גן עדן טרופי באי מאוריציוס


מאוריציוס הוא גן עדן טרופי השוכן באוקיינוס ההודי, בצדה המזרחי של אפריקה. אין ספק כי זהו אחד היעדים המומלצים ביותר לבלות ירח דבש רומנטי, קסום ושקט על חוף ציורי ובתולי, שעדיין לא הפך להמוני.

מומלץ לבקר באי מאוריציוס בכל ימות השנה, אבל מאוקטובר עד אפריל הטמפרטורה הממוצעת כ - 28 מעלות ביום, והעונה הגשומה היא מדצמבר עד אפריל.



אטרקציות תיירות מומלצות באי מאוריציוס:
ביקור בדומיין דה צ'אסור, שמורת טבע ומרכז אירוח בגובה של 600 מטר, הצופה על האזור.


הכי רומנטי באי מאוריציוס צלילה זוגית אל מימי האוקיינוס הקרירים. מאוריציוס היא יעד מומלץ המציע לזוגות שילוב מרתק בין צבעוניות, טבע, בתי מלון מפנקים, ספורט ימי ופעילויות ללא הפסקה מעל ומתחת למים. בתי מלון רחבי ידיים, פרוסים לאורך החוף האין סופי ומציעים חדרים מרווחים ומפנקים, מסעדות עם אוכל מערבי ומקומי, טיפולי ספא ומסג'ים. מאוריציוס הוא הזמנה מרגיעה ורומנטית לשהייה שלווה ואידילית באווירה מרגיעה.


מלון מרידיאן איל מוריס, אתר נופש זה שוכן בגנים טרופיים עם איזור בריכה גדול וגישה ישירה לחוף חולי לבן פרטי. החדרים במלון כוללים מרפסות מרוהטות המשקיפות על חוף הים.

החדרים הממוזגים מאופיינים בצבעים בהירים וריהוט עץ. בכל יחידה יש איזור ישיבה וחדר אמבטיה עם אמבט ומקלחת נפרדים. כמו כן ישנם מאוורר תקרה וטלוויזיה בלוויין.

מרכז הספא במלון מרידיאן איל מוריס מתהדר במגוון טיפולי גוף, כולל עיסוי באלינזי וטיפולים באבנים חמות. אמבט האדים, הסאונה והג'קוזי שבמלון מציעים דרכים נוספות להירגע.

עבור אורחים ספורטיבים, מלון זה מרשת מרידיאן מציע שיט קיאקים, שנורקלינג, שיט מפרסיות וצלילה. האורחים יכולים גם לעשות שימוש במגרש הטניס של המלון או בחדר הכושר המאובזר.

מסעדת 180 מעלות מגישה מטבח א לה קארט אקזוטי ובינלאומי לארוחות בוקר וערב. במסעדת כומין אורחים יכולים לטעום ממנות הודיות, וסעודה לא רשמית על שפת הבריכה זמינה בלה קרוקה. מסעדת לה פאיה מגישה מאכלים ים תיכוניים ויינות איכותיים.

איל מוריס מרידיאן נמצא 16 ק"מ מהחוף בבירת מאוריציוס פורט לואי. באתר ישנה חניה ללא תשלום.


Booking.com






בחבל טוסקנה שבאיטליה הרומנטיקה כלולה במחיר. בגלל הנוף הכפרי הקסום, הגבעות הירוקות והעגלגלות, כרמי הזיתים והגפנים, הכפרים והעיירות, האחוזות והמצודות, המוזיקה והאומנות, וגם המטבח העשיר והיינות המובחרים.
להמשך חבל טוסקנה רומיאו ויוליה



בתאילנד יש כל מה שגן עדן מהסוג הרומנטי צריך לכלול - פוקט, קוסמוי, קופנגן, או קו-פיפי כוללים בעיקר נוף נפלא, שייקים אקזוטיים והרבה אפשרויות למנוחה ובטלה, כמו שצריך.
להמשך תאילנד גן עדן רומנטי




Save on your hotel - hotelscombined.co.il



 איסתא תיירות ונופש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה