אטרקציות תיירות מרכזיות בבולוניה איטליה

אטרקציות תיירות מרכזיות בבולוניה איטליה  




unsplash-logoAndrey Kirov

מרכז העיר - שתי כיכרות יפיפיות ומרשימות המחוברות יחד, (פיאצה מאג'ורה (Piazza Maggiore) ופיאצה דל נטונו (Piazza del Nettuno) ) אשר ביחד עם כיכר פיאצה ראווניינה (Piazza di Porta Ravegnana), מהוות את לב ליבה של העיר בולוניה.

ארמון העירייה - פאלאצו קומונלה (Palazzo Comunale) - הארמון מעוטר בחזית מרשימה המורכבת ממספר מבנים מתקופות שונות . בארמון ממוקמת לשכת התיירות העירונית וגלריה לאמנות ובה מגוון ציורים מהמאה ה- 14 ועד למאה ה- 19.

מוזיאון מורנדי (Museo Morandi) שוכן אף הוא בארמון העירייה ובו מבחר עבודות ויצירות פרי ידיו של האומן הידוע מורנדי.

מזרקת נפטון (Fontana del Nettuno) - מזרקות נפטון הן מעשה ידיו של האמן הפלמי. במזרקות מוצג פסלו של אל הים המיתולוגי נפטון אשר מוקף בארבעה נימפות קסומות, כאשר מחזותיהן נובעים מים. הפסל משמש סמל וגאווה של העיר בולוניה.

צמד המגדלים הנוטים- ממוקמים בפיאצה די פורטה ראוונאנה. המגדל הגבוה מבין השניים טורה דלי אסינלי (Torre degli Asinelli), הוקם בשנת 1109 ומתנשא אל גובה של בגובה של כמאה מטרים . במגדל 486 מדרגות אשר מובילות אל גג המגדל ממנו תוכלו לתצפת אל העיר כולה ואל נוף מרהיב . המגדל הנמוך יותר - טורה גריסנדה (Torre Garisenda) מתנשא רק אל גובה של 50 מטרים . המגדלים נבנו במאות ה- 12 וה- 13 ומהווים את סמלה המסחרי של בולוניה.

בזיליקת סן פטרוניוס - (San Petronio) שוכנת מול ארמון המושל. זוהי הבזיליקה הגדולה והמרשימה ביותר בבולוניה. הבזיליקה העצומה מכילה 22 קפלות עשירות במגוון יצירות אמנות מעניינת ועתיקות.

גלריית הציורים הלאומית - (Pinacoteca Nazionale) - בגלרייה אוסף אמנות מרשים ביותר . במוזיאון זה שוכנות עבודות חשובות ביותר של אסכולת הציור שפרחה בבולוניה , לצד ציורים של ציירים נוספים כמו רפאל, ג'וטו ועוד .

רחוב מאג'ורה (Maggiore) אחד הרחובות המיוחדים ביותר בבולוניה , היות והוא משלב באופן מרהיב את העתיק והחדש גם יחד . לצד בתים עתיקים, שוכנים שפע של בוטיקים מודרניים ויוקרתיים , בתי קפה ומסעדות .

הרובע היהודי בבולוניה - בעיר בולוניה תמצאו בית כנסת פעיל , השוכן ליד פיאצה מלפיגי ומהווה את משכנה של הקהילה היהודית . כמו כן, ניתן לערוך סיור באזור הגטו היהודי השוכן בסמוך לאזור האוניברסיטאי . באזור זה גם שוכן המוזיאון היהודי של העיר. ברחוב ויא גויטו אשר בו שוכן בניין שעל קירותיו חרוט פסוק מספר תהילים באותיות עבריות ומשפט בלטינית מצידו השני של הבניין.

רובע האוניברסיטה Via Zamboni - רובע מודרני ושוקק חיים . מבחר אדיר של ברים , בתי קפה ועוד. האוניברסיטה העתיקה ביותר בעולם , משמשת גם היום כמרכז בינלאומי ללימודי אקדמיה ומגיעים אלא סטודנטים מכל רחבי העולם .

המוזיאון הארכיאולוגי Museo Civico Archeologico - מוזיאון זה מכיל אוסף אדיר של אמנות מצרית. במוזיאון ישנה תצוגה חדשה המציגה מגוון של מומיות וסרקופגים . במוזיאון ישנו אגף ובו העתקים של פסלים מפורסמים מההיסטוריה היוונית והרומית . בקומה הראשונה נמצאים שני פריטים יוצאי דופן ארון קבורה מרהיב מעץ וכס מלכות המעוטר באופן מרהיב ומספר על סצנות שונות מחיי היומיום.




מלונות מומלצים בבולוניה איטליה

מלון אונה בולוניה פיירה (UNAHOTELS Bologna Fiera) שוכן במרחק מטרים ספורים ממרכז התערוכות בולוניה פיירה (Bologna Fiere Exhibition Centre) ומציע מסעדה. תחנת הרכבת המרכזית בולוניה צנטראלה (Bologna Centrale) נמצאת במרחק שני קילומטרים ממנו.








מלון אלברגו גריזנדה (Albergo Garisenda) שוכן בלב העיר, ממש מול מגדלי בולוניה (Bologna), ומציע חדרים פונקציונליים עם טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי חינם ורצפות עץ או אריחים.  הקמפוס של אוניברסיטת בולוניה ופיאצה מג'ורה (Piazza Maggiore) נמצאים שניהם במרחק 5 דקות הליכה בלבד מהאתר.







מלון סבויה ריג'נסי (Savoia Hotel Regency) שוכן בווילה מהמאה ה-18, במרחק 5 ק"מ ממרכז העיר בולוניה (Bologna). המלון מוקף בפארק יפה המשתרע על 10,000 מ"ר.  המלון ממוקם במרחק 1.5 ק"מ מהכביש המהיר A14 ובמרחק 5 דקות נסיעה ממרכז התערוכות של בולוניה. נמל התעופה גוליילמו מרקוני (Guglielmo Marconi) נמצא 9 ק"מ משם.










Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה