סרינאגר בקשמיר

סרינגר היא בירת הקיץ של ג'אמו וקשמיר מוקפת הרים לבנים ומושלגים. שילוב משעמם של יופי טבעי, אנשים מקסימים חיים מענגים מושכים תיירים חסרי מנוחה מכל רחבי העולם. הכתר של עמק קשמיר הממוקם על גדות נהר Jhelum מציע אושר ושלווה למטיילים. שייט באגם דאל, בסירות הבית ומאכלים מקומיים הם חוויה שאין מקום אחר שישרת אותך טוב יותר. עם עמקים עמוקים ומהפנטים המופיעים בהרי שמיים וגרוטאות של יופי ירוק, גן עדן זה על פני האדמה משאיר אותך מהופנט לחלוטין. מלון שרינגאר (Sharinagar), שממוקם ישירות מחאסם-א-שאהי (Chashm-E-Shahi) לגן שאלימר האקזוטי, מציע שפע של מקומות לבקר. מוקף בהרים עבור חלק הרפתקני אגמים עבור חובבי הצילוםן לשווקים קניות עבור spendthrifts, Srinagar.  אגם דאל הוא בין האגמים היפים ביותר והפופולרי ביותר בהודו ותהיה  חוויה בלתי נשכחת בעת הביקור בקשמיר. סרינגר הוא גם יעד דתי חשוב עם מסגד הזראתאל אשר מעגן את 'Moi-e-Muqaddas' (השיער המקודש) של הנביא מוחמד. Srinagar הוא גם חשוב כמיקום הבסיס להגיע בתחומים שונים אחרים של Jammu & קשמיר כולל לאדא אזור, Kargil, דראס, דצ'יגאם הפארק הלאומי Baramulla.




אחד המראות המדהימים בקשמיר. בכל יום, עם עלות השחר, יוצא צי של סירות דמויות גונדולה המכונות שיקארה, אל הפינות הרדודות של אגם דאל, שם משמשות הסירות כדוכנים בשוק צף, שבו מוכרים וקונים מבחר ירקות ופרחים. זהו מחזה ססגוני, בעיקר ביום של תנאי ראות טובים בזריחה ושווה לקום מוקדם כדי לצפות בו. בתי הסירה אפשר לשכור באמצעות אגודת בעלי בתי הסירה אך לא ניתן לראות את בית הסירה או להתמקח על המחיר. עדיף לקבוע עם הבעלים של בתי הסירות בעצמכם ולקבוע מראש מה תקבלו תמורת התשלום כולל פרטים כגון שייט ללא תשלום בשיקארה מבית הסירה לגדה, מספר הארוחות, אספקת מים חמים ובחורף גם חימום.



גני מוגאהל בסרינאגר 



Mughal Gardens הוא אחד מהאטרקציות התיירותיות ביותר בביקור בסרינאגר  Srinagar. בתקופת שלטונו החלו המוגלאהים לבנות כמה סוגים של גנים באדריכלות הפרסית, והשילוב של הגנים האלה מכונה הגנים המוגליים. היופי הטבעי של המקום מלא דשא ירוק עבות הפרחים מבושמים מראה נעים לעיניים. התיירים שמגיעים לכאן יוצאים לטיול ארוך בגן או לשבת ולהעריץ את יופיו של המקום. הגנים המוגליים בסרינאגאר כוללים את נישת בג, שלימאר באג, חאשם שאהי, פארי מחאל, אחבל וורינג גרדן. הפאר של הגנים מוקדש לקיסר ג'האנגיר שתמיד היתה לו אהבה מתמדת לקשמיר. ג'האנגיר היה אחראי על בחירת האתר ותכנון הדרישות של גני עדן. זה תמיד הרבה כיף לחקור את ההיסטוריה מאחורי הגנים האלה.  האדריכלות הושפעו הגנים הפרסיים. כמה מאפיינים טיפוסיים של הגנים המוגולית אשר מתייחסים לאורחים שלה כוללים תעלות, בריכות מזרקות.

Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו


תגובה 1:

  1. We Navbharat Tours & Travels, Leading service provider for Tour Operator, Travel Agent, Navbharat Tours, Navbharat Travels, Holiday Planner in INDIA.Reach us at(info@navbharattours.com) (https://www.navbharattours.com) (+919978451551) We Navbharat Tours (Unit of Navbharat Travels), have a unique way of meeting your adventurous expectations!

    השבמחק