אטרקציות תיירות בברצלונה

ברצלונה יש בה הכל : חוף ים יפה, שדרות נהדרות, מרכזי קניות מפתים, אדריכלות מהממת, אוכל מצוין, מוזיקה קצבית והמון אקשן.

Booking.com


ברצלונה הינה אחת ממרכזי התרבות העיצוב, הבילוי האומנות והתיירות המעניינים, הצבעוניים והמושכים ביותר בעולם. היא העיר השנייה בגודלה בספרד ובירת חבל קטלוניה. זוהי עיר שכולה חגיגה אינסופית מרשימה. מתחילים מהעירר ואתריה המפורסמים: כיכר קולומובוספסל הספן המפורסם בעולם, הטיילת והמרינה. עורכים סיור פנורמי לאורך רחובותיה הראשיים וצופים במבנים המדהימים של האדריכל והאומנן הנודע אנטוניו גאודי. ממשיכים בנסיעה פנורמית בין בנייניה המודרניים של העיר. מבקרים בפארק גואל, זוהי יצירה מופלאה נוספת של גאודי ואחד הפארקים היפים והמיוחדים בעולם המשלב טבע, נוף ואדריכלות מודרנית. מטיילים רגלית סביב לה סגרדה פמיליה הכנסייה אותה בנה גאודי בשנת 1882 ואשר בנייתה נמשכת עד היום. בסיור ממונע חולפים על פניי המזרקה הצבעונית, מרכז התערוכות והכנסים הבינלאומי והאטצדיון האולימפי שאירח את אולימפיאדת 1992. ומסיים את הסיור במעלה הר היהודים לתצפית עוצרת נשימה על העיר.




אטרקציות תיירות בברצלונה

הרמבלה היא שדרה רחבה, העולה מכיכר הנמל ומגיעה עד לכיכר קטלוניה, הנחשבת ללב העיר, קילומטר של נהר אנושי. משני צדדיה כביש סואן וחנויות מפוארות, ובאמצע מטיילים המוני תושבים ותיירים, הבאים להתענג על נפלאות השדרה. מסע רגלי לאורך השדרות המפורסמות של ברצלונה הוא תענוג וכמעט חובה עירונית. השדרה מחברת בין כיכר פורטל דה לא פאו - שממוקמת סמוך לנמל ושבה שוכן הפסל של קולמבוס וכיכר קטלוניה שבלב העיר.

שוק הבוקרייה שנמצאת באמצע השדרה היא השוק המקורה המפורסם של ברצלונה. שוק האוכל העממי, ההומה והצבעוני, שנמצא סמוך לשדרת הרמבלה, כאן תמצאו מאות דוכני אוכל וגם ברים קטנים ובעיקר המון תיירים השוק פתוח שישה ימים בשבוע ביום ראשון סגור. השוק נקי ומסודר, מלא כל טוב ושופע.

הרובע הגותי שומר על צביון בנייה צפוף ואפל של ימי הביניים, משתרע לאורך הרמבלה, מעבר לבתים המשקיפים עליה. כולו מבוך של רחובות צרים, מרפסות יפהפיות, חלונות המשקיפים זה על זה וכיכרות שבהן המון מסעדות ובתי קפה.

כנסיית סגראדה לה פמיליה - כנסיית המשפחה הקדושה. לכל צד של הכנסייה יש מראה ואפיון משלו. החזית והמגדל שגאודי הספיק להשלים עשירים יותר בצבע, רכים ומעוגלים. העבודות שנעשו בהמשך מלאים בסמלים היסטוריים ודתיים ובסבך צריחים ומגדלים שעליהם אלמנטים ועיטורים מדהימים. ברובע ניצבת הקתדרלה המפורסמת ומלאת ההוד של העיר שבנייתה הסתיימה ב 1450.

פארק גואל - הפארק המפורסם של העיר הוא למעשה פרויקט אדריכלי, ססגוני חגיגה של צבע וטבע, שנוצר מדמיונו הפורה של גאודי. ברחבת הכניסה נמצאת מזרקת הדרקון שמכוסה פסיפס ומבילה בגרם מדרגות אל המתחם שמשניצדדיו בתים שנראים כאילו לקוחים מעולם האגדות. במרכז הפארק הגדול והנעים, שחומותיו מצופות בפסיפס צבעוני ויונים מקננות, נמצאת כיכר ענקים שלאורכה הספסל הכי ארוך בעולם. בצדי הכיכר עומסים סוחרי מזכרות ותכשיטים, מן הקצה שלה ניתן להשקיף על נופה היפה של ברצלונה. כל הכיכר העצומה הזו ניצבת על 84 עמודים, שמעליהם תקרה מצוירת. זהו אחד מהגנים העירוניים הנעימים והמעניינים בעולם.

