מחבת הפלא Happy Call מעכשיו הטיול נעשה יותר נוח


מחבת הפלא Happy Call מעכשיו הטיול נעשה יותר נוח 





יוצא למחנאות, בארץ או בחו"ל ? עכשיו מחבת הפלא בהישג יד. עשויה מטפלון, ושום בישול אינו נדבק, קלה לניקוי ואפשר לבשל בה כמעט הכל. עושה לנו את החיים קלים יותר - מניחים את מה שרוצים לבשל, מתבלים, הופכים וזה מוכן לאכול... בתיאבון !!! המחבת מתאימה למטבח ולתנאי מחנאות .

בעיקרון המחבת עובד על היגיון של סירי לחץ, אטם סיליקון פטנט על-מגע כפתור מגנטי מערכות נעילה המבטיחה בישול על אדים, מהר יותר ובריא יותר. עם "המחבת הרגילה (אדום)" זירוז תהליך הבישול ולייצר מנות בריאות עם טעם משופר. 1. אטם סיליקון  למניעת נוזלי או עשן שמנוני לברוח במהלך בישול וזה גם מעשי כדי למנוע דליפה הפיכה צד של המחבת תוך כדי בישול 2. STEAM VENT זה לאפשר לאדים עודפים לברוח, לשמור על תנאי לחץ ובישול אופטימליים בתוך המחבת לאפשר בישול אחיד. 3. שמן RECEIVER עיבוי מים או שמן עודף מ"המחבת העליונה" כאשר המחבת נפתחת. 4. RIM מבנה מחורץ העוזר לפונקצית הלחץ של המחבת על ידי התאמת אטם סיליקון לתוך החריץ אשר חותם וכולא את המחבת. 5. מחזיק ידית נירוסטה הוא מחבר בין ידיות לסיר.

לרכישת המוצר Happycall Nonstick Double Pan, Omelette Pan, Flip Pan, Square, Dishwasher Safe, PFOA-free, Red (Jumbo Grill, 3"H)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה