רשת מלונות יוקרתית Splendia


רשת מלונות Splendia היא רשת מלונות יוקרתית ברחבי העולם, בחר בביטחון אחד מתוך אוסף המלונות שנבחרו בקפידה למעלה מ -5,000 מלונות יוקרה על פני  130 מדינות, עם הבטחה למחירים טובים, עם המלצות מבקרים בעבר. 

הזמנה מקוונת השירות שלנו 24 שעות מבטיחה שירות איכותי שאינו מוטל בספק. 

Splendia


הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

מלון בייקון בסאות' ביץ' מיאמי

מלון בייקון בסאות' ביץ' מיאמי

Beacon Hotel באושן דרייב, המוביל בקרב בתי מלון בסאות' ביץ', גישה ישירה שבעה קילומטרים של חול לגלישה, וחיי לילה ללא תחרות, קניות, ומטבח מעולה. זה oceanfront מלון יוקרתי במיאמי תערובות נצחית תפאורה דקו עם שיק מודרני ואלגנטיות. ממוקם ממש על חוף Beacon South Beach Hotel הוא היעד החוף האולטימטיבי.

מחפש חוף רומנטי במלון יוקרה? אם זה ירח דבש, יום או חידוש הקשר הזוגי, Beacon South Beach המלון מקלט לחופשה רומנטית מושלמת שהופכת השהות לזיכרונות בלתי נשכחים.

South Beach במיאמי הוא אחד היעדים החמים ביותר בעולם המציע מצוינות ללא תחרות, חיי לילה בילוי, תרבות וקניות. מיאמי מציעה שפע של מועדוני לילה, טרקלינים, ברים ומסעדות. ביקור בוטיקים יוקרתיים על השדרות קולינס בוושינגטון, כמו גם חנויות מעצבים באל הרבור. פנקו את החושים שלכם עם האוכל באושן דרייב ורחוב לינקולן, שבו מסעדות המזמינות להציע אוכל מעולה מכל רחבי הגלובוס. השכרת קטנוע או סילון סקי בשביל הכיף, להצטרף למסיבה שיוט, להירגע על החופים היפים של מיאמי, וליהנות מסלבריטאים המבלים בסאות ביץ'.

במיאמי סאות' ביץ' יש משהו מיוחד בשביל כולם. אז מה אתם מחכים? צאו לחופשה - החוף מרגש במיוחד.

Beacon Hotel הוא פנינה בין מלונות בוטיק South Beach במיאמי. מלבד הזכות המיקום המעולה במרכז אושן דרייב, וחדרים מהודרים להפליא, לובי, ביקון המלון מציע מגוון רחב של מבצעים: נקודות הטבה, חבילות שייט, חבילות רומנטיות,ועוד.

Booking.com

מלון ראמינג לודג' וספא צ'אנג מאי תאילנד


מלון ראמינג לודג' וספא

מלון ראמינג לודג' וספא הינו ממוקם בצ'יאנג מאי סיטי ( Chiang Mai City ), במרחק של כקילומטר אחד מן שער טא-פאיי ( Ta-PAE ) וואט פראסינג ( Wat Prasing ). המלון מציע בריכה חיצונית ומסעדה.

החדרים במלון ראמינג לודג' כוללים תפאורה צפון תאילנדית ומיזוג אוויר. המתקנים והשירותים הסטנדרטיים כוללים טלוויזיה בכבלים, מיניבר וחדר אמבטיה צמוד.

ספא Supaya כולל עיסוי תאילנדי מסורתי ומתקני סאונה וג'קוזי. המלון מספק דלפק תיור ופינת אינטרנט. שירותי כביסה וחניון מכוניות הינם זמינים.

מלון ראמינג מגיש מגוון של מנות תאילנדיות ואירופאייות, כמו גם ארוחת בוקר יומית.

מלון ראמינג לודג' הוטל אנד ספא הינו ממוקם במרחק של כ -3.5 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי צ'יאנג מאי ( Chiang Mai ).



7 מלונות מומלצים בציריך שוויץ

מלונות מומלצים בציריך 


המגורים בשוויץ מצטיינים יותר בתמורה הולמת למחיר מאשר בתעריפים נמוכים, כך שגם החדרים הזולים ביותר נוחים למדי. המחירים בעונת התיירות עלולים להיות גבוהים מהמחירים שלא בעונה, אך תאריכי תחילתה וסיומה של עונת התיירות אינם זהים באזורים השונים. המלונות מקבלים דירוג בשיטת הכוכבים.

במלונות בטווח המחירים הבינוני ומעלה, כלולה בדרך כלל במחיר ארוחת בוקר. שימו לב ללוחות המידע אודות מלונות הנמצאים בכמה מתחנות הרכבת, להם צמוד טלפון חינם.


מלון ציריך מריוט (Zurich Marriott Hotel) האלגנטי שוכן בלב העיר, במרחק של כ-5 דקות הליכה בלבד מרובעי העסקים והקניות, ומכל האתרים התיירותיים של העיר העתיקה.











מלון סנטרל פלאזה (Central Plaza Hotel), ממוקם ממש בכיכר המרכזית של ציריך, ליד תחנת הרכבת המרכזית.  באנ-הופשטראסה (Bahnhofstrasse), רחוב הקניות הפופולרי ביותר של ציריך, נמצא במרחק של צעדים ספורים בלבד מהמלון, כמו גם בנקים רבים ומספר מוזיאונים וגלריות לאמנות. העיר העתיקה של ציריך - מרכז העיר בחירה מעולה למטיילים המתעניינים באוכל, שופינג וסיורים באתרי תיירות.
כתובת המלון : Central 1, 8001 Zürich, Switzerland




מלון גלרינסהוף (Hotel Glärnischhof) ממוקם בלב ציריך (Zurich), ממש ליד באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) המפורסם, אולם הקונגרסים, אולם הקונצרטים טונהאלה (Tonhalle) ואגם ציריך.  המלון מציע שירות הסעות מ/אל נמל התעופה בתשלום.








מלון אקאסה סוויטס (ACASA Suites) שוכן בציריך, במרחק של שלוש דקות הליכה מתחנת הרכבת אורליקון (Oerlikon) ו-900 מ' ממאסה ציריך (Messe Zurich), נמצא ברובע אורליקון. המכון הטכנולוגי הפדרלי של שווייץ בציריך (ETH Zurich) נמצא במרחק 4.2 ק"מ משם. נמל התעופה של ציריך הוא במרחק של 4 ק"מ.







מלון 25 שעות לאנגשטראסה (25hours Hotel Langstrasse) שוכן ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית ב-אוסרסיל (Aussersihl), רובע מספר 4 בציריך, ומציע סאונה ומרכז כושר.  במקום יש חנות מתנות. המוזיאון השוויצרי הלאומי נמצא במרחק ק"מ אחד, רחוב באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) במרחק 1.2 ק"מ ושדה התעופה הקרוב ביותר, שדה התעופה של ציריך, ממוקם במרחק 8 ק"מ.






מלון סיטיזן אם ציריך (citizenM Zürich) הוא מלון בדירוג 4 כוכבים השוכן במיקום נוח במרכז ציריך (Zürich), ומציע בר ומסעדה. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר מדי יום. צוות דלפק הקבלה ישמח לעמוד לרשותכם ולספק עצות במשך 24 שעות ביממה. נקודות עניין פופולריות בסביבה כוללות את פראומונסטר (Fraumünster), גרוסמונסטר (Grossmünster) ובלוופלאץ (Bellevueplatz). נמל התעופה הקרוב ביותר, ציריך (Zurich Airpor), ממוקם במרחק של 12 ק"מ.




מלון אטלנטיס (Atlantis by Giardino) האורבני והקרוב לטבע, שוכן למרגלות הר אוטליברג (Uetliberg) בציריך.  מטבח פיוז'ן בינלאומי ממתין לאורחים במסעדת Hide & Seek. מסעדת הגורמה Ecco מציעה קונספט של מסעדה זוכת פרסים מ-Ascona ו-St. Moritz (כל אחת עם 2 כוכבי מישלן). ספא dipiù האלגנטי מציע מגוון רחב של טיפולים איכותיים. המלון נמצא במרחק 4.9 ק"מ פאראדפלאץ (Paradeplatz), במרחק 4.3 ק"מ מרחוב הקניות המפורסם באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) ובמרחק של 5 ק"מ מתחנת הרכבת המרכזית של ציריך. נמל התעופה של ציריך (Zurich) נמצא במרחק של 14.1 ק"מ משם.






Booking.com







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

7 מלונות מומלצים בג'נבה שוויץ


מלונות מומלצים בג'נבה




אכסניות הנוער הציבוריות של שוויץ פזורות בכל רחבי המדינה ומשתייכות לארגון הבינלאומי של אכסניות הנוער. ברוב האכסניות בשוויץ ארוחת הבוקר כלולה במחיר. הסדינים כלולים כמעט תמיד במחיר, ובאכסניות מסוימות יש גם היצע של חדרים לזוג או חדרי משפחה.

מלון הרויאל מאנוטל (Royal Manotel) נהנה ממיקום מרכזי ונמצא במרחק של כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת ז'נבה (Geneva), מן העיר העתיקה ומאגם ז'נבה. המלון מציע חדרים עם ריהוט עתיק וגישה לחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם.
מתקני הבריאות והכושר המודרניים הכוללים סאונה ואמבט-קיטור מציעים רגיעה לאחר יום של עשיית עסקים או טיולים באתרים.
החדרים הינם כולם ממוזגים וכוללים בדים עשירים, מיטות באיכות גבוהה וחדרי אמבטיה מסוגננים. כל החדרים מציעים מתקן להכנת תה וקפה.
אתם מוזמנים לגלות מטבח מעודן ויצירתי במסעדת קוטה רסטו (Resto Côte), ומסעדת ה-קוטה ביסטרו (Côte Bistro) מגישה מנות עונתיות ומסורתיות באווירה רגועה.
בהגיעכם למלון תקבלו כרטיס תחבורה ציבורית המאפשר שימוש חופשי באוטובוסים ובחשמליות במהלך שהותכם בז'נבה.



אכסניית ז'נבה (Geneva Hostel) נהנית ממיקום מרכזי בז'נבה (Geneva), וממוקמת בבניין היסטורי מהמאה ה -19. אגם ז'נבה (Lake Geneva) ממוקם במרחק של 250 מטרים בלבד משם.  ניתן למצוא מסעדות באזור שמסביב. תעריף החדר כולל כבר את כרטיס ז'נבה טרנספורט (Geneva Transport Card), המציע תחבורה ציבורית ללא תשלום. תחנת האוטובוס גוטייה (Gautier Bus Stop) (קו חשמלית מס' 1) נמצאת במרחק של 4 דקות הליכה משם וניתן להגיע אל נמל התעופה של ז'נבה (Geneva Airport) בתוך כ- 15 דקות נסיעה ברכב.






מלון סנטרל ממוקם בלב ליבה של ג'נבה, במרחק הליכה של כמה דקות מה"הורלוגה פלאורי"/פרח השעון ומזרקת ג'ט ד'איו שעל אגם ז'נבה.








מלון דה טורלה (Hotel des Tourelles), הממוקם ברובע סנט ז'רבה (St Gervais). תחנת הרכבת ז'נבה-קורנבין (Geneva-Cornavin) נמצאת במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה. החדרים מספקים שילוב של ריהוט מודרני עם עיצוב מהעולם הישן, טלוויזיה בכבלים ומוצרי טיפוח. חדרים מסוימים משקיפים לנוף מרהיב של נהר ה-רון (Rhone). טרמינל המעבורות ז'נבה-מונט-בלאן (Genève-Mont-Blanc) נמצא במרחק של קילומטר אחד מהמלון. Saint-Gervais / des Grottes, בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בטיולים בעיר העתיקה, הליכה וניקיון.



מלון דה ז'נב (Hotel de Geneve) ממוקם במרחק 3 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת, ובמרחק 5 דקות הליכה ממרכז העיר ומשפת אגם ז'נבה (Lake Geneva). תה וקפה זמינים בחינם בדלפק הקבלה בין השעות 10:00 עד 22:00. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל האזורים. כל חדרי המלון כוללים חדר רחצה פרטי, ומציעים פריטי ריהוט תקופתי עתיק. התחילו את יומכם עם מזנון ארוחת בוקר חינם, לפני שתצאו לפגישות עסקים או לטיול בז'נבה (Geneva).





מלון לידו (Hotel Lido) נהנה ממיקום מצויין בלב ז'נבה, במרחק 300 מ׳ מתחנת הרכבת קורנאווין (Cornavin) ומחופי אגם ז'נבה, ובמרחק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה. כרטיס התחבורה Geneva Transport Card תקף לכל תקופת השהות ואפשר לקבלו ללא תשלום. Saint-Gervais / des Grottes, בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בטיולים בעיר העתיקה, הליכה וניקיון.


פלואט-אין בואט (Floatinn Boat-BnB) הוא סירה הממוקמת בנמל בז'נבה (Geneva), מול ג'ט ד'או וואטרפאונטיין (Jet d'Eau waterfountain) המפורסם. מקום האירוח מציע טרסת שמש על הסיפון עם פינת ישיבה חיצונית ונוף יפהפה של אגם ז'נבה.  תוכלו ליהנות מדיג ושנורקלינג באגם. הסירה נמצאת במרחק של 300 מטרים מסופרמרקט, במרחק של 1.3 ק"מ מתחנת הרכבת קורנאבן (Cornavin) ובמרחק של 2.1 ק"מ מהאומות המאוחדות.






Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il
הדקה ה 90

7 מלונות מומלצים בלוצרן שוויץ

מלונות מומלצים בלוצרן



אפשרויות מגורים נוספות בשוויץ הם פנסיונים, בתים פרטיים באיזורי הכפר משכירים לפעמים חדרים לא יקרים. אפשרות נוספת היא מגורים עצמאיים בבקתות בדירות להשכרה או בבונגלוס. בלשכות המידע המקומיות לתיירים יש רשימות מלאות של כל אפשרויות המגורים באזור.

מלון פאלאס לוצרן (Palace Luzern) הינו מלון בדירוג של 5 כוכבים, הממוקם על גדות אגם לוצרן (Lucerne). המלון כולל חדרים מסוגננים, מתקני כושר ובריאות מודרניים, ומסעדת גורמה מאחורי חזיתו ההיסטורית.
הספא המשתרע על פני 800 מ"ר כולל סאונות, אמבטי אדים וספא פרטי ואקסקלוסיבי עבור 2 אנשים, המציע נוף פנורמי. חדר הכושר המודרני הינו נגיש ללא תשלום. ניתן למצוא 9 מסלולי גולף בסביבת המלון, והעוסקים בפעילות ג'וגינג יקבלו את מפת הג'וגינג של המלון.





מלון סנטרל לוצרן (Hotel Central Luzern) ממוקם בלב רובע נוישטאדט (Neustadt) התוסס במרכז לוצרן (Lucerne). המלון הבנוי בסגנון ניאו-קלסי, שוכן במקום שקט ברחוב צדדי, תחנת הרכבת המרכזית, KKL מרכז התרבות והוועידות לוצרן ‏(KKL Culture and Convention Centre Lucerne), קאפלבריקה (Chapel Bridge) והעיר העתיקה (old town), נמצאים כולם במרחק הליכה. תוכלו להגיע אל נמל התעופה של ציריך בתוך 50 דקות נסיעה ברכב ובתוך שעה וחצי נסיעה בתחבורה הציבורית.





מלון סיהוטל ארמיטאז' (Seehotel Hermitage) שוכן במיקום שליו באדמותיו הפרטיות על שפת אגם לוצרן (Lucerne), במרחק של 4 ק"מ בלבד ממרכז העיר, וצופה אל נוף מרהיב. המלון מציע מסעדות משובחות עם טרסות לצד האגם, ובר אלגנטי ואופנתי. אזור בריאות קטן ומדשאת שיזוף עם גישה ישירה לאגם עומדים לרשותכם גם כן. כל חדרי האירוח משקיפים ישירות אל האגם וההרים.







מלון דה באלאנס (Hotel des Balances) ממוקם באולם גילדה (Guild Hall) לשעבר, ונהנה ממיקום ציורי על הנהר רויס (Reuss) בלב לוצרן העתיקה (Old Lucerne). מרבית החדרים מציעים נוף של קאפלבריקה (Chapel Bridge), של כנסיית ג'סויט (Jesuit Church) ושל כיכר ווינמרקט (Weinmarkt Square). מסעדת La Balance מגישה מטבח צרפתי ושווייצרי מעולה, וכוללת טרסה לצד הנהר. יש במלון גם ביסטרו לא פורמלי, ופיאנו בר.






מלון רוסלי (Landgasthof Hotel Rössli) ממוקם במרכז אדליגנסוויל (Adligenswil), במרחק של 5 ק"מ בלבד מלוצרן (Lucerne).







מלון שווייצרהוף לוצרן (Hotel Schweizerhof Luzern) ממוקם ממש בתוך העיר העתיקה של לוצרן (Luzern), ליד האגם. מרכז התרבות והכנסים (Culture and Convention Centre) ותחנת הרכבת נמצאים במרחק 10 דקות הליכה משם. חדרי המלון מציעים נוף של האגם וההרים, או של העיר העתיקה ההיסטורית של לוצרן. המלון משקיף לנופים פנורמיים של אגם לוצרן ושל הרי האלפים (Alps). חדר הכושר מציע נוף של העיר ההיסטורית העתיקה.







מלון הופגרטן לוצרן (Hotel Hofgarten Luzern) ממוקם בשולי העיר העתיקה ההיסטורית, במיקום מרכזי אך שקט ליד האגם. ב-3 הבתים ההיסטוריים תוכלו למצוא 18 חדרים מעוצבים באופן ייחודי, כולם עם קסם וסגנון. המלון שוכן בגן מבודד ושופע וכולל מסעדה ידועה. המנות הטעימות מוכנות בקפידה מחומרים טריים בלבד משוק לוצרן ומקצבים, חנויות גבינת וירקנים מקומיים.









Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלונות מומלצים ברייקיאוויק איסלנד


מלונות מומלצים בריקאויק



Booking.com



מלון רייקיאוויק רזידנס אפרטמנט (Reykjavik Residence Apartment Hotel) משלב שירותי מלון עם דירות בשירות עצמי המציעות טלוויזיות עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ומתקני מטבח מודרניים. המלון כולל גם ארוחת בוקר בחדר, שירות ניקיון יומי וחניה פרטית.

המלון מספק יחידות אירוח אטומות לרעש הנמצאות ממש מעבר לפינה מהרחוב הראשי של העיר, לאוגרבגור (Laugarvegur). כל היחידות כוללות נגני DVD, מתקנים להכנת תה / קפה ומיקרוגל, בתוספת סלסלת פירות ופרחים עם ההגעה. המלון כולל גם מתקני כביסה משותפים.

ניתן להגיע בקלות לאזורי קניות, למסעדות ולחיי לילה תוססים, והאורחים יכולים לבקש המלצות מצוות הקבלה הזמין 24 שעות ביממה.

נמל התעופה הבינלאומי קפלוויק (Keflavík International Airport) נמצא במרחק 50 דקות נסיעה משם, והמלון מציע שירות איסוף תמורת תשלום נוסף.


מלון דירות רייקיאוויק פוריו במרכז רייקיאוויק (Reykjavik), במחוז 101 הפופולרי. כל הדירות כוללות מרפסת, אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח ונגן DVD. ניתן לארגן השכרות רכב.
מלון רייקיאוויק4יו אפרטמנטס (Reykjavik4You Apartments) המסוגנן כולל חללי פנים צבעוניים, ריהוט מעצבים ורצפות עץ. מתקני המטבח כוללים תנור חשמלי, מיקרוגל וקנקן קפה. בכל הדירות יש טלפון סלולרי טעון מראש ללא תשלום, ובכמה דירות יש ג'קוזי.
הדירות במלון רייקיאוויק4יו נמצאות במרחק 15 דקות הליכה מתחנת האוטובוס הלמור (Hlemmur), ומהטיילת שעל חוף הים. באזור שמסביב למלון יש שפע של חנויות, ברים ומסעדות. נקודת היציאה לסיור הספארי הימי "חיי הלווייתנים" נמצאת במרחק 10 דקות הליכה מהדירות.


מלון סנטר טינגהולט, מסוגנן זה נמצא במרחק של כ-2 דקות הליכה מהרחוב הקניות הראשי של רייקיאוויק (Reykjavík), לאוגבגור (Laugavegur). הוא מציע גישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי וחדרים עם יצירות אמנות איסלנדיות ייחודיות, טלוויזיה בלווין ומתקן להכנת תה/קפה.
בכל רחבי מלון סנטרהוטל טינגהולט (CenterHotel Thingholt) מוצגות יצירות של אמנים מקומיים. החדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי כוללים מיני בר, ​​מתקני חדר אמבטיה מודרני וחלוקי רחצה בעבור האורחים. מחלק מן החדרים נשקף נופם של העיר והנמל.
בלובי המלון מוצע מחשב עם גישה חופשית לחיבור אינטרנט. מסעדת דומו (Domo) הממוקמת בסמוך מגישה מנות מן המטבח האסיאתי והצרפתי באווירה נינוחה.
הצוות בדלפק הקבלה ישמח להמליץ על פעילות פופולריות באזור כגון כגון הספארי הימי "חיי הלווייתנים" (Life of Whales). הסיורים יוצאים ממיקום המרוחק רק כ-10 דקות הליכה מן המלון.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com הדקה ה 90

מלונות מומלצים בקפלאוויק איסלנד

מלונות מומלצים בקפלאוויק


Booking.com





מלון בד אנד ברקפסט זה נמצא במיקום נוח ליד נמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק (Keflavik), ומציע שירות הסעות חינם לנמל התעופה 24 שעות ביממה וחדרים מרווחים עם חדר רחצה פרטי. המלון מגיש מזנון ארוחת בוקר גדול מהשעה 04:30.

מלון בד אנד ברקפאסט קפלאוויק איירפורט (Bed and Breakfast Keflavik Airport) ממוקם במגורים צבאיים משופצים בבסיס צבאי אמריקאי לשעבר. בחלק מהחדרים יש טלוויזיה.

האורחים יכולים לבשל ארוחות במטבח המשותף של מלון קפלאוויק איירפורט בי אנד בי. בטרקלין הטלוויזיה יש מחשב עם חיבור לאינטרנט ושולחן ביליארד. באתר יש גם חדר כושר.

המלון מציע חנייה פרטית ללא תשלום. ניתן לארגן טיולים לאורך מסלול התיירות "מעגל הזהב", וגם טיולי יום בעיר רייקיאוויק (Reykjavik).


אכסניית קפלאביק (Guesthouse Keflavik) - שממוקמת בסמוך לנמל התעופה - מציעה מזנון ארוחת בוקר מוקדם, שמוגשת מדי יום בין השעות 05:00 ל-10:00 במלון קפלאביק הסמוך, עבור אורחים שמבקשים להתחיל את היום מוקדם.
אורחי האכסנייה מוזמנים לעשות שימוש במתקנים אחרים של המלון הסמוך, כמו מרכז הבריאות, שכולל חדר כושר, סאונה וסולריום.
האכסנייה כוללת מטבחון נוח ומאובזר שנועד עבור ארוחות בשירות עצמי, ואורחי המלון יכולים גם לבחור לסעוד במלון קפלאביק, שכולל מסעדה.
שימו לב: אכסניית קפלאביק מספקת שירותי אירוח בסגנון אכסנייה, וחדריו כוללים חדרי רחצה משותפים.





בית הארחה משפחתי זה של לינה וארוחת בוקר הינו ממוקם במרכז קפלאוויק ( Keflavík ) , במרחק של 3 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של קפלאוויק. הוא מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, העברות חופשיות מן / אל נמל התעופה ושירות השכרת מכוניות.
החדרים הפשוטים אך פונקציונליים של מלון בד אנד ברקפסט קפלאוויק סנטר כוללים מיטות גדולות. מיטות מיוחדות לילדים הינן גם זמינות. לכל חדר כיור משלו. חדר האמבטיה המשותף הינו ממוקם בכל קומה.
המתקנים של מלון B & B גסטהאוס כוללים מטבח משותף, טרקלין טלוויזיה מרווח ומבחר של צעצועי ילדים.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90

סתם כי בא לי לימוס .... בחו"ל



Limos.com הוא השוק המקוון הגדול ביותר ללימוזינה עם נהג בחו"ל. באתר מציעים ללקוחות גישה מהירה וקלה במחירים ללא תחרות עבור שירותי תחבורה לימוזינה עם נהג לכל סוגי אירועים ברחבי העולם.


באמצעות שותפויות עם חברות לימוזינה המובילים בעולם, Limos.com מציעה ללקוחות את היכולת להשוות את המחירים הטובים ביותר עבור לימוס שיש לשותפים להציע.

הלקוחות יכולים להירשם באתר ולהשוות בין עד 8 חברות לימוזינה.

Limo Service for Taxi Prices

WOW  אז בא לי לימוס... בחו"ל כי חיים רק פעם אחת



חסכון של עד 40% - השוק הגלובלי כולל אלפי ספקים, נותן את האפשרות לשאת ולתת את המחירים הטובים ביותר עבור הלקוחות. בנוסף, יש מחלקה שירות האליטה 5 כוכבים לכלכלת עסקים כדי להבטיח שהנוסעים יקבלו את מה שהובטח. התמיכה היא 24 / 7 ללקוחות שלנו, בכל מקום ובכל זמן כאשר יש בעיה.

לנוסעים, למנהלים ולעוזרי ההנהלה יש גישה מיידית במערכות הניהול הטוב ביותר בנסיעה: דיווח מקיף, ניהול חשבון, הגדרות מדיניות, הרשאות המשתמש ואינטגרציה, צד שלישי והכי חשוב גם מוכר בהגשת הוצאות נסיעה למס.

Limo Service for Taxi Prices






כיכר יוניון בסן פרנסיסקו

כיכר יוניון בסן פרנסיסקו



 כיכר יוניון נמצאת בסמוך לרובע הסיני וגובלת ברחובות: Powell, Geary , Post ו- Stockton. זהו אחד מאזורי הקניות האלגנטיים והחשובים בעיר. נעים להסתובב בכיכר בינות לדוכני הפרחים, להאכיל את היונים הרבות או לצפות במופע רחוב חביב.



 


מלונות בסמוך לכיכר יוניון בסן פרנסיסקו 





הדקה ה 90


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלונות מומלצים באקורירי איסלנד


מלונות מומלצים באקורירי



Booking.com




מלון סקאיאלדארוויק (Skjaldarvík Guest House) הינו מלון הנמצא בבעלות משפחתית ונהנה ממיקום כפרי בצפונה של איסלנד, במרחק של כ-5 ק"מ מן העיר אקוריירי (Akureyri). הוא מציע חדרים המעוצבים באופן אישי וגישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי.

אורחי המלון יוכלו ליהנות מאמבטיה מרעננת בג'קוזי הממוקם תחת כיפת השמיים ממנו נשקף נופו של פיורד אייג'ה (Eyja Fjord) או להירגע בטרקלין האורחים עם הספריה. המלון מכיל גם בעלי חיים כמו ארנבות, תרנגולות וכלבים. רכיבה על סוסים הינה אפשרית באתר המלון.

מסעדת המלון מציעה תפריט יומי המבוסס על מרכיבים מקומיים. מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום במלון. אורחי המלון יכולים ליהנות מצפייה בטלוויזיה עם משקה בבר.

אגם מיוואטן (Lake Mývatn) ממוקם במרחק של כשעת נסיעה אחת מן המלון. שדה התעופה אקוריירי (Akureyri) ממוקם במרחק של כ-12 ק"מ מבית ההארחה.


מלון קיאה  4 כוכבים זה נמצא במרחק 5 דקות הליכה מהגנים הבוטניים של אקוריירי (Akureyri), ליד הפיורד אייפיורדור (Eyjafjördur Fjord). המלון מציע מיניברים ומתקנים להכנת תה / קפה בחדר, שירותי ניקוי יבש ומטבח איסלנדי מסורתי.החדרים הבהירים והמאווררים במלון קיאה (Hotel Kea) כוללים רצפות עץ, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ושולחנות כתיבה.
מסעדת רוז גרדן (Rose Garden) שבמתחם המלון מתמחה במנות מקומיות עשירות המוכנות מתוצרת עונתית טריה. המסעדה מציעה גם רשימת נרחבת של יינות שיתאימו לכל טעם.בקרבת מקום נמצא ספא וחדר כושר המציע הנחות לאורחים. נמל התעופה אקוריירי נמצא במרחק 1.5 ק"מ ממלון קיאה .




מלון פוסהול גסטהאוס (Fossholl Guesthouse) נמצא במרחק 500 מטרים בלבד ממפל גודאפוס (Goðafoss) ומכביש מספר 1, כביש הטבעת המפורסם של איסלנד. המלון מציע חדרי אירוח בסיסיים, גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחניה פרטית ללא תשלום.
בחדרים במלון יש חדרי רחצה פרטיים או משותפים.
המסעדה שבאתר מציעה מנות איסלנדיות מסורתיות ונופים מרהיבים של המפל. בקרבת מקום ניתן למצוא מתקנים כגון חנות מזון ומשאבת דלק.
העיירה הוסאוויק (Husavik) נמצאת במרחק של 35 דקות נסיעה משם, ומהווה בסיס פופולארי לצפייה בלווייתנים. העיר הגדולה ביותר בצפון איסלנד, אקוריירי (Akureyri), ואגם מיוואטן (Lake Myvatn) היפה נמצאים גם כן בקרבת מקום. דייגי טרוטה וסלמון יכולים לבקר באגם ליוסוואטן (Ljósavatn) או באדמות הבור פליוטסהיידי (Fljótsheiði Moorlands).




Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90