השקעה בחו"ל איים קאריביים

האיים הקאריביים

השקעות נדלן בקריביים מנצלות את הפוטנציאל התיירותי הרב הקיים באיים האקזוטיים בעלי החופים היפיפיים, עצי הדקל הגבוהים והאקלים הטרופי, אשר הופכים את האיים לגני עדן עלי אדמות ומעלים כל הזמן את הביקוש לנופש ותיירות במדינה. כניסת התיירים לאיים הקריביים הולכת וגדלה משנה לשנה, גם בזכות המחירים הנמוכים יחסית לתיירות בהשוואה למקומות תיירות אקזוטיים באחרים בעולם וגם בזכות העובדה שהם עדיין מספקים את המפלט הרגוע והשלו מהרעשים של העולם המודרני. האיים הקריביים נחשבים ליעד נופש מועדף בקרב העשירון העליון.

האיים הקריביים הם קבוצת איים שגובלת בים הקריבי והם ממוקמים דרומית ומזרחית למדינת מקסיקו וצפונית מערבית לוונצואלה, בקבוצת האיים הקריביים ישנם לפחות 7,000 איים. האיים יוצרים מחסום טבעי אשר מגן על הים הקריבי מפניי האוקיאנוס האטלנטי הסוער ולכן הים הקריבי הוא ים שקט וצלול.


השקעה באיים הקריביים


כיום האיים הקריביים שייכים ל- 24 גופים פולטיים שונים וכל אי הוא למעשה מדינה קטנה בפניי עצמה, באזור ישנן 13 מדינות עצמאיות ומושבות השייכות למדינות השונות. בזכות תנאי הטבע האקזוטיים ומשיכת האיים לתיירות מכל העולם, הכלכלה באיים הקריביים ניזונה בעיקר מתיירות והאקלים התרבותי בה מאופיין בתרבות עשירה ססגונית ומלאה בפלורקלור מקומי.

השלטון הידידותי באיים הקריביים אשר מעודד השקעות בתיירות על ידי פטור ממס לחלק מהמיזמים הקשורים לתיירות, מגביר את העניין בתחום של השקעות נדלן בקריביים ומאפשר למשקיעים זרים רכישה של רצועות חוף באיים הקריביים והקמת נכסי תיירות, יוקרה ומייזמי נדלן. חברת ההשקעות עוסקת גם בתחום של השקעות נדלן בקריביים, מאתרת קרקע אטרקטיבית באזור הקריביים ומטפלת בכל הליך הרכישה של הקרקע הכולל גם את הטיפול המשפטי בנכס, תכנון אדריכלי מקצועי ופיתוח סביבתי איכותי.

האיים הקאריביים


חברת השקעות מאפשרת למשקיעים המחפשים הזדמנויות של השקעות נדלן באיים הקריביים להנות מניסיונה העשיר ומשיתוף הפעולה של החברה עם יזמים ושותפים עסקיים, כדי לרכוש נכס באיים הקריביים בצורה הבטוחה והרגועה ביותר, חברת ההשקעות מעמידה לרשות המשקיעים אנשי המקצוע המיומנים, המקצועיים ובעלי ניסיון רב בתחום של השקעות נדלן בקריביים, ואפשרות לעקוב באופן שוטף אחרי המיזם ולקבל דיווח שוטף ובזמן אמת בקשר לנכס, כך תוכלו להינות מראש שקט בנוגע להשקעה שלכם בנדלן באיים הקריביים.



השקעה באיים הקריביים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה