בוא לריו דה ז'נרו ... נשכח הכל בינתיים

בוא לריו דה ז'נרו... נשכח הכל בינתיים


ברזיל, ארץ עם חופים טרופיים זהובים ומופלאים, חיי לילה תוססים, תושבים חברותיים ומלאי שמחת חיים, טרקים, ביצות, מפלים מהיפים בעולם וג'ונגל האמאזונס.

ברזיל מציעה שפע של אטרקציות שהבולטת מביניהם היא הקרנבל הססגוני והמפואר שנערך אחת לשנה.

אטרקציות תיירות מומלצות בברזיל:

ריו דה ז'נארו: סיור עיר, סיור לאורך חופי איפנמה לבלון וקופהקבנה, עלייה ברכבל להר הסוכר, עלייה להר הקורקובדו, סיור ג'יפים ביער טיז'וקה ובשכונות הפאבלות, יציאת ערב לשוק סאן קריסטובל.



Booking.com






המקומיים מכנים את ריו דה ז'נירו, "סידאדה מארוולהאוסה" - ואין שום ויכוח על כך. למרות ריבוי על ידי אי שוויון, ריו יש סגנון נהדר. המוניטין הבינלאומי שלה מתחזק על ידי שורה של סמלים מדורגים כמו כמה ציוני הדרך הגדולים ביותר בעולם: ההר Corcovado תמיכה פסל גדול של ישוע הגואל; השיפוע המעוגל של הר הסוכר לוגר, עומד בכניסה למפרץ; והחופים המהממים והמפורסמים  Copacabana ו Ipanema,  החושניות המטורפת של קרנבל, היא מרכז להמון טיולים לאנשים רבים. החיסרון העיקרי בעיר ההתפתחות הנלהבת שהשתלטה על ריו. כמו העניים הכפריים, הבורחים מהעוני והבצורת באזורים אחרים של ברזיל, גורמים לעלייה הדרגתית באוכלוסין של העיר. ריו דה ז'ינרו כבר צפופה  בין הרים לים, ויותר ויותר אנשים מתגוררים לאורך החוף.
 הנוף האווירי מעל ריו עוצר נשימה, ואפילו גורדי השחקים הבטון השולטים בקו הרקיע של העיר מוסיפים לאטרקציה. כבירה לשעבר של ברזיל וכעת העיר השנייה בגודלה, בריו יש מורשת אדריכלית יוצאת דופן, כמה מהמוזיאונים והגלריות הטובים ביותר, מסעדות נהדרות וחיי לילה תוססים - בנוסף לחופים האגדיים שלה. עם כל כך הרבה לראות ולעשות, בריו בקלות ניתן לנפוש שבוע ימים ולעיתים לא רוצים לעזוב. מ

הזמן הטוב ביותר לבקר הן בעיר והן במדינה, לפחות בכל הנוגע לאקלים הוא בין מאי ואוגוסט, כאשר האזור הוא מקורר על ידי רוחות  הטמפרטורה נשארת סביב 22-32 מעלות צלזיוס והשמים נוטה להיות בהירים. בין דצמבר למארס (העונה הגשומה), האיזור  לח יותר, עם הטמפרטורה מרחפת סביב 40 ​​מעלות צלזיוס; אבל גם אז זה רק לעתים רחוקות מעיק כפי שהוא בצפון ברזיל, ויש סיכוי של שמים כחולים לפחות חלק של היום.



מלון מומלץ בריו דה ז'נרו :

מלון ארנה קופקבנה (Arena Copacabana Hotel) הינו מלון מודרני שממוקם באופן אידיאלי בחוף קופקבנה (Copacabana Beach), ושמציע בריכת גג פנורמית ונופים של הים מרוב החדרים. גולות הכותרת של המלון הן חדר הכושר, הסאונה ומסעדת הגורמה שלה.

המלון ממוקם במרחק של 5 רחובות מתחנת הרכבת התחתית קארדיאל ארקו-ורדה (Cardeal Arcoverde), ותוכלו להגיע בקלות לאטרקציות מקומיות כמו חוף איפנמה (Ipanema Beach), שנמצא במרחק של 4.5 ק"מ מהמלון. במרחק של 7 ק"מ מהמלון תוכלו למצוא את הגנים הבוטניים, את לגונת רודריגו דה פרייטס (Rodrigo de Freitas Lagoon), ואת ה-שוגר-לוף (The Sugarloaf). חדרי המלון הינם ממוזגים וכוללים טלוויזיית LCD עם מסך 32 אינץ', מיני בר, כספת למחשב הנייד, וחלונות אטומים לרעש. שירות חדרים ושירות קונסיירז' הינם זמינים.  גישה לאינטרנט אלחוטי הינה זמינה בכל רחבי המלון, ובסמוך ללובי גם ישנה כספת סייבר. מסעדת המלון מציעה מזנון ארוחת בוקר עשיר שכולל פריטים טרופיים, כמו גם מנות ברזילאיות עכשוויות ומנות בינלאומיות. בנוסף, המלון כולל בר לצד הבריכה וברים מקורים, ושם תוכלו ליהנות מקוקטיילים אקזוטיים ומחטיפים.

פטרופוליס: יום טיול אל מחוץ לריו להרים בהם שוכנת עיר הנופש פטרופוליס.

אזור פאראטי: שייט לאיים הטרופיים.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה