גרפיטי בבואנוס איירס ארגנטינה



סצינת הגרפיטי בבואנוס איירס היא אחת מהחזקות בעולם, עד כדי כך שהרבה אומני גרפיטי מכל העולם, מגיעים במיוחד לבירה הארגנטינאית. הסצינה מקובלת ומעודדת על ידי הממסד ועל ידי אנשים פרטיים, שפעמים מזמינים את אמן הגרפיטי לצייר עבורם קיר או בניין. בבואנוס איירס מתקיימים גם סיורים מאורגנים בעקבות אמני הגרפיטי המקומיים שאום מארגנת קבוצת Graffiti Mundo בשכונת פלרמו הוליווד ופלרמו סוהו.




מבחר מלונות בבואנוס איירס


Booking.com
Save on your hotel - www.hotelscombined.com הדקה ה 90

גרפיטי בלונדון אנגליה


גרפיטי בלונדון




אחת מדמויות המפתח בקרב הגרפיטי הבריטיים הוא בנקסי, והאומנות שלו נעשית בעיקר בטכניקה של שבלונות וסטנסילים שאותם הוא מכין בקפידה על קירות עירוניים, גשרים וכו'. רוב הדמויות שהוא מצייר הם עכברים, קופים, אנשי משטר וחיילים. בנקסי פעיל ומצייר בכל העולם ולא רק באנגליה ואת עבודותיו לא תמיד קל לאתר. ציור אחד של בנקסי מוסגר ונשמר אפשר למצוא בצפון מזרח לונדון באזור תחנת האנדרגראונד Old Street. באיזור זה נניתן למצוא ציורי קיר של אמנים נוספים כמו stick, amigo, pablo degado. בלונדון יש סיורים מאורגנים בעקבות אומנות גרפיטי חלקם על אופניים על ידי קבוצת Street Art London.


Booking.com






מלונות מומלצים בלונדון

גרפיטי בניו יורק ארצות הברית

גרפיטי בניו יורק


  In the Bronx



Booking.com




ניו יורק עמוסה בבניינים, קירות, גגות, דלתות, תמרורים שהופכים את העיר לקנבס עירוני אחד גדול, שמגיעים אליו אמני רחוב מכל העולם. בעיר עצמה, רוב הגרפיטי נמצא ברובע צ'לסי במתחם הגלריות הראשי, באזור מיט פאקינג  דיסטריקט, באיסט ווילג' ובסוהו. בניין אייקוני ידוע שיועד לאמנות רחוב נמצא על צומת הרחובות Wooster and canal ומחוץ לעיר, סצנת אמנות הרחוב והגרפיטי מאוד דומיננטית בשכונות כמו וויליאמבסבורג ובושוויק בברוקלין ובמתחם five pointz בלונג איילנד סיטי שבקווינס. המתחום נחשב למרכז הגרפיטי, מורכב מבנייני תעשייה נטושים, המיועדים רק לאמנות הרחוב. אומנים בולטים בניו יורק הם: Shepard Fairy, Swoon, Mr. Brainwash, Ron English, Elow Toe, Faile Group.



גרפיטי בפריז


ריכוז גרפיטי בפריז ניתן למצוא באזור Place de la Nation בין הרבעים ה- 11 וה- 12. ניתן להגיע לאיזור עם קווי מטרו 1, 2, ו- 6 ובשכונת La Butte aux Cailles קו מטרו 6, אמני גרפיטי אחרים שכדאי לשים אליהם הם Miss Tic, Jef Aerosol, Blek le Rat, M chat. הפולש מהחלל Space Invader הוא כינויו של אומן רחוב צרפתי, שמדביק ברחבי העולם דמויות קבועות של פולשים מהחלל, דמויות המורכבות מאריחים ריבועיים וצבעוניים, ויוצרים את הדמות כפסיפס במקומות גבוהים שקשה להגיע אליהם, וזאת לאחר שהוא בחר את המקום מבחינה אסטרטגית ומבחינה תיירותית, אסתטית או רעיונית.

גרפיטי בפריז


Villa de l'Ermitage



Booking.com






צרפת לילדים, צרפת עם ילדים, צרפת וילדים, טיול ילדים בצרפת, טיול ילד בצרפת, טיול משפחתי בצרפת, טיול משפחתי בפריז, טיולי משפחות בצרפת. טיול משפחתי בצרפת, כבישי אגרה בצרפת, פריז לילדים, פריז עם ילדים, פריז וילדים, טיול ילדים, טיול ילד בפריז טיול משפחתי בפריז, טיול בר מצווה בפריז. מלונות בפריז, לינה בפריז, בתי מלון בפריז, מלונות מומלצים בפריז, חיי לילה בפריז, מוזיאונים בפריז, תחבורה בפריז, קניות בפריז, רומנטיקה בפריז, ירח דבש בפריז, ביקור בפריז, שפע אתרי תיירות בפריז, גרפיטי בפריז,

לחופשה מדהימה בקוסטה ריקה

לחופשה מדהימה גן עדן של ממש בקוסטה ריקה



קוסטה ריקה, מדינה טרופית השייכת לרצועת ארץ האש שוכנת באזור מרכז אמריקה. היא גובלת מצפון עם מדינת ניקרגואה ומדרום עם פנמה, במזרח בחוף הקריבי ובמערב בחוף הפסיפי. היא מציעה למבקרים בה מגוון של אטרקציות: החל מפעילויות אקסטרים ועד טרקים מרתקים בשמורות הטבע שלה. יש בה חופי ים יפהפיים, הרי געש פעילים וכמובן תרבות צבעונית מעניינת.

אחד היעדים המוצלחים ביותר לתייר האקולוגי הוא קוסטה ריקה, מדינה לא גדולה במרכז אמריקה שנהנית מכל הטוב שבעולם: חופים יפהפיים, יערות טרופיים, הרים ירוקים והמון מים. 25% משטח המדינה הוכרזו כשמורות טבע ופארקים לאומיים ויש היצע רחב של בתי מלון וחדרי אירוח שמתגאים בהיותם ירוקים. גם כמות הפעילויות בחיק הטבע מסחררת: טרקים בשמורות, רכיבה על סוסים, מסלולי אופניים, טיולי צפרות ושייט נהרות.

המחירים אמנם יקרים יותר מאשר במדינות השכנות, אבל עדיין זולים יחסית לאירופה ולישראל. כל אלה, בצירוף מזג אוויר נוח כל השנה, הופכים את קוסטה ריקה ליעד נפלא גם למי שמעדיף מסוודות על פני תרמיל גב מרושל.




קוסטה ריקה נחצית על ידי הרי געש ושרשראות הרים של רכס סיירה מרדה אשר נמתח לאורך כל החלק המערבי של אמריקה. בקוסטה ריקה ארבע שרשראות הרים- בצפון: Guanacaste ו-Tilaran, בדרום: סנטרל ו-Talamanca. בתחומה אין ספור הרי געש, 42 מהם עדיין פעילים ועל כן פוקדות אותה מפעם לפעם רעידות אדמה. הנקודה הגבוהה ביותר במדינה היא הר צ`יריפו Chirripo המתנשא לגובה של 3,797 מטרים.






על רצועת חוף בצפון מערב המדינה תוכלו לחזות במופע קסמים באדיבותו של הטבע: מאות אלפי צבי ים קטנטנים, שזה עתה בקעו מהביצים, עושים את דרכם בחזרה אל האוקיינוס.

בקיעת צבי הים היא רק אחד מהריגושים שחווים בלונה אזול Luna Azul. מלון בוטיק מקסים הכולל שבע בקתות מוקפות בגן מטופח. אחד הבעלים הוא הומיאופת שמתמחה ברפואה טבעית, ותוכלו ליהנות מהידע שלו במרכז הבריאות בו מטפלים בפרחי באך, פרחי קליפורניה, רייקי ומסג' רפואי. אפשר לנצל את השהות ולהשתתף בקורס בן יומיים ברייקי או ללמוד ספרדית ממורה מקומי.


פאצ'ה מאמא Pacha Mama אמא אדמה, מציע לאורחים לרגע להתחבר לרוח ולטעום מחיי היומיום של הקהילה המגוונת. בתחילת דצמבר מתחלפת עונת המים בעונת האוויר, וכל יום מציע פעילויות רוחניות וסדנאות שהולמות את התקופה.




אהבה ניתן למצוא בלאנדס אין לאב Lands in Love, מלון בן 33 חדרים שהוקם תוך כדי הקפדה על שמירת הטבע והסביבה. המלון מוקף בשטח מיוער עצום ממדים, ו- 20 ק"מ הליכה במעמקי היער שחולפים על פני אגמים, מפלים וצמחייה עשירה. במסעדת המלון מוגשות ארוחות צמחוניות ובקשות מיוחדות מתקבלות באהבה. נוסף על כך, ישמחו לעזור לכם בסידורים הנחוצים להמשך הדרך - הזמנת מלונות, השכרת רכב, טיולים מודרכים בידי מקומיים ועוד והכל כמובן בעברית.



לובי עם רצפת שיש מבריקה, מעליות שקופות, בטן גב בבריכה ותורים בארוחת הבוקר בליווס אנד ליזרדס Leavs and Lizards לא תמצאו דבר מכל אלה. מה שכן תמצאו ובשפע זה נוף וטבע.

שלוש בקתות עץ מונחות כמו קופסאות זעירות למרגלותיו של ארנל, הר געש מהפנט ביופיו, מוקפות מכל עבר באלפי גוונים של ירוק. הבקתות נמצאות בשטחה של חווה פעילה, והאורחים מוזמנים לעזור באיסוף ביצים, בחליבה, בטיפול בסוסים ובהכנת גבינות.

בעלי המקום הלבביים מציעים טיולי רכיבה על סוסים ופעילויות מאתגרות כמו רפטינג ושייט בקאנו. אבל לא חייבים לטרוח, אפשר פשוט לשבת על המרפסת, להתמכר לציוצי הציפורים ולא לשבוע ממראה ההר.


למי שזקוק למנה של פינוק לצד הטבע המתפרץ, מומלץ בחום ללון ולו רק ללילה אחד במלון ארבע העונות Four Seasons Resort שבמפרץ פאפאאגאיו, המיקום לא פחות ממרהיב: בקצה של לשון יבשה צרה וירוקה המוקפת משלושת צדדיה במימיו הכחולים של האוקיינוס השקט. החדרים מרווחים ומרוהטים בהידור, והשירות והאיכות הבלתי מתפשרים של הרשת היוקרתית משלימים את התמונה.

נוסף על טיולים רגליים, שייט במפרץ היפה, משחק של גולף או טניס במגרשי המלון ורביצה נינוחה לצד הבריכה, תוכלו להתפנק בספא הצופה אל האוקיינוס ומציע מגוון מרשים של טיפולים ייחודיים, בהם פילינג בגרגרי קפה ירוק, עטיפת יוגורט ופירות טרופיים.



קוסטה ריקה ב 13 יום




Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il

ונציה... הו ונציה כמה שאת רומנטית

ונציה היא האחת הערים היפות והמיוחדות ביותר בעולם. אחת הסיבות העיקריות להיותה מיוחדת, היא משום שהיא העיר היחידה בעולם הבנויה מעל המים. סיפורים, שירים ויצירות אומנות רבות הושפעו מהעיר הרומנטית ביותר בעולם, מתעלות המים, מכלי השיט הצבעוניים והנדירים, מהסמטאות הצרות והסמויות מן העין, מהאוכל הנפלא – כיאה למטבח האיטלקי – ומהיין המשובח.





העיר האיטלקית עוצרת הנשימה היא בירתו של מחוז ונטו והיא משתרעת על פני 118 איים, 170 תעלות ולמעלה מ-400 גשרים. היא מחולקת לשישה רובעים (ססטיירי) וכל אחד מן המחוזות מנוהל באופן עצמאי. ששת מחוזותיה של ונציה הם סן מרקו, קסטלו, קאנארג'ו, דורסודורו, סן פולו וסנטה קרוצ'ה.






Booking.com


Save on your hotel - hotelscombined.co.il