נפאל הוד רוממותה


נפאל היא ממלכת ההימלאיה, ממלכה עצמאית השוכנת בין טיבט בצפון לבין הודו בדרום. נפאל מציעה למטייל בה נופים עוצרי נשימה של הרים אדירים מכוסי קרח.

לנפאל יש היסטוריה יפה, מיוחדת ומרתקת.  הנפאלים הם ידידותיים מאוד ומהנה ללמוד קצת נפאלית והם יאהבו אותך על זה. נפאל פופולארית בגלל הרי ההימלאיה המציעים כמה הזדמנויות טרקים הטובים ביותר באסיה. למעשה, נפאל מתגאה ב 8 מתוך 10 הפסגות הגבוהות ביותר בעולם. המדינה היא בדרך כלל בטוחה.
בנפאל צריך לתכנן את הביקור בהתאם לפעילות המתוכננת שלך. אם אתה מטייל, המסלולים סגורים במהלך עונת המונסון, אשר פועל מיוני עד אוגוסט. עונת טרקים היא ספטמבר עד מאי. הסתיו והאביב יפים; ירוק בסתיו פורח וקריר באביב. החורף יכול להיות קריר בגובה, אבל הוא נעים בעמק קטמנדו.




מלונות זולים בנפאל

מלון מומלץ בקטמנדו :

בנפאל יש מגוון עצום של אפשרויות של בתי מלון : מלינה בסיסית חדרים עבור תרמליאים ובתי מלון הרבה יותר נחמדים לתיירים ברמה של 3-5 כוכבים  ואפילו כמה אקו-לודג'ים ודברים מהנים כמו בתי עץ וכדומה.


ממוקם בעמק קטמנדו, מלון גוקארנה פורסט ריסורט מציע חדרי אירוח ולינה עם נופים של היער או של החצר של אתר הנופש. הוא כולל ספא, מגרש גולף ו - 4 אפשרויות עבור סעודות .
החדרים באתר הנופש גוקארנה פורסט ריסורט כוללים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיה בכבלים ומיני בר. מתקן להכנת תה / קפה ושולחן עבודה הינם מסופקים.
ספא הרמוני של אתר הנופש כולל סאונה, חדר אדים, ג'קוזי וחדר כושר. האורחים יכולים ליהנות ממסלול הגולף גוקארנה בעל 18 הגומות . אתר הנופש מספק חניה חינם.
ארוחת הבוקר הינה מוגשת במסעדת Durbur, אשר מציעה גם אוכל כל היום. מסעדת קלאבהאוס מציעה סעודות ליד מסלול הגולף. משקאות עומדים לרשותכם בבר ביליארד.
מלון גורקאנה פורסט ריסורט הינו ממוקם במרחק של כ - 5 ק"מ מן נמל התעופה הבינלאומי של טריבהובן ( Tribhuvan ) . להזמנה מלון גוקארנה פורסט ריסורט בקטמנדו








Save on your hotel - www.hotelscombined.com

 איסתא תיירות ונופש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה