אטרקציות מרכזיות בסידני אוסטרליה

אטרקציות מרכזיות בסידני

סידני בפרט ואוסטרליה כולה היא אמנם מקום מפגשם של תרמילאים רבים, אבל היא מושלמת גם לחופשות משפחתיות. אורבניות מושלמת לצד טבע פראי, פארקי שעשועים למכביר ואין סוף אטרקציות שמיועדות לילדים ולמשפחה כולה. בסידני נערכים פסטיבלים ואירועי מוזיקה, תרבות, אמנות ואוכל לאורך כל השנה, כך שבכל עת שתהיו בעיר תוכלו ליהנות ממאורע קולקטיבי מעניין. כיאה לעיר מערבית גדולה תוכלו גם אתם לקחת חלק בחיי לילה עשירים ומגוונים במיוחד. מעבורות הן פתרון תחבורה שימושי באוסטרליה כולה ובסידני בפרט, שיט במעבורת שיוצאת מהסירקיולר קווי יבטיח לכם יום שלם של הנאה צרופה.


בית האופרה אולי הסמל המפורסם ביותר שלה, שעל הקמתו עמלו לא פחות מ-14 שנים, הוא אחת האטרקציות המרשימות ביותר בסידני וגם תוכלו ליהנות מסיור מודרך בו.

 הייד פארק הפארק הממוקם במרכז העיר יעניק הזדמנות נהדרת ליום מקסים עם הרבה ירוק, ואם כבר ירוק אז כדאי לא לפספס גם את הגנים הבוטניים של העיר.

 נמל דארלינג יעד אטרקטיבי נוסף בו תוכלו למצוא מרכזי בילוי, מסעדות, קניות ולא מעט מוזיאונים, וכמובן שאסור לפספס את ההארבור ברידג', הגשר המפורסם של סידני.

 בונדיי ביץ' בסידני חופי ים משגעים, עמוסים בתיירים לרוב, אך עם קצת מאמץ, אם תרצו לחמוק מההמולה, תמיד אפשר למצוא פינות קצת פחות עמוסות. בונדיי ביץ' ומנלי הם המפורסמים שבחופי העיר.

Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה