קובה פינאר דל ריו וויניאלס

הוואנה | פינאר דל ריו וויניאלס |



פינאר דל ריו - Pinar Del Rio  היא עיר מוזנחת ולא נעימה כלל. זהו מחוז גידול הטבק, הסוכר והקפה של קובה. נוף מדהים וטבק לרוב. אחד מהדברים המזוהים ביותר עם קובה זה הסיגר הקובני. ניתן לסייר בבית חרושת לטבק , למשל, "פרנסיסקו-דונטיין" – המקפיד לייצר סיגרים בשיטות המסורתיות עד היום. במפעל ניתן ללמוד על תהליך ייבוש עלי הטבק וכן לרכוש כמה מהסיגרים. באזור נמצא גם מפעל לייצור רום האהובה כל כך על המקומיים אשר מקפידים לשתות אותו לפעמים.



ביקור יוצא דופן שייט בנהר תת קרקעי ובאזור נמצאת גם מערת האינדיאני (Cueva del Indio), מערת נטיפים, וכן Mural de la Prehistoria - ציור קיר צבעוני על צלע הר, ציורי קיר פרה היסטוריים, אליהם ניתן להגיע גם מויניאלס.




את ויניאלס הירוקה והנעימה מקיפות גבעות (נקראות mogotos) שמפרידות בין מספר העמקים שבאזור , הכל כאן ירוק בצורה שאין לתאר, מלא במשתלות של טבק ובננות, הרים סלעיים ומישורים ירוקים. זהו המקום הטוב ביותר לגידול טבק; גן עדן לחובבי סיגרים והתרבות הקובנית, מובטחת הנאה גם ללא מעשנים. ויניאלס נמצאת במרכז האזור שהוא פארק לאומי(Parque Nacional Vinales) והיא קטנטנה ושקטה, רחובה הראשי של העיר הוא מרטי marti , חיי הלילה בעיר תוססים ובמיוחד בסופ"ש. האטרקציות סביבה רבות וניתן לבקר במפעל סיגרים, לטייל בטבע המדהים מסביב, לשכור אופניים, טיולי סוסים ועוד... רחובה הראשי של העיר הוא מרטי marti , חיי הלילה בעיר תוססים ובמיוחד בסופ"ש.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה