היער השחור גרמניה

בפינה הדרום מערבית של גרמניה, בין הערים קרלסרואה Karlsruhe ובאדן באדן Baden Baden בצפון, גבול צרפת וחבל אלזס במערב וגבול שויץ והעיר באזל בדרום. אורכו של אזור היער כ- 150 ק"מ, רוחבו כ- 30 ק"מ.

כדאי לטייל ביער השחור:
הנופים הירוקים מאחר ומדובר ביער צפוף המשתרע על שטחים עצומים והירוק ירוק ממלא את האופק. היער השחור קרוב להמון אטרקציות נוספות באזור ככה שאפשר להספיק הרבה בביקור אחד, לחבל אלזס בצרפת ולאתרים הנהדרים של צפון ומרכז שוויץ: מפלי הריין, באזל, שפהאוזן, ציריך, אנגלברג ופסגת הטיטליס. יש המון מה לראות באזור עצמו מכפרים ציוריים, שווקי איכרים, ערים מימי הביניים, פארקי שעשועים, אגמים, מוזיאונים מתקני הפעלה ואטרקציות לילדים, מסלולי אופניים והליכה, אתרי ספא, יקבים.


Booking.com




בפאתי באדן באדן, עיר הספא הידועה בכל עולם, באזור היער השחור, זה בית הארחה בהנהלה משפחתית שמציע לינה נוחה ומטבח באדן מסורתי.

Landgasthof Hirsch מציע חדרים מרווחים עם קסם היסטורי. האורחים יוכלו ליהנות מגישה חופשית ב-Wi-Fi לאינטרנט ברחבי המלון.

התפנקו עם התמחויות באדן טעימות, יצירות עונתיות, ויינות יער שחור מובחרים במסעדת המלון. צוות המטבח קיבל השראה גם מצרפת השכנה. בקיץ אפשר לסעוד ולשתות בגן הבירה מאחורי המלון.

Landgasthof Hirsch שוכן באזור כפרי יפהפה במחוז Geroldsau עם מפלי המים הציוריים. זה רק נסיעה של 5 דקות מכל האטרקציות המרכזיות של באדן באדן, כגון הקזינו או Friedrichsbad ו Caracalla-Therme, המרחצאות התרמיים.

אורחים עם מכוניות יעריכו את החניה חינם באתר והגישה הנוחה לכביש המהיר A5. המלון נמצא ישירות על דרך Schwarzwaldhochstrasse שלוקחת את האורחים לחלקים הנופיים ביותר של היער השחור.






אטרקציות תיירות מרכזיות ביער השחור:
פארק אירופה: פארק השעשועים הגדול, המגוון והמוצלח ביותר באירופה בקרב פרייבורג, אפשר לבלות שם יום או יומיים.
אגם טיטי: אגם מקסים ותייירותי בלב היער השחור, המוקף בגבעות מיוערות. אפשר לשוט, לרחוץ במים הקרים, בתי קפה.
אלזס והעיר קולמר: חבל אלזס שבצפון צרפת נושק לגבול גרמניה ממערב ליער השחור. בירת החבל שטרסבורג Strasbourg. למבוגרים מומלץ לנסוע בדרך היין שבין שטרסבורג לקולמר לבקר בכפרים הקטנים וביקבים. לטיולי משפחות מומלץ לבקר בגולמר, עיר יפהפייה וצבעונית, ביקור במדרחוב מלא בחנויות, תעלות מים, מיני רכבת בין האתרים השונים.
מוזיאונים ואתרים: מזואון השעונים Furtwangen הדגמה של הפעלת מכונות נגינה עתיקות במרתף המוזיאון.
הרפתקאות: מפלי נהר הגותך בעיירה טריברג, פארק החבלים בטריברג, מגלשות ההרים בגותך.


פסק זמן מהיער השחור האטרקציה הרגועה היא העיירה אנגלברג מדרום ללוצרן ועולים לפסגת ההר טיטליס. שלג כל העוה ושלושה רכבלים עושים את הדרך לפסגה שבה אפשר להשתעשע בגלישה על אבובים, ארמון קח או לשכור קוקרינטים ולדהור במורד עד תחנת הבסיס. בדרך חזרה מהטיטליס אפשר לעצור בפארק המים המופלא Alpamare שבעיירה Pfaffikon הסמוכה לאגם ציריך. בפארק בריכות מחוממות, מקורות או באוויר הפתוח, בריכות גלים, תשע מגלשות מים ועוד.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה