שוויץ גבוה מעל כולם

שוויץ גבוה מעל כולם כאשר 60% משטחה הוא הרי האלפים עם פסגות של 4,000 מטרים. לצד ההרים הגבוהים, נמצא בשוויץ גם נהרות ואגמים כשהגדולים בהם הם: אגם ג'נבה ואגם קונסטאנץ. כמו כן, נמצא בשוויץ קרחונים, עיירות קסומות, צמחייה שופעת וערים מרכזיות. שוויץ מתאימה מאוד לחובבי הטבע שופעת בנופים מגוונים – בהרים, קרחונים, נהרות, אגמים, עמקים, קניונים בטבע ופארקים. כמובן שהאטרקציות מתאימות לחובבי הסקי והאקסטרים שכן נוסף על אתרי הסקי ניתן לבלות במגוון פעילויות מרגשות כמו: טיפוס על קרחונים, בילוי במגלשות הרים, סנפלינג וראפטינג.

הטיולים מתאימים מאוד גם לזוגות שיכולים ליהנות מכל האטרקציות ולספוג את יופייה של המדינה. כמו כן, מתאימים הטיולים למשפחות שיכולות ליהנות מנסיעה ברכבלים מהם ניתן לצפות על הנופים, מאטרקציות רבות לילדים, מטבע מדהים, תשתיות נוחות, שייט רגוע באגמים, נסיעות באופניים, יציאה לטיולים רגליים בטבע, גלישה באבובים על קרחונים וביקור בפארק חבלים, גני חיות, מוזיאונים, פסטיבלים וקרנבלים, תערוכות, חופי אגמים, מעיינות חמים, קניונים טבעיים, מרכזי קניות וכמובן – מסעדות ובתי קפה!


Booking.com



השכרת רכב בשוויץ 

החלטתם  לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה?  השכרת רכב בשווייץ חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בשוויץ בנופש שלכם.   שווייץ מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה  ובעת השכרת רכב בשווייץ תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בשווייץ והשכרת רכב בשווייץ תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם.  השכרת רכב בשווייץ תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. שווייץ היא ארץ גדולה, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים ואתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בשווייץ היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בציריך, השכרת רכב בג'נבה, השכרת רכב בבאזל, השכרת בברן, השכרת רכב בלוגאנו, השכרת רכב בלוסאן, השכרת רכב בשוויץ.

השכרת רכב בשוויץ 




טיסות זולות לשוויץ 

חברות התעופה אל על ו- Swiss, מפעילות קו טיסות לשוויץ, במסלול ישיר. חברות התעופה Lufthansa, Turkish Airlines ,Air Berlin מציעות טיסות במסלול עם עצירת ביניים. רוב חברות התעופה המציעות כרטיסי טיסה לשוויץ, נוחתות בשדה התעופה של ציריך, הממוקם כ- 10 ק"מ ממרכז העיר. הדרך המומלצת להגעה היא בעזרת רכבת מטרמינל B, כמו כן אפשר להיעזר בשירות שאטל ואוטובוס למרכז העיר. אם אתם מתכננים טיול בשוויץ, כדאי לשכור רכב, כדי ליהנות מכבישים מהירים ונופים ציוריים. שוויץ נחשבת למדינה ציורית. הרי האלפים, מפלים, פארקים, אגמים, כפרים הם חלק בלתי נפרד מהצביון המקומי. הערים המתויירות במדינה הן באזל, ציריך ולוצרן. מגוון האפשרויות במדינה, מאפשר תכנון טיול של שבוע ויותר, בכדי לספוג אוויר הרים נעים ושלווה כפרית מרגיעה לסיכום, כדאי לחפש טיסות זולות לשוויץ וליהנות ממדינה ציורית אשר מאפשרת לתיירים לשלב בין עיר לכפר.
טיסות לג'נבה, טיסות לציריך, טיסות ללוצרן, טיסות לבאזל,
















טיולי רכבות לשוויץ

נוף מרהיב וארכיטקטורה יפהפייה מחכים לכם בשוויץ, כאשר אתם מבקרים באלפים הגבוהים והערים ההיסטוריות המרכיבות את שוויץ.. בקרו באתר הנופש הזוהר סנט מוריץ, אחת העיירות הראשונות באירופה בפופולריות ענפי הספורט בחורף והיא היעד המועדף על תיירים עשירים מרחבי העולם בקיץ ובחורף כאחד. צ'ור, העיירה העתיקה ביותר בשוויץ, היא תענוג למראה, הכוללת קתדרלה מהממת מהמאה ה -12 המשלבת סגנונות אדריכליים גותיים ורומנסקיים, וראתאוס (בית העירייה) מקסים שנבנה בשנת 1464. שוויץ מפורסמת בזכות הנופים המדהימים שלה. אגם לוצרן דומה לזה בפיורדים של נורבגיה, בעל צורה יוצאת דופן ומוקף הרים מתנשאים. ישוב על הגבול בין איטליה לשוויץ הוא Matterhorn. ניתן לזהות את פסגתו כמעט סימטרית, והעפיל לראשונה בהצלחה בשנת 1865, לאחר ניסיונות כושלים רבים. אם אתם מעוניינים בחווית יוצאת דופן לטיול רכבות מענג בשוויץ הצטרפו ל מעל 20 טיולים שונים בשוויץ המוצעים באתר.


  Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה