אטרקציות מרכזיות בלוס אנג'לס ארה"ב




  

לוס אנג'לס יש בלוס אנג'לס הכל! חופים נהדרים בהם תוכלו לרבוץ ואו להשתכשך במים ואף לגלוש.. מסעדות חשובות ומגוונות, ברים, חיי לילה, מועדוני לילה, מעדוני ג'אז. ארכיטקטורה יוצאת דופן, דאונטאון לוס אנג'לס, הופעות, בידור, LA Live, Sun set Strip יוניברסל סטודיו וכמובן הוליווד.לוס אנג'לס היא עיר מאוד גדולה ופזורה, ניתן לטייל בה עם אוטובוסים, רכבות או פשוט להשכיר רכב ולתור את לוס אנג'לס.


אטרקציות מרכזיות בלוס אנג'לס ארה"ב 




יוניברסל סטודיו - Universal Studio עולם הסרטים המרתק של הוליווד, טיילו ביוניברסל סיטי, ותהנו מהמתקנים יוצאי הדופן, מסעדות נושא כמו קרסטי הליצן מהסימפסונס ועוד.

מוזיאון הגראמי The Grammy Museum מוזיאון במיוחד לחובבי המוסיקה וממוקם בדאון טאון לוס אנג'לס. מוזיאון הגראמי בלוס אנג'לס מציע חוויה אינטראקטיבית ניתן לבחון ז'אנרים שונים של מוזיקה, ולא מדובר רק במוזיקה קלאסיץ ג'אז ורוקנרו, אלא בעשרות סוגי מוזיקה. המוזיאון מציע מבט על חפצים שהשתמשו בהם אמנים בערב בגראמי לאורך הדורות, כמו ניירות עם מילים של שירים, חליפות, תחפושות, גיטרות ועוד ועוד.. המוזיאון בנוסף מציע תוכניות עם אמנים גם היפ הופ, סדנאות שונות ג'אז.המוזיאון מאפשר הרבה מאוד פעילויות לילדים, תלמידים מקומיים, תיירים וכל מי שמעוניין, המוזיאון הוא אטרקציה חשובה וממלמדת, שווה לא רק לחובבי מוזיקה.

המזח של סנטה מוניקה-Santa Monica Peir על המזח פארק שעשועים ידוע, דוכנים לכל המשפחה, דוכני אוכל, מסעדות סביב, צמר גפן, קרוסלה מאוד חשובה, אקווריום ענק עם מגוון חיי ים לצפייה.

מצפה כוכבים גריפית'-Griffith Observatory ממוקם על מדרון הר הוליווד, מהמצפה תוכלו לראות/לצפות באזורים סביב לוב אנג'לס, ולוס אנג'לס עצמה, שלט הוליווד נראה נהדר משם, וכמובן גרמי שמיים. במקום תוכניות שונות, סדנאות, תצוגות ופעילויות שונות, ישנה חניה חופשית במקום, קפה שמציע כריכים, אוכל מהיר ועוד.

דיסנילנד פארק Disneyland Park בפארק ניתן למצוא את כל הדמויות שגדלנו עליהן, מיקי-מאוס, פלוטו, דונלד-דאק ועוד. מתקנים לילדים מתקנים למבוגרים, הכל מתעדכן ומרשים. אין ספור אפשרויות סעודה. פארק מג'ק מאונטיין Six Flags Magic Mountain פארק שעשועים ענק מרשת Six Flags. הפארק מציע כמעט כל מתקן אפשרי, ממתקנים לילדים, למשפחות וכמובן לאלו שמחפשים/ות ריגוש אמיתי כמו Batman ו superman ועוד. באתר כמעט 30 מסעדות לרבות, פיצות, אוכל מקסיקני, המבורגרים, גריל, בית קפה, גלידות ועוד הרבה. מדי פעם יש הופעות חיות בפארק.



מלונות מומלצים בלוס אנג'לס ארה"ב



Booking.com

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה