פאמאליקאן פיליפינים Amanpulo

פאמאליקאן פיליפינים Amanpulo






Pamalican הוא אי קטן, 300 ק"מ מדרום למנילה שבפיליפים, שסביבו במי האוקיינוס הכחולים, כמה מאתרי הצלילה היפים בעום והעשירים באלמוגים ובדגים מכל צורה, צבע ומין.

40 בתי הנופש באתר בנויים עץ, בסגנון פיליפיני אופייני, והם מהווים בסיס טוב לפעילות באזור: שכיבה ללא מעש על החופים הלבנים, צלילה, שייט, וכדומה, והכל בתוך נוף אקזוטי, כמו בגלויות.

40 בקתות ברמות פאר שונות.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

טנריף באיים הקנאריים


האיים הקנריים שוכנים באוקיינוס האטלנטי שבו מזג אוויר מושלם, נופי בראשית געשיים, חופים אינסופיים, קרנבל, בידור וקניות ללא מיסים ובהמון שקט ושלווה.



האיים הקנריים הם איים געשיים פעילים, הממוקמים באוקיינוס האטלנטי לא רחוק מחופי צפון מערב אפריקה, ומהווים חלק בלתי נפרד ספרד. טנריף הוא האי הגדול והמפתוח שבהם. אפשר להגיע בטיסה ממדריד או ברצלונה.

שמורת הטבע - האיים הקנריים זרועים בהרים געשיים רבים. הגבוה והמרשים הוא טיידה, המתנשא לגובה של 3,700 מטר מעל פני הים. ההר שוכן בלב שמורת הטבע טיידה, המכונה הפארק הלאומי קניאדס. הפארק עשיר בנופים געשיים ובסלעי בזלת בעלי צורות שונות ומשונות, חלקם זוהים בשמות ציוריים. ברחבי הפארק יש נקודות תצפית עם נופים מרשימים, כביש באיכות טובה וכמובן גם מסלולי הליכה מסומנים.






אתר הנופש סנדוס סן בלאס רזרבה אמבינטל אנד גולף ריזורט מציע חדרי אירוח יוקרתיים השוכנים ליד חוף הים של שמורת טבע. במלון יש 8 בריכות שחייה ומרכז כושר.

החדרים במלון סן בלאס מרווחים ומעוצבים בסגנון עכשווי. בכל חדר יש מרפסת ואמבט עיסוי הידרו.

המתקנים במלון סנדו סן בלאס כוללים, מרפסת, חדר כושר ומיני ספא עם אמבט טורקית. המלון מציע בידור בערב ומועדון לילה.

האורחים מוזמנים לסעוד במסעדת קואבה אטקסונה המגישה אוכל במזנון או במסעדת לה פורה המגישה מנות מהתפריט. במלון 4 בארים, כולל בר בבריכה.

במלון סן בלאס יש גנים אטרקטיביים, והאורחים יכולים ליהנות מגישה נוחה לשמורת טבע בגודל 800.000 מ"ר. בנוסף, ישנם מגרשי טניס וכדורעף.

עץ הדרקון - למרגלות הר טיידה שוכנת העיירה איקוד דל לוס וינוס. זוהי עיירה קטנה שבתיה הלבנים פרושים במורד ההר. יש כאן חוף חולי יפה וכנסייה מרשימה, וכמובן עץ הדרקון הענק והעתיק.

פארק התוכים - העיר השנייה בגודלה בין כל יישובי טנריף פוארטו דה לה קרוז בעיר יש טיילת יפה הוליכה לפארק מים מלאכותי ובו איים, בריכות, מזרקות, ומגלשות המשובצות בין סלעים ועצי דקל. בעיר יש גם גן בוטני קטן, ופארק התוכים הממוקם במרכז העיר.


Booking.com

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אי פרטי במלון ליטל פאלם איילנד



מלון ליטל פאלם איילנד הוא מלון ספא על אי פרטי בפלורידה השקט מוחלט אין פה כבישים וכמובן לא מכוניות, והחדרים ללא טלוויזיות וטלפונים. בין הדקלים האלגנטים פזורות 30 בקתות עם מרפסות עץ וקש.

המקום מלא פינוקים מהדרגה הגבוהה ביותר, החל בריהוט מרהיב בחדרים וכלה בארוחות גורמה המוגשות על חוף הים. יש גם ספא חלומי המציע עשרות דרכים להירגע - מטבילה באמבט פרחים טרופיים ועד מסאג'ים בסגנון המזרח הרחוק, כשתשבו בלילה על מזח העץ, כוס יין ביד ורחש הגלים באוזן, אין אגדה יותר מזה.



Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

פעם בחיים מלון קונרד מלדיב רנגלי איילנד מלדיביים



אם חשקתם בחופשה מהסרטים והכסף לא משחק תפקיד, קונרד מלדיב רנגלי איילנד מלון מדהים רומנטי. המלון שוכן על שני איים זעירים באוקיינוס ההודי, חלק מהאיים המלדיביים: דקלי קוקוס דקיקים, חופים לבנים ומי טורקיז צלולים כבדולח. בתפאורה המושלמת הזאת תמצאו וילות בגדלים שונים - גדולות ענקיות וענקיות במיוחד, חלקן ממוקמות על החול הרך, אחרות נבנו על עמודים בתוך המים כשגשרי עץ מובילים לפתחן.




ההפתעות לא נגמרות כאן: במסעדה התת מימית אפשר לאכול דגים ובה בעת לצפות בחבריהם שוחים בחדווה מעל, ובספא תוכלו להתפנק בטיפולים היאים למלכים. הכל נפלא.



Booking.com




Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אטרקציות תיירות בפורטוגל


ליסבון - חובה לטייל ברבעים Alfama ו- Alto Bairo העיר העתיקה, ואי אפשר לפסוח על אקספו סיטי, ובמרכז האושנריו המרתק, המכיל כמעט את כל בעלי החיים הימיים. לידו רכבל לצפייה על העיר ובסמוך לו התחנה המרכזית המודרנית, בעיצוב האדריכל קלאטראווה, שגשר שלו נבנה במבואות ירושלים. רובע בל-אם במערב ליסבון היה אזור של יורדי ים והוא מפורסם במגדל ששימש מגדלור עם פסל מריה מגנת הדייגים.

עיירת החוף קשקאיש Cascais צמודה יחסית לבל-אם ושעה נסיעה מערבה מליסבון וקרובות אליה אשטוריאל Estoriale וסינטרה Sintra עיירות נופש יוקרתיות.

אובידוש Obidos היא עיירה ציורית מוקפת חומה, 40 דקות נסיעה צפונית לליסבון. אלף אנשים חיים בה בין החומות ומיליון תיירים מגיעים לשם בשנה, כדי לראות את הבתים הקטנים, הצימרים המלון היוקרתי במצודה, החנויות למזכרות והנוף הקסום.

קואימברה - עיר אוניברסיטאית השוכנת על גדת הנהר Mondego, כשעה וחצי נסיעה צפונה מליסבון. בעבר היתה העיר מעוז האינקוויזציה ובכיכר העיר מול מנזר סנטה קרוז, ליד המזרקה ומוכרת הערמונים העלו על המוקד נוצרים חדשים שנחשדו בקיום מצוות היהדות. מומלץ לבקר בקמפוס וספריית האוניברסיטה.

פורטו Oporto, כשלוש שעות נסיעה צפונה מליסבון, היא העיר השנייה בגודלה ובחשיבותה בפורטוגל ומולד הייין. בין שני חלקיה מחברים שני גשרי ברזל שתוכננו על ידי המהנדס אייפל. העיר בנויה על שפך נהר דואו, כשעל גדתו האחת בתי דייגים לצד שגרירויות מפוארות, ובגדה השנייה, כפר דייגים בשם Gaya, בו שוכנים יקבין יין הפורט. במקום יש מוזיאון לתולדות יין הפורט.

בלמונטה - עיירה הררית חוץ מהסיפור היהודי המרתק, יש באזור ספורט חורף. אקדמיה לגולף ושיט קיאקים בנהר הסמוך. אפשר לישון ב Pousada de Belmonte מנזר שהוסב למלון מפואר.

אוורה Evora מדרום מזרח לליסבון, היא עיר מוקפת בחומה ששווה ביקור. אטרקציות עיקריות מקדש רומי; כנסיית סן פרנסיס עם האורגן העתיק בפורטוגל; כנסיית הרחמים היפהפיה; האוניברסיטה העתיקה; רובע יהודי וקפלה דוז אושוס שבכנסיית סן פרנסיסקו שכל קירותיה מכוסים ב- 5000 גולגלות ועצמות.

אל גארווה Algarve חופה הדרומי של פורטוגל שמברכזו העיר פארו Faro שוכן כ- 300 ק"מ מליסבון, דומה לאילת וערי נופש שלחופי ימים, עם מסעדות דגים, מוכרי מזכרות, מרינה ומזג אוויר נעים.


בדרום פורטוגל לאגוש Lagos שלחוף האוקיינוס האטלנטי, בעבר כפר דייגים מוקף חומה להגנה מפיראטים, וכיום שוק עבדים וסלעים צהובים יפהפיים בתוך הים, מוקד משיכה לתיירים.


Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

יהדות בפורטוגל

יהדות בפורטוגל 




במשך 300 שנה שלטה האינקוויזציה הנוצרית קתולית בפורטוגל. רבים מהפורטוגלים העכשוויים, הנושאים שמות של פרחים, עצים, מקצועות, ערים ועוד, מייחסים את מוצאם ליהודים. מעטים מהאנוסים המשיכו לשמור את מצוות היהדות בסתר, במשך דורות. סיפור מדהים על קהילת אנוסים כזו מעוגן בעיירה בלמונטה בצפון פורטוגל. בתחילת שנות התשעים התגיירה בצוותא כל הקהילה, כיום מתנוסס בבלמונטה בית כנסת חדש המהווה מרכז לחיים יהודיים גלויים ולאחרונה נחנכו בעיירה מוזיאון ומרכז תרבות יהודי.

בית כנסת אחד בלבד, מהמאה ה- 15, נותר בשלמותו בעיירה טומאר, 140 ק"מ צפונית מזזרחית לליסבון.המקום ששימש מרתף יין,שוקם והוכרז כמבנה היסטורי.על קירותיו כתובות בעברית.

בקשטלודה-וידה CastelodeVide יש עד היום רובע יהודי אבל אין קהילה פעילה. בין סמטאות מפותלות ומדרונות קשים להליכה, במבואה של דירת מגורים השייכת למועצה המקומית, עובדות רוקמות תחרה. בחדר הסמוך יש מקום תפילה נוצרי ומאחוריו נסתר בית הכנסת מהמאה ה- 16 עם ארון קודש, שבו בסיכון עצמי, קיימה המשפחה מצוות יהודיות.

בתי כנסת מודרניים מצויים בעיר פורטו ובליסבון 


Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלון בנדרה סוויטס בנקוק תאילנד

מלון בנדרה סוויטס בבנקוק 



מלון בנדרה סוויטס (Bandara Suites) ממוקם באזור סילום (Silom) בבנגקוק, ומציע חדרים וסוויטות עם אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח. המלון כולל 2 בריכות שחייה, ספא, מסעדה, 2 ברים וחניה חינם.

מלון בנדרה סוויטס ממוקם לאורך סוי סלה דנג 1 (Soi Sala Daeng 1) ובמרחק 200 מטרים מתחנת המטרו סילום.

כל חדר וסוויטה במלון בנדרה בנגקוק כוללים מיניבר, ערכה להכנת תה/קפה, וכספת אלקטרונית. בחדרי הרחצה הצמודים יש מקלחת ואמבטיה. הסוויטות כוללות מטבח מאובזר.

האורחים נהנים ממשקה חינם עם הגעתם. מתקני הפנאי כוללים חדר כושר, וחדרי ג'קוזי וסאונה.

מסעדת מזון שין (Maison Chin) מגישה מטבח פיוז'ן אסיאתי וצרפתי. הבר שליד הבריכה המרכזית מגיש גם חטיפים ומשקאות.


להזמנה מלון בנדרה סוויטס בבנקוק


Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון וורינדבאן פארק בנקוק תאילנד


מלון וורינדבאן פארק בבנקוק 



מלון וורינדבאן פארק כולל בריכה חיצונית, חניה פרטית חופשית וחדרים עם אינטרנט אלחוטי בחינם. הוא מספק שירות הסעות חינם שאורך 5 דקות מתחנות פהרקהנונג ( Pharkhanong ) ואקמאי BTS סקייטריין ( Ekkamai BTS Skytrain ) .

החדרים המרווחים של מלון וורינדבאן כוללים מרפסות פרטיות, רצפות פרקט וריהוט מעץ. הם מצוידים עם מטבחונים מצוידים היטב ומערכות בידור ביתיות. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים אמבטיה ומוצרי טואלטיקה.

האורחים יכולים ליהנות מעיסוי מרגיע או להשתמש בג'קוזי ובסאונה. מכון כושר ובריכה חיצונית גדולה הינם זמינים עבור אלו המעוניינים להתאמן . מלון וורינדבאן פארק כולל גם מרכז עסקים ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה.

מלון וורינדבאן פארק מציע שירות הסעה חינם מן תחנת רמקהמהאנג ( Ramkhamhaeng ) שהינה עם קישור אל נמל התעופה .


להזמנה מלון וורינדבאן פארק בבנקוק

Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון סוריר רטאנקוסין איילנד בנקוק תאילנד

מלון סוריר רטאנקוסין איילנד בבנקוק 




מלון סוריר רטאנקוסין איילנד הוא מלון בוטיק הממוקם בלב בנגקוק, ליד כמה אטרקציות תיירותיות.

במרחק של רק כמה דקות מו מלון סוריר נמצאים הגרנד פאלאס , ודרך קאו סאן ( Khao San ) המפורסמת עם מגוון רחב של קניות, אוכל ואפשרויות בילוי.

החדרים מרוהטים בפשטות עם ריהוט עץ כהה ומצוידים עם מתקנים ושירותים הכוללים מיזוג אוויר וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי.

אינטימי ונעים,מלון סוריר מספק מתקני ספא כך שאתם יכולים להירגע ולהתרענן עם עיסוי וטיפולי גוף. מתקנים אחרים כוללים מסעדה המגישה מאכלים מסורתיים תאילנדיים.


להזמנה מלון סוריר רטאנקוסין איילנד בבנקוק 

Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון באייוק סוויט בנקוק תאילנד

מלון באייוק סוויט בבנקוק





מלון באייוק סוויט  (Baiyoke Suite Hotel) מציע נופים פנורמיים של העיר, וממוקם במרחק 150 מטרים מתחנת ראטצ'אפרארופ (Ratchaprarop). במלון יש מסעדה, כמו גם בריכה חיצונית ומרכז כושר.

המלון נמצא במרחק של 150 מטרים מהשוק הסיטונאי של פראטונם (Pratunam Wholesale Market), ובמרחק 1.5 ק"מ מהקניון אם.בי.קיי שופינג (MBK Shopping). נמל התעופה דון מואנג (Don Muang), נמצא במרחק של 20 ק"מ משם.

החדרים המרווחים במלון סוויט באייוק מצוידים במיניבר, מקרר וכספת. חדרי הרחצה הצמודים כוללים אמבט ומתקני מקלחת חמה. המלון מספק גם שירות חדרים.

פעילויות הפנאי במלון כוללות הנאה מעיסויים מרגיעים או רביצה בעצלתיים בסאונה. המלון מספק מרכז עסקים ודלפק סיורים. החניה היא ללא תשלום.

מסעדת סקיי לאונג' (Sky Lounge) ממוקמת בקומה ה-43, ומציעה מבחר של מזון ומשקאות מלווים בנופים של קו הרקיע של בנגקוק.


להזמנה מלון באייוק בבנקוק 

Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון אקוטל בנקוק תאילנד

מלון אקוטל בבנקוק


מלון אקוטל בנגקוק (Ecotel Bangkok) הוא מלון אופנתי במחיר סביר, המציע מגורים בסגנון אירופאי ליד רטצ'פרארופ רוד (Rajprarob Road) במרכז בנגקוק. המלון נמצא במרחק 10 דקות הליכה משוק פרטונם (Pratunam Market) ומקניון פלאטינום (Platinum Mall), ומציע אינטרנט אלחוטי חופשי וחניה ללא תשלום.

מלון אקוטל נמצא במרחק 30 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי סוברנבהומי (Suvarnabhumi International Airport). תחנת הרכבת העילית צ'יטלום (Chitlom) נמצאת במרחק 20 דקות הליכה נינוחה מהמלון.

החדרים במלון אקוטל ממוזגים לגמרי וכוללים תאורה חמה היוצרת אווירה נעימה. כל החדרים מצוידים בטלוויזיה בכבלים, במקרר ובמייבש שיער. בחדרים נבחרים יש כספת אישית.

בדלפק הסיורים ניתן לארגן טיולי יום בבנגקוק ובסביבה. המלון מספק נוחות נוספת באמצעות שירותי כביסה וכספומט במתחם המלון.

המסעדה התאילנדית טום יאם (Tom Yum) מגישה התמחויות מקומיות. קפה ד'עלית (Café d’Elite) מעוצב כמו בית קפה פריזאי על שפת המדרכה, ומגיש קפה טרי וחטיפים אירופאיים.


Booking.com Save on your hotel - www.hotelscombined.com

גנט Ghent בלגיה

אטרקציות תיירות בגנט Ghent בלגיה

גנט Ghent ממוקמת  כ -30 קילומטרים צפונית מערבית של הבירה הלאומית של בריסל.  צחקו, שחקו ותהיו מופתעים בבריכת האייק ואן אייק Van Eyck Swimming Pool ובפריטלנד ג'נט Pretland Gent, שתי אטרקציות גדולות לכל המשפחה.




לאוהבי הטבע צמחי מקומית ואקזוטית בגן הבוטני של אוניברסיטת גנט וב- World of Kina: The Garden. לארוז פיקניק לסביבה הירוקה ועולים  Citadel Park לפארק המצודה ו Muink Park . תוכלו למצוא גם שפע של מקום לשהות בו בפארק ביג'ארד Bijgaarde Park ובפאדלו פארק Baudelo Park. אין כמו יום של בילוי בין הטבע לטעינת נפש עייפה. כאשר אתה מרגיש את הדחף להימלט מן ההמולה ואת ההמולה, הראש אל Bourgoyen-Ossemeersen שמורת טבע.

 לראות את העולם באור חדש עם טיול לאחד המרחבים התרבותיים החינוכיים של האזור. התענגו על האווירה השקטה והמרגיעה כאשר אתם בודקים את הצגים בבית האריה ובמוזיאון העירוני לאמנות עכשווית. מוזיאון העיר גנט סיטי (GAMT) והמוזיאון לאמנויות יפות גם הם שווים ביקור. למד גאדג 'טים מסקרנים על תגליות מדעיות במוזיאון לתולדות המדעים. אם אתם מחפשים אמנות ועיצוב, צעדו בתוך כמה מקומות בגלריה המקומית. חפצים ואוספים מרתקים ממתינים בגלריה ובמוזיאון פרנק סטייירט, במרכז המחוז של התרבות והתרבות של אוניברסיטת קארמרסקלוסטר ובוקנהוף.








לאוהבי ההיסטוריה תוכלו ליהנות לטיול אחורה בזמן במנזר סנט פיטר או במוזיאון ארנולד ואנדר האגן. כדי ללמוד על העבר העשיר והצבעוני של האזור, כדאי לבקר לפחות באחד מהאתרים ההיסטוריים הרבים שנותרו. התחל את הסיור ההיסטורי המקומי שלך באוניברסיטת גנט או בטירת גרבנסטין. כשמדובר בזמנים הקודמים, הסיפורים הם אינספור. Ghent Town Hall ו Belfry של גנט הם גם מקומות מדהימים לבקר.

גשר סנט מייקל  ו Grasbrug הם דוגמאות מרשימות של ההמצאה ההנדסית . הצצה אל חייהם של כמה ממשפחות העילית של האזור, כאשר אתה מבקר בשטח נפלא של ארמון אפיסקופלי. יש היסטוריה עשירה המאוחסנת בתוך הקירות של הטירות של האזור מבצרים. טירת ג 'רלד השטן. לכל חוקרי הכנסיות למיניהן כנסיית סנט ניקולס וקתדרלת סנט בבו. אם אתה רוצה לראות יותר אתרים דתיים, כנסיית סנט ג'יימס ואת המנזר הישן של דרונגן.

 במרכז רוב הריבועים בעיר תמצאו איזשהו אנדרטה או מזרקה, אבל זה ההיסטוריה של כל החלל ואת הדמויות המאכלסים אותם שהופכים אותם מאוד מיוחד. בעת סיור ברגל, הקפד לטייל לאורך כיכר השוק ביום שישי בכיכר קורנמרקט. אחטרסקל וכיכר פטרוס הקדוש מתקיימים גם בלב ובנפש של המקומיים. תוכלו למצוא שם אנדרטאות שוניםומעניינים בגנט.


אם אתה מעוניין ללמוד על ההיסטוריה של האזור, לעצור בבית משפט משפטים ביג קנון. אם אתה רוצה להמשיך את המסע במורד נתיב הזיכרון, אתה יכול גם לראות את רחוב גרפיטי ואת פסל של יעקב ואן Artevelde. להפיק את המרב של המוניטין של אזור זה כמקום נהדר לחנות פשוט ליהנות מהאווירה ב Langemunt מרכז קניות שוק דגים ישן. אולם הבוצ'רים הגדול וגנט דרום מרכז הקניות . Flanders Expo ו- Bijloke Music Center באופן קבוע מושכים מטיילים הנהנים מאמנויות. אודיטוריום האוניברסיטה והאופרה הפלמית גנט הם מקומות פופולריים גם עבור שחקנים מקומיים ותיירים. לאחר ביקור בכל האטרקציות התיירותיות המובילות באזור גנט (Ghent), תוכלו לבקר בסמטת הזכוכית, בתיאטרון קמפו (Campo Theatre) או בתיאטרון קופרגייטרי (Kopergietery Theatre).



 לינה בגנט





הולידיי אין גנט אקספו (Holiday Inn Gent Expo) ממוקם  בסמוך לפלנדרס אקספו (Flanders Expo) ואיקאה גנט (Ikea Ghent), . במרחק של 100 מטרים נמצאת תחנת החשמלית, המציעה מדי 10 דקות גישה אל המרכז ההיסטורי של גנט (Ghent). ניתן להגיע אל המלון בקלות באמצעות רכב בכבישים המהירים E40 E17 ו-A17.,











מלון NH גנט בלפורט (NH Gent Belfort) ממוקם בסמוך לבניין העירייה ההיסטורי של גנט (Ghent).  מיקומו המצוין של המלון מאפשר לאורחים להגיע לכל אטרקציות תיירות בעיר ברגל. אתרים אלה כוללים את כנסיית סנט ניקולס (St. Nicholas Church) ואת מרכז הקניות פוסט פלאזה (Post Plaza Shopping Centre).
















מלון NH גנט סינט פיטרס (NH Gent Sint Pieters) שוכן במיקום נוח בגנט (Gent), במרחק של 800 מטרים מתחנת הרכבת גנט סנט פיטר (Saint Peter), כ-5 דקות הליכה מגדות נהר הלייה (Leie) וכ-15 דקות הליכה ממרכז העיר מימי הביניים. תחנת החשמלית הקרובה ביותר, המקשרת את המלון עם מרכז העיר בשעות קבועות, נמצאת במרחק של כ-150 מטרים משם.  בסביבה הקרובה של המלון תמצאו מגוון מסעדות ובתי קפה. ארוחות צהריים ארוזות יסופקו לטיולי היום שלכם, על פי בקשה.












Save on your hotel - www.hotelscombined.com



אישה בהיריון בחופשה בחו"ל ?


אישה בהיריון בחופשה  בחו"ל  ?


עקרונית, לא כדאי להתרחק מרחק משמעותי מהבית, מהרופא המטפל ומבית החולים. אבל אם בכל זאת רוצים לצאת לחופשה באזור מרוחק, המצריך נסיעה ממושכת ברכב, יש לעצור לפחות פעם בשעה, לעשות סיבוב ברגל במשך 15 דקות.





טיסות - מאחר שבמטוסים המסחריים אין בעיית חמצן, מותר עקרונית לטוס במשך כל חודשי ההריון, טיסה אינה אמורה לזרז לידה, אינה מסוכנת להיריון או לעובר. עם זאת, רצוי לטוס כמה שפחות, ולא מומלץ לטוס אחרי השבוע ה- 37.

במהלך הטיסה יש להקפיד על שני דברים: היריון הוא מצב של קרישיות יתר בדם, וישיבה ממושכת שגורמת לעצירות דם באזור הרגליים מאיצה אצל האישה ההרה קרישיות וסיכון לתסחיפים. כדי להימנע מאלה, יש לעשות בעת הישיבה תרגילים להמרצת מחזור הדם, ולפחות פעם בשעה לקום וללכת לאורך המטוס.

במהלך הטיסה יש להקפיד על שתייה מרובה, במטוס יש נטייה להתייבשות, ואי הקפדה על שתייה מספקת עלולה לגרום לצירים מוקדמים.




Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלון אספן סוויטס בנגקוק תאילנד

מלון אספן סוויטס בבנקוק






אספן סוויטס בנגקוק ממוקם לאורך סוקהומביט סוי 2. המלון כולל בריכה חיצונית ומסעדה. אינטרנט והסעות מן/אל סוקהומביט רוד מסופקים חינם.

דירות סטודיו וסוויטות במלון אספן בנגקוק מרוהטות בגוונים ניטרליים מודרנים. כל אחת מצוידת בטלוויזיה עם מסך שטוח, מטבחון ושולחן אוכל.

האורחים יכולים להתאמן בחדר הכושר המאובזר באופן מלא. בית הקפה אספן קפה מגיש מאכלים מקומיים ובינלאומיים. המלון מציע גם שירותי שמרטפות וכביסה.

אספן סוויטס בנגקוק נמצא במרחק 10 דקות הליכה מתחנות הרכבת העילית נאנא או פלונצ'יט.


Booking.com
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון קינגסטון סוויטס בנגקוק תאילנד

מלון קינגסטון סוויטס בבנקוק





מלון קינגסטון סוויטס בנגקוק נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מתחנות BTS סקייטריין של אסוק וננה ( Asok ו Nana ) , ותחנת MRT סוקהומביט ( Sukhumvit MRT ). הוא כולל מסעדה וחדרים עם אינטרנט חינם וטלוויזיות LCD.

כל החדרים בסגנון אירופאי באים עם נוף של העיר ומיטות קינג סייז . אזור ישיבה ושולחן עבודה הינם כלולים בכל חדר. החדרים כוללים כספת ומתקן להכנת קפה / תה .

מסעדת Thyme מגישה תפריט מקומי בהשראה ים תיכונית ובינלאומי לארוחות בוקר, צהריים וערב.

מלון קינגסטון סוויטס בנגקוק מספק קבלה הפועלת 24 שעות ביממה ושירותי קונסיירז'. שירותי כביסה וניקוי יבש הינם זמינים.

שירותי הסעות חינם הינם מסופקים לחנות הכלבו רובינסון ( Robinson ) ולסופרמרקט וילה. שירות הסעות חינם בכיוון אחד הינו גם זמין אל תחנת רכבת BTS Skytrain ואל תחנת רכבת התחתית MRT .

מלון קינגסטון סוויטס בנגקוק נמצא במרחק של 45 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי סוברנאבומי ( Suvarnabhumi ).


להזמנה מלון קינגסטון סוויטס 


Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון איי-רזידנס סאטורן בנקוק תאילנד

מלון איי רזידנס סאטורן בבנקוק








מלון איי-רזידנס סאטורן (I Residence Hotel Sathorn) מציע חדרי לינה אשר נותנים תמורה למחיר, עם מרפסות פרטיות, גישה לחיבור אינטרנט אלחוטי, חנייה ושירות הסעות הניתנים כולם בחינם. האורחים יכולים ליהנות מגישה אל חדר כושר וחדר אדים.

החדרים הממוזגים של מלון איי-רזידנס כוללים טלוויזיות המחוברות לערוצי כבלים\לוויין, כספת ומתקן להכנת תה/קפה. ניתן לקבל מכשיר DVD לחדר על פי בקשה.

האורחים יכולים לעשות שימוש במרכז העסקים ולסעוד במסעדת מלון איי-רזידנס סאטורן, אשר מציעה מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים.

שוק הלילה של פאטפונג (Patpong) נמצא במרחק של רק כ-10 דקות הליכה משם. מלון איי-רזידנס סאטורן מציע שירות הסעות חינם באמצעות טוק טוק אל תחנת הסקייטריין סלה דאהנג (Sala Daeng Skytrain) ותחנת MRT סילום (Silom MRT) .


להזמנה מלון איי-רזידנס סאטורן בבנקוק


Booking.com


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון בוסטל בנקוק תאילנד

מלון בוסוטל בבנקוק 




מלון בוסוטל בנגקוק ממוקם במרחק של פחות מ-500 מטר מנהר צ'או פראיה (Chao Phraya River), במרכזה של בנגקוק, ומציע לאורחיו חדרים מודרנים, בריכת שחייה חיצונית ודלפק קבלה הפתוח 24 שעות ביממה.

החדרים במלון בוסוטל משלבים בין סגנון תאילנדי מסורתי לעיצובים עכשווייפ. כל החדרים כוללים מכונת תה וקפה, טלוויזיה בלוויין ומיזוג אוויר.

מלון בוסוטל כולל מרכז כושר עם ציוד קרדיו, סאונה וג'קוזי. מגוון טיפולי יופי ועיסויים זמינים גם הם בספא ובמרכז הבריאות.

מאכלים תאילנדיים ובינלאומיים מוגשים ב-"7Angels" וב-"Irene" - שתי מסעדותיו של המלון. במקום ישנו שירות חדרים, ובמרחק הליכה מן המלון ישנם מסעדות וברים רבים.

מלון בוסוטל ממוקם במרחק של 20 דקות הליכה מתחנת המטרו MRT-הוא לאמפונג (MRT-Hua Lamphong), ומבזאר הלילה סואן לום (Suan Lum Night Bazaar). שדות התעופה דון מואנג (Don Muang) וסובארנבומי (Suvarnbhumi) נמצאים במרחק של כ-40 דקות נסיעה מהמלון.


להזמנה מלון בוסטול  בבנקוק


Booking.com


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון ויסטה רזידנס בנגקוק תאילנד

מלון ויסטה רזידנס בבנקוק






מלון ויסטה רזידנס בנגקוק ממוקם באזור הבילוי, 400 מטרים מקניון MBK. הוא כולל מסעדה ודלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה. אינטרנט אלחוטי וחניה זמינים בחינם.

מלון ויסטה רזידנס נמצא במרחק של 1.5 ק"מ מפראטונאם מרקט ו-25 ק"מ משדה התעופה סובארנבהומי.

חדרי המלון ממוזגים ומצוידים בטלוויזיה בכבלים ובכספת. גם מיני בר ומקרר כלולים. חדרים מסוימים כוללים אמבטיה.

האורחים יכולים ליהנות מארוחותיהם במסעדת ויסטה, המציעה מגוון רחב של מאכלים מקומיים ומערביים.

המלון מספק שירותי כביסה וגיהוץ. אפשרויות הפנאי כוללות ביקור במתקני ספא סמוכים לקבלת עיסוי תאילנדי מרגיע

להזמנה מלון ויסטה רזידנס בבנקןק




Booking.com




Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון סילום רזידנס בנקוק תאילנד

מלון סילום רזידנס בבנקוק







מלון סילום , מלון מעצבים מסוגנן זה שוכן במיקום מעולה ליד תחנת הרכבת העילית צ'ונג נונסי (Chong Nonsi) ומתגאה בבריכה עם שפת אינסוף מהממת ובמסעדה על הגג. החדרים הנוחים כוללים אינטרנט חינם וטלוויזיות עם מסך שטוח.

מלון סילום 1 רזידנס סילום (Silom I Residence Silom Hotel) נמצא במרחק 3 דקות הליכה משוק לה לאי סאפ (La Lai Sap Market). נמל התעופה הבינלאומי סוברנבומי נמצא במרחק 30 דקות נסיעה מהמלון. המלון מציע חנייה בחינם לאורחים המגיעים עם רכב.

החדרים המרווחים במלון 1 רזידנס סילום כוללים עיצוב מודרני ומצוידים עם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים ולוויין. ניתן לקבל נגן DVD על פי בקשה. מתקנים אחרים כוללים מיניבר, מתקן להכנת תה / קפה וכספת.

מלון סילום 1 רזידנס כולל מכון כושר ומרכז עסקים. המלון מספק שירותי כביסה וגיהוץ. דלפק הסיורים של המלון יכול לארגן סיורי תיירות.

מסעדת סקיי ליין רוף טופ (Sky Line Roof-Top) מגישה ארוחות בוקר. האורחים יכולים לאכול את ארוחותיהם בעודם נהנים מהנופים העירוניים.


Booking.com


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון אסיה בנקוק תאילנד

מלון אסיה בבנקוק 



ממוקם בנוחות בפתחה של תחנת הרכבת העילית ראטצ'אטאווי, מלון אסיה בנגקוק מציע חדרים מודרניים עם טלוויזיות עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי. הוא כולל בריכה, 6 אפשרויות הסעדה וחניה חינם.

החדרים המרווחים במלון אסיה מצוידים בריהוט קלאסי, כספת וטלוויזיה בלוויין. מיני בר ומקרר מסופקים. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים ריצוף שיש, מוצרי טואלטיקה ומייבש שיער.

האורחים יכולים להתאמן במרכז הכושר המאובזר היטב במלון אסיה בנגקוק או להירגע עם עיסוי וסאונה. המלון כולל גם חנות מזכרות ומרכז עסקים. אנשי הצוות זמינים בדלפק הקבלה במהלך היום ויכולים לסייע בסידורי הנסיעה.

מוסיקה חיה מלווה את המנות התאילנדיות והבינלאומיות בבית הקפה טיבולי. אפשרויות הסעדה אחרות כוללות את מסעדת גרייט וול ומסעדות ויאטנמיות וברזילאיות. כיבוד קל זמין במאפיית אסיה ובבר הלובי קריסטל.

מלון אסיה בנגקוק נמצא במרחק 45 דקות נסיעה משדה התעופה דון מואנג ובמרחק 30 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי סובארנאבהומי.


להזמנה מלון אסיה בבנקוק

Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

חבל קרינתיה אוסטריה

חבל קרינתיה באוסטריה

חבל קרינתיה אשר באוסטריה מדובר בגן עדן קטן המציע חופשה משפחתית כייפית לילדים: יערות ירוקים, אגמים, הר קרוסגלוטנר שאפשר לטפס עליו, או ללכת בהרים ועל שפת האגם. הנוף מדהים - מאחורי כל עיקול מצפה מפל מים או נוף פנורמי, במעלה ההר אפשר להתעכב בפונדק דרכים פשוט.



אז מה עושים בחבל קרינתיה באוסטריה ?
אטרקציות תיירות מרכזיות בחבל קרינתיה :

ספינת טיולים מציעה שייט באגם הנהדר. אפשר לרדת בתחנות בדרך, לשוטט בעיירה ציורית ולשוב אחר כך להמשך השייט. בסביבה יש טירות ומבצרים שהם חלק מההיסטוריה האלימה של אירופה. לטירה בהר הוכאוסטרביץ', מבצר שאף פעם לא נכבש אפשר להעפיל ברכבל מפחיד או בטיפוס מייגע כחצי שעה, ליהנות מאוויר הרים צלול והנופים עוצרי הנשימה. חובבי טבע חייבים לבקר בטירת לנדסקורן, המשקיפה על נוף מדהים ממרומי ההר.

באגם ורטזי שבפרברי קלנגפורט, נמצא מיני מונדוס עולם קטן ומופלא בן 170 מוצגים בקנה מידה קטן. אין כמעט מבנה חשוב או היסטורי בעולם, שנעדר מהעולם הקטן באוסטריה, לצד רכבות, ספינות ואתרי טבע. המודלים של פסל החירות בניו-יורק, החומה הסינית בבייג'ין, הבית הלבן בוושינגטון, בית הכנסת בגרץ, כנסיית גאודי בברצלונה, בית האופרה בסידני האקרופוליס ופטרה.





Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

מלון סיטאדיינס בנקוק תאילנד

מלון סיטאדיינס בבנקוק 




מלון סיטאדיינס סוקומוויט 11 (Citadines Sukhumvit 11) ממוקם באזור ווטאנה (Wattana) בבנגקוק, כ-300 מטרים מתחנת הרכבת העילית נאנה (Nana BTS Skytrain). המלון מציע דירות מודרניות, בריכת גג וגישה חופשית לאינטרנט.

הדירות במלון סיטאדיינס סוקומוויט 11 מתאפיינות בעיצוב פנים אופנתי ובמטבח מאובזר לגמרי. המתקנים כוללים טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, נגן DVD וכספת אישית. בכל דירה יש מערכת בידור.

האורחים יכולים להתפרקד על שפת הבריכה או להתאמן במרכז הכושר. המלון מספק גם שירותי כביסה וניקוי יבש, מרכז עסקים ושירותי השכרת רכב.

מסעדת מלון סיטאדיינס מגישה מדי יום ארוחת בוקר קונטיננטלית. ניתן גם להזמין אוכל לחדרים באמצעות שירות חדרים.

מלון סיטאדיינס סוקומוויט 11 בנגקוק נמצא כ-21 ק"מ משדה התעופה סוברנבומי (Suvarnabhumi).


להזמנה מלון סיטאדיינס בבנקוק  






Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון לגאסי אקספרס בנקוק תאילנד



מלון לגאסי אקספרס ממוקם במרחק 20 דקות הליכה ממרכז הקניות סנטרל וורלד פלאזה והשוק הסיטונאי של פראטונאם. המלון מציע אינטרנט אלחוטי ללא תשלום וגישה נוחה לרובעי עסקים וקניות.

מלון לגאסי אקספרס בנגקוק נמצא במרחק 5 דקות הליכה מתחנת רכבת הסקייטריין פלונכיט בי-טי-אס. הוא נמצא במרחק נסיעה של כ-30 דקות מנמלי התעופה דון מואנג וסוברנבומי.

החדרים מעוצבים באופן מודרני ומצוידים בטלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, חדר אמבטיה פרטי ושולחן כתיבה. מתקן להכנת תה/קפה, מיני בר ושירות חדרים הינם גם מסופקים.

שירותי כביסה וניקוי יבש מסופקים על ידי המלון. עם חנות הנוחות 7-אילבן במבנה הסמוך, האורחים יכולים להשיג בקלות את צרכי היומיום שלהם.

האורחים יכולים לאכול ארוחות במסעדת קזבלנקה של מלון לגאסי אקספרס, אשר מגישה מאכלים מקומיים, אירופאים, מזרח תיכוניים ומנות של פירות ים.


Booking.com

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

מלון סיטאדינס סוקהומביט 8 בנקוק תאילנד

מלון סיטאדינס סוקהומביט בבנקוק




מלון סיטאדינס סוקהומביט 8 הינו ממוקם בשכונת קאלונג טואי ( Khlong Toei ) המרכזית של בנגקוק . המלון מציע גישה חופשית לאינטרנט, בריכה חיצונית ושירות הסעות בטוק טוק ללא תשלום אל תחנת BTS Skytrain ננה ( Nana BTS Skytrain ).

דירות השירות במלון סיטאדינס סוקהומביט 8 כוללות תפאורה אופנתית ומטבח מאובזר היטב. המתקנים כוללים טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח, נגן DVD וכספת אישית.

האורחים יכולים ליהנות מעיסוי תאילנדי מסורתי או להתאמן במרכז הכושר. המלון מספק גם כביסה וניקוי יבש, מרכז עסקים והשכרת רכב.

ארוחת בוקר קונטיננטלית הינה מוגשת מדי יום במסעדה של מלון סיטאדינס . סעודה בחדרים הינה זמינה באמצעות שירות חדרים.

מלון סיטאדינס סוקהומביט 8 בנגקוק הינו ממוקם במרחק של כ- 21 ק"מ מנמלי התעופה של סוברנבומי ( Suvarnabhumi ) ודון מואנג ( Don Muang ). המלון נמצא ליד מקומות העסקים המרכזיים כגון מגדל אקסצ'יינג' ( Exchange Tower ).


להזמנת מלון סיטאדינס סוקהומביט בבנקוק



Booking.com




Save on your hotel - www.hotelscombined.com