לטייל עם ילדים בהודו


הודו היא יעד נהדר לטיול עם ילדים ומתקבלים בברכה במרבית המלונות והמסעדות. במלונות מסוימים יש חדרי משפחה ובאחרים מארגנים מיטה נוספת. בחלק ממלונות היוקרה כמו בשאר המקומותב עולם יש שירותי שמרטפות. ברוב המסעדות אין תפריט עבור הילדים במיוחד אך אם מבקשים כולם נרתמים למשימה והופכים את עניין הארוחות לפשוט ביותר.

מומלץ לקחת ספרים וצעצועים אהובים, שיעסיקו את הילדים כאשר משעמם לילדים במיוחד כאשר הנסיעות ארוכות מיעד ליעד ואורכות משהו כמו 14-16 שעות ברכבת מעיר לעיר. הנסיעה ברכבת נוחה יותר בדרך כלל, בעיקר כאשר מדובר במרחקים ארוכים. במלונות יש ערוצי ילדים אומנם באנגלית, אך ילדים מוצאים בכך עניין העיקר של סרטי אנימציה.

מוצרי תינוקות בסיסיים נמכרים במרבית הערים הגדולות ואת שאר הדברים מומלץ להביא מהארץ. בחלק מהאזורים הנידחים קשה להשיג מוצרים לתינוקות לכן מומלץ להביא מראש וכן משטח כמו מחצלת או בד כדי להימנע מחיכוך באזורים המלוכלכים מאוד. וכן תכשירי הגנה מהשמש וכובע בגלל הטמפרטורה הלוהטת בהודו ומלאי של שתייה.

הטיול בהודו דורש עירנות מירבית במה שקשור בילדים ויש לפקוח עין תמיד במיוחד באזורי הכבישים שם התחבורה סואנת במיוחד. חשוב לדעת ולהיות מודעים שמחלות שונות עלולות להיות מסוכנות הרבה יותר לילדים מאשר למבוגרים.

Booking.com






שלב 1 הכן את תוכנית הנסיעות שלך. הזמנת הטיסה שלך לינה במלון וליצור מתאר של מסלול הנסיעה שלך. כלול יום או יומיים עבור הילדים שלך כדי להתאושש מן הטיסה ולשנות את הזמן עם ההגעה שלך בהודו במידת האפשר.
שלב 2 קבל את הדרכונים והאשרות שלך. צור קשר עם השגרירות או הקונסוליה ההודית הקרובה ביותר כדי לקבל אשרות עבור המשפחה שלך לבקר במתקן הקבלה דרכון המקומי  כי כל הנוסעים להודו חייב להיות שני מסמכים לפני הכניסה למדינה.
שלב 3 בקר רופא המשפחה שלך כדי לוודא שאתה והילדים שלך מעודכנים על כל החיסונים. קבל חיסונים נגד מחלות כגון הפטיטיס A, טיפוס הבטן וכלבת בנוסף לחיסונים השגרתיים שלך,בקשה מרשם לתרופה נגד מלריה ולוודא כי יש לך מספיק תרופות מרשם המשפחה שלך כדי להמשיך את משך הטיול שלך.
שלב 4 ארוז ערכת רפואית קטנה. כלול  קרם הגנה, דוחה חרקים,תרופות נגד שלשולים, סניטיזר יד או מגבונים אנטיבקטריאליים וכל תרופות מרשם או מעל לדלפק כי המשפחה שלך משתמשת. הוסף מדחום, מפחית חוםלערכה כדי לסייע בטיפול במחלות קלות ופציעות.
שלב 5 להציג מזון חדש לאט. הגבל את צריכת הילדים של מאכלים הודיים מתובלים, במיוחד כאשר אתה מגיע לראשונה לארץ, ולהזהר בעת בחירת מסעדות. היצמד למסעדות יוקרתיות, כגון אלה הנמצאות במלון שלך, ותהיה מודע לאופן שבו מזון המשפחה שלך מוכן, בעיקר פירות ומוצרי בשר.
שלב 6 הימנע מן המים כדי למנוע מחלות. לשתות רק מים בבקבוק ולהשתמש בו כדי לצחצח שיניים ולנקות כל שריטות כי הילד שלך עשוי לקבל. הימנע משקאות וקרח שנעשו עם מים מקומיים להסיר מים מכל כוסות וכלים עם סמרטוט נקי לפני השימוש בהם או לתת לילדים שלך להשתמש בהם. הזכר לילדים שלך לא לפתוח את הפה שלהם בזמן מקלחת או לשתות מים כיור או שתייה מזרקה.
שלב 7 הישאר ערני. הימנע לתת לילדך לחיות מחמד או להאכיל את כל בעלי החיים שהם רואים בהודו ולהימנע המקומיים שרוצים לקחת תמונה של הילדים שלך תמורת צעצוע קטן או ממתק .



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה