מאוריציוס גן עדן תיירותי

מאוריציוס גן עדן תיירותי





מאוריציוס הוא שילוב של טבע בתולי מרגש. זהו אי געשי מוקף בשרשרת שוניות אלמוגים, היוצרות לגונות לאורך חופיו, בלב האוקיינוס ההודי, 900 ק"מ מזרחית למדגסקר, שעתיים וחצי טיסה מאיי סיישל.

היקף האי הוא 1865 קמ"ר בו חיים כמיליון ורבע תושבים רובם ממוצא הינדי והשאר אפריקאים, אנגלים, צרפתים וקריאולים. תושבי האי מתפרנסים מתיירות ועוסקים בחקלאות ובדיג. את האי כולו אפשר להקיף ברכב בפחות משעתיים של נסיעה בין שדות אין סופיים של קנה סוכר, חופים ציוריים, יערות טרופיים וסוואנות אפריקאיות.

בעבור התיירים מציעה מאוריציוס בילוי מגוון: בילוי בחופים הנושקים לאוקיינוס ההודי, דרך פעילויות אקסטרים נוסח גלישת גלים או טרקים בהרים וגם טיולי אופניים, שייט בסירות קטמרן, ספארי ג'יפים בסוואנה, ליטוף אריות, צלילה והרפתקאות בשפע.

טיסה למאוריציוס ישירה מישראל שמונה שעות, מלונות פאר מוזלים, נציגות ישראלית זמינה, נסיעות הלוך, לינה וחצי פנסיון למישה ימים כולל העברות למלון ולשדה תעופה במחיר המתחיל כ- 2400$. את חדרי המלון יש להזמין מראש וכך גם פעילויות וטיולים.






Booking.com






פור לואיס
עיר הבירה של מאוריציוס, ממוקמת סביב נמל באוקיינוס ההודי, היא העיר הגדולה במדינה ושם המרכז הכלכלי. יש משהו שונה בעיר הזו, השוכנת למרגלות הר געש. הארכיטקטורה מעורבת, במרכזה שדרה מרשימה ושוק חביב. מרכז קניות חדש מודרני ויקר, שממוקם ליד הנמל, סמוך לכביש הראשי, שם אפשר למצוא גם מסעדות יוקרה, פאבים וקזינו.


האיים האבודים -
אזור "בל מר" ברצועה הדרום מזרחית של האי, מלא בעצי בניאן וקזוארינות, ששורשיהם תלויים כמו מקרמה מרהיב. הדרך מתפתלת בין מטעי סוכר, צמחייה טרופית ועיירות קטנות שהתושבים שלהם מתקשטים בפרחים בשיעור. בסירה קטנה שטים במימי הבדולח לאי שני אגוזי הקוקוס כ- 400 מטר מהחוף. האי הוא חלק מהשמורה הימית בלו ביי ובמרכזו ניצבת וילה מרוקאית יפיפייה - לעשירים בלבד, 3500 יורו ליממה.

חוות התה "בואה שרי -
מאוריציוס מפורסמת בשדות התה שלה וחוות התה האלגנטית, שמורה מהמאה ה- 19. הסיור כולל ביקור במפעל לייצור התה, טעימות תה במסעדה שבמרומי ההר וקניות בחנות תה.

האגם הקדוש
פסלים של האל שיווה, האלה סוואטי, לורד גאנש, והננמן מלך הקופים, שניצבים דוממים במרכז "האגם הקדוש", שנקווה על ראשו של הר געש. מחזה מרהיב. מעל פסלי האלים, מתוך סבך צמחייה, מתנשא לגובה של ארבעים מטר פסל ברונזה עוצר נשימה של שיווה, הפסל השני בגודלו בעולם, שנתרם על ידי ממשלת הודו. בפברואר, חודש החגים ההינדי מתקיימת עליה לרגל המונית על מנת לבקר במקדש ולטבול באגם הזה.

הלגונה הכחולה
שייט בקטמרן לאי "איל או סרף שייט חלומי עוגנים בלגונה כחולה ומתחילים לשנורקל. צוללים למי האוקיינוס ההודי והמים קפואים כמובן. השייט מסתיים בביקור באי איל או סרף, הסמוך לשמורה הימית ושייך למלון היוקרתי "טואסרוק".


בבלו ספארי חובשים על הראש קסדת אקווריום מזכוכית, קושרים לירכיים משקולות כבדות, נותנים חבל ביד ומנחיתים אתכם ישר על קרקעית האוקיינוס שם המחזה מרהיב רואים אלמוגים מדהימים ודגים - חוויה מהממת.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com


3 תגובות: