מלונות מומלצים באוסלו נורבגיה

מלונות מומלצים באוסלו 






מלון אנקר (Anker Hotel) ממוקם במרחק של 15 דקות הליכה מהרחוב המרכזי והתוסס של אוסלו, קארל יוהאנס גאטה (Karl Johans Gate).  הצוות יכול להמליץ על מגוון מסעדות אופנתיות, בתי קפה וחנויות, ברובע גרונרלוקה (Grünerløkka) התוסס, הממוקם במרחק של פחות מ-15 דקות הליכה.







מלון פארק אין ביי רדיסון אוסלו (Park Inn by Radisson Oslo) ממוקם שלוש דקות הליכה מ-קרל יוהאנס גייט (Karl Johans Gate), רחוב הקניות הראשי באוסלו. צוות המלון ישמח להמליץ לכם על אטרקציות מקומיות או לספק לכם הוראות הגעה. הפרלמנט הנורווגי, סטורטינגט (Stortinget) נמצא במרחק של 250 מטרים מהמלון, והתחנה המרכזית של אוסלו (Oslo Central Station) נמצאת במרחק של 8 דקות הליכה משם.





סמארטהוטל אוסלו (Smarthotel Oslo) שוכן במרכז אוסלו, במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מרחוב השופינג קארל יוהאן (Karl Johan), טרסה מרוהטת בה תוכלו ליהנות מארוחת הבוקר. משקאות וחטיפים זמינים בקיוסק שבאתר. הגלריה הלאומית, הארמון המלכותי ופארק הארמון נמצאים כולם במרחק שתי דקות הליכה, ומקפצת הסקי הולמנקולן (Holmenkollen) נמצאת במרחק של 8 ק"מ מהמלון.






מלון רדיסון בלו נידאלן (Radisson Blu Hotel Nydalen, Oslo), ממוקם ליד הנהר אקר (Aker River), ממש מול תחנת המטרו נידאלן (Nydalen Metro Station) ו-10 דקות נסיעה במטרו ממרכז העיר אוסלו (Oslo).  בית הספר הנורווגי לעסקים בל (Bl Norwegian Business School) נמצא מול המלון ונמל התעופה הבינלאומי של אוסלו (Oslo International Airport) נמצא במרחק 45 דקות נסיעה בלבד ברכבת.






מלון בסט ווסטרן פלוס סיטי  (Best Western Plus City Hotel) נמצא במרחק של 350 מטרים מהתחנה המרכזית של אוסלו (Oslo). הרחוב הראשי של אוסלו, קארל יוהאנס גייט (Karl Johans Gate), נמצא ממש מעבר לפינה.  אטרקציות כגון הארמון המלכותי (Royal Palace) והתיאטרון הלאומי (National Theatre) נגישות בתוך כ-10 דקות הליכה. מבצר אקרסהוס (Akershus Fortress) מתקופת המאה ה-13 נמצא במרחק של 700 מטרים בלבד. אקר בריגה (Aker Brygge) נמצא במרחק של קילומטר מהמלון, בעוד שמסוף האוטובוסים של אוסלו נמצא במרחק של 950 מטרים.





Booking.com



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה