מלונות מומלצים לתרמילאים בבנקוק

מלונות מומלצים בבנקוק לתרמילאים
מלון ספאיפאה הוסטל (Saphaipae Hostel) מציע חדרי הוסטל מסוגננים באזור סילום (Silom) בבנגקוק, במרחק 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת העילית סוראסאק (Surasak). המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם גם בחדרי המעונות וגם בחדרים הפרטיים.

החדרים ממוזגים לגמרי, וכוללים חדרי רחצה משותפים או פרטיים, המצוידים במקלחות עם מים חמים ובאביזרי רחצה. בחדרי המעונות יש ארוניות פרטיות, ובחדרים הפרטיים יש טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיניבר.

המלון נמצא במיקום נוח לביקור במרכז בנגקוק, במרחק 4 תחנות בלבד ברכבת העילית למרכז הקניות MBK. הנסיעה ברכבת (Airport Rail Link) לנמל התעופה הבינלאומי סוברנבהומי (Suvarnabhumi International Airport) אורכת 45 דקות.

ברוב הקומות יש אזור טרקלין משותף לבידור האורחים, עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח "42. במלון יש גם שולחנות ביליארד ותחנות אינטרנט. המלון מספק מכונות כביסה המופעלות באמצעות מטבעות על מנת שהאורחים יוכלו לכבס לעצמם.

מסעדת בנגקוק דיינינג (Bangkok Dining) פתוחה כל היום לארוחות, ומגישה מאכלים מקומיים. בנגקוק בר אנד בייקרי (Bangkok Bar and Bakery) מגיש קפה וחטיפים.


מלון לוב די בנגקוק - סיאם סקוור (Lub d Bangkok - Siam Square) ממוקם בלב אזור הקניות, האוכל והבילויים המפורסם של בנגקוק, ומציע חדרי אירוח בסגנון בוטיק במחירים סבירים. המלון כולל בר מזנון, אזור טרקלין ואינטרנט אלחוטי חינם.
המלון ממוקם ממש ליד תחנת הרכבת העילית סיאם (Siam), במרחק של 500 מטרים ממרכז הקניות MBK ומקניון סיאם פרגון (Siam Paragon Mall). נמל התעופה סוברנבהומי (Suvarnabhumi Airport) נמצא במרחק של 24 קילומטרים משם.
החדרים מעוצבים בצבעים שונים ומצויידים במיזוג אוויר ובמייבש שיער. החדרים כוללים גם מתקני רחצה. בחלק מהחדרים יש חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה בעלת מסך שטוח.
בר המלון, דה רייט בר (The Right Bar), מגיש ארוחת בוקר ומציע חטיפים קלים ומשקאות.
האורחים יכולים לשבת על פופים ולצפות בסרטים בחדר המשותף. דלפק הקבלה של המלון פתוח מסביב לשעון ומספק שירותי מזוודות וכביסה.


מלון בד בנגקוק הוסטל (Bed Bangkok Hostel) נמצא במרחק 3 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת העילית פלאון צ'יט (Pleon Chit), ומציע חדרים המעניקים תמורה מלאה לכסף עם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון מספק גישה קלה למרכז הקניות MBK ודלפק קבלה הפתוח 24 שעות ביממה.
חדרי המלון ממוזגים. האורחים יכולים לבחור בין חדרי מעונות ובין חדרים פרטיים עם חדרי אמבטיה צמודים.
בהוסטל יש אזור משותף עם טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח. המלון מספק מידע תיירותי וארוניות לביטחון.
ההוסטל מגיש קפה חינם. במרחק הליכה משם ניתן למצוא מספק אפשרויות סעודה וברים.
המלון נמצא במרחק 45 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי סוברנבהומי (Suvarnabhumi International Airport).












Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה