חבל פיאמונטה באיטליה

חבל פיאמונטה באיטליה 

פיאמונטה הוא חבל הארץ הכי צפון מערבי באיטליה. הוא גובל בשוויץ ובצרפת ממערב ומצפון, ממזרח לו נמצא חבל לומברדיה ומדרום חבל ליגורייה. למרות שהוא נחשב לאחד מהמחוזות הגדולים באיטליה, ששטחו 25 אלף קמ"ר, קל ומהיר לנסוע בו, והמרחקים בין האתרים מאפשרים חופשת כוכה או טיול מתמשך בין עיירות ומלונות. אפשר להגיע אליו בטיסה ישירה למילאנו, או בטיסה כמעט מכל יעד באירופה אל שדה התעופה של טורינו.



Booking.com




ורצ'לי Vercelli עיירה מלאת חן, מתהדרת בכמה אתרים היסטוריים: מנזר גותי, ביתו של נפוליאון בונפרטה, כיכר מרכזית שבה פסל של אישיות היסטורית באמצע, בתי קפה מסביב. יש כמה מוזיאונים, וכל האתרים במרחק הליכה קצרה זה מזה. במקום נמצא גם בית כנסת ענקי, מפואר מאוד, שנבנה באמצע המאה ה- 19, בית הכנסת אינו פעיל וניתן להציץ בבניין המרשים ובעיון בלוח הזיכרון לקורבנות השואה. בימי שלישי או שישי גם מתקיים שוק במקום.



מקומות לינה מומלצים באזור:





מלון קאבור שוכן ממול לתחנת הרכבת ויצ'נזה ומציע סוויטות וחדרים ממוזגים, החולשים על פני 3 קומות. כל חדר מציע ריהוט איטלקי אלגנטי, וכן פסיפסים בחדר הרחצה הכולל מקלחת גדולה או אמבט ג'קוזי. מציע מזנון ארוחת בוקר קונטיננטלית קלאסית. מסעדה לה פמיליה הסמוכה מציעה מאכלים מסורתיים במחירים מוזלים. החדרים מציעים גישה לאינטרנט חינם ובאולם הקבלה מצויה נקודת חיבור לאינטרנט חינם.המלון נמצא במרחק הליכה קצר מהמרכז ההיסטורי, תיאטרון נוברה קוצ'יה והאוניברסיטה.


קזאלה מונפרטו Casale Monferrto זורם נהר הפו ויש כאן בית כנסת מפואר שנראה מבחוץ כבית מגורים סתמי אך בפנים ממתינים פאר והדר בכל פינה, הוא נחשב לאחד מהיפים באירופה. בית הכנסת  פעיל. כמו כן ניתן לבקר בקתדרלה גדולה, מיני מבנים עתיקים מתקופות שונות ומדרחוב עכשווי.



Palazzo Paleologi מלון הנופש מציע אירוח אלגנטי ומסעדה יפה בכפר העתיק של Lu מונפראטו, 20 ק"מ צפונית אלסנדריה. אפרשרות בחירה בין חדרי אירוח ודירות. זה נכס היסטורי המהווה בסיס אידיאלי לחקור את גבעות של Langhe בלב פיימונטה. מיזוג אוויר, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה. ארוחת בוקר הינה זמינה 8:00-10:00.
חניה חינם והשכרת אופניים בתיאום מראש. הצוות מארגן סיורים יין ואוכל סביב האזור, ומעדכן על הנחות במרכזי בריאות הסמוך, מועדוני גולף, רכיבה על סוסים באורוות.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה