גן עדן בתאילנד


בנקוק - השער המרכזי לאסיה




תאילנד מושכת אליה מיליוני מבקרים ותיירים מדי שנה. תאילנד הינה שילוב של מודרני וסואן מול עתיק ורוחני, של שווקים צבעוניים הגדושים במציאות, של חיי לילה הכי תוססים במזרח הרחוק, של חופי ים שטופי שמש, של אוכל אקזוטי ותושבים מכניסי אורחים.

בנקוק מטרופולין ענק ושוקק חים. התחנה הראשונה היא ארמון המלך, קומפלקס ארכיטקטוני מדהים ומשופע בסגנונות, שהוא אתר חובה לכל תייר ונחשב לאחד המקומות היפים. קומפלקס הארמונות והמקדשים פשוט מהמם: במרכזו של המקדש הבודהיסטי ואט טרימיט יושב לו בודהה העשוי מ- 5.5 טון זהב במקדש ואט פו נמצא הבודהה הענק השוכב, שאורכו 46 מטר וגובהו 15 מטר ומקדש בודהה האיזמרגד, המקום הקדוש ביותר ובית התפילה של המלך. במקדש הזה שנבנה בשנת 1782 על ידי המלך ראמה הראשון, נתון הבודהה בתוך ארון זכוכית ולפי מנהג המקום, בתחילת כל עונה מלביש המלך את הבודהה בבגדים התואמים את עונת השנה.


Booking.com



מתי נוסעים לתאילנד ?

מבחינת מזג האוויר, התקופה הטובה ביותר לטייל ברוב חלקי תאילנד היא בין נובמבר למרץ - אלו חודשים פחות גשומים, ועדיין לא כל כך חם. הטמפרטורות בדרום יותר מתונות, כך שכאשר שאר תאילנד בוערת מחום בין אפריל ליוני,, אפשר תמיד לברוח דרומה.

בצפון תאילנד הכי נעים לטייל בין אמצע נובמבר לתחילת דצמבר, או בפברואר, כאשר מתחיל להתחמם מחדש. אם אתם מתכננים לשהות בבנקוק, שם חם מאוד באפריל ואילו באוקטובר גשום שני החודשים הגרועים ביתר, מבחינת מזג האוויר לבקר בבירת תאילנד.

חודשי השיא של ענף התיירות הם נובמבר, דצמבר, פברואר, מרץ ואוגוסט, ולא מעט מבקרים מגיעים גם בינואר וביולי. אם חשוב לכם מאוד להתרחק מהמון תיירים, שקלו אפשרות לטייל בחודשים שמחוץ לעונה, אפריל, מאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר, אז אפשר ליהנות גם ממחירי מלונות זולים ומתעריפים מוזלים אחרים.


בתאילנד יש כל מה שגן עדן מהסוג הרומנטי צריך לכלול - פוקט, קוסמוי, קופנגן, או קו-פיפי כוללים בעיקר נוף  נפלא, שייקים אקזוטיים והרבה אפשרויות למנוחה ובטלה, כמו שצריך.

רומנטיקה בבנקוק במלון פאר


מלון לבואה סטייט טאוור ממוקם באזור סילום בבנגקוק, ומשקיף על נהר צ'או פהראיה. המלון מציע מסעדה  על הגג ושירות הסעות בחינם מתחנת הרכבת סורסק. הסוויטות המודרניות במלון בלבואה סטייט טאוור כוללות נוף יפהפה על העיר והנהר. מלון לבואה סטייט טאוור נמצא במרחק של כ-25 ק"מ מנמל התעופה סוברנבהומי. שוק הלילה סואן לום נמצא במרחק הליכה של 20 דקות מהמלון.


תאילנד - ספורט ימי, פארקים וטיפוס הרים



אפשר להתחיל את הטיול בבנקוק, שמציעה מגוון עצום של בילויים ופעילויות: שווקים, גנים, פארק "עולם הספארי" ופארק החלומות, ביקור בארמון המלך, שייט תעלות ועוד. את שאר הזמן אפשר לפצל בין צפון המדינה לדרומה. בצפון בצ'אנג מאי וצ'אנג ראי, אפשר לצאת לטיול על גבי פילים, לטיול ג'יפים ולשייט רפסודות. הדרום של מחוזז קראבי לעומת זאת, מציע פעילות ספורט ימי, צלילה ונופש לחוף הים.

אפשר גם להשתתף בקורס טיפוס הרים על מצוקי ענק, לשוט בסירות קאנו בין צמחי המנגרובים והמערות החבויות בתוך מצוקי הקארסט ובתוך הג'ונגל הפראי לאורך החופים. הים מזמין צלילה בשנורקל בריפים היפהפיים, וחובבי הליכה יכולים ליהנות מטיפוס של 1,200 מדרגות למנזר הנמר. שמורות הטבע מאפשרות שייט בקיאקים או טרק רגלי במטע גומי והרשימה עוד ארוכה.

אם לא נעזרים בחברה ישראלית לתיאום חבילת טיול מהערץ, כדאי לתאם מראש לפחות את תחילת החופשה כולל הזמנת בתי מלון וכניסה לאתרים, כדי לא לבזבז שם זמן על פרוצדורות.

תאילנד בטוחה וידידותית מאוד לתייר. יש להיזהר מגניבות ולהשגיח היטב על הציוד במיוחד בתחבורה הציבורית.


מלון מומלץ בבנקוק ***





מלון וינגטאי הינו ממוקם ברובע בנגלאמפו ( Banglampu ) של בנגקוק ( Bangkok ), ליד קהאו סאן רואד ( Khao San Road ) מלון וינגטאי נמצא במרחק הליכה מן נהר צ'או פהראיה ( Chao Phraya ), הארמון המלכותי והמקדשים הבודהיסטים של וואט פהרה קאיוו ו- וואט פו ( Wat Phra Kaew ו Wat Po ).










קנצ'בורי - שוכנת 130 ק"מ מערבית לבנקוק. כיום מדובר בעיר ציורית שקטה בלב נוף פראי ומומלצת לאוהבי טבע ורפטינג. למקום יש היסטוריה מימי מלחמת העולם השנייה הסיפור תועד בסרט הנודע "הגשר על נהר קוואי", שרידי המסילה עדיין נראים במקום ומוזיאון שהוקם במקום ומספר את סיפור הסבל והגבורה של שבויי המלחמה למי שמעניין אותו. פארק הפילים סאיוק מרחק 50 ק"מ מקנצ'בורי היא אטרקציה יוצאת דופן שכוללת רכיבה על פילים בים ובג'ונגל. אפשר לשוט גם על הנהר.



פאטאיה מצוידת בטיילת ארוכה, במדרחוב שאינו נגמר, ובדוכני קניות עמוסים. שייט בסירות מירוץ לאי האלמוגים קו-לן, שבו אפשר לבלות יום שלם, בחוף ים לבן, עם מים צלולים בצבע טורקיז, צמחייה טרופית, פירות אקזוטיים, רוגע ושלווה אינסופיים. בערב אפשר לצאת לבילוי מופע של הליידי בויז, גברים שהפכו לנשים שמופיעים בשירים ובריקודים.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

גראנד קניון באריזונה אטרקציות תיירות ארצות הברית

גראנד קניון באריזונה ארצות הברית 

גרנאד קניון באריזונה הוא מחזה מרהיב. הקניון הגדול, חריץ עצום בקרקע, שנוצר במשך מיליוני שנים של זרימת נהר הקולורדו, לא ניתן לחצות בקלות רבה,  וגם לא ניתן לגדל בו כלום. ניתן לחזות מלמעלה משני מיליארדי שנים של התפתחות גיאולוגית ולקטלג אותו כאחד מפלאי העולם.

אטרקציות עומדות לרשות המבקרים באתר הראשונה היא העמידה על שפת המצוק, שגובהו מלמעלה מקילומטר וחצי ולנסות לספוג את עוצמת הקניון. רשות הגנים הלאומית התקינה טיילת שתלויה באוויר כדי לצלפות בפלא הגיאולוגי הזה. מי שרוצה להתעופף גבוה יותר יוכל לראות את הקניון מהליקופטר או בתחתית הקניון לחתור בנהגר במסע רפטינג מרגש או לרדת אל תוך הקניון בישיבה על גבי פרדה.

הנוף של הקניון הגדול אינו מדברי לגמרי. המישור המוגבה המתמשך אל שפת הקניון גם מדרום ובעיקר בצפון, מכוסה ביער צפוף של עצי מחט. יעקב קייבאב הוא תוצר של הגובה הרב בו מצוי המישור.






Booking.com





סיור ג'יפים בגראנד קניון 
סיור ג'יפים בגארנד קניון בלתי נשכח של יום שלם באחד מקומות היפים בטבע. לאחר איסוף מהמלון המסע מתחיל בגרנד קניון ברכב Trekker Tour סוג של ג'יפים שתוכנן במיוחד ככלי תיור בכל שטח. בקבוצה קטנה יש לך שליטה רבה יותר לעצור לצילומים ואת כמות הזמן המושקעת בנקודה מיוחדת במיוחד. הסיור מלווה במדריך שמניע את Trekker,  עם סיפורים, עובדות ההיסטוריה של גרנאד קניון. המסע מתנהל דרך מדבר מוהאבי המכריע, לאורך הכביש המפורסם 66 לוויליאמס באריזונה. נוסעים דרך אזור כפרי הררי מדהים והיערות המתנשאים של רמת Coconino. לבחירתכם סיור של שלוש שעות מונחה מקצועית של אחד האזורים היפים והמפוארים ביותר של הגרנד קניון. בסוף הסיור שלך, ארוחת צהריים שבה תוכלו ליהנות במסעדה מקומית טובה. לאחר מכן, תוכל לגשת אל אחד מתחומי הצפייה לאורך שביל רים. ביקור בנקודת Yavapai , ברייט אנג Lodge אנד מאת'ר פוינט אשר מציע נוף פנורמי, עוצר נשימה של החלקים העמוקים ביותר והרחבים ביותר של הזירה הטבעית העצומה הזו. מזכרות ואוצרות לקחת הביתה בחנויות המתנה המציעות אמנות אינדיאניות. ולבסוף, אחרי יום מדהים באמת, תוסע בחזרה למלון שלך.
להזמנה סיור ג'יפים בגראנד קניון 



טיסה במסוק בשמי גרנאד קניון

גראנד קניון מסוק ,פיקניק ,שמפניה רחף מעל סכר הובר מדהים, לתהות על הגרנד קניון מסיבי,ומנוחהבעמק מרהיב של פארק המדינה. והדובדבן שבקצפת? רואה את כל הנוף המדהים הזה במסוק, ולאחר מכן ליהנות משמפניה! שום דבר לא משתווה הזיכרונות של הטיסה מעל הגרנד קניון, סוקר את הנוף היפה והמדהים בגרנאד קניון בנבאדה. המסע שלך מהמלון המרכזי שלך בלאס וגאס, והגעה אל המסוק עם קריינות טייס אישית לאורך כל הדרך.  30 קילומטרים של נוף מדהים, המציג את סכר הובר, גשר עקיף, מיד האגם המדהים, ואפילו הרי געש עתיקים. ירידה אל עמק האש במשך חצי שעה מלאה הזדמנויות תצלום מדהימות ורב עצמה,  עם כוסית שמפניה.

להזמנה מסוק בשמי גראנד קניון


Booking.com








ממוקם במרחק של רק 1.6 ק"מ מהכניסה לפארק הלאומי גרנד קניון וקרוב לפעילויות פנאי רבות, המלון הזה כולל חדרי אירוח ולינה מרווחים, נוחיות מודרנית ושירות ידידותי.

מלון קניון פלאזה ריסורט הינו ממקם את האורחים באופן אידיאלי במרחק קצר מן האטרקציות והאתרים הרבים באזור. אורחים יכולים לחקור את הקניון המהמם על סוס, במסוק או ברגל. מספר מסלולי הליכה עם נוף יפה נמצאים גם בקירבת מקום.

עם ארוחת בוקר קונטיננטלית חינם יומית, שירות הסעות חינם לנמל התעופה, בריכת שחייה חיצונית  וגם חנות מתנות באתר, כל שהייה במלון פלאזה קניון הינה מובטחת להיות מהנה.






Save on your hotel - www.hotelscombined.com

פארק ילוסטון ארצות הברית


פארק ילוסטון היה הפארק הלאומי הראשון שנוסד בארצות הברית. בפארק פעילויות במעבה האדמה של מים מתיזות אל שטח הפארק את מימיהם של מעיינות חמים ושל גייזרים, המישור מלא בבעלי חיים ואגם ילוסטון הנפלא השוכן בלב השמורה המרובעת והענקית. כמו גם לוע של הר געש הנחשב פעיל למרות שבמיליוני השנים האחרונות הוא היה שקט למדי.







גייזר ספינת הקיטור - גייזר עוצמתי המגיע לגובה של מאה מטרים כמעט וההתפרצות נמשכת לעתים ארבעים דקות אך לעתים הוא אינו צפוי ההפסקות נמשכות לפעמים בין ארבעה ימים לחמישים שנה.

גייזר אולד פיית'פול - מדי תשעים דקות פחות או יותר משפריץ כמויות אדירות של מים רותחים.

דובי הגריזלי משוטטים ביערות בפארק ילוסטון. דובי הגריזלי הם ענקיים ומאיימים משקלו של דוב כזה עשוי להגיע ל 680 קילוגרם ולהתנשא לגובה של שני מטרים. בפארק ישנם דובים שחורים וחומים.

הבאפולו מצוי בפארק יוסומיטי בעדרים וממלאה את המישורים הגדולים וגודשת את מרגלותיהם של הרי הרוקי. כיום משמרת רשות הפארקים הלאומיים עדרים אחדים על פני שטח הפארק.

הרי טיטון הם הרים היפים ביותר בישת אמריקה כולה נמצאים מרחק נסיעה מדרום לפארק ילוסטון וגם להם יש פארק לאומי משלהם גאנרד טיטון. פסגות ההרים משוננים, עטורים קרחונים, מאוד גבוהים ומשולחים כלפי השמיים.



Booking.com



מלון מקסים זה נמצא בג'קסון הול שבוויומינג, במרחק נסיעה של 15 דקות מהפארק הלאומי טהטון. מלון בוטיק זה כולל בריכת שחייה מקורה עם ג'קוזי, חדר כושר מאובזר היטב ואינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי האירוח במלון פארקוואי אין ג'קסון הול מעוצבים בסגנון אמריקאי עתיק, עם מיטות נחושת ורהיטים מעץ. כל החדרים כוללים טלוויזיה בכבלים וחדר אמבטיה צמוד המצויד במייבש שיער ותכשירי רחצה מפוארים.

פארקוואי אין ג'קסון הול מגיש ארוחת בוקר קונטיננטלית מדי יום. לובי נעים וטרקלין משותף זמינים לשימוש האורחים.

פארקוואי אין נמצא במרחק 3 בלוקים בלבד מהמרכז ההיסטורי בעיר ג'קסון הול, שכוללת מסעדות, חנויות וגלריות אמנות רבות. המרכז הרפואי סנט ג'ון נמצא במרחק הליכה של 15 דקות מהמלון.






מלון זה במערב ילוסטון , מונטנה ( West Yellowstone, Montana ) מציע אינטרנט אלחוטי חינם בכל חדר. הוא כולל בריכה מחוממת מקורה, ג'קוזי, סאונה, והוא ממוקם במרחק של 2 גושי בניינים מן הכניסה המערבית אל הפארק הלאומי ילוסטון ( Yellowstone ).
בעודכם שוהים במלון גריי וולף אין אנד סוויטס, חדרי האירוח הינם מאובזרים עם טלוויזיה בלוויין ונינטנדו. החדרים כוללים גם מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה .
מלון גריי וולף אין אנד סוויטס ווסט ילוסטון מציע ארוחת בוקר קונטיננטלית מדי יום. מתקני כביסה הינם גם זמינים באתר.
דיג, רכיבה על אופניים, טיפוס הרים וסקי נמצאים בסמוך למלון גריי וולף אין אנד סוויטס ווסט ילוסטון . מסעדת Oregon Short Line נמצאת במרחק של 2 רחובות משם.







זהו המלון הקרוב ביותר ל-Yellowstone National Park, ששוכן כ-50 מטרים ממנו. Al's Westward Ho Motel מציע חדרים מרווחים, נקיים ונוחים, כולם עם חדרי אמבטיה, ובמיקום שקט.

רחוב הקניות הראשי בעיר נמצא רחוב אחד משם. אינטרנט אלחוטי חינם זמין בקפה אינטרנט בצמוד. קולנוע IMAX ומרכז Grizzly & Wolf Discovery Center נמצאים במרחק הליכה קצרה. מסלול הליכה לתוך הפארק נמצא ממש מעבר לכביש. המלון בבעלות אותה משפחה כבר במשך שלושה דורות.



אטרקציות תיירות בפארק ילוסטון בארצות הברית


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

יוסמיטי קליפורניה ארצות הברית


מעל עמק יוסמיטי שבקליפורניה מזדקר לו הר העשוי מצור של גרנטי כחצי כיפה. הקרחונים שיצרו את עמק יוסמיטי בצד האחד של ההר עשו אותו עגלגל וחלק ובצדו השני נותר רק צוק המזדקר לעתים בתשעים מעלות מעל קרקע היער.





צוק גרניט נוסף לא הרחק ממנו "אל קפיטן" צוק הגרניט האחיד הגבוה בעולם, שהמון מטפסי הרים וסלעים לוקחים על עצמם להגיע אל פסגתו. הטיפוס נמשך ימים אחדים ומוטל עליהם לישון בתוך ערסלים התלויים בזיזי הסלע.
לפסגת חצי הכיפה ניתן להעפיל גם ללא ניסיון של שנים בטיפוס סלעים והמסע אורך יומיים. יש לברר אם החבלים נמצאים שם באם מעוניינים לטפס מאחר ובסתיו שירות הגנים הלאומיים מסיר אותם.

"נקודת הקרחון" היא פסגה אחרת בפארק הידועה בנוף המרהיב הנשקף ממנה, ואפשר להגיע אליה במכונית.
הפארק משתרע על שטח של שלושת אלפי קילומטרים רבועים. הפארק עשוי מעמקים עמקים שההליכה בתוכה דומה לגן עדן - יערות אשוח וסקוויה, מפלים אדירים, פירות יער, דובים ואיילים.

סיור מודרך בפארק יוסימיטי בקליפורניה 
הפארק הלאומי יוסמיטי הוא רק במרחק של כמה שעות מסן פרנסיסקו. מסע לתוך מרגלות הרי סיירה בנבאדה, הסיור מלווה במדריך עם הסברים על מראות יוצאי הדופן של הפארק, כולל חמשת המפלים הגבוהים של צפון אמריקה, הצוקים המפורסמים של חצי כיפה ואת 3500ft El Capitan. ארוחת הצהריים בעמק יוסמיטי, ואפשרויות הצהריים כוללות בדרך כלל מסלול עד Sequoias הענק, מראה מדהים של העצים הגדולים והוותיק בעולם. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר באחד הפארקים הלאומיים המפורסמים והיפים בעולם.
להזמנת הסיור המודרך בפארק יוסימיטי בקליפורניה 


Booking.com





שניות מהמפלים עוצרי הנשימה וממוקם בלב הפארק הלאומי יוסמיטי, המלון הזה שוכן בסמוך לפעילויות רבות וכולל מסעדה באתר ומתקנים בהם הושקעה מחשבה רבה .


האורחים במלון יוסמיטי לודג' את דה פולס יכולים לנצל את היתרונות של גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וכן לבריכה חיצונית וג'קוזי. המלון מציע גם אמפיתיאטרון באתר, המציג סרטים ליליים, תוכניות חינוכיות ועוד.

בעת השהייה במלון יוסמיטי לודג' את דה פולס, האורחים יכולים ליהנות מסעודה במסעדת מאונטיין רום באתר, המציעה מנות גורמה ונופים מדהימים של המפלים. המלון כולל גם חנות מתנות באתר, המציעה אמנות אינדיאנית ועוד הרבה יותר.

פעילויות אינסופיות, הכוללות סקי, רכיבה על סוסים וטיולים ניתן למצוא במרחק של רק רגעים ספורים ממלון יוסמיטי לודג' את דה פולס. המלון מציע גם השכרת אופניים באתר, שהופכים את גילוי וחקר הסביבה לקלים.





מתגאה במיקום ללא תחרות בתוך הפארק הלאומי יוסמיטי למרגלות הר ובמרחק של שניות מפעילויות ואתרים מרהיבים, המלון הזה כולל אפשרויות אוכל עטורות פרסים ושירותים המותאמים אישית.

התחילו את יומכם במלון אהוהני עם שחייה מרעננת בבריכה החיצונית המחוממת הפתוחה כל השנה . חפשו מתנות וחטיפים בחנויות באתר או הירגעו בלובי רחב הידיים, המושלם עם אח אבן גדולה.

תיהנו מארוחות בוקר, צהריים וערב בחדר האוכל היוצא מן הכלל של מלון אהוהני, המגיש רק פריטי תפריט טריים מקומיים יחד עם מבחר גדול של יינות. תטעמו מגוון קוקטיילים בעודכם מתפעלים מנופים מדהימים של קרחון פוינט ( Glacier Point ) בבר של מלון אהוהני .

תחוו מגוון אינסופי של פעילויות פנאי במרחק של רק צעדים מן הדלתות הקדמיות של מלון אהוהני , לרבות סקי, רכיבה על סוסים וטיפוס על סלעים. בקרו במפלי יוסמיטי המרהיבים או בקרו את מחצית הכיפה (Half Dome ), אשר הינם שניהם נגישים בקלות.



דקות ספורות מהפארק הלאומי יוסמיטי, לינה וארוחת בוקר מספקת השירותים מתחשב, כולל ארוחת בוקר במזנון חופשי מדי יום חם אינטרנט אלחוטי חינם, והוא קרוב אטרקציות ופעילויות.


בעת שתישהו בבית מלון שרלוט, תוכלו בקלות לגלות פעילויות פנאי רבות, כולל גולף ו רכיבה על הסמוך Pine Mountain אגם. Whitewater rafting על נהר Tuolumne וכן טיולים וטעימות יין אפשרויות גם נגיש.

אורחי המלון יכולים ליהנות שרלוט האוכל באתר ב קפה שארלוט, שמציעות מאכלים תוצרת בית רבים וקינוחים. הנכס כולל גם נוח, מעוצב בנפרד חדרים, כל האמבטיות מציע פרטי, מיזוג אויר, חלונות אטום לרעש.


רוצים לחוות את הפארק עצמו, אוהבים לינת שטח ?


בואו ליהנות מחוויה ייחודית במיקום ללא תחרות בפארק הלאומי יוסמיטי בלינה בסגנון אוהל, מוקפת נוף טבעי מרהיב וחיי בר מרגשים, קרוב ל-Glacier Point ונהר Merced.

Curry Village מספק לאורחים לינה כפרית רק כמה רגעים ממגוון אינסופי של פעילויות פנאי. עם טיולי הייקינג מודרכים בסמוך, השכרת אופניים, שיעורי טיפוס הרים ובריכה חיצונית, יש משהו לכל אחד.

בעת השהייה ב-Curry Village, האורחים יקבלו אוהלי קנווס ושירותים ומקלחת משותפים. הנכס מציע גם איזור אכילה ומסעדה משותף, עם מתקני ברביקיו בסמוך. דלפק פעילויות וחנות מכולת נמצאים גם כן באתר.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אטרקציות בפארק יוסמיטי בקליפורניה

ברייס קניון יוטה ארצות הברית


ברייס קניון יוטה בארצות הברית 

ברייס קניון הוא מצוק, מישור מוגבה המשקיף  על מישור נמוך יותר, במדינת יוטה. בקו התפר שבין המישורים קיימת שורה של מגרעות דמויות אמפי תיאטרון המשתפלות אל המישור הנמוך והן ערוכות במעין סהר ויוצרות תיאטרון אחד ענק. מלאות פסלי ענק טבעיים של אבן חול, אותם חוצבת הרוח.



הצריחים והזיזים חלקם דומים לחזות אנושית, חלקם דומים לעצים של אבן וכשמשתנה האור משתנים הגוונים של הפסלים בשעות היום, עם המראה שמעורבים בו אבן ויער, ונף מרחקים וקרבה אדירה של פרא חופשי. ניתן להגיע אליו מהפארקים הלאומיים האחרים שבסביבה: גרנאד קניון ופארק ציון ששניהם סמוכים. בברייס קניון ניתן לרכב בו על סוסי לאורך שפת המצוק, להתבונן בציורי סלע שארים מהאינדיאנים ופשוט ליהנות מהמראות.

לא הרחק מברייס קניון מצוי הפארק הלאומי קפיטל ריף, שגם בו תצורות סלעים מיוחדות ושבילי מדבר. ליד העיירה קיינב מצוי הפארק הקטן "דיונות החול הוורודות באלמוג". קיינב מצויה בין גבעות של סלע אדום ועצי מחט ירוקים.




Booking.com מלון זה, השוכן בין צוקי הסלע האדום של הפארק הלאומי ברייס קניון, מציע מתקנים ושירותים יוצאים מן הכלל, כולל ארוחת בוקר חמה ללא תשלום,חדרי אירוח ולינה לחלוטין ללא עישון וגישה קלה לאטרקציות באזור.



מלון בסט ווסטרן ברייס קניון גראנד נמצא ממש ליד כביש צדדי מספר 12. מיקום זה ממקם את הפארק הלאומי ציון, אגם פאוול היפה והגרנד קניון נורת' רים במרחק נסיעה. שבילי טיול אופניים עם נופים יפים הינם גם נגישים.

בעת השהייה במלון בסט ווסטרן ברייס קניון , האורחים יכולים ליהנות ממתקנים להכנת קפה בחדר, מיקרוגלים, מקררים וטלוויזיות מסך שטוח. המלון כולל גם מרכז כושר באתר יחד עם בריכת שחייה חיצונית.

מתקנים ושירותים נוספים במלון בסט ווסטרן ברייס קניון גראנד הוטל כוללים גישה לאינטרנט אלחוטי חינם ומתקני כביסה באתר. האורחים ייהנו גם לסעוד במסעדת אבנעזר'ס בארן אנד גריל המציעה אווירה וארוחות של בוקרים .




השביל היחיד המתאים למשפחות הוא "שביל הפיסגה" (Rim Trail) אשר ניתן לסייר בו מנקודות שונות ובקטעים נבחרים. משפת הקניון יוצאים סיורי פרדות לתחתית הקניון. הסיורים מתאימים רק לאנשים בכושר גופני טוב. חוויה מיוחדת במינה ויקרה למדי היא טיסה מעל הגרנד קניון במטוס קל או בהליקופטר. טיסות אלה יוצאות כל יום משדה התעופה הקטן בקרבת הפארק וגם מלאס וגאס ופלגסטף. למי מבינכם שיוכל להרשות לעצמו - צפויה חוויה אדירה.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

ברייס קניון יוטה בארצות הברית

פארק אכדיה מיין בארצות הברית

פארק אכדיה מיין בארצות הברית 

מדינת מיין רובה יער פלא אבל העי עליו מצוי הר קאדילק מיוחד. חוף מזרח ארצות הברית מישורי יחסית, החל מהקצה של פלורידה בדרום ועד מרכז מיין שבה בין ההרים מתחבאים אגמים מתוקים, עמקים צרים ואת העיירה היפה באר הארבור.



פארק אכדיה המרוחק זוכה למיליון תיירים מדי שנה טומן בחובו קסם מיוחד. ראשו של הר קאדילק מקבל את קרני הזריחה הראשונות במראה מדהים. בהר עצמו ישנם שבילים המובילים אל פסגתו וכן חופים חוליים, מגדלורים נושנים ועטור מחטי אשוח.

ההרים העשנים קרויים כך בשל העננים הרטובים, רכים שנמצאים בין ההרים ומקנים רוגע לתייר שבא לראשונה לאזור. כאן חיו קהילות מבודדות בטריטוריה שלפני חיו בה האינדיאנים, בני שבט צ'ארוקי.

סלע ג'דקאלה המצוי מחוץ לתחומו של הפארק מלא בחריצים מוזרים שבהם כלולות דמויות של אדם וחיות, יצורים מעופפים וכלי רכב. המסתורין שבמקום משתלב עם הערפל המטייל בין ההרים.

Booking.com






אירוח באזור צפון קרוליינה:

מלון זה באשוויל שבצפון קרוליינה מציע אוכל באתר ו-Wi-Fi בחינם בכל חדרי האורחים. המלון נמצא במרחק הליכה מ-Biltmore House and Winery ובילטמור ווילג'. חדרי האירוח במלון Doubletree Hotel Biltmore/Asheville כוללים מכונת קפה ושולחן עבודה. טלוויזיה בכבלים עם סרטים בחדר ומשחקי וידאו גם כן בכל חדר. חדר כושר וסיורי תיירות מוצעים ב-Doubletree Hotel Biltmore/Asheville. המלון מציע גם חנות מזכרות ומתקני כביסה.


Blue Ridge Parkway במרחק נסיעה קצרה מהמלון. פארק Chimney Rock ומשרדי החברה Ingles הם גם במרחק נסיעה מהמלון.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

סקי בהרי הטאורוס באנטליה

סקי בהרי הטאורוס באנטליה


בלב הרי הטאורוס הנישאים מעל הריביירה הטורקית, מוצע לחובבי הגלישה אתר סקי משובח, מצויד להפליא, נוח, ובעיקר זול ואטרקטיבי לתייר הישראלי. מסלולי הסקי של הרי הטאורוס הגבוהים פעילים בין תחילת ינואר ועד תחילת אפריל. הרי הטאורוס פשוט יפהפיים בחורף. אפילו הדרך לאתר שווה את הנסיעה, עם אגמים, פסגות מושלגות, מים זורמים מכל עבר, והמון עצי ארז מקסימים.



האתר הטורקי מתאים במיוחד לגולשים מתחילים, להם מוצעים שיעורי התנסות בני שעה על ידי צוות הדרכה מקומי ומיני מדרום להתנסות ראשונה, בו גם הנפילות הבלתי נמנעות סימפטיות למדי.

גולשים מתקדמים עולים למסלול בגובה 2,600 מטר באמצעות רכבל חדיש ונוח, שם ימצאו נתיבי גלישה בדרגות שונות, המתאימים הן לגלישה מסורתית והן לסנובורדינג.

בלב האתר הוקם לפני כשנה וחצי מלון סקי נהדר בשם Sirenne Davras המוצע לאורחים כחלק מחבילת הסקי. המלון יפה, מפנק, אלגנטי והכי חשוב קרוב מאוד למסלולי הגלישה. מי שנשאר במלון יכל ליהנות מהספא החדיש והמושקע, ממסעדות המלון, המציעות ארוחות מצוינות ועשירות, ומהתרגעות בחסות הנוף הלבן.

בסביבה אפשר לקפוץ לאגם Egirdir היפה, הנמצא 20 ק"מ מהמלון או לעיר הלא מתוירת אך מאוד צבעונית Isparta בה אפשר להתנסות באוכל טורקי אורגינלי כמו לחם מקומי מצוין, בקלאוות נדירות או שווארמה טורקית שכבר קצת קשה למצוא בערים הגדולות המוצפות בתיירים ממדינות ערב.

רוצים להתארח בקרבת האתר להתבודד לא להיות בתוך ההמולה של אתר הסקי ליהנות גם מהלבן של השלג וגם מהכחול של הים?

מלונות מומלצים באיזור אגם אגירדיר 

Booking.com


בנוסף אפשר לשלב טיול אופניים בהרי הטאורוס באנטליה


סקי בהרי הטאורוס באנטליה
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

סקי במערב אוסטריה


סקי במערב אוסטריה 


להגיע ממינכן לעמק זילרטל Zillertal שבחבל טירול עשרות קילומטרים מתפתלים בין הרים ועמקים, שביניהן נחבאות עיירות ציוריות ובקתות רומנטיות, פסגות לבנות ועצי מחט גבוהים, הקורעים את הרקיע.



העיירה מאיירהופן Mayrhofen במרכז הרי טירול, נחשבת לנחשקת בקרב גולשי סקי מרחבי העולם. הם ממלאים אותה בימי החורף, מתענגים על הניחוחות, הצבעים, הטעמים ובילויי השלג. באזור יש עשרות מסלולי גלישה וחיי הלילה רחוקים מלהיות קפואים.

חיי הלילה בעיירה סוערים. תרבות הסקי מפותחת ומציעה המון אפשרויות, כולל דיסקוטק שלוסל Schlussel Alm בו מתקבצים צעירים מרחבי אירופה ורוקדים עד לשעותה קטנות של הלילה.

המקום הכי באזור כולו נפתח לקהל הרחב רק לילה אחד בשבוע ויש להזמין מקום כמה שבועות מראש ומעפילים אליו בעזרת הגונדולה לגובה 2,500 מטר The White Lounge הוא מתחם הכולל כמה מבני איגלו, שבהם יש פסלי קרח, אורות וצלילים, וכמובן בר משקאות. באיגלו צפוף, מהביל ומרעיש.



Booking.com






זלצברג Salzburg היא העיר בה נולד וגדל ילד הפלא מוצר, אחרי סיור בעיר, בארמון מירבל ובגינותיו אפשר לבקר במכירות המלח הקרובים לעיר, שם אפשר ללמוד על חיי הכורים ועל המחצב שהעשיר את הממלכה לפני מאות בשנים.

מלונות מומלצים בזלצברג


העיר אינסברוק Innsbruck מלאת השראה בתים ובניינים ובין הגגות נשקפים הרי האלפים. בכיכר המרכזית נמצא גג הזהב, המבנה המפורסם ביותר בעיר שגגו מצופה בזהב.

מלונות מומלצים באינסברוק


בולזאנו Bolzano נמצאת על גבול אוסטריה ואיטליה ומשלבת סגנון ים תיכוני עם אווירה אירופית. תושביה דוברים גרמנית ויש בה שוק ססגוני ובה נולד ומיוצר הוואפל ה"לוקאר" המפורסם. בבוזלאנו יש גם מוזיאון ארכיאולוגי בו מוצג איש הקרח אוטצ'י, מומיה של גבר בן 5000 שנה שנמצאה לפני כ- 16 שנים על ידי קבוצת תיירים בהרי האלפים.

מלונות מומלצים בבולזאנו




סמוך לעיירה זיפלד Seefeld, טובל בנוף אלפיני, נמצא מוזיאון סוורובסקי, ממלכת הקריסטל המעובד, הנוצץ. כבר בכניסה מבטיח פסל ענק חוויה מסוג אחר. במוזיאון, יצירות של אמנים ששילבו את האבנים והקריסטלים של סוורובסקי בעבודותיהם. גם אופנה ואביזרי בית מעוטרים מוצגים שם. בכניסה קיר בגובה של 14 מטר, שזור כולו בנוצץ הזה. חדר אחר, שמכיל יותר מ- 600 מראות.

מלונות מומלצים בזיפלד
על הר בדרום בוואריה מתנוססת הטיסה היפה בעולם, זוהי טירת נוישוואנשטיין Neuschwanstein, הטירה שמתנוססת בפתיח לסרטים של דיסני. בתוך הארמון, יופי רב, ציורי קיר בהשראת האופרות של ווגנר, המלחין האהוב על המלך, עיטורי ברבורים לבנים בכל פינה שכן זה היה סמלו של לודוויג. מהתקרה משתלשלות נברשות בדולח וזהב, הריהוט מגולף בעץ כבוד, והתחושה היא של עושר חסר גבולות.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

עמק הריין גרמניה יין ועוד יין


עמק הריין - יין ועוד יין 

עמק הריין נמצאת במערב הקסום של גרמניה, חבל ארץ קסום למדי. ממערב לרודסהיים Rudesheim מתנשאים משני צדי הנהר רכסים תלולים ומיוערים. הם מלווים אותו לאורך כמאה קילומטרים עד לעיר קובלנץ Koblenz. כפרים זעירים נמצאים במורדות הרכסים ולמעלה מתנוססות טירות.

זהו חבל ארץ אפלולי מעט, אבל עמק הריין המרכזי הוא מרכז קולינארי בגרמניה. זוהי ארץ היין של גרמניה ויין, בניגוד לבירה זקוק לליוויים מעודנים ומתוחכמים. התיירות הפורה באזור והקרבה לפרנקפורט הקוסמופוליטית איפשרה את ההתפתחות.




ליד העיר הקטנה אך התוססת מיינץ Mainz, נשפך המיין אל תוך מימי הריין הזורמים מהרי האלפים. נהר הנאהה מצטרף אליהם בעיירה בינגן Bingen.
מנזר מרוחק מעט מגדת הנהר, הוא מנזר אברבאך Eberbach, היום שייך המבנה על חצרו הקסומה והבזיליקה בעלת האקוסטיקה הנפלאה שבו, לממשלת מדינת הסן Hessen והיא מצאה לו שימוש נפלא במיוחד: בתוככי מבנה גותי אדיר ששימש פעם בית החולים של המנזר שמור ארכיון היין של המדינה ובו אלפי בקבוקים וחביות המייצגים מאות שנים של הפקת יין באיזור.

Booking.com



חבל גידול היין הסמוך הקרוי ריינגאו Rheingau, הוא מהקטנים בגרמניה, כל כולו עשירית משטחי הכרמים האדירים של מדינת ריינלנד פפאלץ Rheinland Pfalz שמעבר לנהר. אבל מדובר באזור גידול איכותי להפליא ובעל מסורת עשירה המציעה יינות ריזלינג איכותיים להלל.

מלונות מומלצים במיינץ


בטירת שונבורג Schonborg שכיום יש בה מסעדה מהודרת מגישים את מיטב יינות הריזלינג משני עברי הנהר, וגם משקה בית יתן נתזים גרמני. למרגלות הטירה שוכנת העיירה אוברוייזל Oberwesel ושלושה כנסיות עתיקות שבאחת מהן מצוי מזבח מוזהב, 16 מגדלים עתיקים, חומות וסמטאות צרות.


טירת מארקסבורג Marksburg היפהפיה שבצפון העמק, ששרדה את ההיסטוריה. מי שמעדיף להמשיך עם הריין צפונה, יגיע אל חבל ארץ שונה לגמרי. הקתדרלה הגותית האדירה של קלן Koln חולשת על אחת הערים התוססות והליברליות בגרמניה, וממנה מובילות הדרכים ליערות ולגבעות ממזרח ולוע הרי הגעש הכבויים של מחוז אייפל Eifal מנגד.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

יפן המרתקת ומשאירה טעם של עוד


יפן אומנם רחוקה מאוד, שונה מהתרבות המערבית, אבל גם גדולה מגוונת ומפתיעה. יפן היא ארץ של ישן וחדש ומדהים לגלות כמה מהר הסתגלו היפנים לחדש. כמה הם אוהבים מותגים מודרניים וכמה כבוד ואנרגיה מושקעים בשימור המסורת וערכי העולם הישן.


Booking.com




איך להגיע ליפן?
הדרך הכי קלה להגיע ליפן היא לטוס באל-על להונג קונג 11 שעות טיסה ומשם טיסת המשך של קתאי פסיפיק לטוקיו, 4 שעות נוספות של טיסה. כמובן שיש טיסות זולות יותר דרך אוזבקיסטאן או מדינות אסיאתיות אחרות.

מלונות מומלצים בטוקיו

אטרקציות תיירות מרכזיות בטוקיו:
מקדש מייג'י במרכז טוקיו; הגנים המזרחיים במתחם ארמון הקיסר; מגדל תצפית צמוד לבניין העירייה בקומה 51, ממערב לתחנת שינג'וקו, ממנו רואים את כל העיר; מועדוני הפאצ'ינקו הקולניים; מרכז האמנויות המסורתיות של יפן, שצמוד לתחנת איקבוקורו בצפייה באומנים במהלך עבודתם וכמובן רכישת חפצים וכלים נאים במיוחד; אזור רופונגי עם האדריכלות החדשה ומרכזי קניות; מקדש סנסו ג'י עם השוק הגדול והססגוני הצמוד אליו. תיאטרון "קאבוקי זה" בשכונת גינזה; הגן היפאני רחב הידיים ריקוגיין ליד תחנת הרכבת קומאגומה על קו יאמאנוטה.

מלון מומלץ בטוקיו



מלון בסט ווסטרן שינגוקו  המלון ממוקם במרחק של 8 דקות הליכה מתחנת JR Shinjuku והוא נמצא במרחק של 5 דקות מן תחנת המטרו Shinjuku-Sanchome של טוקיו. השכונה מציעה מגוון רחב של חנויות כלבו, חנויות, מסעדות ובידור. אטרקציות ליד מלון בסט ווסטרן שינגוקו כוללות את אולם הקונצרטים טוקיו אופרה סיטי ואת Harajuku.






מקדש קוטוקו, קמקורה
העיר קמקורה ניצבת לא הרחק מטוקיו בקרבת עיר הנמל יוקוהמה. בעיר נמצא מקדש קוטוקו ובו פסל בודהה מברונזה והוא הפסל הגדול ביותר ביפן. מראה מרשים ביותר.



אטרקציות תיירות מרכזיות בקיוטו:
קיוטו היא חלומם של אוהבי הגנים היפנים, המקדשים העתיקים והאמנויות המסורתיות של יפן. קיוטו נחשבת לבירת התרבות האמנות והפילוסופיה של יפן. ארמון הקיסר וטירת השוגון שבעיר נותרו כפי שהיו וכדאי לבקר בסמטאות הצרות שברובע העתיק. הגנים הנפלאים ביותר בעיר הם: ריואנג'י שהוקם במאה ה- 15 והוא כיום אחד מגני הזן המפורסמים בעולם. גן מקדש גינקאוקוג'י שמכיל בריכת מים יפה, בית תה וחורשה שמשרה שלווה גדולה; גן האקוסה סונו מלא באוסף מנורות אבן עתיקות המעניקים לגן ייחוד ויופי. מומלץ להיכנס לאחד מבתי התה הרבים שבעיר וליהנות מהחוויה האותנטית.



ליד תחנת רכבת התחתית של קיוטו שיאקושו מיי , מלון קיוטו רויאל הוטל אנד ספא  המלון שוכן ברחוב קאוואראמצ'י ( Kawaramchi ) ,איזור המסעדות והבידור הראשי של העיר, ליד כמה אטרקציות כגון טירת ניג'ו ( Nijo ) ומקדש קיומיזו ( Kiyomizu ). המלון נמא במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת סאנג'ו ( Sanjo ).









אטרקציות תיירות מחוץ לקיוטו:
אינארי Inari - כפר ומקדש יפים במרחק פחות משעה נסיעה מקיוטו. יש כאן מנהרה ארוכה,ש נוצרת מאלפי שערים כתומים שמוליכים מן המקדש לראש ההר שמתנא מעליו. לאורך הדרך ממוקמים כמה בתי תה יפים ונעימים במיוחד.

מלונות מומלצים באינארי






נארה Nara הבירה העתיקה, כ- 45 דקות נסיעה מקיוטו, שמשמשת כיום אתר תיירות ענק, ומגיעים אליה תיירים ותושבים מקומיים אל פסל בודהה הענק היושב במקדש גדול העשוי מברונזה וגובהו כ- 16 מטר מקדש טודייז'י שהוא מבנה עץ הגדול בעולם. מקדש קאסוגה הוא מקדש השינטו ואותו מקשטות אלפי מנורות מאבן ומברונזה. מלבד המקדשים המעניינים כדאי לבקר בנארה בשל אתר חביב נוסף והוא פארק האיילות.

מלונות מומלצים בנארה 




אמאנוהאשידטה Amanohashidate - עיר חוף כשעתיים נסיעה מקיוטו ברכבת. לשון יבשת חוצה מפרץ כחול ומובילה אל הר, ממנו יש תצפית נהדרת על הנוף.




קאנאזאווה Kanazawa שעתיים נסיעה מצפון לקיוטו. בעיר זו נמצא אחד הגנים היפים והמפורסמים ביותר ביפן.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הונג קונג מנהטן של המזרח הרחוק

הונג קונג מנהטן של המזרח הרחוק



הונג קונג היא עיר מהממת מלאה בגירויים צבעים, קולות, ריחות, טעמים, לחות ומעל לכל הצפיפות מטורפת. הונג קונג כיום היא בשליטת סין וכרגע היא שילוב עוצר נשימה של מערביות וסיניות: הרחובות מלאים בכל טוב העולם המערבי, אבל בדוכנים שלצדם מוכרים דגיגים מיובשים וסנפירי כריש.

איך מגיעים להונג קונג?
החברה היחידה שטסה ישירות מישראל להונג קונג אל-על, מדובר בטיסה ארוכה של 11 שעות אפשר לברר גם בחברות תעופה אחרות על מנת להוזיל את המחיר רק שהטיסה לא ישירה. הדרך המהירה והזולה ביותר להגיע להונג קונג היא ברכבת מהירה 20 דקות לקואלון, 25 דקות לאי הונג קונג.

טיסות זולות להונג קונג 

המקום הקרוי הונג קונג מורכב משלושה חלקים: קאולון, האי הונג קונג והטריטוריות החדשות. מסביב פזורים איים אחרים. ובאמצע ים. התוצאה היא שהתושבים משתמשים במעבורת שיוצאת במסלולים קבועים כל עשר דקות רבע שעה. מהאי הונג קונג לקאולון הדרך הקצרה ביותר היא שיט ב"פרי".

התחבורה הציבורית כוללת חוץ מהמעבורות גם רכבת מהירה ורכבת תחתית, אוטובוסים וטרמים. חוץ מכל המבחר הגדול של כלי תחבורה גם המוניות זולות עד מאוד, ואפשר לנסוע בהן גם למרחקים ארוכים יחסית.

Booking.com




אטרקציות תיירות מרכזיות בהונג קונג 

המוזיאון הימי Maritime Mueseum- ליד סטנלי מרקט ממש במרחק הליכה. חלק ממנו הוא תערוכה מקסימה של דגמי ספינות עתיקות. החלק השני מוקדש להיסטוריה המודרנית של הספנות בהונג קונג, והוא מעוצב כאוניה.

ריפאלס ביי Repulse Bay חוף קטן, שהוא קרקס צבעוני של פסלים דתיים, מקושטים ומאובזרים היטב, ושל אנשים שבאים לבקש משאלות כולל התיירים.

מקדש מאן מו Man-moo Temple - נמצא ליד הוליווד רוד, והוא מקדש טאואיסטי שמוקדש לאל מאן לעובדים בבית ואל מו לעובדים מחוץ לבית.

קאולון - כדאי להגיע לשם בערב ולצפות מטיילת Tsim Sha Tsui שעל קו המים בסימפוניית האורות: מופע של לייזרים מרצדים על גורדי השחקים באי הונג קונג שמתחיל בשעה 22:00.

תצפית - בשביל הנוף המיוחד של הונג קונג, שווה לעלות לפסגת ויקטוריה רצוי ברכבל שפועל מאה שנים.

שווקים בהונג קונג - שוק הפרחים, שוק הציפורים, דגי הזהב, שוק אבני הירקן, שוק פירות הים המיובשים.

האי Cheung Chau - אי דייגים פסטורלי אפשר לטייל בסימטאות ליהנות מהחיים היומיומיים המתנהלים לאיטם באי, ולשכור דירת נופש ללילה.



האי לנטאו Lantau, בו נמצא פסל בודהה היושב הגדול בעולם, ולמקדש הבודהיסטי המקסים והצבעוני שלצדו.
דיסנילד באי לנטאו נבנתה עיר שכולה בנוסח דיסני, מהאטרקציות כמו הסרט הדו-ממדי והטיסה לחלל עד פסטיבל מלך האריות.



אוכל בהונג קונג - הונג קונג נודעת במאכלי פירות הים שלה, ומי שאוהב פירות מצא את מבוקשו. מטבח המקומי מורכב מהמטבח הסיני שבו הכל כלול דגים, פירות ים וחזיר. ניתן למצוא גם מסעדות שמגישות אוכל מערבי פיצה האט ומקדונלד'ס.  במרכז הקהילה היהודי ניתן למצוא אוכל כשר.

מקומות לבילוי - שני אזורים עיקריים: אזור סוהו מלא בבארים ומסעדות קטנות, אזור לאן קוואי פונג יותר צעירים ימצאו את עצמם כאן מתערבבים עם הצעירים המקומיים.


מלונות מומלצים בהונג קונג



Save on your hotel - www.hotelscombined.com  

אטרקציות תיירות מרכזיות בסן פרנסיסקו ארה"ב

אטרקציות תיירות מרכזיות בסן פרנסיסקו ארה"ב 


סן פרנסיסקו שוכנת בחופה המערבי של ארצות הברית כיעד נחשק, יפה שלווה ומיוחדת בשל היותה העיר של גשר הזהב.





Booking.com
איך מגיעים לסן פרנסיסקו?
בטיסות ישירות מאירופה ערים מרכזיות כמו פריז, לונדון פרנקפורט ועוד או בטיסות המשך מיעדי הנחיתה של אל-על ברחבי ארצות הברית - ניו-יורק, לוס-אנג'לס, מיאמי או שיקגו. אפשר להגיע גם ברכב מלוס' אנג'לס, על כביש מס' 1, לאורך החוף.

גשר שער הזהב - אחד הגשרים היפים בעולם. הגשר נפתח בשנת 1937 והיה הגשר התלוי הארוך בעולם, היום כבר נפתחו גשרים אחרים נוספים. אורכו של הגשר 1,270 מ'. שישה מסלולי נסיעה ומסלול הליכה רגלי האורך כחצי שעה, משקיפים מלמעלה על כל המפרץ ושייט קצר במעבורת, שעוברת קרוב לכלא אלקטרז מאפשר ליהנות מקו הרקיע הנפלא של העיר ומן השחפים המתעופפים מעל למפרץ.

פארק שער הזהב - פארק גדול, שאורכו חמישה קילומטרים ובו שוכנים כמה מוזיאונים ואתרים מעניינים. פארק פרסידיו משתרע למרגלות שער הזהב ומגלה גנים יפהפיים, חורשות ומסלולי הליכה, כביש המתפתל לקו המים ובסיס צבאי לשעבר.

רציף הדייגים - נחשב לאזור הבילויים ההומה והפופולרי. יש כאן טיילת עם חנויות והמון מסעדות וברים, שפזורים על הרציפים. האטרקציה המקומית היא קבוצה גדולה של אריות ים שאוהבים להתמקם בין הרציפים 39 ל- 41. רציף הדייגים מגן על 200 ספינות דייג, ששללן היומי נשלח למסעדות הסדגים בעיר. אזור זה שוקק תיירים ומציע מגוון פעילויות ומי שמתעניין באריות הים יוכל לצפות בהם בעודם רובצים על הספינות ושוחים בעצלתיים בין המזחים.

סיורים במפרץ - המפרץ של סן פרנסיסקו הוא המקום הנכון לשוט בו. השייט יוצא מרציף 40 וחולף תחת גשר שער הזהב. מזח הייד, המשמש מעגן לספינות משופצות, והמוזיאון הימי מהווים חלק מהפארק ההיסטורי, הימי והלאומי. במוזיאון ניתן להתרשם מדגמי ספינות ומזכרות ימיות היסטוריות מפורסמות של הימאות באוקיינוס השקט.

נסיעה בקרוניות - הנסיעה בקרוניות היא חוויה שאסור להחמיץ. מסלולי הקרוניות נהדרים, וכל אחד מהם מגיע לאזור אחר ששווה להקדיש לו זמן. דרך רחוב מיסיון, מגיעים ללב הגבעה הכי גבוהה נוב היל המתנשאת לגובה של 103 מטר במקום שוכן מלון פירמונט, בו ניתן לעלות במעלית שקופה נחמדה עד המסעדה העגולה, השוכנת בקומה העליונה, שם אפשר לשבת על הבר וליהנות מתצפית פנורמית יפה. הנסיעה בקרוניות ברחוב הייד, גולשת עד המים בירידה תלולה ומאפשרת לנוסעים בה להרגיש שהם חלק מסצנה של מרדף מכוניות קופצים על מדרגות הקרוניות ונהנים מהנוף.

כלא אלקטרז - מול מזח 39 נמצא הכלא האימתני שהפך לאתר תיירות ומכאן יוצאות ספינות טיול אל האי המצוי במרחק כ- 2 ק"מ מהחוף, כשהוא מזדקר לגובה של 41 מ' בין גלי האוקיינוס הקרים.

רחוב לומברד - זהו הרחוב הכי מפורסם בעיר ואולי אחד המפורסמים בעולם בשל היותו תלול ומפותל מאוד, ומראהו מלמעלה מרהיב, השיפוע הכי תלול מגיע לארבעים מעלות.

אוכל - לא קל לבחור מקום לאכול בעיר שיש בה 3,500 מסעדות וכל תושב מוציא בה 3000$ בממוצע מדי שנה על ארוחות מחוץ לבית. המבחר כולל מסעדות סינית ברובע צ'יינהטאון, מסעדות מקסיקניות ברובע מישן, פסטה משובחת בנורת' ביץ' ועוד מגוון עצום.

מתי לנסוע? בחודש ינואר הטמפרטורה הממוצעת מגיעה ל- 11 מעלות וביוני ל- 15, כך שכל השנה מתאימה לביקור באזור.

המרכז האזרחי Civic Center - במרכז האזרחי יש קבוצה של תשעה בניינים הכוללים בנייני ממשל ומוסדות תרבות מפוארים. הבניין המרשים ביותר הוא בית העירייה City Hall שלו כיפה עצומה העשויה אבני שחם. מול בית העירייה ניצב בית הספרייה העירונית ולידו האודיטוריום העירוני. בניינים נוספים הם בניין הממשל הפדרלי, מרכז הבריאות ומרכז לאומנויות הבמה. הבניינים כולם בנויים בסגנון ניאו- רנסאנס או צרפתי. במרכז כיכר גדולה שבה מזרקות, בריכות נוי ויונים רבות.

הרובע הסיני Chinatown ברחוב הראשי של הרובע ובה בתי תה, חנויות לרוב, מקדשים, בתי ספר ותאטרון סיניים. מרכז התרבות הסיני נמצא בקומה השלישית של הולידי אין Holiday Inn ב- 750 Kearny St. ובו תצוגות של התרבות והאמנות הסינית. ממרכז זה יוצאים סיורים רגליים מודרכים ברובע או פשוט להסתובב בין רחובות הרובע, להתבונן במבנים המעניינים, בשלטים הססגוניים, להיכנס לחנויות המזכרות הרבות, שמחירי המוצרים בהם זולים בדר"כ ולאכול במסעדה סינית אוטנטית. בסמוך לרובע הסיני נמצאת כיכר יוניון, אחד מאזורי הקניות האלגנטיים והחשובים בעיר.

 מרכז אמברקדרו Embarcadero Center מרכז זה נמצא קרבת הים, בגבול האזור המסחרי והפיננסי של העיר. הוא כולל קבוצת בניינים גבוהים ומרשימים, ביניהם: בניין "בנק אוף אמריקה והפירמידה ה"טרנס- אמריקנית" Trans America Pyramid. במקום תצוגות של עבודות אומנות ופסלים ובסופי שבוע תוכלו לצפות באומני רחוב ונגנים.

האקספלורטוריום Exploratorium מוזיאון מדע חדשני השוכן בבניין עגול ומרשים בתוך היכל האומנויות "Palace of Fine Arts" בקרבת גשר "שער הזהב" בשדרת Marina ורחוב Lyon. במוזיאון 650 תצוגות אינטראקטיביות בהן ניתן להתנסות. המבקרים מוזמנים לגעת, לשמוע ולחוש בתחומים מגוונים של מדע, מתמטיקה, טכנולוגיה, התנהגות בעלי החיים והאדם.

פישרמנס וורף Fisherman’s Wharf ורציף 39 PIER אזור המרינה התיירותי והמפורסם ביותר בסאן פרנסיסקו "רציף הדייגים". האזור כולו הוא שילוב של מסעדות, חנויות ואתרי בילוי לאורך החוף כשברקע הנוף היפה של מפרץ סאן פרנסיסקו, גשר שער הזהב והאי אלקטרז.במקום מתקני שעשועים לילדים ומספר אטרקציות המתאימות לכל המשפחה.
עולם המים Underwater World: זהו אקווריום תת מימי הממוקם ברציף 39 ובו חיות ים כגון כרישים, מדוזות וצלופחים. "החוויה הגדולה של סאן פרנסיסקו" The Great San Francisco Adventure: זהו סרט IMAX על סאן פרנסיסקו מהעבר הרחוק ועד היום. צוללת USS Pampanito: זוהי צוללת מימי מלחמת העולם השנייה, אשר ניתן לבקר בה מדי יום בין השעות 9:00-18:00. שעות הפתיחה ארוכות יותר בסופי שבוע וחופשות הצוללת עוגנת ברציף 45.

גן החיות של סאן פרנסיסקו - נמצא בצידה המערבי של העיר ובגן החיות כ- 1000 חיות וציפורים. האזורים המעניינים ביותר בגן הם: מרכז התגליות, עולם הגורילות, אזור אוסטרליה ובו קואלות וגן החיות לילדים.


 כיכר יוניון נמצאת בסמוך לרובע הסיני וגובלת ברחובות: Powell, Geary , Post ו- Stockton. זהו אחד מאזורי הקניות האלגנטיים והחשובים בעיר. נעים להסתובב בכיכר בינות לדוכני הפרחים, להאכיל את היונים הרבות או לצפותת במופע רחוב חביב.


  

במוזיאון הקרוניות בסן פרנסיסקו נמצאים מנועי הענק המניעים את הקרוניות עד היום וכן תצוגה של דגמי קרוניות, כולל הקרונית הראשונה שנבנתה בשנת 1873. סרטי וידאו מוקרנים והמסבירים את עיקרון פעולת הקרוניות.. כדאי להקדיש למקום שעה קלה ואחריה לעלות על אחת הקרוניות העוברות בסמוך למוזיאון להתנסות בקרוניות .
כתובת : בצומת הרחובות וושינגטון Washington ומסון Mason בסמוך לרובע הסיני.

הכניסה חינם.


  



מלונות מומלצים בסן פרנסיסקו ארה"ב



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אתרי סקי למתחילים


Pal Arinsal  פאל ארינסל אנדורה
מלונות בפאל ארינסל
פאל ארינסל הוא אחד האתרים הטובים ביותר להתחיל ללמוד בו סקי. במקום בית ספר מצוין לסקי וכן מסלולים המאפשרים לגולשים מתחילים להעפיל לפסגה כבר ביום הלימודים השני.
האתר יפהפה וכולל מערכת רכבל אולטרה מודרנית. באתר 17 מעליות סקי ושטח בן 3.5 ק"מ של סקי מישורי. העיירה פאל סקטור הממוקמת בלב שמורת הטבע וארניסל המפורסמת, מציעה לגולשים חיי לילה תוססים: ברים, מסיבות ופאבים.

גולשים מתחילים ומנוסים ישמחו לשמוע כי אנדורה היא מדינה הפטורה ממכס וכך אפשר להוסיף לחווית הסקי שופינג מהנה.

Serre Chevalier צרפת
אתר סקי הזה על גבול איטליה כולל 250 ק"מ של מסלולים והוא מתאים למתחילים בזכות המסלולים הרבים המותאמים לרמתם והן בזכות שפע הבילויים והאטרקציות המוצעים בו. האתר כולל 13 כפרים שונים, ציוריים ויפים ויש בו מתקנים רבים לילדים, במסגרת הסקי פס ניתן להשתמש במתקנים רבים הנמצאים בגבול האיטלקי. נוסף למסעדות, הברים, בית הקולנוע, הספא, הדיסקוטק, מרכז הבריאות, הבריכה ומשטח ההחלקה על הקרח, ניתן לצאת לטיפוס על קרחונים, טרקים, דאיה, מזחלות שלג, ועוד. באתר גם מועדון סנובורד והוא נחשב כאתר החביב ביותר על גולשי הסנובורד.




Fai Paganella איטליה
זהו אתר סקי קטן עם נינוח איטלקי והוא מתאים למתחילים לחווית סקי אישית ומקצועית. בעיירת הסקי תיהנו מאוכל איטלקי משובח, אווירה כפרית ושפע יין טוב.




 

Save on your hotel - www.hotelscombined.com