איך מתגברים על ג'ט לג ?



איך מתגברים על ג'ט לג ? 



כמה ימים לפני הנסיעה, נסו להרגיל את הגוף לאזור הזמן החדש. אם אתם טסים מערבה לכו לישון מאוחר וקומו מאוחר כרגיל; אם אתם טסים מזרחה נסו להקדים את שעת השינה ושעת הקימה.

העשירו את התזונה היומית שלכם בויטמין Q10, שנמצא במזונות כמו חיטה מלאה, תרד, ברוקולי, ביצים ועוד. מחסור בויטמין זה גורם לעייפות ולחולשה שמתגברים עם המעבר בין אזורי הזמן.

ארזו בחוכמה מוצרים שיעזרו לכם להירדם, היום כבר מספקים אותם במטוסים... תלוי באיזה חברה אתם טסים, למשל אטמי אוזניים, כיסוי עיניים

בזמן הטיסה הימנעו מצריכת קפאין או אלכוהול שמקשים על ההירדמות ופוגמים באיכות השינה.

רוצים להיות עירניים מיד עם הנחיתה? היעזרו בשמן מנטה הידוע כשמן מעורר. הניחו ט יפה אחת על כף היד, שפשפו ידיים ושאפו מהן שאיפה עמוקה - עירנותכם תגבר מיד.

גם אם יש לכם זמן אחרי הטיסה לא מומלץ לישון יותר משעה אחת. שינה ארוכה יותר תעכב את איזון השעון הביולוגי. אחרי התנועה כדי לבצע פעילות גופנית כדי להתעורר לגמרי.

ביום שלפני הנסיעה, במהלך הנסיעה וביום שאחריה יש להקפיד לשלב בכל ארוחה פחמימות חלבונים ושומנים. השילוב בין אלה שומר על רמת סוכר מאוזנת שמסייעת לעירנות.

כדי להקל על ההירדמות נסו אמבט שמנים שלהם יש השפעה מרגיעה ומרדימה.

ניסיתם הכל וכלום לא עוזר? מלטונין אמור לפתור את הבעיה ולסנכרן את השעון הביולוגי שלכם עם סביבת הזמן החדשה. התרופה חייבת במרשם רופא.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com