אטרקציות תיירות מרכזיות בהאג הולנד

אטרקציות מרכזיות בהאג הולנד







Booking.com


סכוונינגן - חוף ים חוף הים המקסים ביותר מבין חופיה של הולנד, חוף הים הוא רחב הידיים,  והטיילת גדושה בבתי קפה, מסעדות, חנויות ושחפים.בסכוונינגן (Scheveningen) ניתן להנות מהים ומספורט ימי על הגלים הנפלאים של הים הצפוני. בסכוונינגן ישנו פארק ובו אגם ומשטחי דשא נרחבים, גן פרחים הנקרא Rosaium, עולם הים המפורסם (Sea Life Scheveningen) ונמל סכוונינגן. בבמקום ישנו גן אלמוגים, מצפה וגם דגם של צוללת. מהמגדלור הגבוה שנמצא על המזח מאפשר לצפות על כל האזור.

 מצפה הפנורמה של מסדאך - Panorama Mesdag,  מצפה הפנורמה של חוף הים, הינו מייצג אומנותי, ציור של טיילת סכוונינגן כפי שנראתה בעיניו של הצייר מסדך ב- 1881. במצפה הפנורמה של מסדך והנוף שנצפה ממנה הוא נוף בראשית.

 ביננהוף (Binnenhof) הוא מרכזה של העיר העתיקה ושם נמצאים בתי הפרלמנט של הולנד. ביננהוף בנויה כחצר פנימית הכוללת גם אגם עם מזרקה מיוחדת ובו שטים ברבורים בשלווה. סביב החצר ממוקמים המבנים היפהפיים בהם מתקבלות עד היום ההחלטות החשובות ביותר במדינה. במרכז החצר נמצא אולם האבירים המרשים על מגדליו שנבנה עוד במאה ה- 13.ניתן לסייר גם בבתי הפרלמנט העליון והתחתון.

 מוזיאון בית הכלא של האג מוזיאון בית הכלא, חושף את עברה האפל של האג. המבנה של מוזיאון בית הכלא של האג (Museum de Gevangenpoort) נחשב לאחד ממאה המבנים החשובים ביותר בהולנד והוא נמצא בסמוך לביננהוף ומבני הממשל.

 מוזיאון בית העיריה  מוזיאון בית העירייה של האג ידוע גם בשם : המוזיאון עירוני, מבנה המוזיאון המפואר נבנה בין השנים 1931-1935 על ידי האדריכל ההולנדי הנודע H.P. Berlage. במוזיאון מוצגים אוספי אומנות מרהיבים והמוזיאון הפך למקום עליה לרגל לחובבי האומנות.

מוזיאון הטבע וההיסטוריה במתחמי מוזיאון הטבע וההיסטוריה של האג, תוכלו לצפות בנפלאות הרובוטיקה,  גוף האדם, לראות כיצד בנויים מערכות הגוף, המפרקים, מערכת העיכול, הלב והמוח. וכן מייצגים הקשורים בטבע והיסטוריה.

המוזיאון של אֶשֶר בארמון - Escher in Het Paleis  מוצגת תערוכה קבועה המוקדשת לכל יצירותיו של האמן הגרפי ההולנדי המפורסם מאוריץ קורנליס אֶשֶר - MC Escher.

 בתי הדין של האג - International Court of Justice כל המתעניין באקטואליה ופוליטיקה לא יפספס את הביקור בבית הדין הבינלאומי לצדק בהאג.

  בית הדין הבינלאומי לצדק ממוקם במבנה מפואר ועתיק - ארמון השלום, המבנה היפהפה והאדמדם בולט בצריחים הגבוהים שלו. מבנה בית הדין (International Court of Justice) מוקף באוירה פסטורלית של גנים ויער.

ארמון המלכה - Noordeinde Palace ארמון המלכה משמש היום את משפחת המלוכה בעיקר כמקום עבודה.המקום אינו פתוח לביקורים. עם זאת, בסמוך לארמון נמצא גן הארמון שהפך לפארק ציבורי הפתוח לכולם ובו אפשר להנות ממרחבים ירוקים.  ארמון זה נמצא בליבו של רחוב Noordeinde. זהו רחוב מלא בחנויות אופנה ובחנויות אמנות כך שתוך כדי טיול ברחוב או שופינג ניתן לצפות בארמון או לבקר בפארק הסמוך לו.

שוק של האג - The Hague Market השוק של האג הוא השוק הפתוח הגדול ביותר באירופה כך שללא ספק תמצאו בו שלל פירות וירקות טריים, גבינות, דגים ומאפים. בנוסף לשפע של פירות אקזוטיים ושפע של אוכל, תוכלו למצוא בשוק גם פרחים מרהיבים כמו שרק בהולנד יודעים לגדל, נעליים, בגדים, מתנות ומזכרות והכל במחירים משתלמים. השוק של האג פתוח בימי שני, רביעי, שישי ושבת.

עולם הים בסכוונינגן (Sea Life Scheveningen),  אקווריום ענק ובו ניתן לראות את חיות הים שוחות מלמעלה ומהצדדים.  הצצה מרהיבה לעולם הים המופלא.

העיר המיניאטורית מדורודם ביקור במדורודם מקיף שוק הגבינות באלקמר, שדה התעופה סכיפהול, טחנות הרוח, הערים, הכפרים ואפילו פארק השעשועים מקבל כאן מקום של כבוד, ניתן לצפות במתקנים השונים: ספינת הפירטים, הקרוסלות ורכבות הרים, כולם פועלים רק בגודל מוקטן.

 פארק השעשועים דריבליט  יש גן משחקים, משטחי דשא, עשרות מתקנים לילדים קטנים ובוגרים, מזנון ובית קפה לאכול

אומניברסום - חוויה קולנועית של IMAX  אחת החוויות המיוחדות של הקולנוע בשיטת IMAX נמצא באומניברסום, (Omniversum), באומניברסום  רשימת סרטים מרשימה שכל אחד מהם היא חוויה קולנועית מיוחדת במינה.






Save on your hotel - www.hotelscombined.com



מלונות מומלצים בהאג 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה