חלום של מלון - מלון זאכר בוינה אוסטריה

מלון זאכר בוינה

מלון זאכר בוינה מוכר בעיקר בגלל בית הקפה הנמצא בכניסה שלו שמציע כמה סוגי קפה מעולים ובעיקר את הזאכר טורט המפורסמת ביותר בעיר, שבה לא חסרים בתי קפה וקונדיטוריות המציעות את המיטב שבמיטב בעוגות ודברי מאפה.

המלון זאכר בוינה נפתח בשנת 1876 ונמצא ממש מעברו השני של בית האופרה. יש בו 139 חדרים ו- 8 סוויטות שכולם מעוצבים באופן אישי ומציעים מצד אחד עיצוב קלאסי ומצד שני את כל השכלולים הטכניים המתקדמים.

מסעדת המלון העיקרית היא "אנה זאכר" שעברה שיפוץ אך שמרה על העיצוב הקלאסי המוקפד, עם צבעים כהים ועיטורים מוזהבים, שנמצאים בסתירה לתפריט העכשווי והמודרני עליו מנצח השף וורנר פישלמאייר.

מסעדה אחרת במלון היא "רוט-בר", שזכתה בשלל פרסים, ובשעות הערב נשמעת בה נגינת פסנתר.

רחוב קרנטנר שטראסה הינו מדרחוב הקניות החשוב ביותר במרכז וינה. הליכה של 5 עד 10 דקות תביא אתכם לרינגשטראסה (Ringstraße), קתדרלת סטפנוס הקדוש (St. Stephen) ולארמון הקיסרי הופבורג (Hofburg), כמו גם למרכז הכנסים והאירועים שלו.




להזמנה מלון זאכר בוינה





Booking.com



Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90

שנגחאי - הבונד - טאי צי וגורדי שחקים

שנגחאי - הבונד - טאי צי וגורדי שחקים





בתוך שנים ספורות צצו בשנגחאי במרכז העיר, על הגדה המערבית של נהר החונאגפו, עשרות מבנים קולוניאליסטיים מרשימים בשלל סגנונות ארכיטקטוניים. רובם נותרו עומדים על תילם ומקנים לשנגחאי מראה אירופי מיוחד.

בטיול רגלי קליל לאורך הבונד BUND, הטיילת הקסומה של העיר, אפשר לראות רבים מהם וביניהם בניין המכס, בניין  הקונסוליה הרוסית ומלון השלום היפהפה.

בשעות הבוקר המוקדמות ובערב מתכנסים על הטיילת מקומיים רבים, בעיקר פנסיונרים. על רקע קו הרקיע המודרני והמהמם שמעצבים גורדי השחקים של פודונג, אזור העסקים של שנגחאי שמתנשא מעברו השני של הנהר, מבצעים הפנסיונרים הסינים תרגילי טאיצ'י בצוותא. בלילה, כשכל המבנים מוארים בשלל צבעים, מומלץ לעלות על אחת מספינות התיירים הרבות שמשייטות לאורך הנהר.









דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

אטרקציות תיירות בשנחאי

איך מגיעים לשנחאי ?


איך מגיעים לשנחאי ?


 בטיסה
יותר מ 40 טיסות יוצאות מבייג'ינג לשנגחאי מדי יום, והמחיר תלוי בעונה וכמה ימים מראש מזמינים כרטיסים, חלקן נוחתות בשדה התעופה פודונג Pudong, שהמרחק ממנו למרכז העיר גדול למדי. אם זמנכם חשוב לכם עדיף להזמין טיסה שנוחתת בשדה התעופה הונגצ'יאו Hongqiao הקרוב ביותר, ושמשמ גם כתחנה סופית של הרכבות המהירות.

ברכבת
27 רכבות מהירות יוצאות מדי יום מתחנת הרכבת הדרומית של בייג'ינג לכיוון לתחנת הונגצ'יאו בשנגחאי. הרשאשונה יוצאת בשבע בבוקר והאחרונה ב 17:39. חלק מהן נוסעות במהירות של 250 קמ"ש בלבד, מה שמאריך את זמן הנסיעה לכחמש שעות וחצי. כדי לרכוש כרטיס רכבת יש להציג דרכון. ניתן לקנות כרטיס במחלקה הראשונה אולם אין שום סיבה לקנות אותו. כרטיס למחלקה הרגילה מועדף, מחלקה שמפנקת ומרווחת מאוד, עם מושבים שאפשר להזיז עד למצב של כמעט שכיבה ונקודות חשמל לכל נוסע. נסיעה ברכבת מהירה לשנגחאי היא הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע לעיר מבייג'ינג .


תחנות רכבת















דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

פאלאזו ורסצ'ה גולד קוסט אוסטרליה

פאלאזו ורסצ'ה גולד קוסט אוסטרליה

פאלאזו ורסצ'ה


מלון פאלאזו ורסצ'ה שעיצבה דונטלה ורסאצ'ה ממוקם בגולד קוסט, אוסטרליה. ורסאצ'ה, כך אומרים עיצבה כל פרט ופרט, מכפיות התה ועד מדי העובדים. המבנה המודרני ונמוך בסגנון אירופי, מוקף לגונות וחופים מלאכותיים. הוא צופה אל הנוף הציורי של ברודווטר, וממוקם בצמוד למרכז הקניות מרינה מיראז' ובמרחק 100 מטרים מהחוף. מסעדת סיגניצ'ר מציעה מאכלים מהמטבח האוסטרלי המודרני לארוחות הבוקר והערב. מסעדת פלצו ורסאצ'ה הצופה אל הלגונה מציעה ארוחות לאורך כל היום בסגנון לא רשמי.

במלון פאלאזו ורסאצ'ה יש 277 חדרים שפתחה ורסאצ'ה בשנת 2000, וכולם צבעוניים כמוה. ורוד, תכלת, צהוב. החדרים בינוניים בגודלם ולהם תקרות מעוטרות, קירות מקושטים, עמודים וגימורים מהודרים, בדים וצבעים עשירים. אפשר להזמין מיטת קינג סייז או שתי מיטות כפולות.



Booking.com

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

דנמרק טעם של עוד

דנמרק היא המדינה הסקנדינבית הנגישה ביותר והיא בהחלט נקודת מוצא נוחה לכל טיול שמתמקד במדינות סקנדינביה. זוהי מדינה תוססת, צעירה ברוחה ומסבירת פנים לתייר המבוגר והצעיר. האטרקציות, התרבות, אפשרויות הבילוי וחיי הלילה התוססים הופכים את החופשה בדנמרק לחוויה תיירותית שטעמה הטוב נשאר









דנמרק - תעודת זהות

שטח: 43,000 קמ"ר
תושבים: 5,500,000 שפה: דנית - הדנים בדניה ובאיי פארו וגם מיעוט מסוים בפרובינציה הצפונית של גרמניה מדברים דנית
דת: כ 81%- מהאוכלוסיה אוונגליסטים לותרנים, 3% קתולים ו 3%- מוסלמים. מיספר היהודים כ 7,000- .
מטבע: כתר דני כ 80- אגורות, נכון לינואר2011
אחוז מע"מ: 25%
שעון: גריניץ' פלוס 1
חשמל: 230 וולט קידומת
טלפון בינלאומית: 45
אשרת כניסה: אין צורך , מסתפקים בדרכון תקף

Booking.com



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

תפילת הדרך לטסים

תפילת הדרך לטסים


יהי רצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו שתוליכנו לשלום ותצעידנו לשלום ותסמכנו לשלום ותנחנו אל מחוז חפצנו לחיים ולשמחה ולשלום ותצילנו מכף כל אויב ואורב ואסון בדרך ומכל מיני פורענויות המתרגשות לבוא לעולם. ותשלח ברכה במעשה ידינו ותתננו לחן ולחסד ולרחמים בעיניך ובעיני כל רואינו. ותשמע קול תחנונינו. כי אל שומע תפילה ותחנון אתה. ברוך אתה ה' שומע תפילה. יברכך ה' וישמרך. יאר ה' פניו אליך ויחנך. ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום. יהי רצון מלפניך קונה שמים וארץ שתוליכנו לשלום ותטיסנו לשלום ותגיענו למחוז חפצנו לחיים ולשלום ולשמחה. שמרנו והצילנו בתוך כל הטסים בנתיבי אוויר והעוברים באורחות ים ודרכי יבשה. אנא, אמץ ידי האוחזים בהגה והכן רוחם להנהיגנו לשלום כי בך בלבד חסינו מעתה ועד עולם.

אמן

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

חלום של מלון אלברט פרימייר בלוקסמבורג

חלום של מלון אלברט פרימייר בלוקסמבורג



מלון מומלץ בלוקסמבורג
מלון אלברט פרימייר לוקסמבורג



אלברט פרימייר הוא מלון בוטיק מפואר הנמצא במרכז העיר לוקסמבורג בנסיכות לוקסמבורג. במלון 40 חדרים בגדלים שונים, החל מגדר אנגלי-קלאסי שגודלו כ 24 מ"ר ועד לסוויטה נשיאותית ואפילו דירה גדולה. החדרים צבועים בצבעים נעימים של קרם, חום ואפור, הרצפה מעץ בצבע כהה והעיצוב הוא בסגנון אנגלי עכשווי שמשרה אווירה ביתית עם כל הנוחות שאתם מצפים ממלון.

במלון יש מרכז בריאות הכולל חדר כושר מאובזר, חדרי טיפולים עם מגוון טיפולים וגם חדר אדים. שף המסעדה של המלון עבד אמנם שנים רבות במלון מפואר בפריז, אבל הוא יליד איטליה והביא למלון תפריט ונציאני-טוסקני מסורתי עם שלל חידושים, המבסס על מוצרים טריים שאותם הוא או עוזריו טורחים להביא מדי יום.


במרחק הליכה מהמלון נמצאים בתי קפה, מסעדות, בוטיקים, גלריות, מוזיאונים, הקתדרלה של לוקסמבורג ואתרים היסטוריים שונים. מרבית אורחי המלון הם אנשי עסקים, והוא בנוי לתת להם את השירות שלו הם מצפים. הרווח במקרה זה הוא של אלה שמגיעים לבילוי בסופי שבוע, כי בעוד מחירי החדרים מתחילים לעלות באמצע שבוע ניתן להינות ממחירים מוזלים בסופי שבוע.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

חלום של מלון Apartment National אגם לוצרן בשוויץ


חלום של מלון באגם לוצרן בשוויץ

מלון דירות נשיונל משקיף לאגם לוצרן, הוקם ב- 1870 כמבנה יוקרתי והוסב לא מכבר למלון דירות מפואר שמאפשר לאורחיו שירות מלון מלא בסוויטות מרווחות ומפוארות. זהו מלון דירות ברמה של 5 כוכבים, שהדירות בו מותאמות לזוג, לארבעה או שישה. גודלן מתחיל מ- 54 מ"ר, והן כוללות חדר שינה, סלון, מטבח מאובזר (כולל מדיח כלים) ומרפסת הצופה לאגם ולהרים.






במלון יש בריכת שחייה קטנה, סאונה, סולריום, מרפסת שמש, אפשרות לטיפולים וכן מסעדה, בר וטרקלין, ואפשר להביא גם בעלי חיים.

מיקומו של המלון מתאים למי שרוצה לבוא לחופשת סקי בשוויץ, משום שהוא נמצא במרחק של כ- 15 קמ מהר פילאטוס וכחצי שעה נסיעה ממרכזי הסקי, הכוללים גם בית ספר לסקי וגם מסלולים לקרוס קאונטרי.


Booking.com



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

לונדון בירת התרבות

לונדון בירת התרבות

לונדון היא בירת התרבות ולא צריכה להתאמץ כדי להיות תרבותית. מדי יום ולילה מרחשים בה מאות אירועי תרבות מעניינים, מסקרנים ומרתקים. במקרים רבים אפשר להשיג כרטיסים מוזלים, כך שכסף אינו תירוץ לא ללכת. בתוך כל השלל התרבותי בולט הווסט אנד, מתחם התיאטרות הנוצץ בטבורה של הבירה הבריטית.

עשרות הפקות יוקרתיות מועלות בווסט אנד מדי ערב, מתחרות זו בזו על כיסם ועל טעמם של התיירים וגם של המקומיים.

יש כאן מחזות זמר עמוסי תפאורה ותלבושות לצד הפקות שנתפרו לפי שירים של להקות ידיעות: מחזות לצד קומדיות קליות, הצגות עם מסר לצד מופעי בידור, ווסט אנד מציע הכל. דצמבר מהווה שיא בלוח השנה של ווסט אנד לקראת ראש השנה האזרחית מועלות כל ההפקות מדי יום, לעיתים פעמיים ביום על מנת לענות על הביקוש הגואה של התיירים.




אז איך קונים כרטיסים בזול ? תיאטראות רבים בווסט אנד מציעים כרטיסים בעמידה למיוזקלזס המשובחים ביותר בתמורת מחיר של 10 ליש"ט, לכן כדאי לבדוק בתיאטראות אם הם מוכרים כרטיסי עמידה. הדרך המסורתית לקנות כרטיסים מוזלים להצגות היא באמצעות דוכנים רבים שבכיכר לסטר. אפשר למצוא שם כרטיסים בהנחה להצגות הנערכות באותו שבוע. המחירים במרבית הדוכנים זהים, אבל ההבדל עשוי להיות במיקומם של המושבים באולם. בכל דוכן יש מפות מדויקות של מיקומי המושבים בכל האולמותת כך שתוכלו להשוות ולגלות איפה תמצאו את המקומות הטובים ביותר.



Booking.com
תיאטראות רבים מציעים כרטיסי סטודנט או כרטיסים מוזלים אחרים באמצעות הגרלה. לשם כך תצטרכו להגיע לקופת התיאטרון לא יאוחר מ - 10 בבוקר ולהמתין חצי שעה עד למועד ההגרלה שבה אפשר לקבל כרטיסים למקומות מעולים להצגה של אותו ערב במחיר מוזל. פרטים כדאי לברר בתיאטרון שבו מוצגת ההצגה המועדפת.

אתר האינטרנט המעולה של המגזין טיים אאוט מציע כרטיסים בהנחות להצגות רבות ברחבי העיר. אפשר ואף כדאי לרכוש כרטיסים זמן רב מאש, בשלב שבו מחיריהם עדיין זולים והמושבים עדיין טובים.

בלונדון יש תיאטראות שכונתיים רבים המעלים הפקות טובות של הצגות רבות. לא תצפו כאן בפעלולים עוצרי נשימה, אלא בהצגות קטנות חמודות. רוב התיאטראות מציעים כרטיסים במחירים מוזלים ולעיתים אף בחינם. לפרטים בדקו באתר האינטרנט של הרובע הלונדוני שבו אתם עתידים להשתכן.






Save on your hotel - www.hotelscombined.com