מחנאות, אוהלים וציוד סקי בחו"ל

חנות למוצרי מחנאות עצמאית המובילה בבריטניה. קמפינג סביב העולם מפעילה 3 אתרי המסחר עסוקים עם שני אתרים superstore שמוצעים גם ב Surrey ו סאסקס לצד פעולת מימוש יעיל באינטרנט מבוסס כאשר המרכז באלדרשוט, המפשייר.

לאחר השקת בהצלחה בשנת 2008, הפלטפורמה העיקרית באינטרנט CampingWorld.co.uk המסחר רשם גידול מעריכי בשנים האחרונות. לאתר יש צוות מנוסה, מוטיבציה מסירות המבטיחה רמה גבוהה של שירות לקוחות לצד יעילות, כולל תמיכה. אזור מרכזי של החברה, campingworld.co.uk מעוניינת לאמץ חדשנות וטכנולוגיה חדשה. החברה בעלת צמיחה המהירה ביותר לאתר הקמעונאי המקוון לציוד מחנאות ופנאי, בעלת פרופיל טוב וחזקה ברקע המסחרי המקוון, קל לנווט באתר, היצע גדול של אוהלים, מחנאות וציוד סקי.




דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

טיסות, דירות נופש, השכרת רכב בחו"ל

Alpharooms מציעה את המבצעים הטובים ביותר בטיסות, דירות נופש, העברות, השכרת רכב וביטוח.

Alpharooms  עם נתיבי טיסה ברחבי העולם, מעל 70,000 בתי מלון ו -130 דרכי המעבר, מאמינים במגוון רחב ביותר באינטרנט, כדי לאפשר לנוסע העצמאי באופן דינמי חבילת נופש שעונה על הצרכים המדויקים שלהם.



הדקה ה 90

שבדיה אוויר הרים צלול כייון נופים ותרבות

שבדיה מלאה בתענוגות פשוטים - האוויר הנקי, הנופים והתרבות - אינם כרוכים בתשלום כלל. היערות יפהפיים, האגמים עצומי ממדים. הבירה סטוקהולם היא עיר מודרנית ומתקדמת, אך יש בה גם אזורים השומרים על אווירה כפרית. גם גטבורג ומאלמו צופנות בחובן הנאות עירוניות. מחוץ לערים יש בשבדיה אזורים נרחבים של קו-חוף מרהיב ואיים שלווים. בשטחי הפרא בנורלנד תוכלו ליהנות משמש חצות בקיץ, מן ההר הגבוה ביותר בחוג הארקטי בסקנדינביה וממסלולים נהדרים לטיול ברגל.


מלונות מומלצים בשבדיה

Booking.com

טיסות זולות לשבדיה
















השכרת רכב בשבדיה
החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בשבדיה חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בשבדיה בנופש שלכם.שבדיה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בשבדיה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בשבדיה והשכרת רכב בשבדיה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בשבדיה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. שבדיה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים כגון דרום שבדיה וצפון שבדיה והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בשבדיה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בשבדיה, השכרת רכב בסטוקלהום, השכרת רכב בקירונה, השכרת רכב בגטבורג, השכרת באופסלה, השכרת רכב בוקשה, השכרת רכב בהלסינסבורג,


טיול רכבות בשבדיה 
שבדיה היא ארץ של תרבות ומסורת נהדרת, טיול רכבות בשבדיה הנהדרת יחשוף בפניכם מדינה נהדרת . בעיר הבירה, שטוקהולם, אנו רואים את ארמון Drottningholm ואת הגנים המפוארים שלו, כמו גם את Skogskyrkogården, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. שטוקהולם היא גם הבסיס של המוזיאון לאמנות מודרנית, בו שוכנים עבודות של כמה מהאמנים האייקוניים ביותר לאורך ההיסטוריה, כולל סלבדור דאלי ופבלו פיקאסו. כמובן, שום טיול בשבדיה לא היה מושלם ללא שום סיכוי לראות את אורה בוראליס  - אורות הצפון. משקפי הריקוד הללו נצפים בצורה הטובה ביותר בסקנדינביה בזכות היעדר זיהום האור, כלומר תוכלו לקבל נוף ללא הפרעה של שמי הלילה כשהוא מתעורר לחיים עם סרטים מהבהבים של ירוק, כחול ולעיתים סגול.
רשת הרכבות היעילה ביותר של שוודיה משתרעת על פני כל הארץ, וחלק מהרכבות המודרניות ביותר באירופה מבטיחים שסיור ברכבות בשבדיה הוא בקלות הדרך הנוחה והמרגיעה ביותר ליהנות מנוף הנופים הטובים ביותר הכוללים פיורדים מרהיבים ומפלים מפלים, יערות צפופים, צוקים דרמטיים ואחו הררי דשא.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מתנות של פעם בחיים בחו"ל

Activity Gifts מספק פעילות וניסיון ואפשרות להעניק מתנות לאנשים קרובים שרוקמים זיכרונות נהדרים בחו"ל! בוודאי ובוודאי שאתה מכיר מישהו קרוב שאומר החלום שלי זה לנהוג בטנק, במכונית ראלי, צלילה מ 10,000 רגל בשמיים, כדור פורח או לבלות סוף שבוע להתפנק בספא בריאות מיוחד במינו?


הגיע הזמן להגשים חלומות בחו"ל, כאשר אנשים מתקשים יותר ויותר למצוא מתנה ייחודית באמת שבאמת הם אוהבים ורוצים לרגש ולהעניק להם ולתת להם את חוויית המתנה שהם רצו כל כך תמיד ולהפוך אותה לנחשקת יותר מתמיד, אז הנה ההזדמנות בחו"ל.  


ב Activity Gifts ניתן למצוא מגוון רחב הולך וגובר של חוויות לפעם בחיים. היכנסו, התרשמו, הפתיעו והגשימו לקרוביכם, אהוביכם את חלומם של פעם בחיים.




 

 

דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

נורבגיה ממלכת הפיורדים

נורבגיה היא ממלכת הפיורדים שגובלת בשבדיה במזרח, בפינלנד ורוסיה בצפון ובים ברנץ בצפון מזרח, הים הנורבגי ממערב והים הצפוני מדרום. ידוע גם כ"ארץ שמש החצות" תודות להיות חלק נכבד ממנה צפונית לחוג הקוטב הצפוני שם לא שוקעת השמש בקיץ ולא זורחת שמש חודשים רבים בחורף. כמויות בלתי נתפסות של נופים עוצרי נשימה, פיורדים, קרחונים, איים ואפילו חופים מהיפים ביותר שקיימים על הגלובוס. אם אתם נמנים על אוהבי הטבע והנופים, אתם פשוט חייבים להגיע לנורבגיה.

 

מלונות מומלצים בנורבגיה


Booking.com




השכרת רכב בנורבגיה 
החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בנורבגיה חוסכת את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בנורבגיה בנופש שלכם. נורבגיה מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בנורבגיה תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בנורבגיה והשכרת רכב בנורבגיה תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בנורבגיה תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. נורבגיה היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בנורבגיה היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בנורבגיה, השכרת רכב בברגן, השכרת רכב באוסלו, השכרת רכב בטרונדהיים, השכרת בסטוונגר, השכרת רכב בטרומסה, השכרת רכב בקריסטיאנסנד, מרחקי הנסיעה בנורבגיה גדולים מאוד וכמות המסלולים, דרכי הנוף, הפעילויות והאטרקציות היא עצומה כך שנדרש תכנון קפדני מאוד של מסלול הטיול שבכל מקרה יכלול לא מעט שעות על הכביש (רכב שכור הוא דיי חובה למי שמתכנן טיול בנורבגיה שהוא לא טיול עירוני באוסלו או ברגן).



טיסות זולות לנורבגיה
החלטתם לטוס לנורבגיה ? כדאי לדעת שחלק מן הטיסות הן טיסות עם עצירת ביניים. בין חברות התעופה המציעות טיסות לנורבגיה ניתן למצוא את: Turkish airlines ,KLM ,Lufthansa Air berlin, אל על ואחרות. לכל חברה זמני עצירות ביניים אחרות, מומלץ להתעדכן עם חברת התעופה לגבי הזמנים השונים.  שדות תעופה ודרכי הגעה טיסות לנורבגיה מתבצעות בנמל התעופה הבינלאומי של המדינה - אוסלו גרדרמואן, הנמצא במרחק של כ- 35 ק"מ מעיר הבירה אוסלו. ניתן להיעזר בשירות מוניות, אוטובוסים ורכבות הפעילים בשדה התעופה.

















טיול רכבות לנורבגיה

נורבגיה, מלאת פלאי טבע מדהימים וערים מסוגננות להפליא, היא חלום סקנדינבי המורכב מקרחונים, קו חוף וקסם נורדי. יש מעט מקומות בעולם שיכולים להתהדר ביופיים הטבעי העצום של הנופים הנורבגים. לאורך כל החוף המשתרע ישנם קילומטרים של פיורדים מרהיבים. הכניסות המדהימות הללו, שנחצבות בידי יד בלתי נראית אל הצוקים וההרים הגדולים, מלאות במים הצלולים של צפון האוקיאנוס האטלנטי ומציעות נופים שאין כדוגמת ליופיה הקרחוני של נורבגיה. הרחק מעלה בים הנורבגי בצפון המדינה נמצאת התפארת הבלתי נגועה של איי לופוטן. בארכיפלג זה שוכן נוף הררי דרמטי, ים פתוחים טהורים וכפרי דייגים אטרקטיביים. ראוי לציין כי זהו גם אחד המיקומים מהם ניתן לראות את שמש החצות. תופעה טבעית זו היא כאשר עדיין ניתן לראות את השמש בחצות, וביום הארוך בשנה, השמש לעולם לא שוקעת כאן. בינתיים, בדרום המדינה, אוסלו - בירת נורווגיה - מספקת משיכה אנושית יותר. המבנים הפנטסטיים שלה והמבחר הרחב של מוזיאונים וגלריות אומנות הוא יוצא דופן, כאשר בית האופרה העכשווי שלו מוכר לעתים קרובות כאחת הדוגמאות הטובות ביותר לאדריכלות מודרנית בצפון אירופה.


 

כמו רשתות רכבות סקנדינביות רבות, היעילות והנוחות של שירות הרכבות בנורבגיה אין תחרות. ישנן כמה דרכים טובות יותר לחוות את הפיורדים, קווי החוף והעיירות המענגות מאשר מחממתה של רכבת נורווגית. מסלולי רכבת עם פנורמות מצטיינות כוללים את רכבת ברגן, המתוארת לעתים קרובות כאחת המסעות הגדולים בעולם. מסע נוף זה מטייל מהעיר ההנסית העתיקה ברגן לאוסלו, גולש לצד קרחונים והרים וחולף על פני כמה עיירות נורווגיות בדרך. דוגמא נוספת היא מסילת הרכבת Flåm באמצע נורווגיה. מסילת ברזל מעולה זו מנווטת כמה מהנופים היפים ביותר בסקנדינביה, על פני הפיורדים ודרך אשוחי יערות נורווגיים.



  Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלון ריביירה ברודוס, יוון

מלון ריביירה ברודוס
מלון ריביירה ברודוס

מלון ריביירה (Hotel Riviera) שוכן על חוף הים, בסמוך לעיר רודוס (Rhodes) העתיקה והמרהיבה מימי הביניים ומהווה בסיס מצוין לחופשה שופעת שמש, תרבות וחיי לילה. חדרי המלון כוללים חדרי רחצה צמודים, מיזוג אוויר הניתן לכיוונון באופן פרטני, טלוויזיה ומקרר. המרפסת הפרטית מהווה מקום נהדר להרגע וליהנות מנופים מרהיבים של הים והעיר. תוכלו להימלט מהחום באמצעות טבילה מרעננת בבריכה או בים, ממש על סף דלתכם.

מיקום המלון מעניק גישה נוחה לאתרי התרבות, החנויות והברים שבעיירה רודוס. טיולי יום לחלקי האי האחרים הם דרך מצוינת לגלות את הנופים היפים, הכפרים המסורתיים והמאכלים הטעימים של האי רודוס.


להזמנת מלון ריביירה ברודוס

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלון אלקסיה רודוס, יוון

מלון אלקסיה רודוס
מלון אלקסיה
מלון אלקסיה ( Alexia Hotel ) הממוקם על חזית החוף, מציע חדרי אירוח ולינה עם מרפסת פרטית עם נוף לים במרחק של 2 ק"מ בלבד ממרכז העיר רודוס ונמל מנדראקי ( Mandraki ). המלון כולל מזנון ומספק דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה .

החדרים המרוהטים בטוב טעם של מלון אלקסיה כוללים חדר אמבטיה פרטי עם אמבטיה או מקלחת. כל חדר כולל מקרר, טלוויזיה בלוויין, וחלקם כוללים גם מטבחון. מיזוג אוויר הינו זמין תמורת תשלום נוסף. מתקני פנאי במלון אלקסיה כוללים טניס שולחן ושולחנות ביליארד. חדר משחקים וטרקלין עם טלוויזיה בלוויין הינם גם זמינים . החוף שמול מלון אלקסיה הינו אידיאלי עבור פעילויות ספורט מים כגון סקי מים וקיאקים. המלון נמצא בסמוך לאקרופוליס של רודוס (Acropolis of Rhodes) ולגלריה לאומנות מודרנית. חנייה ללא תשלום הינה זמינה באתר.

להזמנת מלון אלקסיה ברודוס


מלון ונוס רודוס, יוון

מלון ונוס ברודוס
מלון ונוס ברודוס
מלון ונוס (Hotel Venus) נמצא במרחק של 500 מטר מהעיר העתיקה (Old Town) של רודוס (Rhodes), ובמרחק של 50 מטרים בלבד מאלי ביץ' (Elli Beach), וכולל בריכת שחייה ומסעדה. המלון מציע לאורחים מזנון ארוחת בוקר. החדרים במלון המשפחתי הם מאווררים ומציעים אור שמש רב. כל היחידות מצוידות במיזוג אוויר ובטלוויזיה. בכל יחידה יש חדר אמבטיה פרטי עם מקלחת ומתקני רחצה. בכל החדרים יש מרפסת. הבר מגיש משקאות, גלידות וארוחות קלות לאורך כל היום.

המלון כולל חדר טרקלין עם טלוויזיה בלוויין. האורחים נהנים מגישה חופשית לגינת הגג המציעה מקומות ישיבה. דלפק הקבלה של המלון פתוח 24 שעות ביממה והצוות יכול לארגן השכרת רכב ולהציע מידע על אטרקציות כגון עמק הפרפרים (Valley of the Butterflies), הנמצא במרחק של 15 ק"מ משם. האקווריום של רודוס (Aquarium of Rhodes) נמצא במרחק של 300 מטרים מהמלון ונמל מאדריקי (Madraki Harbour) נמצא במרחק של 10 דקות הליכה משם.

להזמנה מלון ונוס ברודוס


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון אתנה רודוס, יוון

מלון אתנה רודוס
מלון אתנה ברודוס
מלון אתנה (Athena Hotel) הוא מלון מודרני השוכן בלב רודוס טאון (Rhodes Town), במרחק של 50 מטרים בלבד מהחוף. מסעדת המלון מגישה מזנון ארוחת בוקר. המלון מתגאה בשורה של מתקנים מודרניים ומתקני כנסים. במלון יש גם בריכת שחיה חיצונית ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. כל חדרי המלון מצוידים כהלכה וכוללים חדר רחצה פרטי, מיזוג אוויר, טלוויזיה בלוויין ואינטרנט אלחוטי. העיירה העתיקה והמרהיבה מימי הביניים, האקווריום וכל האטרקציות המרכזיות של רודוס נמצאים במרחק הליכה משם.

להזמנת מלון אתנה ברודוס

דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

הזמן את החופשה הבאה שלך בחו"ל

יותר מ-210,000 מלונות ברחבי העולם
מעל ל-1,500,000 דירוגי מלונות
מחיר מיטבי מובטח
הזמנה בחינם
ביטול ללא תשלום ת
שלום ישירות במלון
הזמן את החופשה הבאה שלך


דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

מלון אנג'לה סוויטס ולובי רודוס, יוון

מלון אנג'לה סוויטס & לובי רודוס
מלון אנג'לה סוויטס & לובי רודוס
מלון אנג'לה סוויטס & לובי ממוקם בנוחות בלב האי רודוס, כשכל האתרים החשובים נמצאים בקרבת מקום. הוא מציע סוויטות מסוגננות ובריכת מים מתוקים לשחייה. הסוויטות המרווחות כוללות סלון נפרד עם ספה נפתחת, מטבחון מאובזר ופינת אוכל. המלון פועל על בסיס שירות עצמי, אך הוא גם מספק ארוחת בוקר קונטיננטלית על פי דרישה. המיקום הנוח של מלון אנג'לה סוויטס מבטיח גישה קלה אל העיירה מימי הביניים, החנויות וחיי הלילה התוססים של רודוס. האקרופוליס (Acropolis) המפורסם של רודוס, המשקיף על הים האגאי ועל העיר, מרוחק לא יותר מרבע שעה הליכה מהמלון. החוף הקרוב ביותר, חוף אלי (Elli), נמצא במרחק הליכה קצרה משם.


להזמנת מלון אנג'לה סוויטס & לובי רודוס

איסתא מלונות ברודוס

מלון קומפורט רודוס יוון

מלון קומפורט רודוס
מלון קומפורט רודוס
מלון קומפורט מרוחק רק כ-100 מטרים מחוף זאפירוס (Zefyros Beach) וכ-500 מטרים מאזור העיר העתיקה של רודוס (Rhodes). הוא מציע דירות מרווחות ואטומות לרעש, בריכה גדולה ובריכת ילדים נפרדת. הדירות האטומות לרעש של המלון כוללות מיזוג אוויר, חימום תחת הרצפה בבקרה אישית. כולן מצוידות עם גישה לחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם וטלוויזיה בלוויין. בכל יחידות האירוח מטבחון עם מקרר ופינת אוכל. ארוחת הבוקר והערב מוצעות בסגנון מזנון במסעדה. בבר הקפה המרווח מוגשים חטיפים ומשקאות. בר בריכה הינו זמין גם כן במלון. מרכז העיר עם החנויות והמסעדות הרבות שבו נמצא במרחק של כ-2.5 ק"מ משם ונמל התעופה הבינלאומי של רודוס (Rhodes International Airport ) מרוחק כ-13 ק"מ משם. האקרופוליס (Acropolis) של רודוס נמצא במרחק של כ-1.5 ק"מ. צוות דלפק הקבלה הזמין במשך 24 שעות של המלון יכולים לארגן השכרת רכב.

להזמנת מלון קומפורט ברודוס

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלון מדיטרניאן ברודוס, יוון

מלון מדיטרניאן רודוס
מלון מדיטרניאן ברודוס
מלון מדיטרניאן (Mediterranean) נהנה ממיקום מעולה, הוא נמצא על החוף החולי, בסמוך לאקווריום והקזינו, ובמרחק קצר מהעיר רודוס וטירת האבירים (Castle of the Knights). במלון 241 חדרים מרווחים וסוויטות בעלי אסתטיקה גבוהה, שרובם מציעים נופים נפלאים של חוף אקווריום (אנידריו) והכחול העמוק של הים האגאי. האורחים יוכלו ליהנות ממנוחה סביב בריכת המים המתוקים, או להצטרף לפעילויות ספורט המים על החוף החולי הפרטי של המלון. שירותי ומתקני המלון כוללים חדר קלפים וחדר טלוויזיה ווידאו. מסעדת טאלאסה (Thalasa), ובה הסביבה וסגנון העיצוב הנעימים, מציעה מנות שנבחרו בקפידה מן המטבח היווני והבינלאומי. קפה מדיטרניאן מגיש קפה, משקאות וחטיפים קלים לאורך כל שעות היום, עם מוסיקת רקע בערבים. המלון נמצא במרחק של כ-30 דקות נסיעה במכונית מנמל התעופה הבינלאומי של רודוס (Rhodes International Airport) וכ-5 דקות נסיעה במכונית מנמל רודוס. מיקום זה מאפשר גישה נוחה אל האיים הדודקאנסיים (Dodecanese Islands) הסמוכים ואל טורקיה השכנה.

להזמנה מלון מדיטרניאן ברודוס

איסתא מלונות ברודוס

מלון אוקטובר רודוס, יוון

מלון אוקטובר רודוס
מלון אוקטובר ברודוס


מלון אוקטובר (October) נהנה ממיקום מעולה במרכז העיר רודוס, במרחק של מטרים ספורים בלבד מעיר ימי הביניים, מהחוף ומקזינו רודוס. המלון מציע חדרי אירוח מסוגננים, בריכת שחייה ומסעדה. חדרי המלון מעוצבים בעיצוב מודרני; כולם ממוזגים וכוללים מרפסת המשקיפה לעיר או לבריכה. כל החדרים כוללים טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. מסעדת המלון מכינה מאכלים יווניים ובינלאומיים. כולל גם בר טרקלין שבו תוכלו ליהנות ממשקה או מקוקטייל בסביבה מסוגננת. נמל התעופה רודוס נמצא במרחק של 13 ק"מ ממלון אוקטובר. העיירה פאליראקי (Faliraki), המפורסמת בחיי הלילה שלה, נמצאת במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת מלון אוקטובר ברודוס

הדקה ה 90

מלון סמירמיס סיטי רודוס, יוון

מלון סמירמיס סיטי רודוס


מלון סמירמיס סיטי רודוס יוון

מלון סמירמיס סיטי  (Semiramis City Hotel) שוכן בלב העיר רודוס, במרחק 70 מטרים בלבד מן החוף החולי. המלון מציע בריכה עם מרפסת שמש וחדרים ממוזגים, רובם עם נוף לים ולעיר. ישנה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי בלובי. חדרי המלון מרוהטים באלגנטיות ומציעים מרפסת פרטית. הציוד בחדרים כולל טלוויזיה בלוויין, מיני בר ומייבש שיער. בחלק מהחדרים ניתן ליהנות בנוסף מפינת ישיבה ומאמבט ספא. מסעדת המזנון של המלון מגישה מנות מהמטבח היווני והבינלאומי. בר הטרקלין מתמחה בקוקטיילים ובמשקאות ארוכים (long drinks). בר הוורנדה (Veranda Bar) מגיש מבחר של קפה, גלידות וקוקטיילים. אלו המעדיפים להירגע לצד הבריכה, יכולים ליהנות ממשקה בבר הבריכה של המלון. המלון ממוקם בנוחות ליד אתרים ארכיאולוגיים רבים, כמו גם לצד חיי הלילה ההומים של העיר רודוס. נמל התעופה של רודוס (Rhodes International Airport) ממוקם במרחק של 14 ק"מ מהמלון. חנייה ללא תשלום זמינה באתר.


להזמנה מלון סמירמיס סיטי רודוס

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אמסטרדם חיי לילה

לאחר יום מהנה בין התעלות הרומנטיות, השווקים הצבעוניים וכפרי הדייגים הציוריים מגיע הלילה של אמסטרדם ומביא איתו את האווירה המשוחררת והליברלית שהיא חלק בלתי נפרד מסצינת הבילוי בעיר.

בלילה, אמסטרדם הופכת למשהו אחר לגמרי מאשר בשעות היום. רבים יטיילו לאורך התעלות, מתפעלים מהאלגנטיות והשלווה של העיר. עם זאת, בתוך בתי הקפה, ברים ומועדונים רבים, אמסטרדם היא מלאת התרגשות. בין אם אתם מבקרים תכופים בסצינת הלילה או סתם מבקרים, אמסטרדם תגרום לכם להרגיש בבית. חיי הלילה אינם מוגבלים למקום אחד. בעוד האזורים העיקריים הם Leidseplein ליידספליין ו Rembrandtplein  רמברנדטפליין שם תוכלו לצפות כמה שתירצו במגוון מופעי רחוב - להטוטים מופעי אש, נגני רחוב. 
ניתן למצוא מקומות גדולים אחרים מפוזרים ברחבי העיר. אמסטרדם מספקת מוסיקה מכל הסוגים, מופעים שונים, מקומות שבהם אתה יכול לשחרר, כמו גם מועדוני קומדיה ומפעלים מרכזיים. לא משנה מה אתה מחפש או את מצב הרוח שאתה נמצא, העיר caters לכולם. וכמובן אין לפספס את החלונות האדומים באמסטרדם






החשמליות עוצרות בסביבות השעה 00:30, אבל יש גם אוטובוסים של לילה שעוברים כל חצי שעה לחלקים שונים של העיר. אז בסוף הלילה, להקפיד על הזמנים כאשר אתה שוקל לחזוראו למצוא תחבורה חלופית.


 Bimhuis - אחד מועדוני הג'אז הטובים ביותר בעיר. ממוקם על נהר IJ ב Muziekgebouw, Bimhuis ידועה ההתמקדות שלה במוזיקה מאז 1974. להשתתף באחת ההופעות רבות לראות מוסיקת ג'אז זו חוויה באמסטרדם. בנוסף, בכל יום שלישי בערב בשעה 20:00 ו 22:00, Bimhuis מקיים פגישה עם מוסיקאים לעבוד על כישורי אלתור שלהם; זה בחינם עבור שני מוזיקאים ומבקרים. ביום שני הראשון של החודש בשעה 20:30 גם מציעה מפגש שבה מוזיקאים ורקדנים יכולים לבוא יחד. המפגשים הם בשיתוף פעולה עם הקונסרבטוריון למוסיקה של אמסטרדם. אם אתה אוהב ג'אז, אין טיול לאמסטרדם שלם בלי לבקר את Bimhuis.


אם אתה אוהב מוסיקה אלקטרונית, סטודיו 80 הוא המקום באמסטרדם לרקוד את הלילה משם.  מגוון רחב של תקליטנים, מ ותיקים מנוסה ואמנים ידועים כישרון חדש יוזמות חדשות. עם זאת, מועדון זה הוא יותר מאשר רק מקום להופעות; זה גם מקום נהדר ללמוד. סטודיו 80 שואף לחנך ולתמוך בכשרונות צעירים שאפתניים. המקום מציע סדנאות, התמחויות וסמינרים. לדוגמה, באחד הסדנאות, אתה יכול ללמוד את הטריקים של הסחר לרכוש את המיומנויות הבסיסיות להיות DJ נהדר. בסטודיו 80, לטבול את עצמך בתרבות המוסיקה האלקטרונית והעכשווית.



קפה לוקס קפה וובר, שניהם ממוקמים ליד לידספליין, מספקים אווירה אינטימית ונעימה עבור ערב כייפי. בין אם אתם מחפשים מקום לשתות כמה משקאות לפני שאתם הולכים לרקוד או רוצים להירגע אחרי לילה ארוך, קפה לוקס וובר טובים לכל אירוע. עם שלושה מפלסים פתוחים, שני בתי הקפה מספקים שפע של מקומות ישיבה. שימו לב שימי שישי ושבת פקוקים מאוד; אלה שני ברים פופולריים. כאשר אתה בבית קפה לוקס וובר, אתה כנראה מעדיף  אמנים, מוזיקאים, סטודנטים וזרים. מובטחת, הקהל והניסיון שונה מדי לילה.



בו סינק הוא אחד הסודות השמורים ביותר של אמסטרדם, ממוקמם ליד לידספליין. בשנייה  שאתה נכנס פנימה, תרגיש בבית. החלל מציע מסעדה ושני טרקלינים, שאחד מהם הוא טרקלין עישון. המסעדה מגישה שילוב של מאכלים צרפתיים וערביים, והטרקלינים גורמים לכם להרגיש כאילו אתם יושבים בנוחות בסלון שלכם. אתה מוקף אנשים מלאים חיים והתרגשות, כולם מוכנים ליהנות  מהערב שלהם החוצה. מעוצב בקירות לבנים, ריצוף ישן וכיסאות מוזרים, נוח, עוזר לתרום לאווירה.


Melkweg זו חוויה של  חמש דיסציפלינות שונות במקום אחד. זה לא משנה מה אתה מוצא פנטסטי - צילום, מוסיקה, ריקוד, תיאטרון, סרטים או משהו אחר הקשורים לאמנות - Melkweg יש משהו קצת בשביל כולם. השוכן במפעל חלב נטוש, Melkweg הוקם במקור בשנת 1970 כמוצא לאמנויות. עכשיו, המקום מברך צעירים וזקנים, חובבים ומנוסים, עם שילוב רב פנים של תכנות ניסיוני קלאסי. עבור רוב תוכניות הלילה, עליך להיות בן 16 לפחות.  ניתן לרכוש מנוי חודשי או שנתי; האופציה השנתית מספקת הטבות רבות, כולל כניסה חופשית לקונצרטים ומופעים נבחרים, הנחות והנחות מראש.



קחו את המעבורת בחינם ל NDSM-werf באמסטרדם נוורד, ותמצאו את קפה Noorderlicht. מעריצים את אמסטרדם בצד "האחר" של נהר IJ. קפה Noorderlicht הוא כמו שום מקום אחר בעיר; אתה נכנס לעולם אחר כשאתה כאן. להירגע על המרפסת, לספוג קצת שמש להביט במים הכחולים ניצוצות. לתפוס נגיסה מהירה לאכול - הקפד לנסות את nachos - או לשתות עם חברים. בלילה, להקיף את עצמך בתחום של צבע, כמו הקפה בזהירות תלויים מחרוזות של האורות סביב המקום.  NDSM-werf ידוע ביצירתיות שלה, אמנים שונים לשחק בבית הקפה לאורך כל השנה.


בג'ימי וו, מועדון לילה מפואר הממוקם ליד ליידספליין, אתה תהיה מסונוור על ידי עיצוב ו blown על ידי הקול; המועדון זכה בפרס "העיצוב ההולנדי" וזכה בפרס "צליל המועדון הטוב ביותר בהולנד". בואו לבלות באחד הלילות במועדונים, לרקוד עם  DJ למטה או להירגע ולשתות למעלה. כל לילה הוא חוויה ייחודית בבית וו. החלל הוא אינטימי ונעים, מתאים ל 600 או 650 אנשים. טיפ: הקפד להגיע מוקדם או להזמין שולחן. להתלבש מרשים. מועדון חברים, ג 'ימי וו ידועה מדיניות הדלת שלה אוהב למזער את רשימת האורחים.


פרדיסו הוא מקום כישרון יצירתי והתפתח לאולם קונצרטים, מועדון ומרכז תרבות, מושך אנשים מכל הגילאים. מוזיקאים מפורסמים בעולם, כמו אל גרין וליידי גאגא, שיחקו באולם הראשי, בעוד כמה אמנים אחרים, כגון פרנץ פרדיננד ומלכי ליאון, החלו את דרכם באולם הקטן. כל ספקטרום המוסיקה מכוסה: רוק, פולק, נשמה, ארץ, רגאיי, אקלקטי ובלוז. חמישה לילות בשבוע, פרדיסו הוא גם מועדון, מתן מוצא עבור אנשים כדי להשתחרר ולרקוד את הלילה משם. המקום מציע גם אירועים לא מוסיקליים, כגון הרצאות, מופעי אופנה ומופעי מחול. זה באמת מקום לכולם



בואו להשתתף באחד מהקונצרטים הרבים בקונצרטגבו ולאבד את עצמכם בצליל של מוסיקה קלאסית, מתוק, קומפוזיציות מודרניות. בעל שם עולמי בשל היותו אחד משלושה אולמות עם האקוסטיקה הטובה ביותר בעולם, הקונצרטאו הוא מקום שאי אפשר להחמיץ. עם שלושה אולמות שונים, האולם הראשי, אולם רסיטל ואולם המקהלה, תוכנית הקונצ'רטגב מציעה מגוון רחב של מופעים, ממוסיקה לפסנתר ועד הופעות קאמריות וג'אז לקונצרטים לילדים. להפוך את החוויה לערב שלם; יש ארוחת ערב באולם המראה לפני קונצרטים מסוימים או ליהנות אחת המסעדות טעים רבים בקרבת מקום. אם אתה לא רוצה ללכת בערב, לנסות קונצרט יום ראשון בבוקר ואחריו בראנץ 'או לבקר בחינם בימי רביעי.




Booking.com

 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הדקה ה 90

אמסטרדם המאכל הלאומי לחמניה עם הרינג

אמסטרדם המאכל הלאומי 

השוק הגדול באמסטרדם NOORDERMARKET משנה את אופיו מספר פעמים בשבוע כאשר בדרך כלל הוא מציע דגים ופירות ים. זוהי הזדמנות להזמין לחמניה עם הרינג שנהנה בהולנד ממעמד של המאכל הלאומי. יום אחד בשבוע הוא הופך עורו ומשמש כשוק כללי ושוק פישפשים בעוד שביום אחר ניתן למצוא כאן ירקות ופירות אורגניים לצד ציפורים.




אמסטרדם לחמניה עם הרינג
אמסטרדם המאכל הלאומי - לחמניה עם הרינג

Booking.com

טיסות זולות להולנד

טיסות להולנד מישראל ממריאות במהלך כל ימות השנה ונוחתות בנמל התעופה סכיפהול שבפאתי אמסטרדם. חברות התעופה אל על וארקיע הישראליות מציעות טיסות להולנד שנוחתות רק באמסטרדם אך ניתן להזמין כרטיסי טיסה להולנד של חברות תעופה כמו KLM, Eeroflot ו-Turkish Airlines שמאפשרות נחיתה גם בערים אחרות בהולנד – ביניהן רוטרדם. משך טיסה להולנד מישראל הוא חמש שעות ועשרים דקות בממוצע.

שדה התעופה סכיפהול הוא כאמור שדה התעופה הבינלאומי של הולנד והוא אחד היעילים ביותר באירופה. טיסות להולנד מישראל ומכל ארצות העולם שנוחתות בסכיפהול מובילות תיירים לאחד היעדים הפופולריים ביותר אך גם הקלים ביותר להגעה באירופה – אמסטרדם. זאת מפני שהמרחק משדה התעופה סכיפהול לאמסטרדם קצר במיוחד ונדרשת נסיעה של כ-15 דקות בלבד כדי להגיע למרכז העיר. מי שמגיע על גבי טיסה להולנד ונוחת בסכיפהול יגלה כי שדה התעופה מקשר את אמסטרדם גם עם ערים נוספות באירופה וניתן להמשיך ממנו לכל בירות היבשת, כמו גם ליעדים מרוחקים יותר. שורה של רכבות מחברת את סכיפהול ואת אמסטרדם גם לערים נוספות בהולנד.







מלונות מומלצים בהולנד

Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il

ספינות אוויר באורלנדו פלורידה ארצות הברית

ספינות אוויר באורלנדו פלורידה ארצות הברית 


סיור לגילוי מקורות המים באוורגליידס בפלורידה ואת המסע דרך סיבוב ספינת אוויר מלהיב זה לא רק כיף, אבל גם סיור לימודי על מערכת אקולוגית שבפלורידה ייחודית זו. עם תנינים, נשרים קירחים, פרות ביצות, זאבים ועוד, צוות סירת המפרשים מעביר את הסיור  בתוך סירת מנוע אינטימית של שישה נוסעים.

להזמנת ספינות אוויר באורלנדו פלורידה ארצות הברית 





הצטרפו למומחים ב Marsh Landing Adventures לסיור בסירה על אגם טוהו, נסיעה קצרה מוולט דיסני וורלד באורלנדו. זה סיור אקולוגי על סירת מנוע פרטית, שמאפשרת למידה לכל תייר אחד על אחד. הקפטן מארש נחיתה יודע ומכיר את האיזור כמו כף ידו. הצוות יודע איפה בעלי החיים של ביצות כגון תנינים, נשרים קירח, זאבים, ועוד תושבי אוורגליידס. ניתן לקבל סיור של אחד על אחד או 1 שעה או 90 דקות סיור כדי לגלות את החי והצומח של האיזור כמו גם ציפורים יפות רבות באזור. הקפד לקחת את המצלמות שלך, כדי לתעד את הרגע וזיכרונות מהממים מהאיזור.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90
SeaWorld, Orlando, Themeparks, Seaworld savings, tickets, admission, family vacation, florida, manta, shamu, Antartica, dolphins, savings, deals, promotions, specials, Antarctica, Empire, Penguin, Dolphin, Cove, travel, vacation, FL, theme, ride,

חופי נודיסטים בחו"ל - סנטה קתרינה ברזיל



ברזיל, סנטה קטרינה


Booking.com





Praia do Pinho ממוקם באזור סנטה קתרינה, זהו חוף ראשון מסוגו בהיסטוריה של ברזיל. חוף זה הוא חלום נטוריסט אמיתי. חוף חולי מוקף צמחייה עבותה, המים ירוקים בהירים ומקנים נופך של קריסטלים מסביב. מלבד היותו חוף אופציונלי לבגדים לא חובה יש היצע רחב של כל סוגי הספורט הימי כגון יאכטות, צלילה, דייג וחול. הוא נוצר כחוף נטוריסט בסביבות שנת 1987 והוא עדיין משגשג בפעילות רחבה.

חופי נודיסטים בחו"ל סנטה קטרינה ברזיל
חופי נודיסטים בחו"ל סנטה קטרינה ברזיל


מלון מג'סטיק פאלאס סנטה קטרינה ברזיל
מלון מג'סטיק פאלאס סנטה קטרינה ברזיל
מלון מג'סטיק פאלאס (Majestic Palace Hotel) הוא מלון 5 כוכבים המציע חדרי אירוח מפוארים, נופים של המפרץ הצפוני (North Bay), מרחק של כמה דקות מקניון בייראמאר (Beiramar Shopping Mall) ומספר חופים בצפון, דרום ומזרח האי סנטה קתרינה.

המלון ממוקם באופו אידאלי באבנידה ביירה מאר נורטה (Avenida Beira Mar Norte), בסמוך לקניון בייראמאר. החדרים כוללים טלוויזיות LCD, חלונות מהרצפה ועד התקרה, מהם נשקפים נופי הים ומזרני סרטה (Serta) לנוחות מירבית.

האורחים יכולים ליהנות ממאכלים משובחים כשברקע נופים מהממים של המפרץ הצפוני. בית הקפה מזאניין קפה (Mezzanine Café) והבר שבמלון מגישים משקאות. מרכז הספא והכושר של המלון כולל נופים של המפרץ הצפוני, סאונות יבשות ורטובות וחדרי עיסויים. האורחים נהנים מגישה נוחה ומהירה לכיכר אסטווס ג'וניור (Esteves Junior Square), מרכז הכנסים סנטרוסול (Centrosul Convention Center) ונמל התעופה הבינלאומי הרליקו לוז (Hercílio Luz International Airport).
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הדקה ה 90

חופי נודיסטים בחו"ל - פלורידה ארצות הברית

פלורידה FL, ארצות הברית


מיליוני אנשים מכל העולם מבקרים בפלורידה מדי שנה, ומסיבה טובה - זה הכל. פארקי שעשועים, מגוון רחב של חופים, אתרי נופש ובתי מלון, והאקלים הופכים את פלורידה ליעד בריחה קל ואידיאלי. אזור אורלנדו אחד מיעדי התיירות הפופולריים בפלורידה עם  Disneyworld, יוניברסל אולפני ועולם הים. אוורגליידס ומפתחות פלורידה הם גם אזורים גדולים לבקר בפלורידה. עם תערובת של מסורות דרומיות במקומות כמו בוקה רטון ותרבות חדשה תוססת בערים כמו מיאמי, פלורידה מציעה משהו חדש לגלות לכולם. בין אם אתה רוצה יום ספא ליד החוף או נסיעה פראית על סירת מנוע ב Everglades, פלורידה יש ​​משהו עבור כולם.

אטרקציות שלא מפספסים בפלורידה 
 • שיט וצפייה בחיות הבר באוברגליידס
 • לראות כוכבים במרכז החלל קנדי
 • עולם וולט דיסני
 • סיור במרכז ההיסטורי של סנט אוגוסטינוס
 • חוות התנין בסנט אוגוסטין
 • ברייקרס בפאלם ביץ '

 מתי מבקרים בפלורידה 

 שיא העונה היא נובמבר עד אפריל, ותיירות במהלך "עונת שלג" בחודשים ינואר ופברואר. עם זאת, עם אטרקציות פארק הקיץ הוא גם עונה גבוהה לנסוע לפלורידה. דרומיים רבים נוהרים אל אזורי החוף של Panhandle במהלך חופשת האביב ולאחר מכן בקיץ כדי להימלט מהלחות. פעמים אידיאלי לחופשה או לנסוע בפלורידה הם ספטמבר ואוקטובר, אפריל ומאי. מזג האוויר נוח יותר, ותנועת התיירים היא מופחתת.


Haulover Beach בפלורידה שבארצות הברית צפונית למיאמי נמצא אחד החופים הבודדים שמתפקד חוקית כ"חוף ביגוד אופציונלי" בארצות הברית. בתור שכזה הוא נהנה משירותים ציבוריים כמו מצילים, תחזוקה, ניקיון ומגרשי כדורעף חופים.


חוף נודיסטים בפלורידה ארצות הברית


Booking.com
 


חופי נודיסטים בחו"ל - מאווי הוואי


מאווי, הוואי, ארצות הברית  - little beach הוא חוף קטן ומבודד המוקף בצמחייה טרופית עבותה וסלעים וולקניים, מה שהופך אותו אידיאלי למתפשטים. אף שרחצה בעירום אינה חוקית בהוואי, ניתן להלך בחוף הזה הכי טבעי שיש כמו בגן עדן, כבר שנים רבות שהרשויות מעלימות עין מפינת החמד הזאת.


חוף נודיסטים מאווי הוואי
חוף נודיסטים מאווי הוואי

אטרקציות תיירות במאווי הוואי, ארצות הברית



  • אאוטרייג'ס אדוונצ'רז
  • כפר הלוויתנים דולפין גלריז - תכשיטים
  • כפר הנופש כענאפלי
  • לאהינה צלילה בע"מ
  • מוס מק גיליקדי
  • מיסיון בודהה בלאהינה ג'ודי
  • מעבורת הנוסעים לאנאי בלאהינה
  • מרכז הצלילה והגלישה של בוס פרוג
  • צוללות אטלנטיס


  • Save on your hotel - www.hotelscombined.com

    ברצלונה מידע כללי

    ברצלונה מידע כללי

    בתי מלון בברצלונה : קבלת חדרים החל מהשעה 14:00 ועזיבתם עד השעה 12:00. לשעת הטיסה אין משמעות בכל הנוגע לקבלת או עזיבת החדרים.


    Booking.com



    תחבורה ציבורית: פרטים עדכניים אודות מספרי הקווים, זמני פעילות ותדירות הרכבות והאוטובוסים ניתן לקבל בדלפקי ההזמנה של המלונות ו/או מכל עמדות המידע לתייר. מוניות ניתן להזמין בכל שעות היממה. ההזמנה כרוכה בתשלום נוסף, מומלץ שיהיה בידכם כרטיס ביקור של המלון בכדי שתוכלו להסביר לאן ברצונכם להגיע.

    טלפונים: מספרד לישראל 00-972, אחר כך את איזור החיוג ללא ה- 0 . מישראל לברצלונה 00-34-93 ואחר כך את המספר המבוקש. מרכזיית בזק 900-990-972. ההתקשרות מבתי המלון יקרה, ניתן לרכוש כרטיסי חיוב  "טרחאטה טלפוניקה" בדוכני העיתונים ובחנויות הטבק. המטבע בשימוש הוא יורו וניתן לבצע המרה מדולרים בבנקים במלונות ובנקודות ההמרה.

    שעות פתיחה: בנקים בימים ב' ו' 08:15-14:00 חנויות ב'-ו' 10:00-14:00 ו 16:30-20:30 באזורים המרכזיים החנויות פתוחות גם בצהריים. בימי שבת החנויות פתוחות עד שעות הצהריים. קניונים ימים ב'-ש' 10:00-22:00.

    החזרי מס: המע"מ מדורג בהתאם לסוג המוצרים (7%-16%) ניתן לקבל החזר חלקי עבור קניה מעל 90 יורו באותה הרשת/ החנות; בזמן התשלום בחנויות יש לבקש טפסי החזר מע"מ, להציג דרכון ולשמור את הקבלות והטפסים. ההחזר יתקבל בשדה התעופה לפני הטיסה.

    בילויים: אזורי בילויים מרכזיים בברצלונה נמצאים לאורך החוף "מארהמגנום" וה"וילה אולימפיקה". באזור הקוסטה בראווה אתרי הבילוי נמצאים ליד הים והמלונות. קזינו בברצלונה במלון ARTS באזור הוילה אולימפיקה, בקוסטה בראווה "יורט דל מאר". הכניסה לקזינו כרוכה בלבוש הולם, בתשלום כניסה ובהצגת דרכון.

    בטיחות: שימרו על המזוודות, התיקים והארנקים מפני כייסי ברצלונה. בעיקר כשאתם מטיילים לבד ברכבות, אוטובוסים ובמקומות מרכזיים. מומלץ לשאת צילומי מסמכים ולא את המקוריים.


    Save on your hotel - www.hotelscombined.com