויעדיה השונים אל מרכזי הערים וכן אל בירות אירופה הנוספות. גרמניה משמשת גם כמקום פופולרי לנחיתות ביניים של חברות תעופה רבות הממשיכות ליעדים מרוחקים יותר.





















טיולי רכבות לגרמניה 

ההיסטוריה הארוכה והסוערת של גרמניה בטיול רכבות בעיר הבירה, ברלין, תמצאו את חומת ברלין הידועה לשמצה ואת הרייכסטאג, כמו גם את צ'ק פוינט צ'רלי, גבול המלחמה הקרה בין מה שהיה בעבר ברלין המזרחית ומערבית, ושער ברנדנבורג. תוכלו למצוא גם את בירת בוואריה מינכן, ולספוג את האווירה באחד מאולמות הבירה המפורסמים שלה. החדרים העצומים האלה מחוברים בדרך כלל למבשלת בירה, והגדול בעולם, שממוקם במינכן, הצליח לשבת 5,000 איש. במינכן היא גם ביתו של פסטיבל הבירה הגדול בעולם - אוקטוברפסט. הפסטיבל בן 3 שבועות זה רואה מיליוני אנשים ברחבי העולם יורדים בעיר לשתות בירה, להאזין למוזיקה ולבלות. במהלך העונה החגיגית, שווקי חג המולד הגרמניים צצים בעיירות וערים בכל רחבי גרמניה, ומפורסמים ברחבי העולם בזכות היין השובב, מלאכת יד יפה ומתנות ואוכל חגיגי טעים. נופים מהממיםי של גרמניה טירות כמו מהאגדות, נקיק הריין הוא מקום נפלא לברוח ממנו. אתר מורשת עולמית זה של אונסק"ו, המתפתל דרך ריינלנד, הוא אזור של יופי טבעי יוצא מן הכלל. הוא עובר ליד אוסף של עיירות מושלמות בתמונות, כמו קובלנץ, בופרד ורודסהיים.





גרמניה נהנית מאחת מרשתות הרכבות המתקדמות, היעילות והאמינות ביותר באירופה. נסיעה בין הערים הגדולות בגרמניה ברכבת ICE (InterCity Express) במהירות גבוהה היא קלה, נוחה ומהנה, ורשת אזורית מקיפה מבטיחה שניתן להגיע כמעט לכל יעד במדינה ברכבת. יש גם מסילות נוף מדהימות כמו Express Vulkan Express. למרות שנקרא 'רכבת אקספרס', לוקח וולקן אקספרס המואט לאט שעה וחצי לנסוע 11 מיילים, ומעניק לנוסעים זמן רב לקחת את הנוף היפהפה סביבם, כולל Laacher See, אגם שנוצר כתוצאה מהתפרצות געשית. לפני מיליוני שנים.


  Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה