ספרד היסטוריה מפוארת נופים ותרבות

בספרד יש היסטוריה מדהימה, מהסולטנים המוריים ועד לכובשים האימפריאליים, שיטוט בחצרות האריחים של ארמון הקיץ של הסולטן באלהמברה או ביקור שרידי כריסטופר קולומבוס בקתדרלת סביליה. הילדים יאהבו את הצריחים האגדיים של סגרדה פמיליה ולגלות סיפורים על חוקרי ארצות ספרדיים, בעוד העיר רונדה (Ronda) המתאפיינת בצוקים עוצרי נשימה. טיול בהרי סיירה נוואדה היפה או חתירה בקיאק סביב החוף האנדלוסי. להתענג כל הקולינריה המקומית העשירה בגבינות וזיתים משובחים או סיורי יין באזורים הכפריים.עם חופים יפים, היסטוריה תרבותית עשירה ואופי חם ומסביר פנים, ספרד היא היעד המושלם לחופשות משפחתיות או רומנטיות. תוכלו לבקר בעיר העתיקה הציורית של מארביאה או לחקור את המקומות המוריים בסביליה. ללמוד את ריקוד הפלמנקו או פשוט להירגע במלון או בקלאב.




מלונות מומלצים בספרד

Booking.com

טיסות זולות לספרד
טיסות לספרד מישראל ממריאות מנמל התעופה בן גוריון בתדירות קבועה בעיקר בקיץ וכן טיסות זולות לספרד במסגרת חבילות נופש ליעדים שונים בתוכה. חברות התעופה המפעילות טיסות לספרד באופן ישיר מישראל הן אל-על, ארקיע, ישראייר ואיבריה. משך טיסה לספרד הינו ארבע שעות וחמישים דקות בממוצע.נמל התעופה הגדול ביותר בספרד הוא נמל התעופה של מדריד – הברחאס. נמל תעופה זה משרת באי טיסות לספרד מכל רחבי העולם ומהווה את שער הכניסה לספרד ובעיקר לאיזור דרום ספרד. נמל התעופה כולל ארבעה טרמינלים ומציע לצד טיסות לספרד הנוחתות בו מכל רחבי העולם גם טיסות פנים בתוך ספרד, ביניהן פופולרית במיוחד טיסת הפנים בין מדריד לברצלונה. הנמל מקושר למדריד וסביבותיה על ידי רכבת פרברית חדשה וכן באמצעות הרכבת התחתית של מדריד. נמל התעופה של ברצלונה הנקרא גם נמל אל פראט הוא עוד יעד פופולרי למי שמזמין טיסות לספרד מישראל. נמל התעופה הבינלאומי שמשמש גם כנמל המחוז של קטלוניה, ממוקם כ-10 קילומטרים דרומית מערבית מברצלונה והוא הנמל השני בגודלו בספרד. לברצלונה מגיעות גם טיסות זולות לספרד מיעדים שונים ברחבי העולם. גם מנמל התעופה של ברצלונה יוצאות טיסות פנים ליעדים נוספים בספרד. נמל תעופה נוסף בספרד הוא נמל התעופה של פלמה דה מיורקה, שמהווה את הנמל השלישי בגודלו בספרד ואחד העמוסים באירופה במהלך חודשי הקיץ. נמל זה מקשר נוסעים מכל רחבי אירופה לחופי ספרד ולאתרי הנופש על החופים. במהלך חודשי הקיץ ניתן למצוא טיסות לספרד הנוחתות בפלמה דה מיורקה של חברות תעופה רבות, כמו גם טיסות ממדריד לפלמה דה מיורקה.




















השכרת רכב לספרד

החלטתם לשכור רכב ולאסוף אותו היישר משדה התעופה לאחר הנחיתה? השכרת רכב בספרד חוסכת לכם את הצורך בנשיאת המזוודות בתחבורה הציבורית, את הכסף שבהזמנת מונית ואת זמן ההמתנה והנסיעה. מרבית החברות להשכרת רכב מציעות מערכת ניווט , שתסייע לכם במציאת הדרך לבית המלון ומקלה על מציאת היעדים בספרד בנופש שלכם. ספרד מלאת אתרים תיירותיים ואטרקציות. המרחקים עשויים להיות גדולים מאטרקציה לאטרקציה ובעת השכרת רכב בספרד תוכלו להספיק לבקר ביותר אתרים במרכז העיר ומחוצה לה ללא הגבלה לתחנות של תחבורה ציבורית וללא הגבלה של שעות. ישנו מבחר רב מאוד של נופש בספרד והשכרת רכב בספרד תשלים לכם את החופשה ותספק לכם הנאה מוספת ונוחיות רבה בחופשה שלכם. השכרת רכב בספרד תהפוך את חוויית המעבר מעיר לעיר ממעיקה לקלה ומהירה. בנוסף תוכלו לבקר באטרקציות נוספות השוכנות בדרכים ולבצע עצירות נוחיות, צילום וסתם מנוחה כראות עיניכם, ללא תלות במזג האוויר המקומי. ספרד היא ארץ רחבת ידיים, יש בה כבישים רבים הטומנים בחובם נופים מרהיבים כגון דרום ספרד וצפון ספרד והמון אתרים מעניינים. נהיגה עצמאית בדרכים תספק לכם מימד חדש ומיוחד השווה בערכו לסיורים רגליים בסמטאות עיר עתיקה. השכרת רכב בספרד היא צעד שלבטח יעניק לכם חופשה בלתי נשכחת. השכרת רכב בספרד, השכרת רכב במדריד, השכרת רכב בברצלונה, השכרת רכב בקורדובה, השכרת בסביליה, השכרת רכב בגרנדה, השכרת רכב בטולדו, השכרת רכב ברונדה, השכרת רכב בולנסיה.


טיול רכבות לספרד

חופים מפוארים, ריקודי פלמנקו, טאפאס שופעים מים וסנגריה מרעננים הם רק קצה הקרחון בספרד. הביטו קצת יותר קרוב ותראו צד אחר ליעד נעים ההמונים הזה. צעד אחורה בזמן כשאנחנו חוקרים את הארכיטקטורה המורית של אלהמברה, מגלים מנה אהובה חדשה בטברנה כפרית, ומבט אל עבר הפירנאים המדהים מרכבות נוף. טיול רכבות לספרד חושף בפניך  ארץ מנושקת בשמש שופעת תשוקה, תרבות, היסטוריה ויופי טבעי בסיור רכבות מלווה נהדר בספרד. לשבת במושב הרכבת וליהנות מהנוף אל הכרמים והכפרים של ספרד הכפרית. התפעל מיופיו של אזור ריוג'ה לפני שנדגום כוסית מתוצרתה המפורסמת בטברנת יין כפרי. אם פיתוי החוף יתגלה כבלתי ניתן לעמוד בפניו, הצטרפו בטיול רכבות לספרד בכפר הדייגים קדקס שהיה מקום המועדף על סלבדור דאלי.






Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה