דיסניוורלד באורלנדו ארה"ב


 פארק דיסניוורלד אורלנדו

לפארק של דיסניוורלד לא מספיק יום אחד, תיירים המגיעים לפארק מבלים לפחות ארבעה ימים עד שבוע. מדובר במכלול של ארבעה פארקים : מג'יק קינדום,אפקוט העתידני, אולפני הקולנוע, וממלכת החיות. וכן שני פארקי מים.





פארק דיסניוורלד עצמו הוא עיר לכל דבר ובו ארבעה פארקי שעשועים גדולים, פארק מים, אגמים, מלונות, מסעדות וכו'. באורלנדו יש סניפים לאתרי השעשועים המפורסמים: אולפני יוניברסל, עולם הים – Sea World, פארק המים "רטוב ופרוע" – Wet and Wild ואחרים. לטיול קצר אפשר לבחור באורלנדו כיעד העיקרי, פשוט מפני שיש בה הכל. במרכז פלורידה יש יותר מ- 1200 אגמים ועשרות פארקים בהם ניתן לבלות בנעימים בחיק הטבע. מרכז החלל על שם קנדי של נאס"א נמצא קרוב לעיר.

מחיר : כרטיס ליום אחד עולה 63 דולר למבוגר ומעל גיל עשר ו- 52 דולר לילד עד גיל 10. כרטיס כזה מאפשר ביקור בכמה מהפארקים ושימוש בכל המתקנים. אם קונים כרטיס משולב לכמה ימים, המחיר ליום זול יותר. כרטיס לארבעה ימים למשל עולה 195 דולר.





מלונות מומלצים בפארק דיסניוורלד - בניגוד לערים גדולות כמו ניו יורק, המגורים באורלנדו זולים למדי ומתאימים לכל כיס ותקציב, החל מלינה במוטלים זולים ועד וילות מפוארות במחירים אטרקטיביים ביותר. שאלת המלון המתאים בדיסני וורלד אורלנדו נשאלת לרוב. יחד עם זאת עולה שאלה האם עדיף מלון בתוך מתחם דיסני או מלון קרוב באזור התשובה היא ברורה – מלון בדיסני יותר נוח, יעיל ומהנה! במלונות דיסני תוכלו להיות בפארקים הרבה יותר מהר ולא לבזבז זמן על פקקים בכניסה והיציאה. במלונות של דיסני תוכלו להכנס לפארקים מוקדם יותר מכולם בעזרת "שעות הקסם". במלונות של דיסני תוכלו להנות מהחוויה האמיתית של מתחם דיסני וורלד אורלנדו וכל מה שהוא כולל, ההרגשה היא של עולם מושלם העוטפת אתכם עד לסוף החוויה.

מלון הילטון אורלנדו בואנה ויסטה פאלאס


מלון הילטון אורלנדו בואנה ויסטה פאלאס (Hilton Orlando Buena Vista Palace - Disney Springs Area) ממוקם בתחומי פארק השעשועים דיסניוורלד (Walt Disney World Resort) ומספק שירות הסעות חינם לפארק השעשועים. זהו המלון ידידותי למשפחות, הכולל שתי בריכות שחייה, לגונה צפה וביתנים פרטיים. ניתן למצוא במקום גם מספר מסעדות.
המלון מעמיד לרשותכם חדר כושר, ויש גם מסלול גולף הממוקם ממש מעבר לרחוב. יש במקום גם חנות רשמית של וולט דיסני וורלד.  פארק השעשועים Magic Kingdom נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה מהמלון, ואילו פארק השעשועים Epcot מרוחק כ-12 דקות נסיעה ממנו. אורחי אתר הנופש יוכלו גם ליהנות מהטבת Disney's Extra Magic Hours.

Booking.com

Finding the right hotel just got a whole lot easier - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה