אטרקציות תיירות באיינדהובן הולנד

אטרקציות תיירות באיינדהובן בהולנד 






Booking.com



מוזיאון The Van Abbemuseum המוזיאון  שוכן במבנה מודרני ואחד המעניינים שבעיר , המוזיאון אחת הגלריות החשובות והיפות של האומנות המודרנית בהולנד . ובהם גם יצירות של מארך שאגאל ופיקסו. עוד במוזיאון תצוגה הממחישה את ההיסטוריה והתרבות של האזור מסביב לאיינדהובן במאה ה-19.


כנסיית סנטה קתרינה  נבנתה בשנת 1867. במקום נבנתה כנסייה שהוקדשה לסנטה קתרינה מאלכסנדרייה. הכנסייה נפגעה רבות במשך השנים מאש וממלחמות ואף שימשה במאה ה 18 כמחסן נשק. את קו הרקיע מסמנים שני מגדלים בגובה של 73 מ' ומוכרים כמגדלי דוד ומרים. בתוך הכנסייה חלונות ויטראז' מהממים.

ביתו של ואן גוך בכפר נואנן Van Gogh Village: Nuenen במרחק  9 ק"מ צפוניי מזרחית לאיינדהובן ממוקם הכפר Nuenen כפר מפורסם מאוד ,כאן חי ופעל במשך שנתיים משנת 1883 עד שנת 1885 הצייר ההולנדי המפורסם וינסנט ואן גוך. הבית שוחזר וכיום נערכים בבית ובכפר סיורים מודרכים העוברים בכ 20 מוקדי עיניין הקשורים לאומן.
המרכז להחלקה על הקרח ICE SPORTS CENTRE מקום מאוד פופולרי למשפחות עם ילדים ,שלוש זירות החלקה ומשטח גדול המשמש למשחקי הוקי.קחו בחשבון שימי שישי בדרך כלל עמוסים ובימי ראשון בילדים.

מוזיאון פיליפס The Philips Museum המוזיאון ממוקם בסמוך למבנה בו החל פיליפס לייצר את נורות הליבון הראשונות בשנת 1890,במוזיאון נחשפים לראות כיצד צמח העסק הקטן להיות אחת מחברות האלקטרוניקה הגדולות בעולם.

מוזיאון קבוצת הכדורגל של איינדהובן P.S.V מאוד מומלץ לבקר במוזיאון הכדורגל של הקבוצה המפוארת פ.ס.וו (P.S.V ) הנחשבת לאחת הקבוצות המצליחות באירופה וחוגגת למעלה מ-100 שנות פעילות. במוזיאון קטעי עיתונות ווידאו ,תלבושת הקבוצות ורגעי שיא בקריירה של הקבוצה. ניתן לרכוש כרטיס משולב (בעונה ) לביקור במוזיאון וצפייה במשחק כדורגל.

פארק GENNEPER איינדהובן התברכה בשטחים ירוקים המקיפים אותה, אך לא רק גם בתוך העיר ישנם מספר ריאות ירוקות הנמצאים במיקומים מקסימים. אחד הפארקים המומלצים לטיול משפחתי הוא פארק GENNEPER הממוקם לגדות הנהר . בפארק שבילי הליכה ובצידן נקודת ציון דרך מענגות ביופיין כמו תחנת שאיבת מים .

פארק STADSWANDEL PARK פארק נחמד בו ישנם שבילי הליכה, ספסלי מנוחה בריכת מים ובה ברבורים המייחד את הפארק הם פסלים 30 במספר ואנדרטה לציון תקשורת הרצון הראשונה עם הודו המזרחית ב-1927.


מלונות מומלצים באיינדהובן הולנד



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה