ספורט והופעות ברחבי העולם

חברת Sports Events 365 הינה ספק הכרטיסים הגדול בישראל לאירועי ספורט והופעות. החברה מפעילה את www.se365.co.il לאירועי ספורט ו- www.concerts.co.il לאירועי מוסיקה, המספקים לקהל הרחב מידע מקיף וכרטיסי כניסה לכ-20,000 אירועי ספורט מרכזיים (כדורגל, כדורסל, מירוצי מכוניות, טניס וספורט אמריקאי) וכן לכ-300 הופעות ופסטיבלים שונים ברחבי העולם. החברה פועלת מאז 2006 ושולחת עשרות אלפי לקוחות מכ-50 מדינות לאירועים שונים.

כרטיסים וחבילות לאירועי ספורט בכל העולם 
 
 
מה מייחד ו את החברה על פני האחרים: מידע בשני האתרים מפעילה החברה מנוע חיפוש ייחודי בעולם לאיתור אירועים עפ"י מיקום או עפ"י הקבוצה/אמן. מנוע החיפוש עפ"י מיקום הינו אידאלי לכל מי שנוסע ליעד מסוים ומעוניין לדעת אלו אירועים מתקיימים בעיר היעד או בסביבתה (עד 150 ק"מ). לכל אירוע ואירוע מופיע באתר מידע לגבי דרכי ההגעה למקום, מפה, אופן אספקת הכרטיסים וכן מחירי כרטיסי כניסה בקטגוריות שונות ובמחירים תחרותיים. צוות התוכן של החברה עוקב באופן שוטף אחר אלפי האירועים השונים המופיעים באתר החברה בכל זמן נתון לצורך עדכון מועדים ושעות סופיים.


האתר מציין באופן ברור ומודגש אירוע אשר מועד קיומו עשוי להשתנות וכן את גבולות השינוי האפשריים. מחירים Sports Events 365הינה החברה היחידה בארץ אשר מציגה מחירי כרטיסים לאלפי אירועים שונים. החברה עושה כל מאמץ לספק ללקוחותיה את המחירים התחרותיים ביותר ולצורך זה עובדת ישירות עם מפיצים מורשים (ככל הניתן) וכן עם עשרות ספקים בדוקים ואמינים.


כרטיסים וחבילות לאירועי ספורט בכל העולם
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

סירת פסנג'רשיפ אוונטי באמסטרדם

סירת פסנג'רשיפ אוונטי באמסטרדם






Booking.com




סירת פסנג'רשיפ אוונטי ( Passengership Avanti) ממוקמת במרכז אמסטרדם במרחק של כ- 10 דקות הליכה מהתחנה מרכזית. המקום מציע חדרים פונקציונליים ומרפסת. כל חדר מעוצב באופן פונקציונלי עם מיטות קומותיים מעץ וחלון קטן הפונה אל המים או אל המזח. חדר הרחצה המשותף כולל מקלחת. ארוחת בוקר מוגשת בכל בוקר. בערבים תוכלו ליהנות ממשקה בבר או על המרפסת. שוק ניומארקט (Nieuwmarkt) נמצא במרחק של כ- 13 דקות הליכה מהמקום. כיכר דאם (Dam Square) נמצאת במרחק של כ- 7 דקות הליכה משוק ניומארקט. כיכר רמברנדט (Rembrandtplein) התוססת נמצאת במרחק של כ- 1.4 ק"מ מהמקום. התחנה המרכזית מציעה קשרי תחבורה ישירים אל ליידספליין ( Leidseplein) ואל כיכר המוזיאונים (Museumplein).





להזמנת לינה בסירת פסנג'רשיפ אוונטי


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

כיכרות ברחבי אמסטרדם

כיכרות ברחבי אמסטרדם 


אמסטרדם נראית כמו שמש, מרכזה קטן ותוסס, וארבע תעלות מים נוצצות מקיפות אותה כמעט בעיגול. רחובות קצטנים יוצאים כקרניים מהמרכז וחוצים את התעלות. סביב השמש הזאת יש כמה כוכבים - הכיכרות המפורסמות של העיר, הפרושות על פניה, מקלות על ההתמצאות בה ומספקות למבלים בה סוגים שונים של חוויות.







Booking.com


כיכר דאם - היא מרכזה של העיר זה מאות שנים. הכיכר מהווה מוקד לטקסים ולחגיגות, לתרמילאים, להיפים, לתיירים ולמקומיים. בכיכר דאם ניצב אובליסק האנדרטה הלאומית, שנבנה לזכר החיילים ההולנדים שנהרגו במלחמת העולם השנייה. האובליסק מעוטר בפסלים המתארים את המלחמה, את השלום ואת ההתנגדות לכיבוש. כיכר דאם היא נקודת מוצא מצוינת לסיור באמסטרדם. היא נמצאת בלב ליבה של העיר, במרחק כעשר דקות הליכה דרומה מתחת הרכבת המרכזית. בכיכר ובמרחק הליכה סביר ממנה נמצאים ארמון המלוכה, המכיל אוצרות אומנות יפהפיים. מוזיאון מדאם טוסו, הכנסייה החדשה שהוקמה מאה שנים לפני כן וגם לונה פארק נודד שמגיע לכאן בחודשי הקיץ .


כיכר מאנטפליין נמצאת במפגש שבין תעלת סינל ונהר אמסטל. המבנה המרכזי והבולט למרחוק בכיכר הזו הוא מגדל השעון, המאנטורן שנבנה ב 1622 והיווה שער כניסה לעיר וחלק ממערך ההגנה עליה. זהו מרכז סואן, הגדוש חשמליות, מכוניות ואופניים. האטרקציה המרכזית בכיכר היא שוק הפרחים. שלאורכו חנויות קטנות. בלילה המגדל המואר הוא יפהפה.

כיכר רמברנדט רמברנדטפליין - מרכז תוסס ביום ובלילה. זוהי כיכר רחבה וגדולה, המוקפת בבתי קפה שמציבים את כסאותיהם בחוץ. בכיכר יש הרבה מלונות קטנים ובינוניים, מסעדות וברים קטנים. ברחובות האלה פועלים כמה בתי קולנועו ובהם תיאטרון טושינסקי ומועדון ריקוידם IT המיועד בעיקר להומואים, ו Escape טרנס טכנו והאוס.

כיכר לייטספליין - בכיכר הגדולה הזאת יש עשרות בתי קפה, מוזיאונים, בתי קולנוע, ברים, מועדוני ריקודים ומופעי רחוב. מדי יום אלפי תיירים והמון תרמילאים מתנקזים אל הכיכר, שבמרכזה פועל בית הקפה בר בולדוג, החביב על הישראלים. סמוך לכיכר נמצא סניף של לשכת המידע של התיירים. ושפע של בתי מלון קטנים וגדולה. האזור הוא גן עדן לצעירים אפשר לבלות במועדון שביל החלב המשלב אולמות תיאטרון, הופעות, אולמות ריקודים ומופעי מולטימדיה או באפראדיסו אולם הקונצרטים הפועל בכנסייה עתיקה יפהפייה, ובו נערכים מופעים של מוזיקה קלה וריקודים.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אירועים באמסטרדם


אירועים באמסטרדם 

באמסטרדם, אחת הערים התוססות באירופה, נדמה שאין יום שהוא לא חג. לאורך כל השנה נערכים בה פסטיבלים ואירועים, מיום טחנות הרוח ועד לפסטיבל השכונתי של יורדאן. בזמן הביקור בעיר, כדאי להתעדכן באירועים המתוכננים בה באמצעות לשכת התיירות המקומית.



Booking.com
 
המלצות על אחדים מהאירועים המרכזיים, הססגוניים והחשובים הנערכים בעיר אמסטרדם:

יום המלכה : ה 30 באפריל - העילה הרשמית לחגיגה הזאת, השוטפת את אמסטרדם של האביב, היא יום הולדתה של מלכת הולנד הקודמת, יוליאנה. העיתוי המלכותי מהווה יום שלם של התפרקות ופסטיבל ססגוני קולקטיבי, שבו משתתפים יותר ממיליון בני אדם הגושים אף את הנידחים שברחובות העיר. הפסטיבל נחגג על ידי המוני צעירים בשילוב מפתיע של שתיית אלכוהול, עישון חשיש ומריחואנה, מוזיקת דאנס ושירים למלכה האהובה ביאטריקס.. ביום המלכה עצמו הופכת העיר כולה לזירת חגיגות, הכוללת מופעי מוזיקה, דוכני אוכל ותהלוכות. 

פסטיבל ה Parade: החצי הראשון של אוגוסט. הקיץ ההולנדי הוא עונה מתאימה למופעים תחת כיפת השמיים ובו נערך הפנינג של מופעי תיאטרון, מוזיקה ומחול - חלקם באוהלי קרקס - כל זאת עם הרבה אוכל, שמחה ואלכוהול. הפסטיבל מתקיים בפארק מרטין לותר והצפייה בו כרוכה בתשלום.

יום הגאווה : חגם של ההומואים ולהסביות, הוא אחד האירועים המרכזיים בעיר. הוא מתקיים בכל שנה ובמהלכו שטות בתעלות העיר יותר מ 80 סירות ססגוניות. מומלץ לתפוס מקום לאורך האמסטל ותעלת פרינסנחרכט.



פסטיבל Uitmarkt: סוף השבוע האחרון של אוגוסט, הופעות בחינם של מוזיקה, מחול, ותיאטרון מתקיימות בכיכרות המרכזיות של העיר.

תהלוכת הפרחים : השבת הראשונה של ספטמבר בה יוצאות סירות עמוסות פרחים מאלסמר, בירת הפרחים של הולנד, אל תעלות אמסטרדם. במהלך היום הססגוני אפשר לעמוד על גדות התעלות ולצפות במראה המרהיב.

Open Monument Days: סוף השבוע השני של ספטמבר, אירוע זה מספק הזדמנות יוצאת דופן להתוודע מקרוב לאוצרות הארכיטקטונים של אמסטרדם. במהלכו, בעליהם של מבנים היסטוריים רבים פותחים את שעריהם ומאפשרים לציבור הרחב לבקר בהם.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

טיול לאוהבי האוכל ומוזיקה יוונית

טיול לאוהבי האוכל ומוזיקה יוונית


מסע אישי לאמסטרדם הולנד

מסע אישי לאמסטרדם בהולנד 

אמסטרדם מציעה בילוי בלי הפסקה: שייט בתעלות רומנטיות, שווקים שוקקי חיים, כפרי דייגים ציוריים וחיי לילה תוססים באווירה משוחררת וליברלית שהיא מהמאפיינים הבולטים של העיר.

אמסטרדם היא ללא ספק אחת הערים היותר אטרקטיביות באירופה. רשת תעלות המים המקבילות שמקיפה את המרכז העתיק של העיר, תרומת רבות לאופייה המיוחד. בתי הסירות, שוק הפרחים הצף והחיים שמתנהלים באפיק תחבורה זה מוסיפים עניין וצבע לעיר. סממן נוסף שמייחד את העיר ומהווה כוח משיכה לצעירים ולצעירים ברוחם הוא הרוח הליברלית והמתירנית שמאפיינת אותה. אמסטרדם נתנה לגיטימציה להיפים מכל העולם והיתה בין הראשונות להכיר בקהיליית הגאים והגאות.
בעיר יש שפע של אטרקציות שמרביתן נגישות בטיול רגלי ומיעוטן מחייב שימוש במערך החשמליות המקומי. עוד משהו שמייחד עיר זו הוא שימוש באופניים, שהם אחד מסממני ההיכר של הולנד. לתייר המתחיל מומלץ לבחור בתחנת הרכבת הראשית כנקודת מוצא. לכאן מגיע חלק נכבד מקווי החשמלית וגם המעגן של הספינות השיוט בתעלות ממוקם בקירבתה.
תחנת הרכבת הראשית היא מבנה עתיק וגדול כמו במרבית בירות אירופה. ניתן למצוא בו לשכות תיירות ומוסדותת אחרים שמשרתים את הבאים לעיר, לרבות מסעדות ומזנונים. יוצאים מהתחנה דרומה לכיוון כיכר דאם DAM. פוסעים בניחותא במשך כרבע שעה ברחוב DAMARK, בין הבניינים העתיקים שמשני צידי הרחוב, מביאה לכיכר דאם. במקום הזה, לפני כמה מאות שנים, היה ממוקם סכר על הנהר אמסטל.



המסע האישי שלי לאמסטרדם מתחיל בוונדל פארק, פארק ענק שקשה מאוד לכסות את כולו ברגל. לכן החלטתי להשכיר אופניים, קצת להרגיש מה תושב מקומי מרגיש ולהינות ממסע שליו באמצע אמסטרדם בטבע. אני מאוד נהניתי מהרכיבה עצמה מהפארק שבאמצעו יש גם אגמון קטן עם ברווזים, אפשר לנוח שם כאשר אתה עייף מלפדל. ספסלים לרוב לשבת לאכול איזה כריך שהבאת איתך. רוב המקומיים עושים גו'גינג בפארק, אנשים מבוגרים באים לתפוס קצת שמש והמון תיירים באים לבקר את הפארק המפורסם.





Booking.com


התחנה השנייה שמאוד ממליצה לבקר בה היא התעלות של אמסטרדם. ישנם מאוד סירות אוטובוס שמעלים תיירים וניתן לרכוש כרטיס אחד שבו אתה יכול לעלות ולרדת באיזה אטרקציה שתבחר, זה תקף ל 24 שעות. מהתעלות ניתן לראות אטרקציות מזווית אחרת ולפעמים אפילו מהנה יותר.



כאשר מטיילים ברחובות כדאי ליהנות מהדברים הקטנים המייחדים את אמסטרדם או את הולנד. האומנות מדהימה  ונשקפת מכל פינה



ופסלים מרהיבים, מיוחדים סתם באיזה פינת רחוב







איך אפשר להיות באמסטרדם ולא להיות בביתה של אנה פראנק ? ברור שחיכינו את התור הארוך שהשתרע מפה ועד להודעה חדשה, אבל מבחינתי היה שווה. ההיסטוריה שאתה לומד בבית הספר, פתאום ברורה לנגד עיניך כל הסיפורים פתאום חולפים בבית שבו התחבאה אנה פראנק מפני הנאצים.
במוזיאון מצגת של כל חייה, אביזרים שהיא לבשה, היומן שבו היא כתבה, מצגות, סרטונים וקיבלנו מדריך באנגלית המספר את כל הידוע לנו בעצם מהילדות.


בביקורי באמסטרדם, ובטח שברובע חלונות האדומים מסתבר שלא מאפשרים לצלם באתר, מסיבות כאלו ואחרות. משכה את תשומת ליבי תמונת גרפיטי ברחוב חלונות האדומים מאד יפה שמביעה את המתחולל ברחוב המאוד מפורסם שבאמסטרדם. לא ממש התלהבתי מהסיור, בואו נגיד ככה שפיארו את הרחוב יותר ממה שהוא באמת לפחות בעיניי, מדובר בסמטאות מאוד צרות ובתוך החלונות עומדות נערות, נשים צעירות, נשים מבוגרים, גמדות, גבוהות מכל המינים מכל הסוגים מכל רחבי תבל לבחירה לחמש-עשר דקות של עונג, הגשמת פנטזיות.

צילום אמסטרדם החלונות האדומים: עדן יוני 2013




מומלץ לאוהבי בוטניקה לבקר בגן הבוטני שבאמסטרדם. יש שם פרחים נדירים, קקטוסים פרחים הגדלים בחממות, אני אישית מאוד נהניתי.




מאוד מאוד מומלץ לעלות על האוטובוס האדום לטייל בעיר ביום הראשון כדי לעשות היכרות עם האיזור.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מסע אישי בגן הבוטני באמסטרדם










 הגן הבוטני באמסטרדם 

Booking.com











 גן הבוטני באמסטרדם 




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

כיכר דאם אמסטרדם

כיכר דאם באמסטרדם





Booking.com


כיכר ה-דאם (Dam Square) היא הלב הפועם של אמסטרדם, והמקום שבו ההיסטוריה והמודרניות מתנגשים. הארמון המלכותי הנאו-קלאסי פתוח לציבור הרחב, ומומלץ להיכנס כדי לחזות במבואה הנפלאה ובחדרים ההיסטוריים בביתם הטקסי של המשפחה המלכותית. הכנסייה החדשה מארחת תערוכות מיוחדות בכל ימות השנה, ואילו קלוורסטראט וחנות הכלבו דה ביינקורף (De Bijenkorf) מושכים אליהם את מכורי השופינג.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מסע אישי בבית הכנסת - סימבולים יהודיים באמסטרדם

סימבולים יהודיים באמסטרדם 



בית הכנסת הפורטוגזי באמסטרדם הוא בית כנסת של קהילת יוצאי ספרד ופורטוגל, שהיגרו להולנד בעקבות גירוש ספרד, וצאצאיהם. בית הכנסת נבנה לפני למעלה משלוש מאות שנים. בית הכנסת פתוח לתפילות בשבתות וחגים ולתפילת שחרית בימי ראשון.
ניתן להזמין סיור מודרך ברובע היהודי הכולל כניסה לכל האתרים היהודיים. שימו לב כי הסיור הינו סיור אודיו המועבר באוזניות (להזמנת כרטיסים). הסיור זמין בעברית, אנגלית, הולנדית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, איטלקית ופורטוגזית.



  Booking.com

















Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מתוך מסע אישי תחבורה באמסטרדם לתיירים

תחבורה באמסטרדם 

גלו את אמסטרדם עם אוטובוס לתיירים עם  11 הופ-און-הופ-אוף (City Hop-On Hop-Off), הממוקמות בעיר. אבל זה לא רק האוטובוס אלא גם הופ און הופ אוף  בתעלות הכל כך ידועות של אמסטרדם ליצור הרפתקה שונה מהמים ולראות את העיר מהתעלות הנודעות.
Booking.com
 ניתן לשלב את הכרטיס עם אחת מהאטרקציות של העיר  כגון BodyWorlds, מדאם טוסו, חוויית היינקן או אם הם לא מספיק מגניבים עבורך, אתה יכול לבחור את בר קרח! 

 אפשר לרכוש כרטיס ל 24 שעות או ל 48 שעות ללא הגבלה Hop-on Hop-off אוטובוס וסיור בסירה עם הנוף 360 מעלות פנורמי של אמסטרדם. בחר להוסיף אטרקציות לכרטיס ההופ-און-הופ שלך. בעת רכישת הכרטיס אתה מקבל בחירה של נתיב סיור באוטובוס, 2 מסלולי סיור בסירה  18 תחנות, אפשרות זו מכסה את כל האתרים העיקריים של העיר ואטרקציות. מדריך אודיו ב 16 שפות, כך שתוכל ללמוד על אמסטרדם היסטוריה ומסורות. בעזרת האוטובוס והסירה תוכל ליצור מסלול משלך ולגלות את אמסטרדם בקצב האישי שלך. אנחנו ניסינו את זה וזה היה מדהים ושווה כל אגורה וניצול זמן מירבי בעיר הגדולה. 







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מוזיאון אנה פרנק באמסטרדם

מוזיאון אנה פרנק באמסטרדם

בית אנה פרנק הוא מוזיאון מיוחד במינו. בבית הזה הסתתרה אנה פרנק בזמן מלחמת הכולם השנייה ובו כתבה את יומניה. ציטוטים מתוך יומנה של אנה, צילומים, סרטים וחפצים מקוריים ממחישים את הדברים שהתרחשו כאן באותם הימים. 



 

מלון אספרסו אמסטרדם

מלון אספרסו באמסטרדם



מלון אספרסו (Hotel Espresso) ממוקם במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מוונדלפארק (Vondelpark) ומציע חדרי אירוח מודרניים עם גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם. מוזיאון ואן גוך (Van Gogh Museum) ומוזיאון סטדליק (Stedelijk Museum) נמצאים שניהם במרחק של 800 מטרים משם. חדרי המלון מעוצבים בגוונים חמים וכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח ופינת ישיבה. חדר הרחצה כולל מקלחת, שירותים, ומוצרי טיפוח ללא תשלום. כיכר ליידספליין (Leidseplein), המפורסמת בזכות שפע המסעדות והמועדונים שבה, נמצאת במרחק של 7 דקות הליכה מהמלון. תחנת החשמלית אוברטום (Overtoom) נמצאת מעבר לכביש וניתן להגיע ממנה אל התחנה המרכזית ואל מרכז הירידים RAI של אמסטרדם (Amsterdam RAI Convention Centre). אוטובוס מספר 197 יוצא מכיכר ליידספליין (Leidseplein) ומספק קישור ישיר לנמל התעופה סכיפהול (Schiphol Airport) ובחזרה.

להזמנה מלון אספרסו



מרכז הירידים של אמסטרדם RAI 
מקום שמרכז אנשים מרחבי עולם יחד בעולם הפיזי והווירטואלי, חוצים גבולות ומספקים השראה. המרכז מציג עולמות שונים, אנשים ושווקים במשך יותר ממאה שנה, בבית ומחוץ לבית.


מוזיאון ואן גוך 
מוזאון ואן גוך הוא חוויה מיוחדת במינה לכל חובב אמנות בכלל, ואמנות של המאה ה- 19, בפרט. המוזאון מציג את אוסף היצירות הגדול ביותר של אחד הציירים הגדולים בהיסטוריה, הלא הוא ואן גוך בעצמו. הצפייה בציוריו מלמדת על התפתחותו כצייר, החל מהתקופה המוקדמת ה "אופטימית" ועד לציוריו האחרונים האפלים יותר. מוזאון ואן גוך מתגאה גם באוסף של ציורים נוספים מהמאה ה- 19 וכך ניתן להשוות בין ציוריו של ואן גוך לבין ציירים אחרים, ללמוד על התקופה הסוערת ולהבין את גאוניותו של ואן גוך. מוזיאון ואן גוך מאפשר סיורים מודרכים בהם תלמדו לא רק על ציוריו של ההולנדי אלא גם על חייו הסוערים, הדחיות שקיבל מעולם האמנות בזמנו, חבריו הציירים וכמובן, טירופו שהביא אותו לחתוך את אזנו במו ידיו, עקב אהבה נכזבת, כולם באים לכדי ביטוי במוזיאון זה.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון הדירות אפארט רמבלה 108 ברצלונה

מלון הדירות אפארט רמבלה 108 ברצלונה



מלון הדירות אפארט רמבלה 108 (Apart-Ramblas108) מציע דירות מודרניות הממוקמות ישירות על שדרת הרמבלה (Las Ramblas) המפורסמת של ברצלונה, בלב אזור מרכז העיר. כל דירות המלון הינן ממוזגת ומציעות גישה לאינטרנט אלחוטי בחינם, ולרובן יש מרפסת פרטית ממנה נשקף נוף של שדרת הרמבלה. דירות המלון המסוגננות כוללות אזור מגורים עם טלוויזיית LCD ואזור מטבח מאובזר היטב עם מיקרוגל, טוסטר, מכונת קפה ומכונת כביסה. מצעי מיטה ומגבות הינם מסופקים. המלון שוכן בקצה הרובע הגותי (Gothic Quarter), במרחק של 150 מטרים בלבד משוק בוקריה (Boqueria Market) התוסס ומתחנת המטרו ליסאו (Liceu Metro Station). אוטובוסים הנוסעים אל נמל התעופה של ברצלונה (Barcelona Airport) עוצרים בכיכר פלאזה קטלוניה (Plaça Catalunya Square), הממוקמת במרחק של 3 דקות הליכה.

להזמנה מלון הדירות אפארט רמבלה 108


Booking.com








שוק בוקריה בברצלונה 
ביקור בשוק של La Boqueria בברצלונה מומלץ ליהנות מניגוד מדהים בין צבעים ופעילות, אידיאלי לגלות מדוע מטבח ים תיכוני ידוע בעולם בשל המרכיבים שלו.   המוצרים הטובים ביותר מקטלוניה במקום אחד: פירות, ירקות, דגים, פירות ים, טאפאס ברים ואחרים ... פשוט מושלם! דוכני הפירות בכל השוק מוכרים מיצי פירות טריים סחוטים של זנים שונים רבים - פינוק בריא ומרענן באמצע המהומה.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון רויאל פסץ' דה גראסיה ברצלונה

מלון רויאל פסץ' דה גראסיה ברצלונה




 
מלון רויאל פסץ' דה גראסיה (Royal Passeig de Gracia), מלון 4 כוכבים, נמצא בטווח של 50 מטרים מתחנות הרכבת התחתית לה פדררה ודיאגונל (La Pedrera and Diagonal Metro Station) וכולל גן פנימי וטרקלין, הנמצא במרומי הגג ומציע נופים פנורמיים של ברצלונה (Barcelona). המלון שוכן בבניין משוחזר בשילוב אלמנטים אדריכליים עכשוויים. חדרי השינה הממוזגים והאלגנטיים כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחדר רחצה עם מקלחת גשם. קאזה באטלו (Casa Batlló) נמצא רק 5 דקות הליכה מהמלון, בעוד שפלאזה קטלוניה (Plaza Catalunya) ולה רמבלה (Las Ramblas) נמצאים 2 תחנות מתחנת דיאגונל (Diagonal Station). רובע גראסיה (Gràcia) נמצא במרחק 5 דקות הליכה. ניתן למצוא בתי קפה מקסימים לאורך שדרת העצים ברחוב רמבלה דה קטלוניה (Rambla de Catalunya), הנמצא 200 מטרים משם.

להזמנה מלון רויאל פסץ' דה גראסיה


Booking.com









קאזה באטלו 

קאזה באטלו הוא אחד משני המבנים הגדולים שעוצב על ידי אנטוני גאודי על פאסיג דה גראסיה, והשני  La Pedrera. מבחוץ נראית החזית של קאזה באטלו כאילו היא נעשתה מגולגלות ועצמות. "גולגלות" הם למעשה מרפסות ואת "עצמות" תומכים עמודים. גאודי השתמש בצבעים ובצורות שנמצאו בחיים הימיים כהשראה ליצירתיות שלו בבניין זה, למשל. הצבעים שנבחרו לחזית הם אלה שנמצאו באלמוגים הטבעיים. כדאי לבקר בקאסה באטלו של גאודי בלילה, כאשר הוא מואר. הבניין תוכנן על ידי גאודי עבור יוזף Batlló, אריסטוקרט עשיר, סניור באטלו התגורר בשתי הקומות התחתונות עם משפחתו והקומות העליונות הושכרו בדירות. בניין זה הוא עבודה מקורית להפליא שווה את הביקור. אם אתה מחליט להעיף מבט סביב אתה תלמד כמה תשומת לב לפרטים גאודי השקיע בעיצובים שלו  על דברים כגון גודל החלון משתנה בהתאם לחלון גבוה מהחלק העליון של הבניין. בדרך זו הוא יכול להבטיח תנאי תאורה אחידים בכל חדר בבית. סיור השמע שמגיע עם כרטיס הכניסה נותן לך תובנות מרתקות על גאודי ואת ההשפעות שלו בעת עיצוב הבית הזה. מדריכי אודיו זמינים מדלפק הקבלה אשר יספקו לכם מידע על כל אחד מהחדרים.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com