מונז'ואיק הר היהודים - מנז'ואיק בית קברות יהודי בימי הביניים. מהר היהודים יש תצפית יוצאת מן הכלל על ברצלונה. ניתן להגיע להר ברכב או ברכבל, מה שעושה את כל העסק אפילו יותר נחמד. במקום יש מוזיאון השוכן בתוך הארמון ומתקיימים גם תערוכות וירידים. בצדו המערבי של ההר נמצא פואבלו אספיונל כפר קטן ובו העתקים של מבנים המאפיינים אזורים שונים בספרד. בחלק הצפוני של ההר שוכן פארק חואן מירו שמשקיף על העיר והים. וזה לא רק פארק אלא מתחם שלם עשיר באטרקציות ובהן מוזיאונים, גלריות, גנים קטנים, מסעדות ובתי כפה.

מוזיאון פיקאסו האמן הדגול בילה כאן חלק מגיל ההתבגרות שלו, ובשנות השישים השתתף ביצירת המוזיאון הזה, שמתעד חלק חשוב מיצירתו. יש הרואים בו את המוסד החשוב ביותר ליצירתו של פיקאסו.

כיכר אספניה - שעת ערב בכיכר ששוכנת למרגלות הר היהודים. על המדרגות מול המזרקה הגדולה מתאספים המון תיירים. בעבר היו מתקיימות במקום הוצאות להורג אבל היום הקהל מגיע לצפות במופע אחר: מזרקת הקסם. מפגן מרהיב של אור, מים ומוזיקה. לא להחמיץ.

כיכר קטלוניה - הכיכר המרכזית של ברצלונה שממנה יוצאות השדרות המפורסמות. בכיכר עצמה מזרקות יפות, פסלים ואלפי יונים. סביב הכיכר חנויות של מותגים מובילים וגם כל אמצעי התחבורה של העיר. כיכר מרכזית נוספת בעיר היא כיכר ריאל מוקפת בבניינים בסגנון ניאו קלאסי וגדושה בבתי קפה, מסעדות וברים. טיבידאבו מתאים לילדים בראש ההר מתנשא לגובה רב יש פארק שעשועים ובו מותקנים חדשים לצד נוסטלגיים, רכבות חשמליות שמטיילות ברחבי הפארק ובימי הקיץ מתקיימות במקום הצגות.

פואבלו אספיונל הינה אטרקציה ייחודית לברצלונה, אפשר לטייל ולשוטט ברחובות וכיכרות הערים של ספרד מבלי באמת לבקר בהן. הכפר הוקם בשנת 1929 לקראת היריד העולמי שהתקיים בברצלונה. בסיום היריד הוחלט להשאירר את המבנים וכך הפך המקום לאתר חובה לתיירים. בכפר, תצוגה ארכיטקטונית מרשימה של כל סגנונות הבנייה באזורים השונים של ספרד, רחובות שלמים, בנייני ציבור, כיכרות, מסעדות, בתי קפה ובארים והכל בגודל טבעי ואותנטי.


המלצת טיול בפואבלו אספיונל

אפשר לצאת לסיור ערב חווייתי שמתחיל בביקור בכפר הספרדי המפורסם פואבלו אספנול, שנראה יפה ותוסס יותר בשעות הערב. בכיכר הציורית בסנטיאנו דה קומפסטלה, דרך כיכר נטועה, אפשר ליהנות מבתים משוחים בלבן וטובלים בפרחי גרניום. ממשיכים בנסיעה למזרקת הקסם שהינה שורה ארוכה של מזרקות קטנות המשלבת אלמנטים של מים, אורות צבעוניים ומוסיקה, פרי יצירתי של קראלס בוייגאס, מופע מרהיב של זרנוקי מים בתצורות ותנועות שונות מוארים בשלל אורות צבעוניים ומלווים במוסיקה של מוצארט, להקת קווין, ויטני יוסטון ואחרים.



לסיים את יום הטיול ולהינות מאוכל ברצלונאי ... זה חובה !!!
מאכלי ים כמובן משחקים תפקיד עצום של מאכלים מסורתיים של ברצלונה, כך שזה לא מפתיע תבשיל פירות ים מבוססי תפוחי אדמה. זה יכול להתבשל עם מגוון רחב של דגים, עם קצת שום ועגבניות, ומתובל במבחר עצום של תבלינים.





ומה לקינוח בברצלונה ? אחד מהם הוא קרם קאטלנה, קינוח פודינג קרם בהיר עם הדרים וטעמי קינמון.

Save on your hotel - www.hotelscombined.com
אטרקציות תיירות בברצלונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה