אטרקציות תיירות באוטרכט הולנד

אטרקציות תיירות באוטרכט הולנד

כחצי שעת נסיעה ברכבת מאמסטרדם, תחנת רכבת ענקית של העיר ומלאה בהרבה חנויות. עשר דקות הליכה מובילים לעיר הולנדית יפהפייה, השומרת על אופייה המסורתי, הנדיר משהו בהולנד המתירנית.

מדובר בעיר אוניברסיטאית, שבה רובע גדול שעיקרו מוזיאונים מיוחדים - כמו מוזיאון לאומנות אבורגי'נית מאוסטרליה, מוזיאון לרכבות והמוזיאון הלאומי לכלי ולתיבות נגינההמוזיאון המרכזי של העיר Centraal Mueseum, מציע מפגש עם אמנות חדשנית וציוד קלאסי.

סיור רגלי לאורך התעלה המרכזית החוצה אותה. מצידה האחר תמצאו בתי מגורים הצמודים לקו המים. כדאי להתאמץ ולעלות למגדל הכנסייה המקומית - הדום. לאחר טיפוס מעייף של 465 מדרגות מגלים את כל העיר פרוסה, ממש על כף היד.

אוטרכט התפרסה בין השאר בזכות אוסף הבתים הזעירים, Almshouses, שנבנו לפני 300 שנה ויותר ושימשו בעיקר את המשרתים בבתי המידות של אזרחיה העשירים.

מגיעים מתחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם יוצאות רכבות כל 15 עד 30 דקות.




Booking.com
מוזיאון הרכבות – תוכלו ללמוד על היסטוריה של רכבות. במוזיאון תוכלו לראות רכבות ישנות בהן ניתן לנסוע. ניתן להיכנס לתא הקטר. יש במוזיאון גם מגרש משחקים, פינות יצירה ועוד. מתאים לילדים.
מוזיאון שפילקלוק – מוזיאון תיבות נגינה ושעונים. מתאים לילדים.

קתדרלת הדום – קתרדלה גותית גדולה, שבה תוכלו למצוא את הצריח הגבוה ביותר בהולנד המתנשא לגובה של 112 מטרים.

מוזיאון המוזיקה - מוזיאון העוסק במוזיקה מכנית.תוכלו לראות תיבות נגינה, אורגנים, שעוני קוקיה ועוד. מתאים לילדים. תעלת המים החוצה את העיר, אודה גראכט

קמפוס האוניברסיטה - תוכלו לראות שם מבנים יפים וגן בוטאני מרהיב.

עיר העתיקה - זהו איזור יפיפה שמומלץ לטייל בו. תוכלו לטייל בין הבתים העתיקים והמיוחדים, מדרחוב, כיכרות, בתי קפה, מרכזי קניות ושוק פירות ועוד.

בית השקילה למכשפות - בעיירה אודה-ווטר יש מקום שאליו הביאו במאה ה-17 מכשפות כדי להישקל ולהוכיח שהם אינם מכשפות. מי שלא נמצאה כשירה הומתה. הם טענו שמי שמשקלה גדול לא יכולה לרכב על מטאטא.

טירת סיפסטיין - טירה יפה שנבנתה במאה ה-19 המוקדמות. תוכלו להנות מהמדשאות מסביב לטירה ומהפסלים המוצבים מגן. בתוך הטירה תוכלו לראות את המוזיאון של ואן סיפסטיין המכיל כלי זכוכית, כסף, פורצלן, כלי נשק ושעונים.

מלונות מומלצים באוטרכט הולנד 
      
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה