מלונות מומלצים באתונה יוון


מלונות מומלצים באתונה

מערכת הרכבת התחתית משנה בה את התמונה לחלוטין. הכי כדאי ללון עכשיו באתונה באזור שבין כיכר מונאסטיראקי לכיכר אומוניה. בשתי הכיכרות יש תחנת רכבת. האזור שבין שתיהן, קצת ממערב לרחוב אתינאס, נקרא פסירי, ויש בו פריחה עצומה של מסעדות, ברים וטברנות עם מוזיקה יוונית נהדרת. בתי המלון באזור, בעיקר מול כיכר העירייה ברחוב אתינאס, טובים ובדרגות מחיר שונות. רכבת מצוינת מקשרת את שדה התעופה של אתונה עם מרכז העיר. אפשר להגיע ישירות מן השדה לכיכר מונאסטיראקי בחצי שעה.





מלונות מומלצים באתונה 4 כוכבים 


מלון פרזידנט (President) אשר ממוקם בלבה של אתונה ובמרחק של כ-700 מטרים מתחנת המטרו פאנורמו (Panormou), מציע חדרי לינה נוחים ומרפסת גג יפה הכוללת בריכת שחייה.
הפרזידנט מציע חדרים מרווחים המעוצבים בהידור, ומשקיפים אל עבר נוף יפה ביותר של אתונה. חדרי האירוח הינם ממוזגים וכוללים טלוויזיה עם חיבור לערוצי לוויין, מקרר וכספת.
האורחים יכולים להנות מהמשקה שלהם בפנטהאוז 21 (Penthouse 21), בר הבריכה שעל הגג המעוצב בצורה מינימאלית ומשקיף אל עבר נוף פנורמי של העיר. בר אווניו (Avenue Bar) אשר ממוקם בקומת הקרקע מארח מופעי מוסיקת ג'אז חיה בכל יום שבת והינו מקום מפגש אידיאלי. מסעדת המלון מגישה מגוון רחב של מאכלים יווניים ובינלאומיים.
במלון פרזידנט יש 8 חדרי ישיבות משופצים ומאובזרים , אשר יכולים לארח אירועים עסקיים.
מלון פרזידנט הינו בעל מיקום נוח בשדרת קיפיסיאס (Kifissias) והינו בעל גישה נוחה לחנויות, מוזיאונים ואתרים ארכיאולוגיים.




מלונות מומלצים באתונה 5 כוכבים 


מלון דיבאני אפולון פאלאס אנד ספא (Divani Apollon Palace & Spa) הינו מלון בעל 7 קומות שממוקם במרחק של 25 דקות נסיעה ממרכז אתונה, ושכולל ספא שמתמחה ב-תאלאסו-תרפיה (thalassotherapy). לרשות האורחים עומדות 3 בריכות שחייה, וחוף פרטי בריביירה האתונאית.
המלון - שהינו חבר ב-"The Leading Hotels of the World" - מציע חדרים מפוארים עם מרפסות מרוהטות שפונות לים. החדרים מעוטרים בעזרת בדי מעצבים, ריהוט מעץ אלון, וציורים.
מסעדת מיתוס אוף דה סי מציעה מנות גורמה ואווירה אינטימית, ומגישה בעיקר מנות מן הים. מסעדות פחות פורמליות כוללות את אנמוס, שמציעה מזנונים ומקומות ישיבה באוויר הפתוח, ואת טרקלין אטלנטיס, שמחובר ל-פלאגוס בר, ושמציע חטיפים ומופעי בידור ליליים, בין אוקטובר למאי.
ספא המלון גאה להיות חבר ב-Leading Spas. מתקני הספא כוללים בריכה מקורה בגודל של 225 מ"ר, מרחצאות רומיים, 2 סאונות, 2 אמבטים טורקיים, ועוד. אורחים פעילים מוזמנים לעשות שימוש במגרש הטניס המואר ובמסלול הג'וגינג. סקי מים בחוף הפרטי של המלון זמין גם הוא.
המלון ממוקם במרחק של 18 ק"מ בלבד ממרכז אתונה. במרחק של 5 דקות נסיעה מהמלון תוכלו למצוא את גליפאדה (Glyfada), שידועה בשל אפשרויות הקניות שהיא מציעה ובזכות חיי הלילה שלה. מועדון הגולף גליפאדה (Glyfada Golf Club) נגיש בקלות וממוקם במרחק של 3 ק"מ מהמלון. המלון כולל חניון רכבים עם 250 מקומות חניה.





מלון רויאל אולימפיק הוטל (Royal Olympic Hotel), הינו מלון 5 כוכבים הנמצא במיקום מרכזי, בסמוך לשכונת פלאקה (Plaka) הציורית, ובמרחק הליכה קצר מה-אקרופוליס (Acropolis). חדרי המלון המפוארים משקיפים למקדש של זאוס (Zeus), או לגן שליד בריכת השחיה.
כל חדרי המלון ממוזגים ואטומים לרעש, וכוללים שולחנות כתיבה, מוצרי טואלטיקה וחלוקי רחצה. טלוויזיה בלוויין, טלוויזיה בכבלים ורדיו הינם אביזרים סטנדרטיים בחדר.
מסעדת יואניס (Ioannis) ממוקמת על גינת הגג ומציעה נופים נפלאים ומנות יווניות מסורתיות. אורחי המלון מוזמנים ליהנות מקוקטיילים בבר השוכן בגינת הגג ומשקיף אל רבים מאתרי אתונה.
מתקני הפנאי באתר כוללים את בריכת השחייה ואת הספרייה של המלון. המלון כולל חדר כושר. בכל רחבי המלון ישנה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. בשטח המלון תמצאו גם חנויות כגון חנות תכשיטים וחנות מזכרות.
המלון נמצא במרחק הליכה ממסעדות ומחנויות, וגם המקדש של אולימפיון זאוס (Olympion Zeus) נמצא בקרבת מקום. נמל התעופה הבינלאומי של אתונה נמצא במרחק של 33 ק"מ מהמלון.




Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il
הדקה ה 90
מלונות באתונה, מלונות ביוון, הזמנת מלון באתונה, בתי מלון באתונה, דילים למלונות באתונה, השוואת מחירים למלונות באתונה, השוואת מלונות באתונה, הנחות למלונות באתונה, מלונות זולים באתונה, השוואת בתי מלון באתונה, נופש באתונה, נופש ביוון,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה