מלון קלריס ברצלונה

מלון קלאריס ברצלונה




מלון קלריס (.Claris G.L) ממוקם ליד השדרה היוקרתית של ברצלונה פאסייג' דה גראסיה (Passeig de Gràcia Boulevard). מלון יוקרתי זה כולל בריכת שחייה הממוקמת על גג המלון ומשקיפה אל העיר. כמו כן המלון כולל אוסף אמנות יחיד במינו ומכוניות סמארט העומדות לשימוש האורחים ללא תשלום.
המלון, השוכן במבנה שנבנה במאה ה-19 ושימש במקור כארמון, כולל תערוכה של מעל ל-400 יצירות אמנות מקוריות. מחיר החדר כולל כניסה אל המוזיאון המצרי של ברצלונה (Barcelona Egyptian Museum), הממוקם בשכנות למלון.
חדרי האירוח האלגנטיים והאטומים לרעש כוללים עיצוב מסוגנן ורהיטים בעבודת יד. כל החדרים כוללים טלוויזיית LCD בלוויין, ספה ויצירות אומנות רומיות, מצריות והודיות.
מסעדת המלון, Terraza del Claris Restaurant, הממוקמת על מרפסת הגג, משקיפה על הגגות האופייניים של רובע אישמפלה (Eixample) ומגישה מנות גורמה מהמטבח הים-תיכוני. המלון כולל גם טאפאס-בר המגיש חטיפים ומשקאות.
המלון נמצא במרחק של כ-5 דקות הליכה בלבד מקאזה באטליו (Casa Batlló) וה-לה פאדררה (La Pedrera) של גאודי. הראמבלאס (Ramblas) נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מהמלון.

להזמנה מלון קלריס בברצלונה 
 הדקה ה- 90

Booking.com

רובע אישמפלה Eixample,הוא החלק החדש של העיר, הוא שטח גדול מצפון פלאזה קטלוניה ואז שמאלה וימינה של פאסיג דה גראסיה. האזור הוא אכן הרחבה לעיר אשר נהנית מאוד מן התכנון העירוני גאוני שלה בידי מהנדס קטלאני Cerdes ב 1850s. הארכיטקט קרדיס אהב לעבוד עם קווים ישרים וכל השטח הוא הציב ברשת עם כל בלוק עם חצר פנימית. משמעות הדבר היא כי קשה ללכת לאיבוד ברובע אישמפלה. יתר על כן, קל למצוא אטרקציות תיירות ורוב יצירות האמנות של ברצלונה וכן ברמה גבוהה של מגורים ואזור קניות. הצד הימני של רובע אישמפלה הוא הישן יותר ולכן יש לו הוא מוצף בארכיטקטורה מרשימה, אבל באמת אין הבדל עצום בין שני הצדדים. Passeig de Gràcia הוא לבו של Eixample ואת הקו שחוצה את האזור לשניים מ "Eixample משמאל" ו "Eixample ימין". כאן תוכלו למצוא את רוב חנויות המעצבים הבינלאומיים של ברצלונה כגון שאנל ומקסמארה. כמו כן, לאורך כביש זה נמצאים לה פדררה La Pedrera וקאזה באטליו Casa Batlló, שני בניינים חלומיים אופייניים של גאודי. יש גלריות אמנות מעניינות רבות באזור, רובע אישמפלה Eixample הוא חלק בטוח ובנוי של העיר, אבל יש גם חיי לילה תוססים תרבות קפה משגשגת. Eixample מקום מהמם לשוטט מסביב, לצפות בארכיטקטורה המפוארת כאשר ישובים באחד מבתי הקפה הרבים עם מרפסות. ברובע אישמפלה  Eixample תמצאו כמה מן המסעדות הטובות ביותר, והיקרות ביותר בעיר. זה בשילוב עם כמה ברים ידועים ברחבי העולם,  עושה את האזור מקום נעים לבלות ערב. תחבורה אל האזור וממנו  על ידי מספר תחנות מטרו, כמו גם את הרכבת FGC. עם זאת האזור הוא מרכזי ורוב חלקים אחרים של העיר נמצאים במרחק הליכה. 


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה