חלום של מלון בגרמניה היידלברג - מלון היידלברג סוויטס



העיר היידלברג היפהפייה מהווה מוקד תיירות פופולרי בדרום גרמניה בזכות נופים הרריים מרשימים ואווירה רומנטית נעימה. העיר משמשת כמקום משכנה של האוניברסיטה העתיקה בגרמניה, עם מוסדות אקדמיים רבים וכפועל יוצא מזה - עם המון סטודנטים. היידלברג מרשימה ביופייה הברוקי, ומכילה אווירה סטודנטיאלית מובהקת המכניסה לה נופך צעיר ומרענן. על צלע ההר, מעל העיר העתיקה, ממוקמת לה טירת היידלברג המשקיפה על העיר. הטירה מהווה מוקד תיירות פופולרי בשל מבניה המרשימים מבחינה ארכיטקטונית.




מלון החלומות היידלברג סוויטס ממוקם על גדת הנהר נקאר באחת הערים היפות בגרמניה, היידלברג, המרוחקת כ 45 דקות נסיעה מפרנקפורט. במאה ה 19 שימש המבנה כווילה ענקית. ב 2003 החליטו הבעלים להגדיל ולהפוך אותו למלון בוטיק יוקרתי בן 18 חדרים. המעצב הארכיטקט האיטלקי מישל בונאן, שעיצב מלון יפהפה בהשראת התקופה הרומנטית והקלאסית של העיר, אבל עם יופי חדשנות ושלווה של ימינו. בונאן עיצב גם את כל הריהוט הפנימי וכן את כל הפרטים הנלווים.




מכל הסוויטות במלון נצפה נוף של העיר העתיקה והטירה. חלק מהסוויטות מתואמות במיוחד למשפחות עד ארבע נפשות, וכולן מצוידות בפריטים כולל תחנת עגינה לנגני MP3 ואייפוד, מסכי טלוויזיה דקים, מכונת אספרסו ועוד. במלון יש גם ספא פרטי קטן שכולל חדר טיפולים עם מגוון טיפולי בריאות, חדר כושר, חדר אדים וסאונה.


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

חלום של מלון - מלון גרנד טירוליה קיצבהיל אוסטריה

קיצבהיל עיירת סקי


קיצבהיל קיצביל Kitzbühel עיירת סקי מפורסת במדינת טירול שבאוסטריה, על גדות נהר קיצבילר אכה. העיירה נחמדה, שקטה וחסרת תנועת מכוניות (במרכז), ויש בה גם מלונות יקרים וגם אפשרויות מגורים זולות יותר, המושכות קהל צעיר. אתר הסקי הפועל בשטח העיירה, מעמיד לרשות חובבי הסקי מרחב גלישה המשתרע על פני 145 קילומטר של מסלולי גלישה. בין יתר מסלולי הגלישה בקיצבהיל תמצאו: מסלולי סקי-ספארי, מסלולי קרוס-קאנטרי, פארק סנובורד ועוד. מסלול הגלישה הפופולארי ביותר בקיצבהיל הוא מסלול "האננקאם", הנחשב לאחד ממסלולי הגלישה המהירים ביותר בעולם, וכפועל יוצא מכך, הוא מארח תחרויות גלישה רבות. במרחבי הגלישה של אתר הסקי קיצבהיל, תוכלו למצוא: 35 מסלולים כחולים (דרגת גלישה קלה), 28 מסלולים אדומים (דרגת גלישה בינונית) ו-9 מסלולי אתגר שחורים (דרגת גלישה מקצועית).



זלצבורג הינה העיר הקרובה ביותר לקיצבהיל (מרחק של 80 ק"מ). היא נחשבת העיר השנייה בגודלה באוסטריה (אחרי וינה) וביתו של אמדאוס מוצארט. היא מציעה מגוון של אטרקציות ובביקור בה תרגישו את האווירה התרבותית המיוחדת, האופפת אותה. אם אתם מחפשים עיר גדולה, מעניינת, שתאפשר לכן גיוון קל מימי הסקי שלכם, סעו אליה. קרובה וללא ספק - שווה ביקור.





מלון גרנד טירוליה Grand Tirolia Hotel נמצא בלב אתר הגולף אייכנהיים, אחד מאתרי הגולף היפים באוסטריה, ובמרחק קצר ממרכז עיירת הנופש קיצבהיל. מלון מודרני ומפואר בדרגת חמישה כוכבים שזכה בשלל פרסי איכות ומצוינות. זהו מלון בן 82 חדרים וסוויטות מרווחות במיוחד, המציעים לנופשים ולאנשי עסקים את מיטב הנוחות והפינוקים. בעונת החורף המלון מלא בחובבי הספורט. בנוסף יש בו ספא יוקרתי הכולל בריכת שחיייה חיצונית, בריכה פנימית, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר ושורה ארוכה של טיפולים בריאות ויופי. בחורף עומד לרשותכם שירות הסעות חינם לכל אזורי הסקי של קיצביל (Kitzbühel), ובקיץ ישנם ליד המלון מסלולי טיולי הליכה שחוצים כרי דשא ונחלים הרריים.

המלון מתגאה גם במסעדת גורמה יוקרתית, פטיט טירוליה, המציעה תפריט צרפתי וים תיכוני. המסעדה נמצאת ברשימת המסעדות הטובות ביותר באוסטריה וגם זכתה במדריך האוכל הבינלאומי גו-מיו, שמתחרה במדריך האוכל של מישלן. המסעדה גאה גם במרתף היינות שלה, שבו יותר מ 700 תוויות של יינות משובחים מרחבי העולם.


Booking.com



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

חלום של מלון בקרואטיה - מלון פלקנשטיינר

זאדר עיר נמל בקרואטיה



זאדאר – עיר נמל קסומה בקרואטיה וביקור בזאדאר זה הזדמנות לטעימה מליקר הדובדבנים הייחודי של העיר, מנגינת הגלים הנושקים לטיילת ומהעיר העתיקה היפהפיה. העיר ממוקמת נפלא, לחוף הים, ובסביבותיה איים קסומים. בעיר מוזיאון ארכיאולוגי מעורר עניין, כנסיות יפות, רחבות מרוצפות בתי קפה לצד המים, נמל ציורי וחופי ים נעימים לרחצה קלה. אתריה המרשימים של זאדאר שייכים לתקופות שונות, ובשיטוט אקראי ברחובות העיר העתיקה תוכלו להתרשם ממבנים פשוטים ומרשימים כאחד. ברחובות העיר ישנה אווירה ציורית ומקסימה – המדרכות מרוצפות אבנים משתלבות, המרפסות מתבלטות מעל לראשים, והעציצים מלאי פרחים וצבע. בתקופה הרומית, ובמיוחד בימי יוליוס ואוגוסטוס קיסר, הוקמו חומות העיר, המגדלים והשערים. בצד המערבי של העיר נבנו הפורום הרומאי, וכן מקדש ובזיליקה. הרומאים בנו בעיר גם אמת מים (שעברה שחזור חלקי) ואמפיתאטרון. בתוך העיר העתיקה נבנו בימי הביניים כנסיות ומנזרים. במאה ה-9 נבנתה בעיר כנסיית סנט דונאטוס (St. Donatus) העגולה. מצודת העיר נבנתה בראשית המאה ה-15. בעיר יש מספר כנסיות מרשימות, ובהן קתדרלת אנסטסיה, הבנויה בסגנון אדריכלי רומנסקי. זוהי הקתדרלה הגדולה ביותר במחוז דלמטיה.

מלון פלקנשטיינר בקרואטיה 

מלון פלקנשטיינר הוא מלון וספא מפואר הנמצא כ - 15 ק"מ מהעיר זאדאר, קרואטיה, על חוף הים האדריאטי. למלון נוף פנורמי עוצר נשימה וגם שקיעה יפה יותר מזו של קי ווסט, פלורידה. המלון הוא ברמה של 5 כוכבים ויש בו 210 חדרים בגדלים שונים, בהם 50 סוויטות. חדרי המלון מרווחים מאוד, מעוצבים בעיצוב חדשני ואוורירי, מה שנותן תחושה רבה של מרחב ואור ויש בהם את כל מה שצריך לחופשה מושלמת ורגועה. יש גם אינטרנט אלחוטי בחינם אם אתם זקוקים לעבוד בחופשה.

במלון ספא ענקי שמציע שורה ארוכה של טיפולי בריאות ויופי ובו גם בריכה גדולה, סאונה, חמאם טורקי וחדר כושר. בנוסף, יש במלון מספר מסעדות, שאחת מהן היא ג'ורדן, המציעה תפריט גורמה ים תיכוני. בנוסף לה מציע המלון את מסעדת לה ורנדה, שבה מוצע תפריט איטלקי, והבראסה שמציעה מאכלי ים בנוסח אדריאטי.






Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

סרדיניה אי של ניגודים

סרדיניה זהו אי של ניגודים: מקום מבודד ומסוגר שבו התפתחה תרבות קדומה שאת אלפי שרידיה, מבני אבן מעוגלים דמויי חרוט המכונים "נוראגים", תוכלו לראות כמעט בכל מקום באי, אך גם צומת דרכים מרכזי של נתיבי הסחר בים התיכון. מקום אליו נהרו עשירי עולם, אך כיום מרחיק ממנו את הצעירים המתקשים למצוא בו פרנסה. מקום עם אנשים גאים הקשורים לאי בכל נפשם ובו זמנית מרגישים כמו מי שננטשו בלב הים, אותו הים שהוא מקור החיים אך גם פחד קיומי.


סרדיניה שונה מאוד מהיבשת: עריה ואתריה אינם מכוסים בשכבת התיירים הצבעונית והקולנית, אין בה את אותה תחושה דתית קתולית ריכוזית, יש בה ארכיטקטורה מעורבת המעידה על זהותם של העמים ששלטו בה, ויש בה מרחבי טבע אינסופיים שבהם אפשר להסתובב ימים שלמים ולא לפגוש איש.

קליארי Cagliari בירת סרדיניה, יושבת בדרום האי לחופו של מפרץ טבעי, אותו הפכו הפניקים לאחד הנמלים החשובים בעת העתיקה. מעליות מקשרות בין העיר התחתונה והנמל אל רובע קסטלו העתיק מוקף החומה, החולש על העיר. הוא נבנה במאה ה 13. מערכת הביצורים מציעה כמה תצפיות נוף בכיוון דרום העיר, שמורת הטבע והנמל. בין הסמטאות תגלו גלריות, בתי קפה ומסעדות מעוצבות הנותנות לרובע חיים חדשים. לא רואים הרבה תיירים בקליארי אך האורחות המפתיעות ביותר הן ללא ספק להקות הפלמינגו המקננות בביצת מולנטארג'וס Molentargius הסמוכה לעיר. ממערב לקליארי באזור איגלזיאס Iglesias, נמצאים כמה מכרות מינרלים שהביקור בהם מרתק במיוחד. במכה מונטפוני Monteponi ניתן לבקר במנהרות, פירי הכרייה ואולם המדחסים.

בקצה הדרום מערבי של סרדיניה נמצאים האיי סן פייטרו San Pietro וסנט אנטיוכו Sant Antioci רוב אתריה המעניינים של עיר הנמל העתיקה סנט אנטיוכו נמצאים מתחת לאדמה. מומלץ לבקר באתר הקבורה הפיניקי תופת Tofet, בקטקומבות הנוצריות והייחודיות ובמוזיאון האתנוגרפי, בו נכנסים אל מערות קבורה בהם התגוררו במשך מאות בשנים בני המקום שהסתתרו מהפולשים לאי.

איפה ישנים ?


מלון אקוואדולצ'י סרדיניה

מלון אקוואדולצ'י (Hotel Aquadulci) ממוקם באזור שקט, דרום מערבית לקליארי, באזור קיה Chia, על החוף הדרומי של סרדיניה, אחד החופים היפים במקום. לאחר ארוחת הבוקר מול הבריכה אפשר לצאת להליכה קצרה על דק מעץ שיוביל אתכם לחוף מקסים, מולו ניצב האי וחיבור ישיר לחופים החוליים של סו גיודו (Su Giudeu). גינת המלון כוללת עצי דקל ובריכת שחייה. זהו מלון בוטיק מוקפד ובו 41 חדרים מעוצבים ומרווחים. חדרי המלון הינם ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין וגישה לאינטרנט קווי. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי הינה זמינה באזורים הציבוריים של המלון. מזנון ארוחת בוקר מגוון מוגש במסעדה המשקיפה אל הגן. מסעדת המלון מגישה גם ארוחות צהריים וערב, ומציעה מנות מקומיות מיוחדות שכוללות רכיבים מקומיים מובחרים בלבד. המלון מציע חנייה חופשית ושירות להשכרת אופניים וסירות. העיירה הרומאית העתיקה נורה (Nora) ממוקמת במרחק של 30 דקות נסיעה מהמלון, וניתן להגיע בקלות אל חופי הים של קאלה קיפולה (Cala Cipolla) ו-קאלה זאפרנו (Cala Zafferano).


בארבאג'יה Barbagia הוא אי בתוך אי, פיסת ארץ הררית של רועים ועובדי אדמה. אם סרדיניה מבודדת מהעולם, ברבאג'יה ורכס ג'נארג'נטו Gennargentu מבודדים מפני סרדיניה עצמה. העיר הגדולה במרכז סרדיניה, נואורו Nuoro, ממקמת בתוכה את המוזיאון האתנוגרפי שמציג את אורחות החיים, החגיגות, התלבושות ומלאכות היד הנפוצות באזור. מרשים במיוחד אוסף שמלות החתונה הרקומות והצבעוניות. בעיירה אורגוזולו Orgosolo השוכנת בלב אזור ברבאג'ה מסתובבות נשים עם שמלות שחורות, כאילו קפצו מהוויטרינה של המוזיאון האתנוגרפי. קירות הבתים המצוירים ה'מוראלס', ציורי מחאה פוליטיים נגד השלטונות ושאר עוולות העולם - מושכים לכאן תיירים. באזור הרי סופרמונטה Supermonte שמדרום לאורגוזולו, בנוף קדומים מרהיב של יערות אלון עתיקים בני מאות שנים, יש שפע של מסלולי הליכה, אך כדאי להיעזר במדריכים מקומיים כדי ללא ללכת לאיבוד. מסלול הליכה קצר מוביל אל מרומי נוראג מראו Nuraghe mereu ממנו נשקף נופו המצוקי של קניון גורופו Gorropu. ניתן לשכור במקום טיולי ג'יפים.

איפה ישנים ?



מלון Su Gologone הייחודי מציע חופשה אלטרנטיבית מלאה קסם. מלון משפחתי שהוקם כפונדק קטן והפך עם השנים למלון בוטיק יוצא דופן בכל קנה מידה. אפשר לבחור בסוויטות המוקדשות כל אחת לאמן סרדי אחר, ליהנות מערבי שירת רועים ולהשתתף בסדנאות יצירה שונות.




קוסטה זמרלדה ממוקם בחופי צפון סרדיניה המפורצים בעין ספור מפרצים יפהפיים, עליהם פזורים כפרי נופש רחבי ידיים, שהוקמו בשנות ה - 60 כחלק מחזונו של הנסיך קארים אגא חאן, שהשקיע הון עתק בהקמת מלונות פאר, מרינות ליאכטות ומסעות, והפך את חופי צפון סרדיניה לפארק השעשועים של עשירי אירופה.




תרבות ופנאי בסרדיניה
לאור ריבוי החופים ויופיים העוצר נשימה, אין ספק שהבילוי אותו מציעה סרדיניה קשור באופן הדוק למי הים התכולים ולחופים הלבנים והבוהקים. יחד עם זאת, בנוסף לפעילות מרגיעה זו, מצוים גם כל סוגי מתקני הספורט הימי לאורך חופי האי.
במזרח האי שוכנת העיירה אוליאסטרה (Oliastra), בה ניתן ליהנות מטיולים רגליים או באופניים לאורך החוף. בחצי האי סיניוס ישנם סיורי צלילה מאור, גנים, כמו כן ניתן ליהנות מצלילה ללא תשלום בחופי שמור הטבע קאפו קרבונרה. האי הקטן טאלבולארה (Tavolara), אל מול חוף לה צ'ינטה המפורסם, מציע אפשרויות צלילה, שחייה עם דולפינים וקמפינג.
סרדיניה שופעת בתרבות לא רק בערים הגדולות, אלא גם בפסטיבלים בכפרים הקטנים; במהלך חודש פברואר מתקיים פסטיבל סרטיליה בעיירה אוריסטאנו (Oristano), בו מתתחרים רוכבי סוסים מחופשים בטורניר ברחובות העיירה.



 הדקה ה 90