לומדים סקי


סקי הוא ספורט המאמץ שרירים רבים בגוף, בעיקר את שרירי הרגליים. הכנה נכונה וכניסה נאותה לכושר סביר, הופכת את הסקי למקל יותר ומונעת פציעו ופגיעות האופייניות למי שאינו מוכן מבחינת הכושר לאתרי הסקי, גבוה בהרים, כששיעור החמצן באוויר דליל מהרגיל.



ביטוח
מומלץ לא להסתפק בביטוח הרגיל, סקי דורש ביטוח מיוחד וחשוב לכלול סעיף המכסה פינוי מוטס. הביטוי אינו יקר בהשוואה למחיר החופשה ולא ממש מומלץ לחסוך בתחום הזה.

אתר סקי למתחילים
למתלמדים בסקי מומלץ לחפש אתרים שהפעילות דלילה בהם או שממוקמים רחוק מאתרי תיירות מעניינים. יש אתרים מבוקשים ויקרים בטירוף, אבל מתחילים לא מצליחים ליהנות מהם כי הכיף נמצא למעלה, גבוה במסלולים הלבנים.

ציוד לסקי
בגדי סקי ואביזרים רצוי מאוד השלג קר מאוד, רטוב מאוד מסנוור מאוד ולמתחילים בתחום עומדים להתמודד עם קשיים גופניים לא קלים, וציוד שאינו מתאים יכול רק להרוס. ציוד הסקי יקר מאוד לרכישה כך שכדאי לרכוש רק כאשר מחליטים להיות מקצוענים. בתור התחלה ניתן לקנות ביגוד תחתון תרמי, כפפות ומשקפיים ואת השאר כדאי לשכור באתר.

סקי הוא ספורט מלהיב אבל יכול להיות גם מסוכן, קחו זאת בחשבון.

ספא, קניות מסעדות ובארים הם אפשרויות הבילוי הנפוצות באתרי הסקי. רוב אתרי הסקי רחוקים מאטרקציות תיירותיות מבוקשות, בעיקר בימי החורף המושלג, כאשר קשה לנוע בדרכים.





Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה