פדובה איטליה


פדובה נמצאת בצפון איטליה כ- 45 דקות נסיעה מוונציה. העיר לא קטנה אבל היא סמל קלאסי לדול'צה ויטה - החיים הטובים שמציעה איטליה לתיירים.


מלונות בפדובה איטליה
פאדובה, איטליה

Booking.com פדובה מציעה שוק ססגוני שבמרכזו ארמון פלאצו דה לה רג'יונה, שקומתו השנייה היא אולם ענק שמעוטר בציורי קיר מופלאים. שוק הירקות, הפירות, הפרחים והסדקית שברחובות למטה, שוקק פעילות, טעמים וריחות עד שעות הערב המאוחרות

בעיר העתיקה אפשר למצוא אתרי ביקור מרתקים: האוניברסיטה המפורסמת, בגן הבוטני הראשון בעולם Orto Botanico , שם ניתן למצוא אלפי זנים ומיני צמחים.

כנסיית סקרובני Scrovegni הקטנה, שקירותיה ותקרתה מתעדים בציורים מרהיבי עין של הצייר ג'וטו את סיפורי התנ"ך והברית חדשה, הם אתר חובה, כמו גם שרידי הגטו היהודי הישן.

מגיעים בטיסה לוונציה ומשם באוטובוס היוצא בכל חצי שעה באמצע השבוע. המרחק לפדובה הוא כ- 45 דקות נסיעה. ברכבת ניתן להגיע גם מתחנת סנטה לוצ'יה בוונציה.

מלונות מומלצים בפדובה איטליה




מלונות מומלצים בפדובה

תגובה 1:

  1. קונאמי - עבודה בעגלות בארה"ב, בוא והצטרף למשפחה שלנו... חוזה עבודה ואפשרות לתשלום בארץ, הבטחת הכנסה, החזר כרטיס טיסה, עד 30 אחוז מהמכירות, בתים פרטיים מפוארים ומאובזרים בכל טוב, משכורת אחת לשבועיים, בונוסים ואתגרים במשך כל השנה (כסף, חופשות, אייפון, מחשב וכו').

    השבמחק