למה נופש בסלובקיה ?


למה נופש בסלובקיה?

כל מה שרציתם לדעת על הרי הטטרה בפרט וסלובקיה בכלל, להיט התיירות העכשווי באירופה עם כל הסיבות הטובות והנכונות להיות יעד מועדף. שילוב של נופים מדהימים, הנראים כאילו נקלחו זה עתה מגלויות נוף, לצידם של אתרי ספא מהטובים בעולם, עיירות ציוריות. מיקומה הגיאוגרפי של סלובקיה הוא שער לטיולים משולבים עם שכנותיה. רק שעת נסיעה מפרידה בין ברטיסלבה לוינה וביניהן אמצעי תחבורה למכביר.



המדינה הצעירה מציעה נופים שנראים כאילו נלקחו מגלויות נוף, 40% משטחה מכוסה ביערות ירוקי עד וביניהם שזורים כאבני חן, אגמים כחולים, מרבדי דשא אינסופיים, הרים גבוהים, נהרות, מפלים, מערות ולצד כל אלה עיירות עתיקות וציוריות, מבצרים וטירות המתעדים את ההיסטוריה, לא רק של סלובקיה, אלא של אירופה בכלל.

רכס הרי הטטרה (במזרח סלובקיה) מהווה גבול טבעי בין פולין לסלובקיה, ורק 3 שעות נסיעה מברטיסלבה - הבירה. בחורף הרי הטטרה מציעים שפע פעילויות לספורט החורף - הסקי, כשהאתר המפורסם והטוב ביותר הינו JASNA. המחירים זולים בהרבה ממחירי הסקי במערב אירופה.

בקיץ מזג האוויר מעולה ומתאים לטיולי ג'יפים, רפטינג, מסלולי רכיבה על אופניים, פארקי שעשועים ומים. רכבלים מובילים את התיירים הרבים לנקודות תצפית מרהיבות ביופיין - הרבה ירוק עם פריחה משגעת. בדרך מבקרים במערת נטיפים גדולה ומרשימה, בכפר אותנטי שהוכרז על ידי אונסקו כאתר מורשת עולמי. בנוסף יש מאות אגמים ומפלים שוצפים ומרשימים - נוף שוויצרי במיטבו. מערת קרח מפורסמת, שייט ברפסודה, ולאוהבי שמירת הכושר אין ספור מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות. שמורת הטבע בהרי הטטרה מכונה "גן העדן הסלובקי".


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מסע אישי עדן במלטה סיור בולטה ומדינה

בדרך לעיר המבוצרת מדינה, אפשר להתרכז בביקור בעיר ולטה, עיר הבירה הקטנה ביותר בשטחה ובאוכלוסייתה באיחוד האירופי. האבירים נתנו לה את השם "העיר הצנועה ביותר ולטה", אך תושביה החליפו את הכינוי ל"העיר היפה ביותר ולטה" ובצדק. 
סמטאות מדינה במלטה

בולטה דרך שער הכניסה עורכים סיור רגלי בעיר העתיקה. מבקרים בחדרי הנשקייה המפורסמים שנמצאים בארמון הגרנד מאסטר. נהנים מתצפית מרהיבה, בגני הברקה העיליים שנוסדו ב 1661. מדינה היא עיר מבוצרת המכונה "העיר הדוממת", היא הנקודה הגבוהה ביותר באי. מסיירים בין חומות העיר ומסתובבים בסמטאותיה הציוריות של מדינה.

סמטאות וולטה במלטה
הגנים העיליים בוולטה מלטה


Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com