אטרקציות תיירות באורלנדו פלורידה ארה"ב

אטרקציות תיירות באורלנדו פלורידה ארה"ב 





אורלנדו היא יעד תיירות פופולארי ביותר והיא העיר המתאימה ביותר לבילוי משפחתי בארה"ב. אורלנדו מתפתחת בקצב מסחרר למוקד תיירות עולמי. "דיסניוורלד" עצמו הוא עיר לכל דבר ובו ארבעה פארקי שעשועים גדולים, פארק מים, אגמים, מלונות, מסעדות וכו'. באורלנדו אתרי השעשועים המפורסמים: אולפני יוניברסל, עולם הים – Sea World, פארק המים "רטוב ופרוע" – Wet and Wild ואחרים. מרכז החלל על שם קנדי של נאס"א נמצא קרוב לעיר. בניגוד לערים גדולות כמו ניו יורק, המגורים באורלנדו זולים למדי ומתאימים לכל כיס ותקציב, החל מלינה במוטלים זולים ועד וילות מפוארות במחירים אטרקטיביים ביותר.


העיר העתיקה באורלנדו אולד טאון (Old Town), פארק שעשועים ומרכז קניות. האטרקציות בפארק השעשועים עולות כסף, כל השאר בחינם. בערבים, החל מהשעה 19:00, יש מופעים מוזיקליים עליזים בסגנונות שונים, כמו לטינו או רוק של שנות השישים. מצעדים עליזים של מכוניות ישנות  ושל אופנועים ענקיים ורעשניים.

פארק העצים הגדולים בפארק זה צומחים בו עצים גבוהים להפליא, כולל אלוף האלופים - עץ מחטני מסוג Bald Cypress, שמיתמר לגובה של 38 מטרים, והוא הגבוה מסוגו בארצות הברית. העץ האדיר הזה, שגילו נאמד ב-3,500 שנה, מכונה "הסנטור". הליכה נינוחה לאורך שבילי עץ שנמתחים דרך צמחיה עשירה ונופי ביצות האופייניים לאזור פתוח שבעה ימים בשבוע מהשעה 8:00 ועד שקיעת השמש. הכניסה בחינם.

פארק אגם אאולה פארק עירוני יפה, ממש בלב אורלנדו, עם אגם גדול שברבורים שוחים בו, שבילי הליכה מסודרים, הרבה עצים מצלים ושפע של מדשאות רחבות ידיים שמזמינות לרבוץ עליהן, לפרוש מפת פיקניק או להשתולל ולהוציא עודפי מרץ . הפארק נפתח בשעה 6:00 בבוקר ונסגר רק בחצות.

Disneyworld דיסניוורלד ממלכה אדירה זו נמצאת באזור אגם בואנה ויסטה Lake Buena Vista  הקומפלקס הענק כולל ארבעה פארקים ראשיים: ממלכת הקסם, Magic Kingdom, מרכז אפקוט, Epcot Center, אולפני אם ג'י אם, MGM Studios ו- ממלכת החיות, Animal Kingdom. נוסף לארבעת מרכזי ענק אלה יש בדיסניוורלד שני פארקי מים: "לגונת הטייפון", Typhoon Lagoon ו- "חוף סופות השלג", Blizzard Beach. אתרי בילוי ובידור נוספים מרוכזים ב"דאונטאון דיסני" Downtown Disney בו בנוסף לחנויות ומסעדות רבות גם אטרקציות (פירוט בהמשך) ומופעים. מופע מוצלח ביותר (אך יקר למדי) ב- Downtown Disney הוא בביצוע הקרקס האקרובטי המהמם של "Cirque De Soleil".

"ממלכת הקסם" MAGIC KINGDOM הכניסה לממלכה קסומה זו היא דרך "הרחוב הראשי בארה"ב" (Main Street ,USA) הנראה כשדרה טיפוסית מהמאה ה- 19 ובה בתי קפה, חנויות (חמודות אך יקרות), תזמורות וכרכרות עם סוסים. תפגשו בפתח הרחוב גם הרבה מהדמויות הידועות של דיסני: מיקי, מיני וחלק מחבריהם. אל תתעכבו ברחוב זה. תוכלו להסתובב בו בנחת בדרככם החוצה מהפארק. ארבעת הארצות: ארץ ההרפתקאות- Adventureland, ארץ החלוצים- Frontierland, אליה צמודה "כיכר החירות" Liberty Square, ארץ המחר- Tomorrowland וארץ הפנטזיות- Fantasyland, אליה צמודה עיר הסרטים המצויירים של מיקי- Mickey’s Toon-Town.


מרכז אפקוט, Epcot Center  הטכנולוגיות המתקדמות ביותר באות לידי ביטוי במרכז אפקוט. הוא מחולק לשני חלקים עיקריים: "עולם העתיד" (Future World) ו- "חלון הראווה העולמי" (World Showcase ). כדי להספיק לראות את האטרקציות העיקריות בפארק על שני חלקיו כדאי להקדיש לכך יומיים.

דיסני הוליווד סטודיוס Disney's Hollywood Studios (לשעבר אולפני MGM) בתוך פארק שעשועים זה המתמקד בסרטים מפורסמים ודרכי הסרטתם נמצאים האולפנים של דיסני. כמות המופעים החיים בפארק זה גדולה בהרבה מאשר בשאר הפארקים של דיסני ובזכות זה אפשר פחות להתרוצץ וקצת לנוח ולהרגע. זה הפארק שהכי התחדש והתפתח בשנים האחרונות.

עולם הים, Sea World זהו הפארק הגדול מסוגו בעולם המוקדש כולו לים ולבעלי החיים הימיים: דולפינים, אריות וכלבי ים, ליוויתנים, פינגווינים, כרישים וחיות ים רבות אחרות. במקום מתקיימות הופעות רבות בהתאם ללוח המופעים המחולק עם הכניסה לפארק. המופע המפורסם ביותר הוא One Ocean: מופע ליוויתנים שצבעם שחור- לבן מזן ה- Killer Whale המכונים "שאמו", Shamu: באצטדיון ענק המקיף בריכה עצומה נותנים הליוותנים ומאמניהם מופע מרשים של קפיצות, צלילות ופעלולים.




"מפרץ התגליות" Discovery Cove  האטרקציה העיקרית היא הכרות קרובה ואינטימית בין המבקרים בפארק לבין חיות הים השונות. בפארק דולפינים רבים, דגים בכל הגדלים והצבעים, חתולי ים, כרישים וגם ציפורים אקזוטיות. הביקור בפארק כולל שחייה עם דולפינים, צלילה ושנירקול בין שלל הדגים הטרופיים בריף האלמוגים וכן רחצה ונופש בחופים אקזוטיים ובבריכות עם מפלים ונהרות.

לגולנד פלורידה LEGOLAND® Florida פארק השעשועים החדיש ביותר באורלנדו. ויש בו לא פחות מחמישים מיליון אבני לגו צבעוניות וחמישים מתקני שעשועים בעשרה מתחמים שונים, הכוללים את: "מיני אמריקה", עם מבנים אמריקאים מפורסמים הבנויים כולם מאבני לגו, "מערת פיראטים", "ארץ הדמיון", "כפר דופלו" המיועד לקטנטנים, "לגו טכניק", "עולמו של צ'ימה" World of Chima הכולל שייט אינטראקטיבי בסירות עם תותחי מים וסרט ארבע מימדי המתבסס על הדמות הפופולארית מ- Cartoon Network.


 "רטוב ופרוע", Wet N’ Wild פארק מים ענקי עם מגוון גדול של מגלשות, בריכת גלים, נהרות עם אבובים (מהירים ואיטיים) ואזור גדול וחדיש של בריכות ומשחקי מים לילדים קטנים בשם Blastaway Beach. מבחר המתקנים עצום ותמצאו במקום מגלשות מסוגים שלא ידעתם על קיומם, חלקם מפחידים למדי עם שמות כמו "שטיפת מוח" Brain Wash או "הסערה" The storm אשר בשניהם מסתחררים במעין צנטריפוגות ענקיות. המתקן החדיש ביותר נקרא "החור השחור- הדור הבא" The Black Hole: The Next Generation אשר במהלך הגלישה המסחררת בו תחוו אפקטים אורקוליים שונים. . בפארק גם אזור לסקי מים  המקום נקי ומטופח. פתוח מדי יום. שעות הפתיחה משתנות בהתאם לעונה.


 "אקוואטיקה" Aquatica פארק מים שבו  36 מגלשות , כולל כאלה הייחודיות רק לפארק זה, כגון מגלשה שקופה העוברת בתוך בריכת דולפינים  שתי בריכות גלים אשר לכל אחד גלים בגובה וסגנון שונים, ששה נהרות, חופים חוליים ולגונה עם דגים טרופיים. זהו פארק לא גדול, אך איכותי וייחודי. ניתן לרכוש כרטיס כניסה משולב במחיר מוזל עם "עולם הים". "מפרץ התגליות" Discovery Cove שילוב של פארק שעשועים עם שמורת טבע קריבית. פארק יקר ויוקרתי, ממוקם צמוד לעולם הים ומיועד בעיקר לחובבי דולפינים ודגים. בפארק זה המזכיר אי טרופי האטרקציה העיקרית היא הכרות קרובה ואינטימית בין המבקרים בפארק לבין חיות הים השונות. בפארק דולפינים רבים, דגים בכל הגדלים והצבעים, חתולי ים, כרישים וגם ציפורים אקזוטיות. הביקור בפארק כולל שחייה עם דולפינים, צלילה ושנירקול בין שלל הדגים הטרופיים בריף האלמוגים וכן רחצה ונופש בחופים אקזוטיים ובבריכות עם מפלים ונהרות.


מלון בסט ווסטרן לייק בואנה ויסטה אורלנדו פלורידה 




מלון בסט ווסטרן לייק בואנה ויסטה (Best Western Lake Buena Vista – Disney Springs® Resort Area) ממוקם באתר הנופש וולט דיסני וורלד (Walt Disney World), בלייק בואנה ויסטה (Lake Buena Vista), מציע בריכה חיצונית, מסעדה, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ושירות הסעות לפארקי השעשועים של דיסני הזמין מדי 30 דקות. דיסני ספרינגס (Disney Springs®) נמצא במרחק של שני ק"מ מהמלון.  תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות באתר ובסביבה, לרבות גולף. נמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו (Orlando) נמצא במרחק של 19 דקות נסיעה, ואולפני יוניברסל, אורלנדו (Universal Studios Orlando) במרחק של 11 דקות נסיעה משם.




Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה