הלסינקי בירת פינלנד



הלסינקי בירת פינלנד עיר נמל יפהפיה, ידידותית, עם רחובות מטופחים ונקיים ובתים בעלי ארכיטקטורה מעניינת. מרחובותיה של העיר ומאתריה השונים אפשר ליהנות בכל דרך אפשרית: בהליכה ברגל, בנסיעה בתחבורה הציבורית או בטיול מאורגן באוטובוס. ההתמצאות בעיר פשוטה למדי. בין המבנים ואתרי התיירות ניתן למצוא פאבים וברים, בתי קפה רבים.


אטרקציות תיירות מרכזיות בהלסינקי :

האי המבוצר - האי סואמנלינה Suomenlinna, הוא אטרקציה מרכזית. את האי מכסים עצים ושיחים יוצרת גוון ירוק והשמש מאירה באור נעים עד השעות המאוחרות, אווירה פסטורלית. אפשר לטייל באי ברגל במשך שעות אחדות. מתגוררים במקום כאלף תושבים ויש למעגן הקטן שבו הפלגו תדירות. ההפלגות יוצאות מדוכן בחלקו הצפוני של נמל הלסינקי, סמוך לשוק האיכרים.

רחוב הקניות ושוק האיכרים - רחוב הקניות העיקרי נקרא Aleksanterinkatu בקצהו ממוקמת חנות כלבו גדולה בשם סטוקמן ובקרבת החנות פועלים גם מספר קניונים בהם אפשר למצוא את הרשתות הבינלאומיות הרגילות. מהנה ומעניין הרבה יותר לשוטט בשוק האיכרים הקטן, הממוקם במרחב בחלק הצפוני של הנמל. אפשר למצוא שם עבודות יד נהדרות, תכשיטים מיוחדים, אבני חן מקומיות ועוד.

הלסינקי נחשבת לעיר תוססת ועשירה באירועי תרבות, מוזיקה, תיאטרון ואומנות וכן בירידים ופסטיבלים. בעיר פועלים עשרות מוזיאונים לאוהבי האומנות הקלאסית מוזיאון אתנאום לאומנות הנקרא גם הגלריה הלאומית של פינדל. לאומנות מודרנית מוזיאון ההקיאזמה גם בו יצירות של אומנים פינים ואמנים מהמדינות הנורדיות. מוזיאון נוסף הוא המוזיאון הלאומי של פינלנד העוסק בהיסטוריה של המדינה.

מלונות מומלצים בהלסינקי פינלנד 



Booking.com








מלון גלו הינו ממוקם במרחק של 500 מטרים מן התחנה המרכזית בהלסינקי. הוא מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. בכל החדרים יש טלוויזיה 32 אינץ' LCD , ומערכת סטריאו עם קישורים ל- MP3.
החדרים של מלון גלו כוללים גם רצפות עץ, מיזוג אויר ומתקן להכנת תה / קפה.
מסעדת קרליטו שבאתר מגישה מטבח איטלקי ומציעה נופים של העיר. בר גלו מספק סביבה מרגיעה עבור משקה בערב. מתקנים אחרים כוללים את ספא Palace Kämp Day שבקומה העליונה.
מלון גלו יכול להציע לאורחים את הכרטיסים הטובים ביותר לאירועי התרבות המעולים ביותר של הלסינקי. הוא גם מספק גישה ישירה למרכז הקניות קאמפ גלריה ( Galleria Kamp ) . 
Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה