אטרקציות תיירות במיאמי שבפלורידה


אל מיאמי שבמדינת פלורידה מגיעים בדרך כלל במסגרת טיול המשפחות לפארקים של אורלנדו. פלורידה גם מתאימה לזוגות עם כל השקיעות המדהימות וגם למטיילים בחבורות.למיאמי אפשר להגיע בטיסות ישירות מישראל עם אל על  הכי בבית בעולם, או אחרי חניית ביניים בניו יורק או באטלנטה.

ממיאמי אפשר להמשיך אל הפארקים הידועים בפלורידה ואל הפרידה קיז - סדרת איים נהדרים, המחוברים ביניהם באחד הכבישים היפים בעולם.




אטרקציות תיירות מרכזיות במיאמי

חופי התכלת -מים תכולים נהדרים, שמשתלבים נפלא עם חולות בהירים, דקלים והמוני תיירים. החוף המפורסם הוא הסאות ביץ', רצועת חוף המשתרעת לאורך מספר קילומטרים ותמצאו שם חובבי גלישה, משפחות עם ילדים וגם זוגות בירח דבש.

מיאמי ביץ 'הוא אחד מאתרי החוף העירוניים המפורסמים ביותר בארצות הברית. החלום האמריקאי של הצלחה ושגשוג מוצג בגאווה על חולות הזהב במיאמי. זה משתרע על 35 מיילים (56 ק"מ) לאורך האוקיינוס. עם מאות מועדוני לילה, בתי מלון, מסעדות ובוטיקים.  מיאמי ביץ 'מופרדת מן היבשת על ידי מפרץ ביסקיין. הוא משתרע צפונה מחוף סאות 'פוינט פארק ביץ' לג'ון או לויד ביץ 'פארק. רצועת מיאמי ביץ   מחובר למיאמי על ידי גשר עץ ארוך שנבנה בשנת 1913.  דבר זה גרם לתיירות ל שגשג, בקתות פשוטות השתנו למלונות הגדולים, כגון מלון בראון, שעדיין עומד על אושן דרייב עד היום. הוא מוקף כעת באתרי נופש יוקרתיים, דירות מודרניות, מסעדות וחנויות יוקרה. השדרה הזוהרת לאורך האוקיינוס ​​האטלנטי מוצפת בתערוכות אמנות באוויר הפתוח, פסטיבלי מוסיקה ומופעי מחול מתקיימות כאן לאורך כל השנה. זהו המקום לארט באזל, אחד מתוצרי האמנות המודרניים והמתקדמים בעולם, עם מקומות אחרים באירופה ובהונג קונג. נסיעה קצרה של ארבע דקות דרומה הוא סאות 'ביץ', הידוע גם בשם SoBe. זה המקום עבור ספורט מים וצפייה באנשים. זה המקום שבו הגולשים משחקים את זה מגניב על הגלים. האזור הוא גם מאוד תרבותי והוא מקום לאחד האוספים הגדולים ביותר של אדריכלות דקו ארט בעולם. כדי להגיע למיאמי ביץ 'ברכב, קחו את אחד מהכבישים שמצפון למרכז העיר מיאמי, המקשרים את מיאמי ביץ' ליבשת. בתחבורה ציבורית, לקחת את הופ על הופ-אוטובוס, או לתפוס מונית להסתובב בצפון מיאמי ביץ ' שזה כנראה יהיה מאוד יקר. סאות 'ביץ' (South Beach) מציע שירות אוטובוסים מקומי, ו/או אפשר לטייל ברגל

הרובע ההיסטורי אר-דקו בסאות ביץ' רחוב המבוסס על קווים נקיים, גווני פסטל והרבה אורות ניאון. רוב הבניינים מרוכזים לאורך שדרות אושן דרייב, קולינס עד וושינגטון. מרבית מבני האר דקו הם מלונות וחנויות.

וילה ויסקאיה - קומפלס ענק של גנים ומבנים המזכירים את גני ורסאי הצרפתיים. הוילה נבנתה בתחילת המאה ה- 20 ואפשר לסיר במקום ולחזות בתמונות, בפסלים וברהיבטים בסגנונות שונים ובפעאר.

הוואנה הקטנה - המקום המומלץ לביקור הוא קאיה אוצ'ו והוא רצוף בבתי קפה ובחנויות קובניים, כולל חנוות וסיגרים.

Booking.com


מטיילים עם הילדים במיאמי

גן החיות בו משוטטים בעלי חיים באופן חופשי והאקווריום שבו אינספור יצורים ימים מסוגים שונים, כולל אופציה לשחייה עם הדולפינים. מחוץ לעיר מבקרים בפארק הלאומי אברגליידס מרחק 50 דקות נסיעה מהעיר. זהו הפארק הלאומי השני בגודלו בארצות הברית ובו מגוון מסלולי טיול, המאפשרים צפייה בסוגים שונים של בעלי חיים, מציפורים ועד דובים. מוקד המשיכה המרכזי בבפארק הוא תצפית על תנינים.

מלונות מומלצים במיאמי פלורידה ארה"ב



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה