אודיאפור חבל רג'סטאן ... קסם המלוכה

אודיאפור בחבל רג'סטאן  - קסם המלוכה 

אודיאפור Udaipur, הידועה גם בשם עיר האגמים, היא תכשיט הכתר של מדינת רג 'סטאן. העיר מוקפת בגבעות ארבאלי היפות לכל הכיוונים, מה שהופך את העיר יפה כמו שהיא. זה 'ונציה של המזרח' יש שפע של יופי טבעי, מקדשים וארכיטקטורה עוצרת נשימה אשר הופכת את אודיאפור יעד חובה לבקר במדינת רג'סטאן שבהודו. נסיעה בסירה דרך המים השלווים של אגם Pichola תסביר למה Udaipur היא הגאווה של Rajasthan. ממוקם בתוך עמק ומוקף ארבעה אגמים, Udaipur אוצרות טבע פלוס המאמץ האנושי, כדי להפוך אותו לאחד היעדים התיירותיים הקסום ביותר ובלתי נשכח. היא מצדיקה את כל השמות שהוצעו אי פעם לקסמה מ"מוזיאון מוואר" ל"ונציה של המזרח".הארכיטקטורה של העיר כולה מחמיאה, מלון לייק פאלאס הממוקם על אחד מהאיים באגם פיצ'ולה וכמובן  מקדש Nathdwara נערץ הוא כ -60 ק"מ מ Udaipur.




אגם פאתה סאגר  Fateh  Segar Lake
אגם פאתה סאגר הוא אגם נוצץ והוא אחד מאתרי התיירות העיקריים בעיר. מוקף בהרי האראבאלי, זהו האגם המלאכותי השני בגודלו בעיר והוא ידוע ביופיו הנופי. האווירה כאן רגועה, ותיירים מוצאים את עצמם מוקסמים ושלווים באווירה.  אגם פאתה סאגר משתרע על שטח של קילומטר רבוע אחד והוא מחולק לשלושה איים נפרדים. הגדול ביותר  נקרא פארק נהרו ובו בתים בצורת סירה גן חיות קטן לילדים. הוא גם מכפיל מקום פיקניק מפורסם. באי השני יש פארק ציבורי עם מזרקות מים סילון. האי השלישי כולל מצפה השמש Udaipur. אגם פאתה סאגר הוא אחד מארבעת האגמים בעיר, אנשים לעתים קרובות נוהרים כאן כדי ליהנות משייט על המים הכחולים סוריאליסטי וליהנות מהנוף והיופי הסוריאליסטי שלה, קסם הפכו אותו לאחד היעדים שחובה לבקר  בסוף שבוע לכל מי שמגיע לאודיאפור.

אודיאפור המלכותית  בסביבת ארמון המלך והאגמים המלאכותיים



 בעונת הגשמים כל האזור מתמלא מים עד לגובה הטרסה...
בעת הביקור יש שפל באגמים


הגנים היפהפיים למרות האזור המדברי והצחיח


אגם פיצו'לה Pichola lake
אגם פיצ'ולה השמימי הוא אגם מלאכותי הממוקם בלב אודאיפור, רג'סטאן. העתיק ואחד האגמים הגדולים של העיר, אגם Pichola מושך אליו תיירים בגלל היופי הטבעי שמסביב  מוקף גבעות נשגבות, בנייני מורשת וגהאט רחצה, זה חלום שהתגשם עבור אוהבי שלום וטבע. ביקור באגם Pichola אינו שלם ללא נסיעה בסירה, במיוחד עם שחר. בערבים, נראה כי המקום כולו טבול בזהב בנייני המורשת ואת המים המוזהבים עם השתקפות השמש השקט השלווה מעוררת את הרומנטיקה.
השייט באגם עולה כ 200 רופיות ובשעת השקיעה המחיר עולה, כרטיסים נמכרים באיזור הארמון. ארמון העיר היפה של אודאיפור מתרחב לאורך הגדה המזרחית, ואילו מוהן מנדל ממוקם בפינה הצפון מזרחית. אגם לייק פאלאס הנודע ממוקם באמצע, ויש את Jag Mandir על האי Jag.


ארמון העיר של אודיאפור 
ארמון העיר  נבנה על גדות אגם פיצ'ולה (Lake Pichola), ונחשב למתחם המלכותי הגדול ביותר בראג'אסטאן (Rajasthan). הארמון המפואר נבנה בשנת 1559 על ידי מהראנה עודי סינג ושימש כמקום מושבו העיקרי של הכוח, שם חיו המהראנים וניהלו את הממלכה. מאוחר יותר, הארמון נעשה עוד יותר מפואר על ידי יורשיו, אשר הוסיף מספר מבנים אליו. בארמון עכשיו יש מבחר של Mahals, חצרות, ביתנים, מסדרונות, טרסות, חדרים וגנים תלויים. יש כאן גם מוזיאון המציג כמה מן האלמנטים המשובחים ביותר של אמנות ותרבות Rajput - מציורים צבעוניים לארכיטקטורה טיפוסית שנמצאת בארמונות של ראג'אסטאני. שוכן בחיק האראווליס, מבנה הגרניט והשיש של ארמון העיר עומד בניגוד לסביבתו הטבעית המוזרה. הארכיטקטורה המורכבת של הארמון המלכותי היא תערובת מתוחכמת של השפעות ימי הביניים, האירופאיות והסיניות, והיא מעוטרת במספר רב של כיפות, קשתות ומגדלים. ארמון העיר עצמו שוכב על מיטה של ​​גן ירוק עבות והוא מראה די מרשים לראות.


ארמון המונסון או מבצר סאנג'רה באודיאפור 

ידוע גם בשם ארמון מונסון, ארמון Sajjangarh ממוקם על פסגת ההר Bansdara גבוה כ כ 944 מ 'מעל פני הים המשקיף על אגם Pichola המפורסם. ארמון זה ידוע גם ארמון מונסון כי זה שימש נסיגה בקיץ עבור מלכי Mewar כדי לצפות את ההתקדמות של ענני המונסון.




Doodh Talai דוד טאלאי 
גן מוסיקלי הוא גן ירוק ומזרקה המהווה מקום נהדר ליהנות מהשקיעה ואפשר לראות את המרחב הרחב של העיר. כמו כן, ישנה רכבת חשמלית (הרכבל) המקשרת בין גן דודה טלאי לבין בית המקדש קרני מאטה.








Jaisamand Lake, פורש על שטח של כ -100 קמ"ר, אגם Jaisamand הוא האגם המלאכותי השני בגודלו במדינה אחרי Govind Ballabh פאנט סגר. הוא  חיות הבר ומהווה בית למגוון של חיות נדירות וציפורים נודדות. ארמונות הקיץ של קווינס של אודאיפור גם יוצרים רקע יפה וממוקם בסביבה יפה.. על סכר השיש שלה יש שישה צינופים ומקדש המוקדש לשיווה במרכז. המקדש הוא הוכחה כי אנשי Mewar היו מחויבים מאוד כלפי הכוח האלוהי. המקומיים יודעים את זה בשם אגם Dhebar גם כן. באיזור  שלושה איים אשר מיושבים על ידי שבט בהיל מינאס. שני האיים הגדולים נקראים באבה קא מאגרה והאי הקטן ידוע בשם פירי. מצפון לאגם יש ארמון עם חצר וביתן של 12 עמודים בדרום.  אגם Jaisamand נקי, יפה ומהווה למטייל גן עדן אמיתי. הרחק מן המהומה של העיר,  חובה לביקור.



Booking.com




Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה