מוזיאונים באמסטרדם הולנד

אטרקציות תיירות באמסטרדם הולנד
 




Booking.com

מוזיאון מאדאם טוסו- מוזיאון השעווה בו ניתן למצוא כאן כוכבים ואומנים הולנדים וכן מפורסמים מכל העולם. ישנו אגף מיוחד לתיאור תקופת הזהב של הולנד במאות 16-17. אגף אימה המזמין אותכם לעבור דרך מופע של שדים ורוחות. מתאים גם לילדים.
  מוזיאון ואן גוך- המוזיאון מכיל אוסף גדול של ציורי ואן גוך. ( 200 ציורים, 500 רישומים ו-700 מכתבים). חוץ מהאוסף הקבוע מוצגים במוזיאון תערוכות חולפות.

  מוזיאון היהלומים – מוזיאון מרשים של יהלומים.ניתן לראות את תהליך הליטוש והתוצרים. ניתן להנות גם מחנות המפעל הנמצא בצמוד למוזיאון.

  מוזיאון להיסטוריה יהודית – מקום המוזיאון הוא בבית הכנסת הגדול משנת 1675. במקום מופעלים שתי תערוכות אחת המציגה את תולדות היהודים בהולנד בשנים 1600 עד 1890. והשניה מציגה את היהדות ומסורת היהודית. מהמוזיאון יוצאים סיורים לרובע היהודי. כיום חיים בהולנד כ-30,000 יהודים שרובם מתגוררים באמסטרדם.

  מוזיאון הטרופי – מוזיאון שבו תוכלו להנות מתצוגות אמנות מברזיל, האמזונס, הודו, מדבר סהרה, המזרח התיכון וניו זילנד. זהו מקום מתאים לילדים כי ניתן לגעת ביצירות.

  מוזיאון בית הסירה – המוזיאון הוא סירת מפרש לשעבר שנבנה בשנת 1914.

  מוזיאון סטדליק – זהו אחד משלושת המוזיאונים הגדולים בעיר. הוא משמש לאמנות בת זמננו.תוכלו למצוא תמונות, פסלים, הדפסים, עבודות גרפיקה, עיצוב תעשייתי, יצירות וידאו ארטוקולאז'ים.

  מוזיאון הרייקס – במוזיאון תוכלו למצוא אוסף של יותר ממליון פריטים מהשנים 1400-1900 . תוכלו למצוא כאן יצירות אמנות, פסלים, רהיטים, כלי נשק, תכשיטים, בתי בובות ועוד.

  מקדש ונוס – מוזיאון הסקס והפורנוגרפיה.

  מוזיאון החוויה ההולנדי Holland Experience 3D - תוכלו להנות מהולנד בתלת מימד. בכיסאות נוחים ומשקפי תלת מימד תוכלו לראות את טחנות הרוח, נמל רוטרדם, הפרחים, מלכת הולנד ועוד והכל בתלת מימד. מתאים לילדים.

מוזיאוןביתה של אנה פרנק- הבית בו הסתתרו משפחת פרנק בזמן השואה.

 בית המלוכה ההולנדי - ארמון מלכותי שנבנה כבית עיריה והפך לארמון.הריהוט הוא מהמאה ה-18.תוכלו לראות פסלים מסביב לארמון. המקום משמש כיום לאירועי המשפחה המלכותית וביקורי ראשי מדינות הנפגשים עם המלכה. פתוח לביקורים בחודשי הקיץ.

מבשלת הבירה של היינקן Heineken Brewery - במקום נערכים סיורים המסבירים את תהליך יצירת הבירה. בסוף הסיור מפנקים אותכם בבירות.








מלונות מומלצים באמסטרדם הולנד



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה